Nog totaal niet bijgelezen, maar zag dit nieuws ook voorbij komen op facebook. Bah, Kyara, wat ontzettend klote dat je niet ook tot vrijdag mag blijven. Snap dat dit is om drukte, maar dan nog...ik vind dat kindjes niet gescheiden moeten worden van moeders/ ouders.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:05 schreef Kyara het volgende:
Midas mag zeer waarschijnlijk vrijdag naar huis en ik word woensdag de deur uit geschopt. Moet dus helaas nog even alleen naar huis,.
Vroeger voor ik moeder was ging ik wel vaker, maar de laatste jaren was ik al blij als ik aan 1/2 keer per jaar kom... Zie het ook meer als welnessdagje. Lekker zwemmen, bubbelen, stoombadje, gezichtsbehandeling of zwangerschapsmassage. Er is veel meer te doen dan alleen de heetste sauna's. En de infrarood moet je ook vermijden trouwens, dat mag gewoon echt niet...quote:Op maandag 16 januari 2012 21:49 schreef bijtje84 het volgende:
Misschien scheelt het ook als je een 'ervaren' sauna-ganger bent? Ik ben nog nooit in een echte sauna geweest, en ik dacht niet dat dit nu het juiste moment zou zijn om er mee te beginnen. Maar echt kwaad kan het dus niet.
Ik heb wel eens zo'n welnessdag gedaan. Daar hadden ze een waterbed met waterstralen die je rug masseerde, en het was heerlijk warm... oh dat bed zou ik nu wel willen!! Heb wel een waterbed, maar om die nou zo warm te gaan zetten... hihi lijkt me niet zo'n goed idee.
Smerig spul hè? Ik gooide vroeger 7Up bij roosviceesmaakjes, maar of dat met Ferro ook werkt.. I dunno!quote:Op maandag 16 januari 2012 23:29 schreef oeke het volgende:
Wat is die roosvicee ferro vies zeg!
De nasmaak gaf me het gevoel dat ik een glas bloed had gedronken.![]()
Nu maar eens bedenken wat ik ermee kan doen dat ik die associatie niet heb.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ben zo benieuwd hoe het hier nu gaat. Voor m'n gevoel zijn er weken voorbij, maar IB en Fee staan nog gewoon in het rijtje.
Oh dat zegt bij mij genoeg danquote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:17 schreef Phaidra het volgende:
Katy, mijn verloskundige zei dat de grootte van je buik nu ook nog afhankelijk is van je buikspieren. Als je sterke buikspieren hebt, houden ze je buik makkelijker tegen. Op een bepaald moment wijken ze toch onder de druk en zie je 'opeens' dat je buik heel erg gegroeid is. Vond ik wel interessant om te horen!
quote:
Het zal wel mierzoet worden met 7Up, je kunt het ook bij vla of yoghurt proberen misschien? Of breekt die zuivel dan weer het ijzer af? Ik heb er geen verstand vanquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:23 schreef oeke het volgende:
[..]ik heb ook een mijlpaal vandaag!
Ik vergeet het steeds, maar nu moest ik er ineens aan denken:
30 weken vandaag!
30 weken alweer, jemig wat gaat het snel he?
En Marjoleintje en Katy, jullie ook een:
Kuuks, 7up is wel een goede tip zeg. Ga ik proberen. Ik wilde hem eigenlijk bij de sap gooien maar ik ben gewoon bang dat alles er vies van gaat smaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |