abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106888402
Dat was inderdaad iets meer dan achter m aan rennen... Af en toe hebben ze van die dagen dat het lijkt alsof ze het speciaal doen om jou te vermoeien ;)
pi_106888627
haha idd. Nou had ie ook niet echt geslapen overdag, maar 3 kwartier ofzo in de auto (was k speciaa even langs de burger king voor gereden :')), dus dat verklaard het ook wel.
pi_106888676
Oe, ik slaap al weken slecht (kan niet echt lekker liggen en veel hoofdpijn) en nu ga ik a.s. zaterdag lekker een welnessdagje doen. Net bedacht en nu al zin in!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  maandag 16 januari 2012 @ 21:36:13 #179
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106888873
Echt een aanrader clauwhee, ik ben er echt enorm van opgeknapt...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_106889004
Sonnetje tja weinig slaap dan kunnen de allerliefste nog veranderen in monsters... Hihi goed bk reden trouwens :Y

Clauwhee lekker!!

Flugeltje ben je ook in de sauna geweest, meen ik me dat nou te herinneren (heb een klein beetje bijgelezen). Ik dacht dat dat niet mocht als je zwanger bent? Of is dat weer zo'n broodje-aap verhaal?
  maandag 16 januari 2012 @ 21:40:08 #181
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106889116
De eerste 3 maanden niet doen bijtje, daarna kan het wel, maar gewoon rustig aan. Ik ben niet in de heetste sauna's gegaan en heb gewoon heel goed op mezelf en Pietertje gelet. Ging prima...
pi_106889779
Misschien scheelt het ook als je een 'ervaren' sauna-ganger bent? Ik ben nog nooit in een echte sauna geweest, en ik dacht niet dat dit nu het juiste moment zou zijn om er mee te beginnen. Maar echt kwaad kan het dus niet.
Ik heb wel eens zo'n welnessdag gedaan. Daar hadden ze een waterbed met waterstralen die je rug masseerde, en het was heerlijk warm... oh dat bed zou ik nu wel willen!! Heb wel een waterbed, maar om die nou zo warm te gaan zetten... hihi lijkt me niet zo'n goed idee.
pi_106890172
We hebben toegang tot sauna en ga in ieder geval een hydromassage en gezichtbehandeling daarnaast doen. Hoe lang en welke sauna ik neem kijk ik wel even. Ben op zich geen hele ervaren saunabezoeker, ga af en toe.
  maandag 16 januari 2012 @ 22:47:39 #184
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_106893090
hmz, ik dacht ook altijd dat de sauna verboden terrein was als je zwanger was....Is dat misverstand dus ook weer uit de wereld :+
pi_106893288
Waar ik heen ga hebben ze een speciaal 9 maanden arrangement voor zwangere dames en je kan dan met of zonder sauna kiezen.
  maandag 16 januari 2012 @ 23:22:07 #186
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_106894855
Soemp! Wat een prachtig ventje! O+
pi_106895203
Wat is die roosvicee ferro vies zeg!
De nasmaak gaf me het gevoel dat ik een glas bloed had gedronken. :r
Nu maar eens bedenken wat ik ermee kan doen dat ik die associatie niet heb. :')
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 17 januari 2012 @ 00:05:09 #188
30252 Soempie
Procreating
pi_106896811
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 19:05 schreef Kyara het volgende:

Midas mag zeer waarschijnlijk vrijdag naar huis en ik word woensdag de deur uit geschopt. Moet dus helaas nog even alleen naar huis,.

Nog totaal niet bijgelezen, maar zag dit nieuws ook voorbij komen op facebook. Bah, Kyara, wat ontzettend klote dat je niet ook tot vrijdag mag blijven. Snap dat dit is om drukte, maar dan nog...ik vind dat kindjes niet gescheiden moeten worden van moeders/ ouders. ;( Tenzij het echt niet anders kan, om medische redenen. Vannacht was Mattís heel even een half uurtje mee met de verpleging en dat vond ik al moeilijk. :{ lig je nu wel bij hem? of apart en dat je hem wel veel kunt zien? of?
Wel mooi dat Midas naar huis mag natuurlijk. Heb nog niet helemaal meegekregen wat er nu precies is en ga dat morgen nog uitgebreid teruglezen. Net als de rest van de verhalen hier.

Ben zo benieuwd hoe het hier nu gaat. Voor m'n gevoel zijn er weken voorbij, maar IB en Fee staan nog gewoon in het rijtje. 8)7
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 17 januari 2012 @ 07:12:14 #189
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106900706
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 21:49 schreef bijtje84 het volgende:
Misschien scheelt het ook als je een 'ervaren' sauna-ganger bent? Ik ben nog nooit in een echte sauna geweest, en ik dacht niet dat dit nu het juiste moment zou zijn om er mee te beginnen. Maar echt kwaad kan het dus niet.
Ik heb wel eens zo'n welnessdag gedaan. Daar hadden ze een waterbed met waterstralen die je rug masseerde, en het was heerlijk warm... oh dat bed zou ik nu wel willen!! Heb wel een waterbed, maar om die nou zo warm te gaan zetten... hihi lijkt me niet zo'n goed idee.
Vroeger voor ik moeder was ging ik wel vaker, maar de laatste jaren was ik al blij als ik aan 1/2 keer per jaar kom... Zie het ook meer als welnessdagje. Lekker zwemmen, bubbelen, stoombadje, gezichtsbehandeling of zwangerschapsmassage. Er is veel meer te doen dan alleen de heetste sauna's. En de infrarood moet je ook vermijden trouwens, dat mag gewoon echt niet...
pi_106900729
Sauna is echt niet mijn ding :P Al klinkt welnessdagje wel heel fijn! Misschien eens opzoeken of ze hier in de buurt ook zoiets hebben :) Massages en fijne baden enzo, klinkt goed!

Vandaag alweer 17 weken! *O* gelijk ook voor KatyM, want die is net zo ver ;)

Gisteren heeft (8> het laatste behang van de muur gehaald, na zijn werk. Om te voorkomen dat ik vandaag weer een poging zou gaan doen :') Wel fijn dat dat nu klaar is in ieder geval! Zondag komen mn ouders kijken naar hoe rampzalig de muur is en gaan we gaten vullen. En een plan van aanpak maken voor wat er op de muur komt. En dan binnenkort op zoek naar verf / behang, heb er zin in!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_106900876
Oeh leuk Marjolijntje, jompel voor onze mijlpaal *O*. Heb gister en vandaag onwijs veel steekjes, dus denk dat t mn buik gaat groeien!

Dat tweedehandskamertje doen we toch maar niet, manlief vindt het niet zo, dus in t weekend maar eens langs babypark ofzo!

Fijne dag iedereen :*
pi_106901120
Katy, mijn verloskundige zei dat de grootte van je buik nu ook nog afhankelijk is van je buikspieren. Als je sterke buikspieren hebt, houden ze je buik makkelijker tegen. Op een bepaald moment wijken ze toch onder de druk en zie je 'opeens' dat je buik heel erg gegroeid is. Vond ik wel interessant om te horen!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_106901473
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 23:29 schreef oeke het volgende:
Wat is die roosvicee ferro vies zeg!
De nasmaak gaf me het gevoel dat ik een glas bloed had gedronken. :r
Nu maar eens bedenken wat ik ermee kan doen dat ik die associatie niet heb. :')
Smerig spul hè? Ik gooide vroeger 7Up bij roosviceesmaakjes, maar of dat met Ferro ook werkt.. I dunno!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_106901678
*O* voor marjolijntje en katyM!

Wellnessdagje heb ik ook wel zin in :9

Vandaag de hele dag wachten op de bezorger van babydump :P
Jeej *O*
pi_106901740
Oooohh Soempie wat heeft jouw mini al een bos haar! :o En wat een schatje O+

Hoi allemaal :W

Oh, en klavertje, een van de meiden van mn pufclubje heeft een succesvolle draaipoging gehad hoor! Het was niet fijn (pijnlijk enzo) maar het kindje is wel gedraaid en is zo blijven liggen :)
Tralalalaaa
  dinsdag 17 januari 2012 @ 09:16:13 #196
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_106901892
Meld! Niks aan t handje hier. (Behalve dat m'n jochie voor de zoveelste nacht op rij is doorgelekt en ik dus alweeeeeeeer meteen een was er in kon gooien }:| . Goedemorgen!)

Kyara dikke knuffel voor jou! Wat balen dat je twee dagen eerder dan je ventje naar huis mag/moet. Natuurlijk fijn om weer thuis te zijn, maarja... Nou gelukkig duurt het niet zo lang meer voor jullie echt met z'n drietjes thuis zijn O+ . Ik hoop dat je je alweer een stukje beter voelt! En de kleine Midas ook!

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 00:05 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ben zo benieuwd hoe het hier nu gaat. Voor m'n gevoel zijn er weken voorbij, maar IB en Fee staan nog gewoon in het rijtje. 8)7
:W Ja ik ben er nog hoor :P. Hihi. Doe rustig aan met dat bijlezen joh, dat komt wel weer hoor. Logisch dat je helemaal in je eigen wereldje zit ;). Ben benieuwd hoe je de bevalling hebt ervaren! En ik wens je natuurlijke een hele fijne kraamtijd met je prachtige mannetje! :*

Marjolijntje en KatyM: *O* . Dat schiet ook al lekker op!

Zoë een dagje wachten *O* ;) }:|
pi_106901897
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 08:17 schreef Phaidra het volgende:
Katy, mijn verloskundige zei dat de grootte van je buik nu ook nog afhankelijk is van je buikspieren. Als je sterke buikspieren hebt, houden ze je buik makkelijker tegen. Op een bepaald moment wijken ze toch onder de druk en zie je 'opeens' dat je buik heel erg gegroeid is. Vond ik wel interessant om te horen!
Oh dat zegt bij mij genoeg dan :').

En goedemorgen!
pi_106901942
*O* voor de mijlpalen!

Flugel ja is ook zo, er is vaak veel meer dan alleen maar superhete sauna's. En dat is juist weer erg lekker nu. Een gezichtsbehandeling zou ook geen overbodige luxe zijn bij mij.... fijn hoor zwangerschapshormonen.

Zoe het is in elk geval wel iets leuks om op te wachten!
pi_106902016
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 09:18 schreef bijtje84 het volgende:
*O* voor de mijlpalen!
:o ik heb ook een mijlpaal vandaag! :o
Ik vergeet het steeds, maar nu moest ik er ineens aan denken:
30 weken vandaag! *O*

30 weken alweer, jemig wat gaat het snel he? O+
En Marjoleintje en Katy, jullie ook een: *O*

Kuuks, 7up is wel een goede tip zeg. Ga ik proberen. Ik wilde hem eigenlijk bij de sap gooien maar ik ben gewoon bang dat alles er vies van gaat smaken. :')
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_106902064
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 09:23 schreef oeke het volgende:

[..]

:o ik heb ook een mijlpaal vandaag! :o
Ik vergeet het steeds, maar nu moest ik er ineens aan denken:
30 weken vandaag! *O*

30 weken alweer, jemig wat gaat het snel he? O+
En Marjoleintje en Katy, jullie ook een: *O*

Kuuks, 7up is wel een goede tip zeg. Ga ik proberen. Ik wilde hem eigenlijk bij de sap gooien maar ik ben gewoon bang dat alles er vies van gaat smaken. :')
Het zal wel mierzoet worden met 7Up, je kunt het ook bij vla of yoghurt proberen misschien? Of breekt die zuivel dan weer het ijzer af? Ik heb er geen verstand van :').

Ben je al 30 weken?!! *O* wow. Wat gaat dat snel!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')