Moest even googelen wat een versiepoging is, maar hopen dat dat lukt!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:58 schreef klavertje-4 het volgende:
Zo terug van vk, alle vragen kunnen stellen. We hebben besloten ergens de komende week een voorzichtige versiepoging te doen, mocht die niet slagen dan wordt het een ks.
Ja dat heeft tot dusver helaas nog niet geholpen...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:28 schreef covie het volgende:
[..]
Moest even googelen wat een versiepoging is, maar hopen dat dat lukt!
Ook al op je knieën gezeten e.d.?
Zoë inderdaad ook al best ver van het zkh vandaan.. ah ik denk dat de vk daar meer over kan zeggen.
Dat inderdaad. Ik wil ook in het ziekenhuis. Ik ken mezelf, puur voor de zekerheid. Niet omdat me dat fijner lijkt. Gewoon om alles gelijk bij de hand te hebben voor een wat als scenario. Terwijl ik niet eens ver van het ziekenhuis woon. En dan hopen dat daar alles voorspoeding gaat, ik de 'troep' daar kan laten en snel naar huis kan om in een gespreid schoon bedje te komen voor het grote genieten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:53 schreef Phaidra het volgende:
Ik wil waarschijnlijk ook in het ziekenhuis bevallen, voor de zekerheid. Niet eens dat ik me echt zorgen maak, maar er zijn al zoveel onzekerheden rondom de bevalling en in plaats van dat je misschien naar het ziekenhuis moet bij complicaties, weet ik nu in ieder geval dat dat sowieso gaat gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |