Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OSM competitie inschrijvingenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=htmlquote:Vandermar (steef91)
Dudeweiser (Kevin Guardiola)
Kamikazie (????)
StijnDa??? (???)
Reemi (???)
GJE (????)RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Nog geen 5 minuten per dagquote:Op zondag 15 januari 2012 16:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik denk dat ik maar geen OSM ga doen, wordt zo verslavend
neequote:
Vecht het uit in een epische FUT battle op een streamquote:
Kan je dat bericht niet reporten?quote:Op zondag 15 januari 2012 16:26 schreef Lindgren. het volgende:
Finale Best of the Best. Tegen een 4-1-2-1-2 met Brazilianen, Nilmar en Neymar in de spits. Al in minuut 3 heb ik door dat ie 'n lag switch gebruikt (ondraaglijke lag als ik de bal heb) en pauzeer en stuur 'm een berichtje: "Are you lag switching?" Krijg in de pauze "yes" terug. Kon gewoon niets tegen 'm inbrengen. Had zo'n 80% balbezit, maar hij scoorde uit een counter met Neymar, niet te stoppen.. Na rust was 't nog erger en wat ik ook probeerde, kwam er niet voorbij.. Tot de 80'ste minuut, Robinho scoort! 1-1. 87' minuut: Neymar, na een sweaty goal. 1-2Wat een tyfuskneus, echt.
Maak ook een switch danquote:Op zondag 15 januari 2012 16:26 schreef Lindgren. het volgende:
Finale Best of the Best. Tegen een 4-1-2-1-2 met Brazilianen, Nilmar en Neymar in de spits. Al in minuut 3 heb ik door dat ie 'n lag switch gebruikt (ondraaglijke lag als ik de bal heb) en pauzeer en stuur 'm een berichtje: "Are you lag switching?" Krijg in de pauze "yes" terug. Kon gewoon niets tegen 'm inbrengen. Had zo'n 80% balbezit, maar hij scoorde uit een counter met Neymar, niet te stoppen.. Na rust was 't nog erger en wat ik ook probeerde, kwam er niet voorbij.. Tot de 80'ste minuut, Robinho scoort! 1-1. 87' minuut: Neymar, na een sweaty goal. 1-2Wat een tyfuskneus, echt.
M'n MLS is af, potje?quote:Op zondag 15 januari 2012 16:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, heb 'm dat ook gestuurd, ga nu even onderzoeken hoe.
De mijne zijn dan ook altijd moeilijk te overtreffenquote:Op zondag 15 januari 2012 16:26 schreef StijnDa het volgende:
Beetje nep, minder dan de vorige, maar toch een voldoende
Weetzelf togquote:
Hoe heet de FOK! ps3 club dan? En maakt het uit dat mijn VP bagger is?quote:Op zondag 15 januari 2012 16:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, of potje clubben? Vind ik ook goed.
Wat jij wil, jouw feestjequote:Op zondag 15 januari 2012 16:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, of potje clubben? Vind ik ook goed.
Challenge acceptedquote:Op zondag 15 januari 2012 16:31 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
De mijne zijn dan ook altijd moeilijk te overtreffen
FC Leverworst, add me maar dan mag je erin, we spelen voor de funquote:Op zondag 15 januari 2012 16:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hoe heet de FOK! ps3 club dan? En maakt het uit dat mijn VP bagger is?
FC Leverworst, en nee. Die van mij is ook maar 72 ofzo.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hoe heet de FOK! ps3 club dan? En maakt het uit dat mijn VP bagger is?
Klopt, ik vond 't prachtig dat ik 10 was.. Toen ontdekte ik Football Manager en speelde ik nooit meer OSM.quote:
Osm? Meh. Het is echt voor jongeren.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:35 schreef StijnDa het volgende:
De moeite waard om aan te beginnen of eigenlijk niet?
Hmm oké. Laat maar dan.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Osm? Meh. Het is echt voor jongeren.
Jezelf verheven voelenquote:Op zondag 15 januari 2012 16:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Osm? Meh. Het is echt voor jongeren.
Hele lobby is aan het wachten gewoon!quote:Op zondag 15 januari 2012 16:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
even fifa opstarten. Rustig an...
Geen nieuwe, ik heb mijn taak voor vandaag alweer volbracht.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:39 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Komt er nog een nieuwe of volgende?
xbox of PS3?quote:Op zondag 15 januari 2012 16:40 schreef Santello het volgende:
Kan iemand doneren voor een Haupage HD pvr???
Want je hebt originele gameplay? Overtuig me.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:40 schreef Santello het volgende:
Als dat ook voor een PVR van mij gebeurd. Want ik heb originele gameplay.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:40 schreef Santello het volgende:
Kan wel maar we gaan welquote:Op zondag 15 januari 2012 16:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
GJE ga maar alvast ik zat blijkbaar nog in een andere club en ben daar manager vandus kan die niet verlaten.
jat er gewoon een.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:40 schreef Santello het volgende:
Om hier nog ff op terug te komen. Hoe is Bradley? Hij heeft maar 66 pace. Maar de rest van zijn stats zien er wel goed uit. Ik geloof dat GurBuh met hem gespeeld heeft?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:55 schreef detennismaster het volgende:
Wat is de beste CDM uit de serie A voor naast Obi (4222)? Silver of course.
Huilend naar de clubquote:
Als het aan mij ligt welquote:
Rond 8 uur stop ik ermeequote:
Zit te denken om Nasri of Silva nog op de CM positie neer te zetten. Al heb ik dan een weinig verdedigend middenveldquote:Op zondag 15 januari 2012 16:49 schreef Fuszy het volgende:
Nog maar eens een 4-4-1-1 maken met engelse spelers
------------------Torres-----------------
------------------Modric----------------
Bale - ??? - VDV --- Gervinho
Clichy - Kompany - Vermaelen - Richards-
-----------------Hart -----------------------
quote:Op zondag 15 januari 2012 16:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zit te denken om Nasri of Silva nog op de CM positie neer te zetten. Al heb ik dan een weinig verdedigend middenveld
Ja heb hem in mijn België/ nederland team alleen ben nog niet overtuigd van hem.quote:
Ik kom wel rond half 7, dan is de veiling een speler die ik moet hebben afgelopenquote:
Webappquote:Op zondag 15 januari 2012 16:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik kom wel rond half 7, dan is de veiling een speler die ik moet hebben afgelopen
Yaya Tourequote:Op zondag 15 januari 2012 16:49 schreef Fuszy het volgende:
Nog maar eens een 4-4-1-1 maken met engelse spelers
------------------Torres-----------------
------------------Modric----------------
Bale - ??? - VDV --- Gervinho
Clichy - Kompany - Vermaelen - Richards-
-----------------Hart -----------------------
M'n PS3 staat niet in de buurt van m'n pcquote:
We spelen nu, kom ook?quote:Op zondag 15 januari 2012 17:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
M'n PS3 staat niet in de buurt van m'n pcMaar ik kan voor die tijd nog wel een potje doen?
Doe het niet.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:34 schreef Toefjes het volgende:
Okee, aanpassing aan mn team, want in de praktijk kwam Messi toch aan de flank terecht..
Messi verkopen, in de plaats daarvan aan de rechterflank de link: Lahm-Scheinsteiger-Robben.
Op CF de Guzman laten beginnen zodat Robben 7 chem krijgt. In de eerste helft IF Higuain er in gooien voor de Guzman voor meer kwaliteit.
Doordat Lahm RB speelt, kan Alves weer weg. Einde operatie: +350.000 coins. Wellicht daarvoor IF Benzema halen
Kan je niet 4-3-3quote:Op zondag 15 januari 2012 17:34 schreef Toefjes het volgende:
Okee, aanpassing aan mn team, want in de praktijk kwam Messi toch aan de flank terecht..
Messi verkopen, in de plaats daarvan aan de rechterflank de link: Lahm-Scheinsteiger-Robben.
Op CF de Guzman laten beginnen zodat Robben 7 chem krijgt. In de eerste helft IF Higuain er in gooien voor de Guzman voor meer kwaliteit.
Doordat Lahm RB speelt, kan Alves weer weg. Einde operatie: +350.000 coins. Wellicht daarvoor IF Benzema halen
Messi is al verpatst, in deze crisis tijden toch nog met een netto winst van 10Kquote:
4-3-3 heb ik gedaan, maar 4-2-3-1 haal ik veel betere resultaten mee helaas, want met 4-3-3 speelde ik wel mooier. Die 2 CDM's in 4-2-3-1 voorkomen erg veel ellendequote:Op zondag 15 januari 2012 17:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan je niet 4-3-3
Ronaldo - Higuain - Robben
Fabregas - Alonso - Kroos IF
Marcelo - Ramos IF - Pique - Lahm
Casiljas
rechterkant dan, geen idee hoe je de rest wil.
Toch vind ik het beetje zonde van zon team als je dan jonathan 'de fucking' guzman op moet stellen. maar dat is mijn meningquote:Op zondag 15 januari 2012 17:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
4-3-3 heb ik gedaan, maar 4-2-3-1 haal ik veel betere resultaten mee helaas, want met 4-3-3 speelde ik wel mooier. Die 2 CDM's in 4-2-3-1 voorkomen erg veel ellende
Alleen voor de chemie. Na de aftrap gelijk wisselen voor een kwaliteits CFquote:Op zondag 15 januari 2012 17:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Toch vind ik het beetje zonde van zon team als je dan jonathan 'de fucking' guzman op moet stellen. maar dat is mijn mening
Probeer IF Vela nou maar. Als je met hem hebt gespeeld wil je nooit meer iemand anders.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Messi is al verpatst, in deze crisis tijden toch nog met een netto winst van 10KGebruik m nu toch alleen maar als snelle dribbelaar en dat kan ik net zo goed met Robben.. En Alves is inderdaad irritant weinig op zn plek te vinden omdat hij zo aanvalt.
Toch een beetje raar, bovendien weet je niet precies hoe het chemistry verhaal werkt.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alleen voor de chemie. Na de aftrap gelijk wisselen voor een kwaliteits CFAndere opties om aan Robben te linken zijn er niet echt.
Eens.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Probeer IF Vela nou maar. Als je met hem hebt gespeeld wil je nooit meer iemand anders.
Wat heb je nu staan aan elftal en hoeveel coins heb je nog over? Kunnen we misschien ff kijken hoe en watquote:Op zondag 15 januari 2012 17:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alleen voor de chemie. Na de aftrap gelijk wisselen voor een kwaliteits CFAndere opties om aan Robben te linken zijn er niet echt.
Ja. maar hij gebruikt hem niet, hij wisselt hem direct.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:49 schreef DutchSL het volgende:
De Guzman had ik in mijn team voor de 11 nationaliteiten cup gebruikt, zo slecht deed die het niet eens op CAM in 4-2-3-1.
dit dus.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:49 schreef DutchSL het volgende:
De Guzman had ik in mijn team voor de 11 nationaliteiten cup gebruikt, zo slecht deed die het niet eens op CAM in 4-2-3-1, maar goed in een ultimate team zonder restricties heeft hij weinig te zoeken.
Messi is verkocht en IF Falcao op de TP (Omdat er maar geen spitsen zijn die 2x willen scoren)quote:Op zondag 15 januari 2012 17:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat heb je nu staan aan elftal en hoeveel coins heb je nog over? Kunnen we misschien ff kijken hoe en wat
Die andere 2 zijn ST.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Messi is verkocht en IF Falcao op de TP (Omdat er maar geen spitsen zijn die 2x willen scoren)
GK: Casillas
RB: Dani Alves
CB: IF Ramos
CB: IF Pepe
LB: IF Marcelo
CDM:Mascherano
CDM:Cambiasso
CAM: IF Vela
CAM: Sanchez
CF: -----
Coins beschikbaar na verkoop Falcao: 875K
lekker chem verneukenquote:Op zondag 15 januari 2012 17:56 schreef Kamikazie het volgende:
Mja 875K voor 2 posities, luxe probleem zou ik zeggen. David villa al overwogen als CF?
Dat kan niet.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:56 schreef Kamikazie het volgende:
Mja 875K voor 2 posities, luxe probleem zou ik zeggen. David villa al overwogen als CF?
Estadio el Pueblo.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Even serieus, wat vinden jullie het beste stadion? Ik heb nu zelf die van Juve omdat het publiek dicht op het veld zit en de bal vrij vaak dichtbij de lijn blijft liggen, zodat je snel kunt ingooien.
Wel als CAM idd met 7 chem, als CF zou het volgens de ratings moeten kunnen, maar volgens de logica van FUT helaas nietquote:Op zondag 15 januari 2012 17:56 schreef Kamikazie het volgende:
Waarom opeens Random Cambiasso met 1 link?quote:Op zondag 15 januari 2012 17:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Messi is verkocht en IF Falcao op de TP (Omdat er maar geen spitsen zijn die 2x willen scoren)
GK: Casillas
RB: Dani Alves
CB: IF Ramos
CB: IF Pepe
LB: IF Marcelo
CDM:Mascherano
CDM:Cambiasso
CAM: IF Vela
CAM: Sanchez
ST: -----
Coins beschikbaar na verkoop Falcao: 875K
David Villa is LW!!!quote:Op zondag 15 januari 2012 17:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoezo kan het niet eigenlijk? Vela speelt in BBVA
Hij maakte nog een link met Messi, daardoor had hij toch nog chem 7. En vind Cambiasso de beste CDM van het hele spel.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom opeens Random Cambiasso met 1 link?
Over een kwartiertje clubben?quote:Op zondag 15 januari 2012 18:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heb ik godverdomme een random disconnect, vieze tyfus FUT ben ik ook klaar mee
Cambiasso kan ook in mijn suggestie i.p.v. De Rossi, dankzij de dubbele link met Sneijder.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij maakte nog een link met Messi, daardoor had hij toch nog chem 7. En vind Cambiasso de beste CDM van het hele spel.
SIF Podolski is een beest jaquote:Op zondag 15 januari 2012 18:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Cambiasso kan ook in mijn suggestie i.p.v. De Rossi, dankzij de dubbele link met Sneijder.
En di Natale vind ik de beste speler van het spel om met 9 chemistry CAM te spelen in 4-2-3-1 / 4-2-2-2 systemen. Al vermoed ik dat een SIF Podolski ook fantastisch is in die rol (omdat die plots veel betere passing heeft dan de NIF en IF )
Alleen als er meer mensen zijn, met 4 minimaal ofzoquote:
Nou, zijn die er?quote:Op zondag 15 januari 2012 18:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alleen als er meer mensen zijn, met 4 minimaal ofzo
Niet wat ik weetquote:
Ik schrijf je team even op, want dit topic zal binnen 4 uur alweer onvindbaar zijnquote:Op zondag 15 januari 2012 18:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Cambiasso kan ook in mijn suggestie i.p.v. De Rossi, dankzij de dubbele link met Sneijder.
En di Natale vind ik de beste speler van het spel om met 9 chemistry CAM te spelen in 4-2-3-1 / 4-2-2-2 systemen. Al vermoed ik dat een SIF Podolski ook fantastisch is in die rol (omdat die plots veel betere passing heeft dan de NIF en IF )
Heb hem net van ál m'n geld gekochtquote:Op zondag 15 januari 2012 18:17 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb wel een Estadio Azteca op de ps3 over als iemand hem zou willen hebben. Daar heb je geen sneeuw.
quote:Op zondag 15 januari 2012 18:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb hem net van ál m'n geld gekocht
Ik wil die wel.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:17 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb wel een Estadio Azteca op de ps3 over als iemand hem zou willen hebben. Daar heb je geen sneeuw.
jij gaat altijd bij vrienden fifa zitten doen?quote:Op zondag 15 januari 2012 18:20 schreef StijnDa het volgende:
Ik speel toch zelden thuis... Zowel hier bij mijn ouders als in Maastricht niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 januari 2012 18:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
jij gaat altijd bij vrienden fifa zitten doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Laat maar het is van dat vieze gras.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zet maar wat op de tradepile ne geef je gegevens door
Sowieso is de crash veel minder te merken op de PS3 tav de 360. En ik denk dat de grootste pack spree al is geweest. Vond 300K voor Robben wel een degelijk prijsje, voor veel minder gaat ie ook niet. En zal EA nog een paar dagen alle TOTY spelers in pakjes gooien? Lijkt me meer aannemelijk dat ze dat een uurtje combineren met een HH op maandag.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik schrijf je team even op, want dit topic zal binnen 4 uur alweer onvindbaar zijnMet Robben wacht ik sowiezo tot het TOTY gebeuren is uitgeraasd, dus zal waarschijnlijk woensdag worden, ik ga er vanuit dat dit tot woensdag gaat duren, inclusief nog een prijsverlaging
Ik loop 1-op-1 met de IF en zijn zilveren versie. Er zijn betere spitsen maar het kan ook aan de rest van het team liggen, al heb ik ook IF Fabian.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:25 schreef Kamikazie het volgende:
Is die IF vela echt zo goed? Wil een nieuw team maken en misschien bouw ik het om hem heen
Nee ze gaan echt alles nog een keer erop gooien.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:25 schreef laucas het volgende:
[..]
Sowieso is de crash veel minder te merken op de PS3 tav de 360. En ik denk dat de grootste pack spree al is geweest. Vond 300K voor Robben wel een degelijk prijsje, voor veel minder gaat ie ook niet. En zal EA nog een paar dagen alle TOTY spelers in pakjes gooien? Lijkt me meer aannemelijk dat ze dat een uurtje combineren met een HH op maandag.
Geen idee wat je bedoeld, maar hij staat nu op de tpquote:Op zondag 15 januari 2012 18:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Laat maar het is van dat vieze gras.
Volgens mij alleen in happy hour (dat twee uur gaat duren), zoiets ving ik op het EA forum op.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee ze gaan echt alles nog een keer erop gooien.
Ben benieuwd, nog niks is bekend dus.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee ze gaan echt alles nog een keer erop gooien.
Zou EA het maar 1 uur doen, en iedereen die net in dat uurtje moet eten, huiswerk moet doen, moet werken, bij vrienden langsmoet, of moet trainen etc etc die kans afnemen om TOTY spelers uit pakjes te trekken?quote:Op zondag 15 januari 2012 18:25 schreef laucas het volgende:
[..]
Sowieso is de crash veel minder te merken op de PS3 tav de 360. En ik denk dat de grootste pack spree al is geweest. Vond 300K voor Robben wel een degelijk prijsje, voor veel minder gaat ie ook niet. En zal EA nog een paar dagen alle TOTY spelers in pakjes gooien? Lijkt me meer aannemelijk dat ze dat een uurtje combineren met een HH op maandag.
twitter:KSIOlajidebt twitterde op zondag 15-01-2012 om 18:32:37OMG MERTASACKER!!! FFS AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH reageer retweet
Kost EA teveel geld? Je bedoelt: het levert minder opquote:Op zondag 15 januari 2012 18:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou EA het maar 1 uur doen, en iedereen die net in dat uurtje moet eten, huiswerk moet doen, moet werken, bij vrienden langsmoet, of moet trainen etc etc die kans afnemen om TOTY spelers uit pakjes te trekken?
Kost EA veel te veel geld
Ja tuurlijk, stuur maar een verzoekquote:Op zondag 15 januari 2012 18:34 schreef poker4lifee het volgende:
GJE kan ik de club joinen? ben alleen niet al te goed in fifa dus geen idee of je het gaat willenm'n mannetje is wel aardig goed.
cool thx, ik zal je ff op m'n hoofdaccount toevoegenquote:Op zondag 15 januari 2012 18:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, stuur maar een verzoek
Misschien doen we zo nog een potje met alle PS3 clubbers als ze zin hebbenquote:Op zondag 15 januari 2012 18:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
cool thx, ik zal je ff op m'n hoofdaccount toevoegen
haha ok, wordt er ook nog gepraat via skype/ps3 mics of dat niet?quote:Op zondag 15 januari 2012 18:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Misschien doen we zo nog een potje met alle PS3 clubbers als ze zin hebben
Ikzelf heb wel een mic, el-blanchito ook en Lindgren gaat er eentje kopenquote:Op zondag 15 januari 2012 18:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha ok, wordt er ook nog gepraat via skype/ps3 mics of dat niet?
Ik wil zo wel even meedoenquote:Op zondag 15 januari 2012 18:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Misschien doen we zo nog een potje met alle PS3 clubbers als ze zin hebben
Gold Braskillers!quote:Op zondag 15 januari 2012 19:02 schreef vandermar het volgende:
Wie weet een leuk team voor rond de 15K? Voor mijn neefje die deze week zijn xbox krijgt en dan geef ik hem even een team
quote:
Heb je een mic?quote:Op zondag 15 januari 2012 19:02 schreef poker4lifee het volgende:
ah oke, altijd wel grappig
ik heb je geadd iig
yepquote:
je heb invitequote:
Ja kom maarquote:Op zondag 15 januari 2012 19:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gaan we zo clubben? Want anders start ik nu een potje fut op....
Op de site staat dat full team snel beschikbaar is. Zal wel langer zijn dan een uurtje idd.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou EA het maar 1 uur doen, en iedereen die net in dat uurtje moet eten, huiswerk moet doen, moet werken, bij vrienden langsmoet, of moet trainen etc etc die kans afnemen om TOTY spelers uit pakjes te trekken?
Kost EA veel te veel geld
Aantal geld dat ze binnenkregen was blijkbaar een groooooooooooot succesquote:Op zondag 15 januari 2012 19:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Op de site staat dat full team snel beschikbaar is. Zal wel langer zijn dan een uurtje idd.
Laatst 8 met Xboxquote:
Tevez, belachelijk sterk aan de bal, belachelijk schot ook nog en ik vind hem beter dan Aguero.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:17 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Verklaar je nader?Rennen schieten en dribbelen kunnen ze allebei
Aguero wat sneller, Tevez heeft een ongelofelijk schot, Aguero weer een stuk betere dribbel. Best duidelijke verschillen nogquote:Op zondag 15 januari 2012 19:17 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Verklaar je nader?Rennen schieten en dribbelen kunnen ze allebei
We wachten wel ff.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:37 schreef poker4lifee het volgende:
ik moet fifa ff opnieuw opstarten, kut loading screen zit weer eens vast
Zo aardig zijn we gewoonquote:
Spelen we nu weer tegenquote:Op zondag 15 januari 2012 19:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat een mongolen trouwens die tegenstanders van netZe faalde gewoon met afleggen voor goal
ja ik ookquote:Op zondag 15 januari 2012 19:41 schreef poker4lifee het volgende:
blijf ik vast zitten in arena...fffuuuuuuuu! klote spel haha
Iedereen , niet rebootenquote:Op zondag 15 januari 2012 19:41 schreef poker4lifee het volgende:
blijf ik vast zitten in arena...fffuuuuuuuu! klote spel haha
ugh net te laat lolquote:
Heb m al gekocht, voor teveel coins maar geen zin om telkens naar koopjes te speurenquote:Op zondag 15 januari 2012 19:36 schreef DutchSL het volgende:
Nou, Aguero is sneller, betere dribbel, betere weak foot (5 vs 3, groot verschil hoor) en stats als curve (voor finesse shots)/balance/agility/ball control/vision zijn belangrijke hidden stats voor een CF die beter zijn, en de short pass is maar 1 puntje lager.
De enige echte nadelen zijn imo de mindere strength en long shot/shot power (maar toch een beter schot met links lijkt me).
Ik heb overigens niet met ze gespeeld in FUT, dus dit gaat puur om stats. Tevez lijkt mij beter in de ST (meer strength, betere finishing etc) en als je 2 spitsen hebt zet je hem als linker spits neer zodat hij altijd met zijn goede been kan finessen.
Ik denk dat Tevez misschien beter is ook als ST, wel in een 2 spitsen systeem dan denk ik.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:44 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Heb m al gekocht, voor teveel coins maar geen zin om telkens naar koopjes te speuren
RVP komt in de spits
Braskillersquote:Op zondag 15 januari 2012 19:47 schreef Kamikazie het volgende:
Oke ik heb 50/ 60k te besteden (als er ff wat verkoopt) wat voor über team zou ik daarvan kunnnen bouwen?
Fransilvers.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die heb ik net dus allemaal verkocht haha. Wel met winst
Ik speel 4231 dus van 2 spitsen is sowieso geen sprakequote:Op zondag 15 januari 2012 19:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik denk dat Tevez misschien beter is ook als ST, wel in een 2 spitsen systeem dan denk ik.
4-0 verliesquote:
Jawolquote:
quote:
Voeg mij toe @ Richievdmquote:
Dit is opgeheven door de mods, omdat ze 2 fifa topics wel genoeg vonden. Onbegrijpelijk overigens.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:10 schreef Dudeweiser het volgende:
We hebben toch een clubs topic speciaal voor dit soort spam
wat een klootzakken tochquote:Op zondag 15 januari 2012 20:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit is opgeheven door de mods, omdat ze 2 fifa topics wel genoeg vonden. Onbegrijpelijk overigens.
Van de 7 man hebben er 2 micquote:Op zondag 15 januari 2012 20:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat een klootzakken tochmoeten wij weer dit soort spam aanhoren, koop een mic man damn
van de 8 op de xbox hebben er 8 een micquote:Op zondag 15 januari 2012 20:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Van de 7 man hebben er 2 mic
THATS WHAT WERE TALKING ABOUT AHAHAHAHAHHAHHAHAquote:Op zondag 15 januari 2012 20:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
van de 8 op de xbox hebben er 8 een mic
quote:Op zondag 15 januari 2012 20:22 schreef vandermar het volgende:
Ik ben blij dat ik geen gaystation heb
quote:Op zondag 15 januari 2012 20:22 schreef vandermar het volgende:
Ik ben blij dat ik geen gaystation meer heb
Geen idee, morgen maar beter ofzo.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ben er helemaal klaar mee6-1 verliezen
![]()
![]()
Wie was die banaan op doel?
ECHT, dikke vette middelvinger van mij richting EAquote:Op zondag 15 januari 2012 20:25 schreef Kamikazie het volgende:
TOTY beschikbaar tot zondag 9 uur GMT.
bron, link?quote:Op zondag 15 januari 2012 20:25 schreef Kamikazie het volgende:
TOTY beschikbaar tot zondag 9 uur GMT.
Uh, twee uur maar hoor.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:25 schreef Kamikazie het volgende:
EA gaat dus weer een week lang centen pakken
Catch me all over the Youtubequote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 20:36 schreef Toefjes het volgende:
Omdat ik dit weekend geen euro aan bier uitgegeven heb, en ik anders nooit een TOTY spits zal kunnen bemachtigen, gooi ik er 1malig nog 20 euro tegenaan. Laatste keer
Het bestequote:Op zondag 15 januari 2012 20:36 schreef Toefjes het volgende:
Omdat ik dit weekend geen euro aan bier uitgegeven heb, en ik anders nooit een TOTY spits zal kunnen bemachtigen, gooi ik er 1malig nog 20 euro tegenaan. Laatste keer
quote:Op zondag 15 januari 2012 20:38 schreef Toefjes het volgende:
Best voorspelbaar dat ik me over 10 minuten weer genaaid voel. Maar ja
Ga je nu openen?quote:Op zondag 15 januari 2012 20:38 schreef Toefjes het volgende:
Best voorspelbaar dat ik me over 10 minuten weer genaaid voel. Maar ja
Ja, code is nu ingelost. FIfa weer opstarten. Waarschijnlijk heb ik over een paar minuten David Luis ofzo voor 20 euro gekochtquote:
Ik doe nu een schietgebed voor jequote:Op zondag 15 januari 2012 20:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, code is nu ingelost. FIfa weer opstarten. Waarschijnlijk heb ik over een paar minuten David Luis ofzo voor 20 euro gekocht
quote:
haha prachtig was datquote:
7.5K packs of die van 15K met 7 rare.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:46 schreef Toefjes het volgende:
5 goldplayers premium packs.. Voor jullie vermaak want leedvermaak is ook vermaak
Pakje 1: Diarra , Fazio en Kokorin (shiney silver)
Verder rotzooi.
Misschien slimmer om 7.5K pakjes te doen? Met consumables die nog wat waard zijn..?
Die 15k pakjes schijnen het goed te doen qua IF's.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:46 schreef Toefjes het volgende:
5 goldplayers premium packs.. Voor jullie vermaak want leedvermaak is ook vermaak
Pakje 1: Diarra , Fazio en Kokorin (shiney silver)
Verder rotzooi.
Misschien slimmer om 7.5K pakjes te doen? Met consumables die nog wat waard zijn..?
Doe de 15K wel, dat is 1 rare meer dan 2 7.5K pakjesquote:Op zondag 15 januari 2012 20:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
7.5K packs of die van 15K met 7 rare.
Dan wel. Maar het is niet gratis dus.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:29 schreef vandermar het volgende:
Ik heb zin in de nieuwe XBOXzou echt epic zijn als ze het netwerk gratis zouden maken dan is xbox sowieso de betere.
XBL>PSNquote:Op zondag 15 januari 2012 20:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dan wel. Maar het is niet gratis dus.
It ain't over till the fat lady sings. Als het gratis wordt ga ik persoonlijk bij Microsoft langs op om een kniebuiging te maken en daarna door naar Sony om ze ziek hard uit te lachen.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dan wel. Maar het is niet gratis dus.
Wat is er nu beter aan XBL dan?quote:Op zondag 15 januari 2012 20:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
It ain't over till the fat lady sings. Als het gratis wordt ga ik persoonlijk bij Microsoft langs op om een kniebuiging te maken en daarna door naar Sony om ze ziek hard uit te lachen.
Hackers! Dat zegt al genoegquote:Op zondag 15 januari 2012 20:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat is er nu beter aan XBL dan?
Teken van slecht beveiligd netwerkquote:
Dus XBL > PSNquote:Op zondag 15 januari 2012 20:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Teken van slecht beveiligd netwerk
Osborne en nog zo'n pace neger achterin en je hebt nergens last van.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Agbonlahor en Beckfor voorin met bronzen en dan tegen bronzes gaan spelen, hoe sneu ben je dan?
Ik heb nergens last van dus mij zegt dat niks. Tevens als Anonymous Xbox wil hacken lukt dat ze waarschijnlijk ook wel. Die gasten kunnen alles hacken.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en het valt wel op dat bijna iedereen die last heeft van disconnects op ps3 zit.
Osborne en Pearce, 80 en 81 pace.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Osborne en nog zo'n pace neger achterin en je hebt nergens last van.
dat geloof ik best. maar als je hier zo op het forum leest zijn het toch vooral ps3'ers.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van dus mij zegt dat niks. Tevens als Anonymous Xbox wil hacken lukt dat ze waarschijnlijk ook wel. Die gasten kunnen alles hacken.
Tja, een xbox is ook wel mooi, maar ps3 heeft betere exclusivesquote:Op zondag 15 januari 2012 20:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat geloof ik best. maar als je hier zo op het forum leest zijn het toch vooral ps3'ers.
Koop pakjesquote:Op zondag 15 januari 2012 20:56 schreef Kamikazie het volgende:
Bah heb gewoon totaal geen idee wat te doen met me poen!
Ik speel toch alleen COD en FIFAquote:Op zondag 15 januari 2012 20:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tja, een xbox is ook wel mooi, maar ps3 heeft betere exclusives
Boeit mij niet, ik speel alleen maar Fifa en MW. En eigenlijk het laatste jaar alleen maar Fifa.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
ik speel nooit exclusives, behalve Forzaquote:Op zondag 15 januari 2012 20:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Fifa is zo verslavend, heb laatst alle uncharteds gekocht en speel het amperquote:
Inderdaad, ik ben mooi van 1.6 miljoen naar 0.4 miljoen gegaan in een week tijd en nothing to show for it. Nog wel een IF Ramos gekocht tussendoor, dus vooruit geen 1.2 maar 0.9 miljoen verlies..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |