Pre-selfedge?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:57 schreef Eirick het volgende:
Ik heb voor de liefhebbers nog een 1st gen ROY liggen die ligt te verwaarlozen in de kast.
Size 31
Aardig wat iigquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:56 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Totaal stand staat nu op
Samurai Water element
ALD Prescott Broken Twill
N&F WG Elephant 2
Nudie Regular Ralf Dry Selvage
Nudie Straight Sven Dry Black Selvage
Nudie Even Steven Dry Grey
Moet nog komen
Samurai S0500XX
Roy RS 2
Retired
Nudie Masa
Nudie Regular Ralf Dry Selvage
Edwin ED-35 Organic Selvage
Valt in verhouding met jouw nogal mee omdat ik meer goedkopere NudieHeb
Ach ik zou van dat bedrag een leuke auto kunnen kopen. Maar goed dan had ik natuurlijk ook wel andere broeken moeten kopen dus ergens boeit me het nietquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:26 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Aardig wat iig
Zou misschien verhoudingsgewijs kunnenIk zou het een keer moeten optellen, of juist niet als ik niet wil schrikken
Waarschijnlijk welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:18 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Waarschijnlijk welDC4 in berlijn is qua Samurai ook gewoon gruwelijk duur omdat de belasting hier veel hoger dan in Amerika of Japan is.
Ik zeg hier passen en importeren vanuit amerika
Ik heb ze al een keer gesponsord in de vorm van een aankoop dus boeiend. Maar ik denk dat ik het ff houd op m'n 0201 en dan tzt een 0701 erbij neem (of een apc als side project).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
Meh APC is niet interessant. Regel dan nog een cheap ass dikkere denim voor derbij. Red Cloud of zo'n ander ding als Ali heeft...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:24 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb ze al een keer gesponsord in de vorm van een aankoop dus boeiend. Maar ik denk dat ik het ff houd op m'n 0201 en dan tzt een 0701 erbij neem (of een apc als side project).
Treden overslaan op de trap, hurken met benen wijd. Trekken aan de waist met alle knopen dicht. Dat idee.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:33 schreef Stansfield het volgende:
Heeft er iemand eigenlijk tips om een stuge dry Lee 101 jeans wat uit te laten lopen? hij zit nu een beetje aan de strakke kant. Maar dry jeans lopen altijd uit. Maar hoe krijg ik dat snel voor elkaar behalve veel aan doen in huis natuurlijk. ZIjn er nog extra trucjes?
Dat hoef ik dan weer niet. Heb geen zin in 15+ oz en apc gaat vrij vlot. Gewoon wat voor erbij.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:28 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Meh APC is niet interessant. Regel dan nog een cheap ass dikkere denim voor derbij. Red Cloud of zo'n ander ding als Ali heeft...
Tnx voor de tips. Uiteraard weer bij de bovenbenen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Treden overslaan op de trap, hurken met benen wijd. Trekken aan de waist met alle knopen dicht. Dat idee.
Waar moet ie rekken trouwens
Dat wordt even de lijntjes in de gaten houden wanneer ze uit komen. Ben erg benieuwd. Komend weekend even naar Amsterdam en even zien of ik nog langs TdN ga.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:41 schreef M1stral het volgende:
Ik las vandaag op SuFu dat Okiya volgende week een nieuwe shipment Momo's ontvangt, te weten de 0202, 0702, G017MB en nieuwe GTB modellen. Dit zijn dus respectievelijk de blue warp/black weft modellen, een donkerblauwe Copper Label en de Old Blue GTB's.
Ik zeg... Slecht voor mijn financieën.
Stretch in thigh area? Ik wens je succes, dat gebied loopt bijna niet uit namelijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:44 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Tnx voor de tips. Uiteraard weer bij de bovenbenen.
Dit ja..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:50 schreef M1stral het volgende:
[..]
Stretch in thigh area? Ik wens je succes, dat gebied loopt bijna niet uit namelijk.
Waar lopen broeken dan wel meer uit?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:50 schreef M1stral het volgende:
[..]
Stretch in thigh area? Ik wens je succes, dat gebied loopt bijna niet uit namelijk.
De waistquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:52 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Waar lopen broeken dan wel meer uit?
Hoe is het met die Red Cloud van jouw eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:28 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Meh APC is niet interessant. Regel dan nog een cheap ass dikkere denim voor derbij. Red Cloud of zo'n ander ding als Ali heeft...
Verbeterd.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:41 schreef M1stral het volgende:
Ik las vandaag op SuFu dat Okiya volgende week een nieuwe shipment Momo's ontvangt, te weten de 0202, 0702, G017MB en nieuwe GTB modellen. Dit zijn dus respectievelijk de blue warp/black weft modellen, een donkerblauwe Copper Label en de Old Blue GTB's.
Ik zeg... Slecht voor mijn onze financieën.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |