Ach het imago is niet heel goed / sterk, voor mij persoonlijk helemaal niet als ze ook al bij Freshcotton en zo te krijgen zijn.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:32 schreef bokkepoot het volgende:
Ik had er een chainstitch in kunnen laten zitten..Maar daar is ie nu te smerig voor
En tsja dat ze geen Slimguy ervan maken..
Ik denk dat N&F veel meer zou verkopen als ze die chainstitch standaard doen inclusief hidden rivets en meer slimguys. De denim is namelijk serieus wel leuk spul
Maat kleiner kopen.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:57 schreef Salt_Seafood het volgende:
Mijn Denham broek zakt steeds verder naar beneden, wat raden jullie aan? Naar de Turk ermee? Ik draag op het moment liever mijn broeken zonder riem.
Ik gebruik hem voor mijn vakantie en zaterdagbaantje en dan wil 22 oz wel snelquote:Op maandag 16 januari 2012 16:47 schreef xSanjay het volgende:
Nice don en bokkepoot!
Maar een maand? dat is toch wel echt ziek rap? zou dat door de wat donkere dye komen? of ligt dat voor aal N&F?
Nu we het toch over N&F hebben, de broken twill skinny guy vind ik echt een vette broek! Is er een winkel die deze gewoon heeft liggen? of moet ik hem dan echt online bestellen?
Wat is er 123 mis met Freshcotton dan ? Ik heb wel eens de site zitten door te kijken maar ze zijn nog beter dan Karmaloop naar mijn ideequote:Op maandag 16 januari 2012 13:35 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ach het imago is niet heel goed / sterk, voor mij persoonlijk helemaal niet als ze ook al bij Freshcotton en zo te krijgen zijn.
Beetje leuke gimmicks bedenken om te verkopen, ipv mooie details en afwerking.
Het is nice shitquote:Op zondag 15 januari 2012 21:45 schreef Blaxje het volgende:
Ey denimmatongies. Heb zojuist een Corter belt besteld. Wat zijn jullie ervaringen met die units? Couldn't resist!
Het is een combinatie van factoren. Maar vooral de fabric, het gewicht daarvan en de dye en dyemethode.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:47 schreef xSanjay het volgende:Maar een maand? dat is toch wel echt ziek rap? zou dat door de wat donkere dye komen? of ligt dat voor aal N&F?
quote:Only worn twice, HEAVIER denim than most jeans, and including the other Naked & Famous jeans, so this is better quality.
Of wat je ermee doet natuurlijkquote:Op maandag 16 januari 2012 18:19 schreef M1stral het volgende:
[..]
Het is een combinatie van factoren. Maar vooral de fabric, het gewicht daarvan en de dye en dyemethode.
Fit wil soms ook wel garant staan voor een wat sneller wearproces.
Zou het graag doen als ik in de gelegenheid zou zitten.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:57 schreef M1stral het volgende:
Over dikke fades gesproken, draag jij 2 maanden maar eens een dry in de volle zomer, dan wil het ook wel. Warm weer, hoge luchtvochtigheid, zweet etc. Blijft er niks van je jeans over.
Inderdaad alleen jammer dat ze snel uit elkaar vallenquote:Op maandag 16 januari 2012 20:55 schreef M1stral het volgende:
Die is van Ah_Long, die is inderdaad echt ontzettend mooi. Gewoon ziek hoeveel contrast die heeft, vooral op de combs. Faden echt ontzettend mooi, Eternals. Wellicht ooit nog voor erbij
Vorige zomer gedaan met mijn edwin..En waarschijnlijk komt deze zomer die elephant 2 aan de beurtquote:Op maandag 16 januari 2012 20:57 schreef M1stral het volgende:
Over dikke fades gesproken, draag jij 2 maanden maar eens een dry in de volle zomer, dan wil het ook wel. Warm weer, hoge luchtvochtigheid, zweet etc. Blijft er niks van je jeans over.
Das is prettig hardcorequote:Op maandag 16 januari 2012 22:13 schreef M1stral het volgende:
Ik heb geen haast. Ik ben voornemens een jaar te dragen zonder hem te wassen, tenzij eerder noodzakelijk blijkt.
Dus vooralsnog, eerste postwash pics op 01-01-13
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |