Zn vriendin loopt waarschijnlijk op nike air max.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:46 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Misschien een beetje frusti omdat zijn vriendin niet op hakken kan lopen?
Read and learn... All I got to sayquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:42 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook met draadjes![]()
Vind het soms echt moeilijk om dingen uit te leggen in makkelijke termen.
Betekent toch dat ik er steeds meer verstand van krijg![]()
Al moet ik nog veel leren om m1stral te evenaren haha
Is helemaal niet nodig. De basiskennis is voldoende en voor de rest vraag je het gewoon aan m1stral. Veel makkelijker. Scheelt leerwerk.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:42 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook met draadjes![]()
Vind het soms echt moeilijk om dingen uit te leggen in makkelijke termen.
Betekent toch dat ik er steeds meer verstand van krijg![]()
Al moet ik nog veel leren om m1stral te evenaren haha
Vrouwen die sexy op air max zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:47 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Zn vriendin loopt waarschijnlijk op nike air max.
Als er iets lelijk bij vrouwen is..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:47 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Verschillende kleurtje toch per fabrikant? Levi had rood geloof ik en dat lijntje was van Lee..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:49 schreef M1stral het volgende:
[..]
Read and learn... All I got to say
Overigens, dat rode sticksel, of hoe je het ook wil noemen, is dus alleen bij red line selvage. Wel de meest voorkomende soort overigens, maar rode sticksels zijn niet kenmerkend voor selvage. Als je bijvoorbeeld naar de listing van Momotaro kijkt, zie je dat de selvage roze, wit, roze is. De draad die normaal gesproken door het midden van de selvage loopt, ontbreekt in dit geval, want het roze is aan weerszijde van het wit, zowel links als rechts.
De zogenaamde selfedge kan dus ieder kleur of samenstelling hebben als de fabrikant wil, zelfs beletterd (kijk naar Eight-G selvage ID).
Haha ik moest lachen. Maar wat input van mannen mag bestquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:47 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Hihiquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:51 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Haha ik moest lachen. Maar wat input van mannen mag best
Andersom dan ook?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:51 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Haha ik moest lachen. Maar wat input van mannen mag best
Edwin heeft ook zo'n rainbow selvedgequote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:51 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Als er iets lelijk bij vrouwen is..
[..]
Verschillende kleurtje toch per fabrikant? Levi had rood geloof ik en dat lijntje was van Lee..
Ja en nee, Levi's heeft inderdaad Red Line Selvage, maar zoveel anderen ook. Dus het is niet per defintie per fabrikant afhankelijk. Al zijn er natuurlijk fabrikanten waarvan de selvage listing kenmerkend is voor de fabrikant.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:51 schreef bokkepoot het volgende:
Verschillende kleurtje toch per fabrikant? Levi had rood geloof ik en dat lijntje was van Lee..
Je moet mijn Sammie eens zien..Die is nog mooierquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:54 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Edwin heeft ook zo'n rainbow selvedge![]()
Mijn sams hebben een soort glitterdraad er in.
Los van het feit dat dit juist of onjuist is, komt het niet exact op hetzelfde neer?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:58 schreef bokkepoot het volgende:
Nee volgens mij komt dat van vroegah toen de mills nog voor verschillende fabrikanten produceerden.
Zodat ze de denim niet door elkaar haalden..
Nog heeeeeel veel. Maar met BigSmurf is het ook goed gekomen wat denim knowledge betreft, dus jij komt er vast ook welquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:59 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Tuurlijk! Ik heb het idee dat ik iig nog wat kan leren van jeans
Fully agree.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:50 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Vrouwen die sexy op air max zijn![]()
Draag ze zelf niet en zijn een van m'n minst favoriete sneakers maar vrouwen die sexy zijn op sneaker zijn gewoon![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je leert elke keer weer wat bij, vaak doordat je zelf iets post wat eigenlijk niet klopt. Dat maakt dit topic ook leuk, wel echte denimheads, maar niet de haters die rondlopen op bijvoorbeeld SuFu. Hoeveel ik al niet van jou geleerd heb ondertussen...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:10 schreef M1stral het volgende:
[..]
Nog heeeeeel veel. Maar met BigSmurf is het ook goed gekomen wat denim knowledge betreft, dus jij komt er vast ook wel![]()
Waar ik op doel is dat het lijntje komt van vroegerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:06 schreef M1stral het volgende:
[..]
Los van het feit dat dit juist of onjuist is, komt het niet exact op hetzelfde neer?
En er zijn fabrikanten die hun denim zelf sourcen en dus ook zelf eigenschappen toe kunnen wijzen aan een fabric. Levi's krijgt hun denim van Cone Mills of Kaihara. Weer anderen krijgen het van Nihon Mennpu (of whatever het mag heten).
Momo en PBJ daarintegen produceren hun denim inhouse. Vast nog wel wat andere fabrikanten die dat doen, maar het is dus enigszins wel te verklaren. Selvage is fabric afhankelijk, de listing word toegevoegd vanuit de mill (wat wellicht eis is van de producent van jeans).
Verklaard bijvoorbeeld ook (wel wat ver gezocht), dat de N&F collabs met Momotaro geen pink selvage hebben, simpelweg omdat die fabric alleen aan Momotaro toebedeeld is (exclusief).
Het punt met SuFu is, dat er heel veel kennis voor het oprapen ligt. Er valt genoeg te bediscussieren, echter word er direct doorheen geprikt als het blijkt dat je je zaakjes niet op orde hebt, betreffende kennis over het besproken onderwerp. Ik post bijvoorbeeld heel veel in het Momotaro topic en niemand die me tegen me schenen trapt, verder lurk ik een boel, gewoon om me in te lezen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:26 schreef BigSmurf het volgende:
Je leert elke keer weer wat bij, vaak doordat je zelf iets post wat eigenlijk niet klopt. Dat maakt dit topic ook leuk, wel echte denimheads, maar niet de haters die rondlopen op bijvoorbeeld SuFu. Hoeveel ik al niet van jou geleerd heb ondertussen...![]()
Wat heb je besteld dan?quote:
Mja, ik heb daar nooit zo'n zin in. Ik ben iemand die graag meelult over een onderwerp en dan vanzelf bijleert door eigen fouten én meelezen. Als ik ergens niet tegen kan is het van die zeiktrutten die daar soms rondzwerven. Er zijn ook veel toffe gasten hoor, maar ik gebruik het toch eigenlijk alleen voor de marketplace.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:40 schreef M1stral het volgende:
[..]
Het punt met SuFu is, dat er heel veel kennis voor het oprapen ligt. Er valt genoeg te bediscussieren, echter word er direct doorheen geprikt als het blijkt dat je je zaakjes niet op orde hebt, betreffende kennis over het besproken onderwerp. Ik post bijvoorbeeld heel veel in het Momotaro topic en niemand die me tegen me schenen trapt, verder lurk ik een boel, gewoon om me in te lezen.
Fijn trouwens, dat je nog wat van me opsteekt. Is altijd leuk om te horen.
[..]
Wat heb je besteld dan?
Geen Sams, want die komen naar mijn weten niet van Nihon Menpu af. Heel veel Nihon spul word gebruikt door Toyo, van o.a Sugarcane en Mister Freedom.
Zoals je denim bleed bash?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:43 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Mja, ik heb daar nooit zo'n zin in. Ik ben iemand die graag meelult over een onderwerp en dan vanzelf bijleert door eigen fouten én meelezen.
2x correctquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:43 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Mja, ik heb daar nooit zo'n zin in. Ik ben iemand die graag meelult over een onderwerp en dan vanzelf bijleert door eigen fouten én meelezen. Als ik ergens niet tegen kan is het van die zeiktrutten die daar soms rondzwerven. Er zijn ook veel toffe gasten hoor, maar ik gebruik het toch eigenlijk alleen voor de marketplace.
Wat betreft Bok z'n broek, hij bedoelt z'n bestelde Roy's.
Dat bedoel ik inderdaad. Op SuFu wordt je dan compleet neergeschoten. Hier ook wel, maar op een informatieve manier zodat ik er ook nog wat van leer. Niet direct twee schoten in beide knieën zullen we maar zeggen.quote:
Precies, ik hou daar niet zo van. Er lopen er mij ook te veel rond die denken dat ze met geld stijl kunnen kopen, terwijl ze er echt níet uit zien gewoon.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:48 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
2x correct
En als je je niet kleed volgens de sufu regels kun je ook een stortlading krijgen.
Als je het post dan he
Dat is wel briljant inderdaad. Maar ja, je weet er ook echt bizar veel van wat Momotaro betreft. Ik bedoel, jij hebt meer kennis van enkel Momotaro dan ik bij elkaar heb van alles wat met jeans related is.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:00 schreef M1stral het volgende:
Ik hou er ook niet zo van me beter voor te doen dan de rest. Maar de informatie die ik weet deel ik graag met anderen. Dat is ook de reden dat ik het je vertel, niet omdat ik zo graag willen laten zien dat ik er veel vanaf weet. Tevens ook de reden dat ik alleen in de Momotaro thread op SuFu veel post, in vergelijking met andere threads.
Kayo is trouwens een lopend Momotaro woordenboek, die beweert zelf soms dat ik meer weet dan haar wat dat aan gaat. Dan val ik echt van me stoel van het lachen. Zij is echt een insider.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |