SPOILER: wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Sowieso BF3 spelen.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm zitten ze een beetje in 3 verschillende servers BF te spelen
Weer aandacht nodigquote:Op zondag 15 januari 2012 15:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Sowieso BF3 spelen.MW3 is veel leuker.
Ik krijg een natte poes van aandacht.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 15:32 schreef dreamzk het volgende:
Ik slinger BF3 met een paar minuutjes aan
Pakt ie toch de usasquote:Op zondag 15 januari 2012 17:22 schreef SoldMayor het volgende:
USAS-12 met frag rounds...![]()
![]()
Net op metro een gang in gelopen en heel magazijn leegeknald...
6 kills... 1075 punten...![]()
![]()
Die shit moet echt generfd worden.
DUDE, die heb ik ingestuurdquote:
is zijn zusquote:Op zondag 15 januari 2012 19:05 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hoezo kom jij dat soort shit tegen?
Een eerdere tweet die langs kwam op twitterlulz wou ik opzoeken om het verhaal een beetje te snappen en toen zag ik deze opeens langskomenquote:Op zondag 15 januari 2012 19:05 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hoezo kom jij dat soort shit tegen?
Weer een feestje bij de hockeyclub?!quote:
Nieuwjaarsborrelquote:Op zondag 15 januari 2012 20:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Weer een feestje bij de hockeyclub?!
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:07 schreef Bozz187 het volgende:
haha tof willen driften en dan bam popo voor je neus
Vind die motormuis die op z'n smoel gaat in dezelfde bocht eigenlijk nog leukerquote:Op zondag 15 januari 2012 21:07 schreef Bozz187 het volgende:
er is een playlist met 50 filmpjes van motoren die onderuit gaan in die bochtquote:Op zondag 15 januari 2012 21:25 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Vind die motormuis die op z'n smoel gaat in dezelfde bocht eigenlijk nog leuker
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:07 schreef Bozz187 het volgende:
plus dat ze heel lang en snel kan rennen op hakken! door neerstortende gebouwen en allesquote:Op zondag 15 januari 2012 23:26 schreef Kutstudent het volgende:
Die transformers chick he. Godmiljaar!
[ afbeelding ]
Leuk karakter wel.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:26 schreef Kutstudent het volgende:
Die transformers chick he. Godmiljaar!
[ afbeelding ]
morgen avond eens op de media speler zettenquote:Op zondag 15 januari 2012 23:56 schreef KneusTeun het volgende:
Damn sherlock is echt een sicke serie!!!?!?#!@?$@!#$?
The fuck?quote:Op maandag 16 januari 2012 00:19 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Beter dan die rondes waar je na 4 minuten al alle vlaggen hebt![]()
2 savior ribbons met 1 kill
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |