SPOILER: wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Sowieso BF3 spelen.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm zitten ze een beetje in 3 verschillende servers BF te spelen
Weer aandacht nodigquote:Op zondag 15 januari 2012 15:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Sowieso BF3 spelen.MW3 is veel leuker.
Ik krijg een natte poes van aandacht.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 15:32 schreef dreamzk het volgende:
Ik slinger BF3 met een paar minuutjes aan
Pakt ie toch de usasquote:Op zondag 15 januari 2012 17:22 schreef SoldMayor het volgende:
USAS-12 met frag rounds...![]()
![]()
Net op metro een gang in gelopen en heel magazijn leegeknald...
6 kills... 1075 punten...![]()
![]()
Die shit moet echt generfd worden.
DUDE, die heb ik ingestuurdquote:
is zijn zusquote:Op zondag 15 januari 2012 19:05 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hoezo kom jij dat soort shit tegen?
Een eerdere tweet die langs kwam op twitterlulz wou ik opzoeken om het verhaal een beetje te snappen en toen zag ik deze opeens langskomenquote:Op zondag 15 januari 2012 19:05 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hoezo kom jij dat soort shit tegen?
Weer een feestje bij de hockeyclub?!quote:
Nieuwjaarsborrelquote:Op zondag 15 januari 2012 20:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Weer een feestje bij de hockeyclub?!
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:07 schreef Bozz187 het volgende:
haha tof willen driften en dan bam popo voor je neus
Vind die motormuis die op z'n smoel gaat in dezelfde bocht eigenlijk nog leukerquote:Op zondag 15 januari 2012 21:07 schreef Bozz187 het volgende:
er is een playlist met 50 filmpjes van motoren die onderuit gaan in die bochtquote:Op zondag 15 januari 2012 21:25 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Vind die motormuis die op z'n smoel gaat in dezelfde bocht eigenlijk nog leuker
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:07 schreef Bozz187 het volgende:
plus dat ze heel lang en snel kan rennen op hakken! door neerstortende gebouwen en allesquote:Op zondag 15 januari 2012 23:26 schreef Kutstudent het volgende:
Die transformers chick he. Godmiljaar!
[ afbeelding ]
Leuk karakter wel.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:26 schreef Kutstudent het volgende:
Die transformers chick he. Godmiljaar!
[ afbeelding ]
morgen avond eens op de media speler zettenquote:Op zondag 15 januari 2012 23:56 schreef KneusTeun het volgende:
Damn sherlock is echt een sicke serie!!!?!?#!@?$@!#$?
The fuck?quote:Op maandag 16 januari 2012 00:19 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Beter dan die rondes waar je na 4 minuten al alle vlaggen hebt![]()
2 savior ribbons met 1 kill
alleen de castquote:
En gewoon verliezenquote:
Ja dat is wel zo ja.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
alleen de castdie guinevere is gewoon zwart/halfbloed... ik snap dat het moet om multi culti te zijn, maar wist niet dat er toen ook al slaven werden ingevoerd!?!?
Ja klopt, maar ik vind het hele sfeertje wel leuk en dat enigszins monty python achtige van Merlin zelf wel leuk.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:30 schreef KneusTeun het volgende:
Het is wel grappig, maar een andere liga dan sherlock, king of thrones etc.
Klinkt als een hoop bullshit.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:39 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.gunnars.com/mw3/
Why Gaming Eyewear?
GUNNAR Advanced Gaming Eyewear helps
reduce eye fatigue and visual stress, while improving contrast, comfort, and focus
Placebo effect. Ik was ook ineens een tijdje net wat beter toen met dat nieuwe internet, maar een week later weer net zo als daarvoor.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:47 schreef KoningStoma het volgende:
Josti's die er niets van bakken kopen die shit, in de hoop zo iets beter te worden.
Savior ribbon moet je toch 3 saves voor hebben ofzo?quote:
Maar een andere internetverbinding kan een significante verbetering bieden, itt tot dat stukje plasticquote:Op maandag 16 januari 2012 00:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Placebo effect. Ik was ook ineens een tijdje net wat beter toen met dat nieuwe internet, maar een week later weer net zo als daarvoor.
Ja maar dan was het een week later niet weer normaal geworden.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:51 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Maar een andere internetverbinding kan een significante verbetering bieden, itt tot dat stukje plastic
2 saves, in een groepje van 5 man staan en dan de kerel die op je pieft afschieten dusquote:Op maandag 16 januari 2012 00:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Savior ribbon moet je toch 3 saves voor hebben ofzo?
Zeker om die ene hoek heen, als je bij A aan de linkerkant het station inloopt?quote:Op maandag 16 januari 2012 01:07 schreef Cliffy het volgende:
[..]
2 saves, in een groepje van 5 man staan en dan de kerel die op je pieft afschieten dus![]()
only on metro
quote:Op maandag 16 januari 2012 01:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zeker om die ene hoek heen, als je bij A aan de linkerkant het station inloopt?
Gewoon laten lopen, is lekker warm johquote:Op maandag 16 januari 2012 10:27 schreef Pixell het volgende:
Waarom moet je altijd stralen als je wakker wordt, zo irritant om verplicht je bed uit te moeten..
wtf!quote:Op maandag 16 januari 2012 10:32 schreef Rossdale het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)tats/194532381/xbox/
Of je hebt ECHT geen leven
Jesus fuckquote:Op maandag 16 januari 2012 10:32 schreef Rossdale het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)tats/194532381/xbox/
Of je hebt ECHT geen leven
Heb er idd aardig wat uren in zitten maar ben ook vaak maar bezig met 1 of 2 spellenquote:
Dat is ook wel weer zoquote:Op maandag 16 januari 2012 11:03 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Heb er idd aardig wat uren in zitten maar ben ook vaak maar bezig met 1 of 2 spellen
Dus voor BF3 misschien veel, qua Xbox tijd valt het best mee.
Score per minuut is trouwens giga gezakt sinds ik alleen nog maar voor choppers ga.
Wel he? Vooral in de kerstvakantie ging het hardquote:
heb ik wat gemist of ben je nieuw in de topic, zo ja Welkomquote:Op maandag 16 januari 2012 11:36 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Wel he? Vooral in de kerstvakantie ging het hardMaar moet komende weken wat meer tijd aan studie besteden dus moet een beetje afkicken
Altijd als ik online ben zit jij aan de BF3 dus het verbaast me eigenlijk weinigquote:Op maandag 16 januari 2012 11:36 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Wel he? Vooral in de kerstvakantie ging het hardMaar moet komende weken wat meer tijd aan studie besteden dus moet een beetje afkicken
Je speelt regelmatig Bef3 met hemquote:Op maandag 16 januari 2012 11:45 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
heb ik wat gemist of ben je nieuw in de topic, zo ja Welkomen doe ff een voorstel rondje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |