SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De_Taartjesfee | Smart_ass | Breathtaking | Fascination | Harajuku. | DeZwabber | Dzjonka | Evil-Cherry, Queen of Curl | ChipsZak.
[ Bericht 25% gewijzigd door alors op 15-01-2012 12:04:35 ]know'm sayin?
word? word.
De Curly Girl method.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:52 schreef Dven het volgende:
Waar zijn de tips voor mensen met dik haar met krul, slag en stijle stukken?
Ik zal er aan denken wanneer het over een paar maanden weer lang is!quote:
Dat werkt ook wel met korter haar hoor. Niet met gemillimeterd haar uiteraard maar als het lang genoeg is om een krul te laten zien (paar cm dus) dan is er al winst te behalen.quote:Op zondag 15 januari 2012 02:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zal er aan denken wanneer het over een paar maanden weer lang is!
Tegen die tijd even proberen dan! Meestal ergerde ik me aan al die net niet krullen en loop ik een week met een muts rond om ze vakkundig om te brengenquote:Op zondag 15 januari 2012 02:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat werkt ook wel met korter haar hoor. Niet met gemillimeterd haar uiteraard maar als het lang genoeg is om een krul te laten zien (paar cm dus) dan is er al winst te behalen.
Leuk! En één troost, het zal je hoe dan ook beter staan dan Kim Kardashian.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:42 schreef ChicaChula het volgende:
Spannend! 27 feb is t zo ver! Ik ga voor licht, geen rood..
Het is nu zo:
[ afbeelding ]
en ik wil het zo:
[ afbeelding ]
Ik ben echt nu al zenuwachtig!!!
Ja dit is mn eigen kleurquote:Op maandag 16 januari 2012 14:04 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Leuk! En één troost, het zal je hoe dan ook beter staan dan Kim Kardashian.![]()
Is dit je eigen kleur?
Mooi, donker haar met lichte ogen.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:21 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ja dit is mn eigen kleur![]()
Haha ik hoop het! Anders verf ik het weer bruin haha
Nicequote:Op maandag 16 januari 2012 13:15 schreef taxibabe het volgende:
voor degenen die Inecto gebruiken: De action heeft het tijdelijk in het assortiment voor spotprijzen. http://www.action.nl/top-100
Haha ja daarom zeggen veel dat t zonde is om te vervenquote:Op maandag 16 januari 2012 14:38 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Mooi, donker haar met lichte ogen.![]()
Komt wel goed, wel foto's posten he!
Dat bedoelde ik niet heur, het is maar haar!quote:Op maandag 16 januari 2012 16:14 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Haha ja daarom zeggen veel dat t zonde is om te vervenmaar goed ik zal een foto plaatsen als t zo ver is
Echt vanalles.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:37 schreef DevilsWhore het volgende:
Wat voor olie kan je nou allemaal goed gebruiken in je haar? Als in pure olie.
Um oké, apart dat de geur belangrijker is dan de werking.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:49 schreef DevilsWhore het volgende:
Olijfolie en kokosvet vind ik allebei stinken. En de moeder van mn huisgenoot is zelfstandig masseuse dus die kan aan heel veel olie (zonder additieven) komen voor weinig geld.
Dan jojoba oliequote:Op maandag 16 januari 2012 17:49 schreef DevilsWhore het volgende:
Olijfolie en kokosvet vind ik allebei stinken. En de moeder van mn huisgenoot is zelfstandig masseuse dus die kan aan heel veel olie (zonder additieven) komen voor weinig geld.
als ik voor 6,- een paar liter amandel- of jojoba-olie kan krijgen, gooi ik dat er liever in dan stinkspul.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:51 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Um oké, apart dat de geur belangrijker is dan de werking.
Arganolie schijnt ook geweldig te zijn, maar ik weet niet of het lekker genoeg ruikt voor je.
Joh, mijn zegen heb je.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
als ik voor 6,- een paar liter amandel- of jojoba-olie kan krijgen, gooi ik dat er liever in dan stinkspul.
Ik vind het Kim wel mooi staan eigenlijk, maar donker is mooier bij haar ja.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:04 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Leuk! En één troost, het zal je hoe dan ook beter staan dan Kim Kardashian.![]()
Is dit je eigen kleur?
Vind het zo Cherso.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vind het Kim wel mooi staan eigenlijk, maar donker is mooier bij haar ja.
Ik vind het haar juist wel classy staanquote:
Dat ruikt imho raarder nog dan olijfolie... Enige wat geen geur heeft is amandelolie, maar dat voedt niet zoveel.quote:
Ik hoop dat t bij mij ook classy wordt en niet cherso! Donderdag 26 feb om 13.00 it is!!! Spannenddddd!quote:Op maandag 16 januari 2012 18:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vind het haar juist wel classy staan
Maargoed smaken verschillen.
Jij bent niet oranjequote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:44 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ik hoop dat t bij mij ook classy wordt en niet cherso! Donderdag 26 feb om 13.00 it is!!! Spannenddddd!
Ik gebruik nu een maandje arganolie en dat spul is geweldig. Mijn huid is er supermooi en zacht van geworden en mijn haar ziet er gezonder uit. Ik weet niet of dat komt omdat ik het drink of smeer, maar het resultaat is fantastisch.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:51 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Arganolie schijnt ook geweldig te zijn, maar ik weet niet of het lekker genoeg ruikt voor je.
Hoe gebruik je het precies op je huid?quote:Op zondag 22 januari 2012 00:26 schreef Vydushki het volgende:
[..]
Ik gebruik nu een maandje arganolie en dat spul is geweldig. Mijn huid is er supermooi en zacht van geworden en mijn haar ziet er gezonder uit. Ik weet niet of dat komt omdat ik het drink of smeer, maar het resultaat is fantastisch.
Oh, de smaak is wel oké. Even wennen, maar het is niet ranzig of zo.
Ik drink een klein lepeltje in de ochtend en in de avond. Ik dacht dat het alleen voor je haar was, maar blijkbaar knapt je gezicht er ook van op.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe gebruik je het precies op je huid?
Ik kreeg er ontzettend veel pukkels van (toen ik het op droge plekjes smeerde). Just sayin, het is niet voor iedereen een wondermiddel.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:26 schreef Vydushki het volgende:
[..]
Ik gebruik nu een maandje arganolie en dat spul is geweldig. Mijn huid is er supermooi en zacht van geworden en mijn haar ziet er gezonder uit. Ik weet niet of dat komt omdat ik het drink of smeer, maar het resultaat is fantastisch.
Oh, de smaak is wel oké. Even wennen, maar het is niet ranzig of zo.
Zal dat niet komen doordat je het erop smeerde? Heb je het ook gedronken?quote:Op zondag 22 januari 2012 00:45 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kreeg er ontzettend veel pukkels van (toen ik het op droge plekjes smeerde). Just sayin, het is niet voor iedereen een wondermiddel.
Nee ik heb het niet gedronken.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:55 schreef Vydushki het volgende:
[..]
Zal dat niet komen doordat je het erop smeerde? Heb je het ook gedronken?
Je hebt cosmetische arganolie en culinaire arganolie. Die laatste ruikt geloof ik meer en is donkerder. Maar er zijn heel veel niet pure versies op de markt, dus let daar op. Cosmetische is wel bij de Tuinen verkrijgbaar als huidolie. En die culinaire volgens mij wel in Marokkaanse winkeltjes. Bij veel obscure webshops betaal je iig de hoofdprijs.quote:
Ik zou het lekker zo laten, lichte ogen met donker haar, mooie combinatie!quote:Op maandag 16 januari 2012 13:42 schreef ChicaChula het volgende:
Spannend! 27 feb is t zo ver! Ik ga voor licht, geen rood..
Het is nu zo:
[ afbeelding ]
en ik wil het zo:
[ afbeelding ]
Ik ben echt nu al zenuwachtig!!!
In de meeste natuurwinkels. Je kan het ook bestellen op www.arganolie.eu.quote:
Van nature blond. Maar ik wil niet per se iets speciaal, gewoon dat mijn kleur mooi blijft en mijn haar mooi.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Speciaal voor blond haar??? Gekleurd of van nature blond?
Wat voor eigenschappen wil je dan in de shampoo?
Paarsige-pigmenten of kamille?
Als je niks speciaals wilt, kun je gewoon iedere shampoo zonder siliconen gebruiken, die zijn er genoeg.
Dan hoef je niks speciaals te nemen, boeit in principe dan niet echt wat je neemt. Als je maar niet te vaak je haar wast en niet teveel shampoo gebruikt.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Van nature blond. Maar ik wil niet per se iets speciaal, gewoon dat mijn kleur mooi blijft en mijn haar mooi.
Ik zou niet weten waarom het niet goed zou zijnquote:Op zondag 22 januari 2012 16:23 schreef alors het volgende:
Van Dr. Organic heb je ook wel dingen met honing, dat is ook goed voor blond haar...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |