Het is jammer dat we elkaar niet wat langer gesproken hebben gisteren, maar ik kan je vertellen dat ik daar als geen ander ervaring mee heb ... (overigens niet op dit discussiegebied)quote:Op maandag 16 januari 2012 23:00 schreef danic het volgende:
Dank je.
En ja misschien reageer ik wat fel, maar schijnbaar is dit toch nog een gevoelig punt. Je wilt niet weten hoe veroordelend mensen kunnen zijn.
Dit is dus inderdaad wat er vaak gebeurd. Mensen geven je gelijk een vernietigende blik of kijken je aan of je gek geworden bent. Terwijl ze de achtergrond vaak niet kennen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:11 schreef wickie het volgende:
Maar ik begrijp je frustratie. Ik werd vorige week in het ziekenhuis door een kinderarts ook even met zo'n blik aangekeken van 'en waarom ben je dan al zo vroeg gestopt met borstvoeding', toen ik vertelde dat daarna alle problemen waren begonnen. (en natuurlijk heeeeel begripvol nadat ik het verhaal vertelde, maar het voelde wel even zo van hebben anderen dan geen recht om te stoppen?)
En daarom reageerde ik zo fel.quote:Dat was echt wel even pijnlijk, hoe veroordelend mensen kunnen zijn zonder je verhaal te kennen en je niet gewoon gerespecteerd kan worden in je keuzes ongeacht wat de keuze is. We maken die keuze allemaal weloverwogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och arme Kiran, hier van de week ook rode billen en tot bloedens aan toen openquote:Op dinsdag 17 januari 2012 06:45 schreef J-net het volgende:
Danic dat is jouw keuze en gewoon achter blijven staan en niet aangevallen voelen.
Kiran is igisteren met manlief naar dokter geweest, hij bleef koorts houden. Niets gevonden wat t zou kunnen veroorzaken, waarschijnlijk virusje, naast de sowieso 2 tandjes die doorkomen.
Wel zielig is dat door de zure poep zijn billen helemaal open liggen, en dat hij dan echt hard moet huilen van de pijn. Ik heb er nu vaseline op gedaan (tip van iemand van hier).
En zojuist gemeten en toen was het 36,8 dus de koorts lijkt weg. Manlief temperatuurt straks nog een keertje, maar hij voelt ook nietbmeer zo warm aan. Gelukkig, zo sneu
't was een emo-avondjequote:Op maandag 16 januari 2012 21:31 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Waarom de? Als het voor jou beter voelt om FV te geven dan is daar niets mis mee. Integendeel, dan is dat het beste voor je kindjes. Ik ben zelf heel erg van mening dat een vrolijke en uitgeruste niet-gefrustreerde moeder een betere moeder is dan een moeder die ten koste van het voorgaande BV geeft en dat (en daardoor misschien haar kindje) als iets negatiefs gaat ervaren.
Kan me voorstellen dat het een emo-avondje was! Maar fijn dat hij met liefde het flesje drinktquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:33 schreef Deepfreeze het volgende:
't was een emo-avondje![]()
Daan heeft net met veel liefde een flesje fv op..
We lijken hier een soort-van ritme te hebben. en eentje die wel past met de schooltijden van Chris. Dus dat houden we erin, als mini meewerkt..
Hier was het eerst ook andersom, uitkledenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:27 schreef NotTheSame het volgende:
Susie, hier is het juist andersom, Draakje krijst alles bij elkaar als de jas UIT moet. Gisteren op het CB ook, daar heeft ze alles bij elkaar gekrijst, heb ik haar eindelijk aangekleed, de jas komt in beeld, en zodra ik d'r armpje erin wurm is ze stil. En de Maxi-Cosi is helemaal een feest, zodra ik haar daar in leg slaapt ze!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |