Nou inderdaadquote:Op maandag 16 januari 2012 16:43 schreef bitterend het volgende:
Sanne helemaal waar! veel mensen denken dat het zo makkelijk is en dan komen snel achter dat het best veel werk is en houden ermee op
Zelfs als ik samen slaap dan legt hij zijn handjes boven de dekens (welopgevoed kindquote:Op maandag 16 januari 2012 15:33 schreef Sannne het volgende:
Das dan weer het voordeel van samen slapen, Elise heeft het altijd lekker warm
Dat valt dan tegen hequote:Op maandag 16 januari 2012 19:57 schreef TimeJumper het volgende:
Nou ja, ik dacht vantevoren dat borstvoeding het makkelijkste en snelste zou zijn.
Waarom dequote:Op maandag 16 januari 2012 21:19 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier gaan we ook over op fv. Het kost me gewoon teveel energie, en wordt er niet vrolijker van. Bij Chris heb ik mezelf zo'n beetje een pnd gekolfd, omdat ik perse zoveel mogelijk bv erin wilde hebben, maar dat was dus kolven-voeden-fv navoeden etc.. Tot ik bij 8 weken in 3 keer kolven net 1 voeding had..
Deze keer wel kindje aan de borst, maar niet probleemloos. En had me voorgenomen om niet weer tot/over die grens te gaan. Zeker niet nu er 2 kindjes afhankelijk van me zijn.
Ik ga dus ook voor de vrolijke moeder van 2, ipv van een wrak dat wekenlang jankend de dag doorkomt..
En dat vind ik gewoon een jammere opmerking. Misshien speelt er bij jouw buurvrouw ook wel meer dan alleen die dingenquote:Op maandag 16 januari 2012 19:09 schreef bitterend het volgende:
stofzuigen is 1 woord trouwensik vind dat als je weet hoe belangrijk bv is voor je kindje dat je meer moeite ervoor mag doen. dat is mijn mening. (weer ik heb het niet over mensen waarbij het niet is gelukt hier boven)
Ik ook.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:09 schreef Kyara het volgende:
Fles werd meteen goed gepakt en hij doet het er super op. ondanks dat ik pro bv ben, voel ik me niet schuldig en ben ik blij met de beslissing.
ze zullen er niet wezenlijk slechter aan toe zijn geweest, maar mss hadden ze door bv er wel nóg beter aan toegeweest dan zonder.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:34 schreef Argento het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik geloof niet dat ook maar iemand er ooit wezenlijk slechter aan toe is geweest enkel vanwege het krijgen van flesvoeding ipv borstvoeding.
Zeker en ik geloof ook direct dat borstvoeding in zijn algemeenheid te prefereren is. Maar het moet wel een reele optie zijn. En nou kan ik alleen over Kyara's situatie spreken en noch voor haar, noch voor Midas bleek het een reele optie. En dan is de fles naar mijn idee een prima alternatief waarvan Midas niet wezenlijk slechter zal worden.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
ze zullen er niet wezenlijk slechter aan toe zijn geweest, maar mss hadden ze door bv er wel nóg beter aan toegeweest dan zonder.
meer wil ik over deze discussie niets kwijt; ik heb van allebei de nadelen en voordelen mogen leren kennen; dus ik kan alle standpunten begrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |