Ik ga er niet op in. Je luistert niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het is geen bullshit.
1. ik kan niet beter krijgen (feit)
2. het moet voor de geruststelling om minder last te hebben van confrontatie.
elke keer confrontatie overal van stelletjes, en mensen die wel relaties enzo hebben. dat is heel erg.
lant had daar ook last van.
Waarom probeer ik dit ook.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het is geen bullshit.
1. ik kan niet beter krijgen (feit)
2. het moet voor de geruststelling om minder last te hebben van confrontatie.
elke keer confrontatie overal van stelletjes, en mensen die wel relaties enzo hebben. dat is heel erg.
lant had daar ook last van.
nee, nee, echt jammer.quote:
Omdat het een feit is.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom probeer ik dit ook.
Maar WAAROM kan je niet beter krijgen?
nee. wat is er dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ga er niet op in. Je luistert niet.
Doei.
Nee.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee. wat is er dan?
gaat dit weer over vermeende sjans die er was ofzo?
Katten kunnen wel en slangen niet. Waarom?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, nee, echt jammer.
ik heb nog steeds panos niet uit het asiel opgehaald. volgens de instructie van die kat kan ik hem niet 3 weken lang alleen laten, dus ik ben nog even dat eerst aan het uitzoeken.
Tijd van de maand. Wacht een paar dagen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:42 schreef kingtoppie het volgende:
Even een vraagje...
Zijn er redenen waarom vrouwen spontaan omslaan in gedrag? Ten minste naar jezelf toe oid?
En als dat zo is, hoe moet je de oorzaak achterhalen? Geen zin om wanhopig te doen aangezien zo iemand niet op je aandacht staat te wachten..
Ja je lul is niet groot genoeg voor zequote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:42 schreef kingtoppie het volgende:
Even een vraagje...
Zijn er redenen waarom vrouwen spontaan omslaan in gedrag? Ten minste naar jezelf toe oid?
En als dat zo is, hoe moet je de oorzaak achterhalen? Geen zin om wanhopig te doen aangezien zo iemand niet op je aandacht staat te wachten..
Bij vrouwen niet. Althans meestal niet. Je hebt dan waarschijnlijk iets fout gedaan.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:42 schreef kingtoppie het volgende:
Even een vraagje...
Onzin.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja je lul is niet groot genoeg voor ze
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo moeilijk is het meestal niet te vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drama means nothing, it's part of the game.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:45 schreef twi het volgende:
En dan ben je nog meer de lul wanneer je niet weet wat je verkeerd hebt gedaan
waar gaat het dan wel over?quote:
Je geeft hem nu alleen maar voer om te blijven zeggen dat die hoer de enige optie is.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij heeft wel gewoon gelijk hoor.
Vrouwen leg eens uit hoe zit ditquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:45 schreef twi het volgende:
En dan ben je nog meer de lul wanneer je niet weet wat je verkeerd hebt gedaan
Dat is toch duidelijk? Gewoon onthouden welke kutopmerkingen je maakt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vrouwen leg eens uit hoe zit dit
Boeie. Met die instelling en wellicht een hoop achterliggende problemen, is hij tevreden met de hoeren.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Je geeft hem nu alleen maar voer om te blijven zeggen dat die hoer de enige optie is.
Het is allemaal je eigen schuld dat je geen vrouwen ontmoet en geen relatie hebt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
waar gaat het dan wel over?
jij denkt dat ik beter kan krijgen?
gezien de laatste 9 jaar (uitgezonderd lokasenna paar keer irl contact en soort van meer) niet.
ik ontmoet nooit meisjes, ik ga niet met ze om. laat staan dat ik meisjes ontmoet, laat staan dat ik een relatie of wat dan ook kan beginnen/krijgen wat dan ook.
ik ontmoet ze zelfs al niet, al jaren niet.
denk je dat er geen confrontatiemoment is als er iets is wat je graag wilt waar je dan mee geconfronteerd wordt?
het is kijhard, het is netzoals dat jij iets graag zou willen, en vervolgens heeft IEDEREEN het, en iedereen stopt ze vinger in ze neus en lacht je keihard uit.
het is confrontatie.
elke keer confronatie, overal. en dan bevestiging dat ik het niet kan krijgen, want laatst X jaar.
de gedachte dat ik naar een hoer ben geweest is een geruststelling.
Waarom zou je dat doen? Wat schiet je er mee op?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:47 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is toch duidelijk? Gewoon onthouden welke kutopmerkingen je maakt.
Ze onthouden alles die vrouwen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:47 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is toch duidelijk? Gewoon onthouden welke kutopmerkingen je maakt.
Arme jijquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze onthouden alles die vrouwen.
Ik heb ooit tegen Pinda gezegd dat ze de gratie van een man had.
Dat wist ze in fucking december nog steeds.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |