ik heb al een buggy + semi-loslopende peuter in de gaten te houdenquote:
Als ik 't aan Jan overlaat gaat hij z'n broertje duwen. Maar dan ligt de buggy ondersteboven, want hij kan er net niet goed bijquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:02 schreef Scorpie het volgende:
Tijd dat die kinderen leren hun eigen buggy te duwen
De kindertjes kunnen wel op mijn schoot maar we missen een duwer. Maar als jij nou ook komt is dat probleem ook weer verholpen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:05 schreef Ireth het volgende:
Kan je niet buggy voor buggy voor rolstoel vastmaken? Soort treintje effect?
Kan je geen scootmobiel lenen? ff opvoeren en je ben in no time die dierentuin door?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:08 schreef Rucky het volgende:
[..]
De kindertjes kunnen wel op mijn schoot maar we missen een duwer. Maar als jij nou ook komt is dat probleem ook weer verholpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Lolquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:09 schreef Martijntj het volgende:
Heb ik een romance tussen Rucky en JaleesaJoia gemist?ik vermoedde het wel, maar dan heb ik er denk ik overheen gelezen
Je hebt niets gemist.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:09 schreef Martijntj het volgende:
Heb ik een romance tussen Rucky en JaleesaJoia gemist?ik vermoedde het wel, maar dan heb ik er denk ik overheen gelezen
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kan je geen scootmobiel lenen? ff opvoeren en je ben in no time die dierentuin door?Ik trek morgen gewoon sterke schoenen aan dus dat komt wel goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:17 schreef Martijntj het volgende:
Oh- okay, dacht dat dat hand-in-hand serieus was
Minstens 9 maanden geleden had je voor moeten bereiden.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]ik ben gewoon stiekem jaloers op Rucky die morgen met al die dames op stap mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |