Zal vast wel de reden zijn dat ie niet online is gezet.quote:vi laat gewoon weer een dvd drukken van alle hoogtepunten...geven ze dan gratis weg bij een bepaald vi nr.....als ze hem online zouden zetten zijn de extra inkomsten van de dvd weg dat is alles
Online komt ie sowiesoquote:Op maandag 16 januari 2012 01:48 schreef j0rdiiii het volgende:
Las dit bij sigaarsnor;
[..]
Zal vast wel de reden zijn dat ie niet online is gezet.
Ik zal vanaf nu eerst aan jou vragen wat ik mag zeggen!quote:Op maandag 16 januari 2012 03:20 schreef Zwieperdepiep het volgende:
Ik dacht ik zit in r&p. Ik lees me hier toch een paar domme psychoanalyses over hoe anders Gijp zich nu in het vervolg moet presenteren. Hij moet helemaal niks, alleen zichzelf zijn en relaxed doen. En zich juist niet anders voordoen. Hou op met dat over-analysing. Gelul hier allemaal.
Precies wat ik ook denk.quote:Op maandag 16 januari 2012 03:20 schreef Zwieperdepiep het volgende:
Ik dacht ik zit in r&p. Ik lees me hier toch een paar domme psychoanalyses over hoe anders Gijp zich nu in het vervolg moet presenteren. Hij moet helemaal niks, alleen zichzelf zijn en relaxed doen. En zich juist niet anders voordoen. Hou op met dat over-analysing. Gelul hier allemaal.
Nee, ik zal aan jóu vragen wat ik mag zeggen!quote:Op maandag 16 januari 2012 08:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik zal vanaf nu eerst aan jou vragen wat ik mag zeggen!
Nou dat zou heel verstandig zijn.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, ik zal aan jóu vragen wat ik mag zeggen!
Nou eerst nog een tentamenquote:Op maandag 16 januari 2012 10:37 schreef ZuidGrens het volgende:
Lekkere maandag dit, je hebt iets om je de hele dag op te verheugen.
Heb ik wel nodig, vanmiddag heb ik tentamen, maar terwijl ik daar ben, zit ik met mijn gedachten natuurlijk al bij vanavond.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:37 schreef ZuidGrens het volgende:
Lekkere maandag dit, je hebt iets om je de hele dag op te verheugen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |