Goeden vergelijking.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:44 schreef Anno2012 het volgende:
Dus een leraar die een burn-out heeft gehad zou volgens sommigen de hele school bij elkaar moeten roepen,en dan een speech gaan houden waarom en hoe het allemaal is gegaan?
Thx.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kwam door een pic in de OP die daar gehost werd. Zou nu opgelost moeten zijn.
quote:Op zondag 15 januari 2012 15:34 schreef Heufd het volgende:
Zinin morgenavond. Lekker broekie uit, bankie liggen, VI kijken. Is toch heerlijk, man.
Come on, son. Dat je niet alle quotes kent kan ik inkomen, maar classics moet je 's nachts om 03:12 nog op kunnen zeggen, als ik je wakker maak. Anders ben je een misfit in het topic.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 15:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Come on, son. Dat je niet alle quotes kent kan ik inkomen, maar classics moet je 's nachts om 03:12 nog op kunnen zeggen, als ik je wakker maak. Anders ben je een misfit in het topic.
quote:Op zondag 15 januari 2012 15:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Come on, son. Dat je niet alle quotes kent kan ik inkomen, maar classics moet je 's nachts om 03:12 nog op kunnen zeggen, als ik je wakker maak. Anders ben je een misfit in het topic.
Niet mee eens. Van der Gijp relativeert altijd voetbal gerelateerde zaken. Ik denk niet dat de inzinking van Van der Gijp te maken had met de bijv. de prestaties van Barcelona, Ajax, Feyenoord of PSV. Het staat los van elkaar.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:46 schreef Symer het volgende:
[..]
Hij mag doen wat ie wil, maar z'n imago van relativerende flierefluiter die heel goed weet dat het allemaal eigenlijk niks voorstelt en daarom vanaf de ivoren tafel predikt dat anderen het leven niet zo serieus moeten nemen kan hij niet meer volhouden. Althans niet geloofwaardig.
Ah, dit fragmentquote:
quote:
Ik ben niet 24/7 met VI bezig, ik vind het gewoon leuk.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij snapt duidelijk niet wat René ongeveer heeft gehad he?quote:Op zondag 15 januari 2012 14:46 schreef Symer het volgende:
[..]
Hij mag doen wat ie wil, maar z'n imago van relativerende flierefluiter die heel goed weet dat het allemaal eigenlijk niks voorstelt en daarom vanaf de ivoren tafel predikt dat anderen het leven niet zo serieus moeten nemen kan hij niet meer volhouden. Althans niet geloofwaardig.
quote:
Het is (was?) zijn hele levensfilosofie. Heb je wel eens een lezing van hem bijgewoond?quote:Op zondag 15 januari 2012 16:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet mee eens. Van der Gijp relativeert altijd voetbal gerelateerde zaken. Ik denk niet dat de inzinking van Van der Gijp te maken had met de bijv. de prestaties van Barcelona, Ajax, Feyenoord of PSV. Het staat los van elkaar.
Genee moet Gijp maandag gewoon groots aankondigen (met galm) waarna Rene op de muziek van Rocky over een rode loper de studio binnen komt springen, compleet met lichtshow en rookmachine. Dát wil ik zien, met minder neem ik geen genoegenquote:
"Fonsie, inzinkinkje."quote:Op zondag 15 januari 2012 16:22 schreef Mani89 het volgende:
Wat lopen mensen nou moeilijk te doen Gijp heeft toch al vaker een inzinking gehad? ("En toen durfde ik een paar maanden me huis niet uit HAHAHA!").
Dan kijk je niet.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:24 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in Gijp. Het ging de laatste tijd juist over voetbal met Boskamp, aad en Emile.
En daar moet hoognodig verandering in komen. 1 voetbalprater en Gijp die het heeft over nachtclubmeisjes en de penissen van andere spelers.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:24 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in Gijp. Het ging de laatste tijd juist over voetbal met Boskamp, aad en Emile.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |