Wanneer? Zaterdags van 21:30 tot 23:00.quote:Vanaf vanavond 21:30 uur is All You Need Is Love terug bij RTL 4. Elke week staat de show in het teken van liefde. De tranen vloeien weer rijkelijk wanneer de onvermoede ‘slachtoffers’ plotseling oog in oog met elkaar komen te staan. De All You Need Is Love-caravan rijdt weer door het land om mensen op te pikken die met behulp van Robert verbroken relaties proberen te herstellen. Maar ook stille liefdes die openlijk de liefde durven te verklaren komen voorbij.
Australië
Nieuw dit jaar is de Roadtrip Down Under. In plaats van verre geliefden deze kant op te halen, levert Robert ten Brink Nederlandse liefjes dit jaar hoogst persoonlijk af in Australië. Dat levert prachtige verhalen op en ondertussen worden vriendschappen gesmeed voor het leven.
Wie gaat er ook kijken?quote:Aflevering 1
Zo maakt de kijker in de eerste aflevering kennis met Gerrit en Els. Zij hebben een zoon die in Australië woont met zijn vrouw en drie kinderen. Zij zagen elkaar het laatst in 2006 en opa en oma hebben zelfs twee van de drie kleinkinderen nog nooit in de armen mogen sluiten. Twee jaar geleden stonden Gerrit en Els op het punt om te gaan, maar door een onverwacht faillissement viel de reis in het water. Hoe zouden zij het vinden als Robert ineens voor hun neus staat met een wel heel bijzondere verrassing?
Dat gezin was toch te zien in de kerstspecial?quote:
Oh ja? Ik weet het niet, heb de kerstspecial nog steeds niet helemaal gezien (alleen de eerste drie kwartier).quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat gezin was toch te zien in de kerstspecial?
Zijn dat dezelfde? Ik weet het niet meer precies. Er was wel een hele familie, die op Schiphol dubbel verrast werd, zijn het die?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat gezin was toch te zien in de kerstspecial?
OK valszingende dame nuquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:28 schreef MissJ het volgende:
ik ben er over 10 minuten! Moet nog even een film afkijken
Sorry, laptop moest nog opstartenquote:
ja echt he, ik had gelijk zoiets wat is dit voor een nep gejankquote:
Nee, maar hij zei dat het sinds afgelopen vrijdag uit is met z'n vriendinquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo, ik was even drinken pakken. Ken je hem?
Ow, het was wel de 13equote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, maar hij zei dat het sinds afgelopen vrijdag uit is met z'n vriendin
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:38 schreef Maraca het volgende:
Waarom halen jullie geen drinken tijdens de reclame zoals het hoort?![]()
Hij heeft een zoontje en ruzie met z'n ex. Zoontje al 8 maanden niet gezien en heel zielig en blabla. Om zijn zoontje te zien heeft hij zitten smsen met z'n ex om zo een beetje te slijmen. Heeft die ex alle smsjes doorgestuurd naar zijn vriendinen die heeft hem vervolgens verlaten.
wat een kneus die kerelquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:38 schreef Maraca het volgende:
Waarom halen jullie geen drinken tijdens de reclame zoals het hoort?![]()
Hij heeft een zoontje en ruzie met z'n ex. Zoontje al 8 maanden niet gezien en heel zielig en blabla. Om zijn zoontje te zien heeft hij zitten smsen met z'n ex om zo een beetje te slijmen. Heeft die ex alle smsjes doorgestuurd naar zijn vriendinen die heeft hem vervolgens verlaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |