quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:57 schreef gekkewiebel het volgende:
Hoi allen
Ik ben op zoek naar een nummer wat ze de laatste tijd zo nu en dan op de radio draaien. De enige zin die ik heb onthouden is "heaven is a place on earth", maar het is absoluut niet het alom bekende "heaven is a place on earth" nummer...
Wie weet welk nummer ik bedoel?
Lsstig.... is het deze ??quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:17 schreef Spiener het volgende:
Dag mensen,
Ik ben op zoek naar een wat ouder nummer, het nummer komt uit 2005 of uit 2006.
Het jaartal staat namelijk in de titel, dit kan ook omdat het een 2005/2006 remix is maar dat weet ik niet zeker.
Over het nummer, ik weet dat er een stukje in gebruikt wordt van een zangeres uit de jaren '70. Ik meen me te herinneren dat iemand op dit forum ooit het originele wilde hebben, maar dit is zeker al een jaar geleden, als het niet meer is.
Ze heeft een vrij hoge stem, althans het stuk wat gebruikt wordt in het nummer wat ik zoek. En het gaat een beetje van doeeeee wa diiiii doeee wa di da di di, hahaha veel meer kan er helaas niet van maken.
Het nummer zelf is house/elektro/dance/trance ik ben echt heel slecht in het onderscheiden van deze genres, en volgens mij was het een redelijk bekende DJ die dit nummer gemaakt heeft.
Ik heb zelf op youtube gezocht, maar ik heb niks kunnen vinden.
Ik heb het nummer zelf wel eens afgespeeld op youtube, en het enige wat ik me nog kan herinneren is dat de video een paarse achtergrond had, ik weet niet of dit ook maar enigszins nuttige informatie is, maar aangezien ik bijzonder weinig weet van het nummer helpen alle beetjes denk ik zo.
Hulde voor degene die weet welk nummer ik bedoel!!
Gokje!quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:17 schreef Spiener het volgende:
Dag mensen,
Het jaartal staat namelijk in de titel, dit kan ook omdat het een 2005/2006 remix is maar dat weet ik niet zeker.
Over het nummer, ik weet dat er een stukje in gebruikt wordt van een zangeres uit de jaren '70. Ik meen me te herinneren dat iemand op dit forum ooit het originele wilde hebben, maar dit is zeker al een jaar geleden, als het niet meer is.
Ze heeft een vrij hoge stem, althans het stuk wat gebruikt wordt in het nummer wat ik zoek. En het gaat een beetje van doeeeee wa diiiii doeee wa di da di di, hahaha veel meer kan er helaas niet van maken.
Het nummer zelf is house/elektro/dance/trance ik ben echt heel slecht in het onderscheiden van deze genres, en volgens mij was het een redelijk bekende DJ die dit nummer gemaakt heeft.
Ik heb het nummer zelf wel eens afgespeeld op youtube, en het enige wat ik me nog kan herinneren is dat de video een paarse achtergrond had, ik weet niet of dit ook maar enigszins nuttige informatie is, maar aangezien ik bijzonder weinig weet van het nummer helpen alle beetjes denk ik zo.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:10 schreef tuupkedebest het volgende:
er zit een liedje onder deze reclame maar ik zoek al heeeeeelll lang naar de naam van dat liedje maar ik ga ervan uit dat wel iemand de titel weet als je het geluid ietsje harder zet hoor je het duidelijk!
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:17 schreef Spiener het volgende:
Dag mensen,
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:57 schreef heloef het volgende:
http://www.videobb.com/watch_video.php?v=v969Ze2He8xd
Ik ben op zoek naar het nummer dat in de achtergrond speelt vanaf 4:15
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:52 schreef Stofje het volgende:
Ik heb een vreselijk 'het ligt op het puntje van m'n tong'-moment. Ik zoek de titel van een nummer 1 hit, van ongeveer 5-8 jaar geleden. Een heel blij disco-achtig popdeuntje, de clip erbij was een jaren '80 computerspel en veel beter kan ik het niet uitleggen. Dat het een nummer 1 uit de top 40 is weet ik wel zeker.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:06 schreef Stofje het volgende:
Nee, zit er niet tussen. Wat irritant!. Ik heb het nodig voor een cd-recensie. Ik vind de single van desbetreffend album veel gelijkenissen hebben met het nummer wat ik bedoel. En ik zie nu pas dat dit nummer óók een dergelijke clip heeft... Gelijkenissen!
Jij bent mijn held van deze dag!!!quote:
Haha.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:11 schreef donroyco het volgende:
[..]
Haha.
FYI: Het nummer kwam niet verder dan #18 in de Mega Top 100
Had ik het toch goed dat het Vampire Weekend was.quote:
Ook gebruikt in een HP-reclame.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Had ik het toch goed dat het Vampire Weekend was.
Bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |