abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106923971
Hoi allen

Ik ben op zoek naar een nummer wat ze de laatste tijd zo nu en dan op de radio draaien. De enige zin die ik heb onthouden is "heaven is a place on earth", maar het is absoluut niet het alom bekende "heaven is a place on earth" nummer... ;)

Wie weet welk nummer ik bedoel? :)
pi_106924027
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 19:57 schreef gekkewiebel het volgende:
Hoi allen

Ik ben op zoek naar een nummer wat ze de laatste tijd zo nu en dan op de radio draaien. De enige zin die ik heb onthouden is "heaven is a place on earth", maar het is absoluut niet het alom bekende "heaven is a place on earth" nummer... ;)

Wie weet welk nummer ik bedoel? :)
pi_106924104
quote:
Wow :o

Uhh ja, dat was hem inderdaad. Wel supersnel zeg... :P

Thanks!
pi_106946992
Dag mensen,

Ik ben op zoek naar een wat ouder nummer, het nummer komt uit 2005 of uit 2006.
Het jaartal staat namelijk in de titel, dit kan ook omdat het een 2005/2006 remix is maar dat weet ik niet zeker.
Over het nummer, ik weet dat er een stukje in gebruikt wordt van een zangeres uit de jaren '70. Ik meen me te herinneren dat iemand op dit forum ooit het originele wilde hebben, maar dit is zeker al een jaar geleden, als het niet meer is.
Ze heeft een vrij hoge stem, althans het stuk wat gebruikt wordt in het nummer wat ik zoek. En het gaat een beetje van doeeeee wa diiiii doeee wa di da di di, hahaha veel meer kan er helaas niet van maken.
Het nummer zelf is house/elektro/dance/trance ik ben echt heel slecht in het onderscheiden van deze genres, en volgens mij was het een redelijk bekende DJ die dit nummer gemaakt heeft.
Ik heb zelf op youtube gezocht, maar ik heb niks kunnen vinden.
Ik heb het nummer zelf wel eens afgespeeld op youtube, en het enige wat ik me nog kan herinneren is dat de video een paarse achtergrond had, ik weet niet of dit ook maar enigszins nuttige informatie is, maar aangezien ik bijzonder weinig weet van het nummer helpen alle beetjes denk ik zo.

Hulde voor degene die weet welk nummer ik bedoel!!
pi_106952894
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 13:17 schreef Spiener het volgende:
Dag mensen,

Het jaartal staat namelijk in de titel, dit kan ook omdat het een 2005/2006 remix is maar dat weet ik niet zeker.
Over het nummer, ik weet dat er een stukje in gebruikt wordt van een zangeres uit de jaren '70. Ik meen me te herinneren dat iemand op dit forum ooit het originele wilde hebben, maar dit is zeker al een jaar geleden, als het niet meer is.
Ze heeft een vrij hoge stem, althans het stuk wat gebruikt wordt in het nummer wat ik zoek. En het gaat een beetje van doeeeee wa diiiii doeee wa di da di di, hahaha veel meer kan er helaas niet van maken.
Het nummer zelf is house/elektro/dance/trance ik ben echt heel slecht in het onderscheiden van deze genres, en volgens mij was het een redelijk bekende DJ die dit nummer gemaakt heeft.
Ik heb het nummer zelf wel eens afgespeeld op youtube, en het enige wat ik me nog kan herinneren is dat de video een paarse achtergrond had, ik weet niet of dit ook maar enigszins nuttige informatie is, maar aangezien ik bijzonder weinig weet van het nummer helpen alle beetjes denk ik zo.

Lsstig.... is het deze ??
  woensdag 18 januari 2012 @ 16:02:19 #31
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_106953316
@Spiener

Ik gok ook maar wat, klopt ook niet met alles in de beschrijving, maarja..
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
  woensdag 18 januari 2012 @ 17:24:56 #32
311941 Anamorph
Beidehant heh...
pi_106956410
Een tijdje geleden heb ik op youtube een clip gezien van een heel goed nummer. Ik ben alleen kwijt van wie het is en wat de titel is...maar ik weet nog wel waar de clip over ging.

De clip ging over een jongen die in de auto stapte en een hele lange reis ging maken. Je ziet dat ie door verschillende landschappen (koud met sneeuw en warm met zon) reist. Uiteindelijk blijkt hij onderweg te zijn met een Urn om de as uit te strooien van iemand.

Weet iemand wie/wat ik bedoel??
Ik zeg niks...ik doe niks.
  donderdag 19 januari 2012 @ 00:01:30 #33
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_106974561
quote:
Dag mensen,

Gokje!
Veel ouder, maar het album heet iets van 96-06 ofzo:

Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
pi_107000139
er zit een liedje onder deze reclame maar ik zoek al heeeeeelll lang naar de naam van dat liedje maar ik ga ervan uit dat wel iemand de titel weet als je het geluid ietsje harder zet hoor je het duidelijk!
PSV
pi_107001374
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 19:10 schreef tuupkedebest het volgende:
er zit een liedje onder deze reclame maar ik zoek al heeeeeelll lang naar de naam van dat liedje maar ik ga ervan uit dat wel iemand de titel weet als je het geluid ietsje harder zet hoor je het duidelijk!
pi_107015906
quote:
Dag mensen,

Zit een sample van Kate Bush in (o.a. jaren '70 en vrij hoge stem). Plus een jaartal (08) in de titel.
pi_107016352
Ik zoek ook nog iets.

Een nummer dat rond 2005 (zou ook best 2004 of 2006 kunnen zijn) een kort tijdje regelmatig op TMF langskwam, en waarvan vooral de clip me is bijgebleven. De muziek zelf is R&B-achtig vermoed ik, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Ik weet wel dat er in de clip héél veel schaarsgeklede vrouwen zaten. In mijn herinnering zaten er twee (maar mss slechts eentje) negroïde mannen in, waarvan de ene in het begin door een poort loopt, en ergens op een plek komt (buiten) die helemaal vol is met schaarsgeklede vrouwen. Er gebeurde volgens mij verder weinig noemenswaardigs in de clip.

Het meeste uit die periode ken ik wel, en volgens mij is dit een of ander vergeten nummer, dat nauwelijks een hit is geweest (wellicht niet eens de top 40 gehaald), maar het kwam een tijdje op TMF langs, en tja, zo'n clip blijft je op die leeftijd (ik was 14 ofzo) natuurlijk bij, :P

Edit: gevonden!

[ Bericht 1% gewijzigd door BlueChicagoMoon op 20-01-2012 01:15:08 ]
pi_107019903
Wat was het dan?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 20 januari 2012 @ 09:57:20 #39
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107020637
http://www.videobb.com/watch_video.php?v=v969Ze2He8xd

Ik ben op zoek naar het nummer dat in de achtergrond speelt vanaf 4:15
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 10:02:00 #40
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_107020715
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 09:57 schreef heloef het volgende:
http://www.videobb.com/watch_video.php?v=v969Ze2He8xd

Ik ben op zoek naar het nummer dat in de achtergrond speelt vanaf 4:15
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_107021858
Ik heb een vreselijk 'het ligt op het puntje van m'n tong'-moment. Ik zoek de titel van een nummer 1 hit, van ongeveer 5-8 jaar geleden. Een heel blij disco-achtig popdeuntje, de clip erbij was een jaren '80 computerspel en veel beter kan ik het niet uitleggen. Dat het een nummer 1 uit de top 40 is weet ik wel zeker.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 11:02:23 #42
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_107022074
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 10:52 schreef Stofje het volgende:
Ik heb een vreselijk 'het ligt op het puntje van m'n tong'-moment. Ik zoek de titel van een nummer 1 hit, van ongeveer 5-8 jaar geleden. Een heel blij disco-achtig popdeuntje, de clip erbij was een jaren '80 computerspel en veel beter kan ik het niet uitleggen. Dat het een nummer 1 uit de top 40 is weet ik wel zeker.

Met dat van de 80's computerspel kan ik vrij weinig :o

Of het moet wel een tv-programma zijn:

Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_107022177
Nee, zit er niet tussen. Wat irritant! :D. Ik heb het nodig voor een cd-recensie. Ik vind de single van desbetreffend album veel gelijkenissen hebben met het nummer wat ik bedoel. En ik zie nu pas dat dit nummer óók een dergelijke clip heeft... Gelijkenissen!

vrijdag 20 januari 2012 @ 11:07:27 #44
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_107022206
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 11:06 schreef Stofje het volgende:
Nee, zit er niet tussen. Wat irritant! :D. Ik heb het nodig voor een cd-recensie. Ik vind de single van desbetreffend album veel gelijkenissen hebben met het nummer wat ik bedoel. En ik zie nu pas dat dit nummer óók een dergelijke clip heeft... Gelijkenissen!

vrijdag 20 januari 2012 @ 11:11:22 #46
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_107022295
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 11:09 schreef Stofje het volgende:

[..]

Jij bent mijn held van deze dag!!!
Haha. :D

FYI: Het nummer kwam niet verder dan #18 in de Mega Top 100 -O-
pi_107022395
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 11:11 schreef donroyco het volgende:

[..]

Haha. :D

FYI: Het nummer kwam niet verder dan #18 in de Mega Top 100 -O-
;(. Ik ben http://nl.wikipedia.org/w(...)e_Nederlandse_Top_40 helemaal doorgegaan om 'm te vinden. Gek, in m'n herinnering was het een enorme hit :').
pi_107022813
OK, dit wordt een mega longshot, maar toch even proberen.

Hier komt mijn uiterst minimale omschrijving :')

Ik ben op zoek naar een nummer dance/technoachtig waar 300 x POW in gegild wordt.

:')

Sorry :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 20 januari 2012 @ 11:52:07 #49
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107023556
quote:
Had ik het toch goed dat het Vampire Weekend was. :')

Bedankt!
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 11:53:41 #50
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_107023609
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 11:52 schreef heloef het volgende:

[..]

Had ik het toch goed dat het Vampire Weekend was. :')

Bedankt!
Ook gebruikt in een HP-reclame.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')