Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 0% gewijzigd door GeeftJeEnergie op 14-01-2012 19:36:48 ]Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Zaha? Die kerel is goehoedquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:27 schreef Toefjes het volgende:
Slaat nergens op, GJE wint met 3-0 van Quel. Ik win 3-2 van Quel door een onterechte penalty in de laatste minuut van de blessure tijd.
Ik speel tegen GJE en ik win met 1-5.
Je verdediging is te zwak GJE, ik zou gewoon al die Engelse hufters er uit gooien en een MLS elftal makenFucito, Oduro en Kandji, betere spitsen vind je niet op bronze niveau
(behalve de IF's dan)
Ja, ik merk dat ik vandaag sowieso wat minder speel.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:27 schreef Toefjes het volgende:
Slaat nergens op, GJE wint met 3-0 van Quel. Ik win 3-2 van Quel door een onterechte penalty in de laatste minuut van de blessure tijd.
Ik speel tegen GJE en ik win met 1-5.
Je verdediging is te zwak GJE, ik zou gewoon al die Engelse hufters er uit gooien en een MLS elftal makenFucito, Oduro en Kandji, betere spitsen vind je niet op bronze niveau
(behalve de IF's dan)
Ik heb Zaha nuquote:
Elke wedstrijd met die bronzes verlopen zo, die gasten zijn zwaar ziek. Als ik met 1-0 of 2-1 win ben ik ontevreden gewoon. Met silver en goud heb ik veel meer moeitequote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, ik merk dat ik vandaag sowieso wat minder speel.
Wel goed gespeeld jij
Zet jij eens wat fapvoer neer dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:31 schreef Rijst het volgende:
Puur natuur hoor die OP chick. Vooral haar gezicht.
Nee dan krijg ik weer die kritiek over mijn smaak.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zet jij eens wat fapvoer neer dan?
Ga dan ook niet op anderen zeurenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee dan krijg ik weer die kritiek over mijn smaak.
Waarop gebaseerd?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:28 schreef Rijst het volgende:
Had ik maar een ps3. Volgens mij maakte ik dan iedereen in hier.
Jawel dat is een standaardprocedure in de eerste pagina.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ga dan ook niet op anderen zeuren
QFT.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jawel dat is een standaardprocedure in de eerste pagina.
Er zit een uitleg bij;)quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:36 schreef wieisboos het volgende:
Heb nog nooit ultimate team gespeeld, alleen head to head seasons. heeft iemand misschien wat tips voor me of is er ergens een guide/tutorial? kon er nergens 1 vinden
Kijk eens bovenaan de pagina...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:36 schreef wieisboos het volgende:
Heb nog nooit ultimate team gespeeld, alleen head to head seasons. heeft iemand misschien wat tips voor me of is er ergens een guide/tutorial? kon er nergens 1 vinden
Kijk in de fucking OPquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:36 schreef wieisboos het volgende:
Doe is lieffffquote:
Fixedquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:41 schreef Anthony9219 het volgende:
Chill 'mmensen kunnen fouten maken zijn
Ja, tijdens dat scherm met team van tegenstander.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hebben meer mensen dat als iemand leavde de vorige wedstrijd, het spel bij de volgende wedstrijd blijft hangen?
Dat idee had ik ook ja..verkocht gisteren ineens een Wernbloom voor 70K en Elm voor 65K. Als ik nu vandaag de markt weer check lijkt het puur mazzel te zijn geweest aangezien Wernbloom er voor 50K staat en Elm voor 45quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
M'n in bulk opgekochte discount-IFs beginnen eindelijk weer te verkopen. Ik denk dat we rekening moeten houden met stabilisatie van de markt. Grootste pakjesgolf is hopelijk al geweest. Heb er wel 100k+ en een stuk of 20 IF's in club aan overgehouden.
klopt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, tijdens dat scherm met team van tegenstander.
Dempsey en Yakubu, 'werken' die?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
Net terwijl ik het typ, verkoop ik weer een IF Griezmann. Ik ga even de markt checken of iemand aan het pricefixen is.
Edit: Het is vreemd maar het moet mazzel geweest zijn. Er staat zelfs een 4-3-3 IF Griezmann op voor maar 11k terwijl ik een kutformatie IF Griezmann heb verkocht voor 16k en de rest voor rond de 13-14k. Ik heb ze er wel een hele nacht opgezet dus misschien hebben wat Amerikanen 'm gekocht.
Krantenwijk toch?quote:
Op zich heb je daar wel een punt, maar zijn dat niet vooral silver en bronze teams?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:16 schreef Tim86 het volgende:
USA teams zijn ook populair he..daar is Demspey ook goed voor
Kom ze dit jaar nog niet veel tegen, maar vorig jaar was goud wel erg populair ookquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Op zich heb je daar wel een punt, maar zijn dat niet vooral silver en bronze teams?
Ah, oké, ik ben er nog nooit een tegengekomen in 500 wedstrijden.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kom ze dit jaar nog niet veel tegen, maar vorig jaar was goud wel erg populair ook
Ik zoek altijd min. 9000 tot max mijn bedrag dat ik wil betalen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:20 schreef GuRBuH het volgende:
Heb een aantal Jovetic-en op 9.600 SP gezet nu, zodat mensen die zoeken onder de discardvalue iig afhaken
Discard van gouden IF's is 9.500 toch ongeveer?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik zoek altijd min. 9000 tot max mijn bedrag dat ik wil betalen.
Het is de rating van een gouden speler maal 122. Dus voor een 80er is het (80*122=) 9760 bijv.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:27 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Discard van gouden IF's is 9.500 toch ongeveer?
Ja, daarom pak ik nog net de mensen mee die 'm per ongeluk voor 9k op de markt zetten omdat ze denken dat ze iets onder de discount moeten gaan zitten. Maar ik sluit met 9k wel alle niet-IF kaartjes uit.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:27 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Discard van gouden IF's is 9.500 toch ongeveer?
ja, net 2 keer gehadquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hebben meer mensen dat als iemand leavde de vorige wedstrijd, het spel bij de volgende wedstrijd blijft hangen?
Zilveren club items handelen is te doen met weinig geld en je kunt er heel snel rijk mee worden. Je kunt een item pricefixen, of gewoon de gewilde kaartjes goedkoop opkopen. Dus kijk gewoon naar Kaizer Chiefs, Celtic, Wolverhampton (badge), Rangers, Red Bulls, Sounders, etc.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:47 schreef Kamikazie het volgende:
Oke, ik heb 5k coins en mijn brazilianen team is 'af'. Nu wil ik dus door handelen die 5k gaan verhogen, iemand spelers waar ik goed in kan handelen en weer beetje marges op te halen zijn etc. Heb dat stuk hierboven over IF wel gelezen maar heb daar het geld niet voor.
die is ong 1k waard jaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
En een bronzen squad fitness, die zijn wel wat waard toch?
Kan iedereen overkomenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:55 schreef Jay_Snake het volgende:
Fuck zooi...net bij m'n eigen wedstrijd m'n rechterpols zwaar gekneusd. Kan geen controller vasthouden...dat wordt ff geen FUT....
Wilde iemand passeren, die gaf me een rotschop en verkeerd terechtgekomen....
Die had ik uit een pakje. Wilde 'm eerst discarden maar toen bedacht ik me opeens dat 41 wel heel laag was. Gelijk even 2k in the pocket inderdaad.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:59 schreef Toefjes het volgende:
Net een zuid koreaanse spits met rating 41 kunnen kopen voor 500 BIN. Die gast levert gewoon bij de auctions die met 150 starten 2000 coins opKan nu meedoen aan het 3 sterren toernooi
Kost die zoveel omdat hij zo slecht is?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die had ik uit een pakje. Wilde 'm eerst discarden maar toen bedacht ik me opeens dat 41 wel heel laag was. Gelijk even 2k in the pocket inderdaad.
Ja, om je rating omlaag te halen hè. Er is maar één slechtere speler, een Engelsman geloof ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:01 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Kost die zoveel omdat hij zo slecht is?
Tuurlijk, dan kan je met een gold team aan max 3 sterren toernooien meedoenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:01 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Kost die zoveel omdat hij zo slecht is?
Geeft niet joh. Dat je een beetje traag bent hoeft niet meteen te betekenen dat je een mongol bentquote:
Uhuh, maar je weet hoe die BraSilver gekkies zijn, die betalen gewoon wat er gevraagd wordquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maar Gurbuh, die Marlos is nu al iets van 200k.
Behalve als ze het geld niet hebben.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:08 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Uhuh, maar je weet hoe die BraSilver gekkies zijn, die betalen gewoon wat er gevraagd word
Wie zegt dat hij er z'n geld mee verdient?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
Heb trouwens ook een speler met 35 Pace, 34 dribbling en 36 passing uit een pakje
Hoe kan je dan nog met voetballen je geld verdienen
de hele bank met bronzes vullen.. dudeweiser stylequote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:59 schreef Toefjes het volgende:
Net een zuid koreaanse spits met rating 41 kunnen kopen voor 500 BIN. Die gast levert gewoon bij de auctions die met 150 starten 2000 coins opKan nu meedoen aan het 3 sterren toernooi
Lolquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hehe, Tetten heheer is ook een die heet Dick
![]()
4-2-2-2quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:54 schreef Tim86 het volgende:
Ik zou eigenlijk wel graag een hybrid willen maken met zweedse en noorse silvers, maar ik kan er echt niets moois van maken omdat ik per se Elyounoussi, Andersson, Wernbloom, Guidetti en Elm wil gebruiken
Heb jij een MLS team?quote:
Nope: 2 eredivisie teams (Brons en Silver) en een russische (goud) en een BPL (ook goud)quote:
Is die kerel nou Nederlands, of een buitenlandse AZ fan?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:03 schreef GuRBuH het volgende:
http://nl.twitch.tv/airjapesfifa
Beter kijken we JapesTOTY Messi.
Deze guy ze Russische team is te gaar voor woorden gewoon, ik moet voor hem al zijn online toernooien winnen. Deze vent speelt alleen offline :xquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:03 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Nope: 2 eredivisie teams (Brons en Silver) en een russische (goud) en een BPL (ook goud)
Ik wil wel H2H, mijn UT ligt in puin en wordt opgebouwd op het momentquote:
None of the above.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is die kerel nou Nederlands, of een buitenlandse AZ fan?
is ook goed.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik wil wel H2H, mijn UT ligt in puin en wordt opgebouwd op het moment
Jep, dan wil wel spelen.quote:
heb hem net geaccepteerdquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jep, dan wil wel spelen.
Ik heb je een verzoek gestuurd op PSN voor vrienden
Oké, 1 minuutje, dan invite ik jequote:
Mooi logo heeft die kerelquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:03 schreef GuRBuH het volgende:
http://nl.twitch.tv/airjapesfifa
Beter kijken we JapesTOTY Messi.
Pikkie ben je ook.hequote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:06 schreef Jesper16031994 het volgende:
[..]
Deze guy ze Russische team is te gaar voor woorden gewoon, ik moet voor hem al zijn online toernooien winnen. Deze vent speelt alleen offline :x
Hey, heb jij misschien een CVM van MLS? voor 4-2-2-2 formatie trouwens.quote:
hij doet niet veelquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oké, 1 minuutje, dan invite ik je
Snap hier niks vanquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:06 schreef Jesper16031994 het volgende:
[..]
Deze guy ze Russische team is te gaar voor woorden gewoon, ik moet voor hem al zijn online toernooien winnen. Deze vent speelt alleen offline :x
Heb jij geen heavy lag?quote:
Wel leuk houden, hèquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:14 schreef Jesper16031994 het volgende:
[..]
It's the true, lelijk ventje.
Anthony is een vriend van mij toch, maar hij speelt alleen offline omdattie online niet kan handelen ahaha. Wanneer ik bij hem playa, speel ik met zijn russische team omdat 'ie niet beter heeft, en win ik nog van guys met CR, Messi, Rooney etc..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Snap hier niks vanZe Russische team
Ik speel 4-2-3-1. Balchan, Zavarise (ofzo, een CM, canadese nationaliteit) zijn mijn CDM's. En nog een shiney neger CDM, rating 59. Weet zn naam niet uit mn hoofd. Ennehhh ik verkoop geen spelers hoor. Die blijven mooi in mn squad tot fifa 13. Heldenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hey, heb jij misschien een CVM van MLS? voor 4-2-2-2 formatie trouwens.
If so, zou ik die misschien kunnen kopen?
En shiny trouwens
Kan geen 2e CVM vinden die shiny isquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik speel 4-2-3-1. Balchan, Zavarise (ofzo, een CM, canadese nationaliteit) zijn mijn CDM's. En nog een shiney neger CDM, rating 59. Weet zn naam niet uit mn hoofd. Ennehhh ik verkoop geen spelers hoor. Die blijven mooi in mn squad tot fifa 13. HeldenNet weer met 9-1 gewonnen
Jij bent goed man!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:15 schreef Jesper16031994 het volgende:
[..]
Anthony is een vriend van mij toch, maar hij speelt alleen offline omdattie online niet kan handelen ahaha. Wanneer ik bij hem playa, speel ik met zijn russische team omdat 'ie niet beter heeft, en win ik nog van guys met CR, Messi, Rooney etc..
erge boyquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:15 schreef Jesper16031994 het volgende:
[..]
Anthony is een vriend van mij toch, maar hij speelt alleen offline omdattie online niet kan handelen ahaha. Wanneer ik bij hem playa, speel ik met zijn russische team omdat 'ie niet beter heeft, en win ik nog van guys met CR, Messi, Rooney etc..
Hou me tegen jonguhquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:16 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Geen zorgen ik mep m morgen wel ff
Wat 'n baas!@quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:15 schreef Jesper16031994 het volgende:
[..]
Ik win vandaag alles met bronze/silver. Maar als ik met goud speel met Messi, IF Falcao, IF Ramos etc etc verlies ik dus ook. Best een raar spel.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:15 schreef Jesper16031994 het volgende:
[..]
Ben mijn Fifa vergeten in Maastrichtquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:17 schreef Jesper16031994 het volgende:
[..]
Wie speelt xbox dan? Kom beetje spelen:)
Zeker flex, haha. Gamertag Jespervaneersel, add me effe dan:)quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ben mijn Fifa vergeten in Maastricht
Ik speel genoeg online hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:15 schreef Jesper16031994 het volgende:
[..]
ps3quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:17 schreef Jesper16031994 het volgende:
[..]
Wie speelt xbox dan? Kom beetje spelen:)
okugoquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik speel 4-2-3-1. Balchan, Zavarise (ofzo, een CM, canadese nationaliteit) zijn mijn CDM's. En nog een shiney neger CDM, rating 59. Weet zn naam niet uit mn hoofd. Ennehhh ik verkoop geen spelers hoor. Die blijven mooi in mn squad tot fifa 13. HeldenNet weer met 9-1 gewonnen
Ga naar je WATERPOLO wedstrijd man, takkie't over Fifa maar is zelf een Waterpolospeler ahaha loesssquote:
Beter waterpolo dan Wigger, hèquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:19 schreef Jesper16031994 het volgende:
[..]
Ga naar je WATERPOLO wedstrijd man, takkie't over Fifa maar is zelf een Waterpolospeler ahaha loesss
Laat Dudeweiser het niet horen, die spoort je meteen op op facebook en stalkt je de komende maandenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:18 schreef Jesper16031994 het volgende:
[..]
Zeker flex, haha. Gamertag Jespervaneersel, add me effe dan:)
Haha, zelf ook problemen mee gehad? Voor mij geen stress joh hahaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Laat Dudeweiser het niet horen, die spoort je meteen op op facebook en stalkt je de komende maanden
Rustig an vriend, heb ook lang gewaterpolo'dquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:19 schreef Jesper16031994 het volgende:
[..]
Ga naar je WATERPOLO wedstrijd man, takkie't over Fifa maar is zelf een Waterpolospeler ahaha loesss
vooeg me toe. Rijstbalquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:22 schreef Jesper16031994 het volgende:
Wie is er in voor een match dan?
Rijst is niet zo goed trouwensquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:22 schreef Jesper16031994 het volgende:
Wie is er in voor een match dan?
Ja probeer maar is genoeg conditie te krijgen om dat te spelen pikquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:19 schreef Jesper16031994 het volgende:
[..]
Thanksquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:23 schreef Fuszy het volgende:
De volgende keer mag jij hosten GJE. Mooie goal die lob trouwens
Lekker lullen, je laptop was al uit toch ezel?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:23 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Ja probeer maar is genoeg conditie te krijgen om dat te spelen pik
thanks rijst! Ik ga het proberen in een week bij elkaar te hozzelenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:23 schreef Rijst het volgende:
ik verlies alleen maar sinds die kut stream
Haha je wordt verzopen vriend als je zou meespelenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:24 schreef Jesper16031994 het volgende:
[..]
Lekker lullen, je laptop was al uit toch ezel?
Haha, denk je dat ik te zien ben in die strakke pakjes van ze hahahaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Haha je wordt verzopen vriend als je zou meespelen
Speel jij nu tegen Rijst?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:25 schreef Jesper16031994 het volgende:
[..]
Haha, denk je dat ik te zien ben in die strakke pakjes van ze hahaha
Thanks. Die optie met Ibrahim is wel grappig, maar die man kan echt niet schieten en dat gaat niet werken vrees ik..Vrees dat ik aardig wat individual chem in zal moeten leveren of Elm/Wernbloom..lastig..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:00 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
4-2-2-2
Elyounoussi - Guidetti
Andreas Landgren (62 met 58 pace)- Andersson
Elm - Wernbloom
4-2-3-1
Guidetti
Elyounoussi - Ibrahim (NEC) - Andersson
Elm - Wernbloom
Mobiel nerdquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:24 schreef Jesper16031994 het volgende:
[..]
Lekker lullen, je laptop was al uit toch ezel?
Is Jesper serieus een vriend van je?quote:
Ja, ik heb hem. Ik wil hem eigenlijk houden maar als hij zoveel betaalt kan ik hem denk ik beter verkopen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:48 schreef GuRBuH het volgende:
Had er hier nou iemand Ephraim van QPR op XBX?
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1336449.page
Mijn regel die ik mezelf altijd voorhoud is "Dont use him? Sell him!". Al ben ik zelf ook een beetje een 'verzamelaar', sommige spelers houd ik gewoon ook al gebruik ik ze nooit.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem. Ik wil hem eigenlijk houden maar als hij zoveel betaalt kan ik hem denk ik beter verkopen.
Ik probeer een squad te maken met hele zeldzame spelers.. dat zijn oude versies van de transfers van de eerste week en spelers die maar even in packs zaten.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:30 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Mijn regel die ik mezelf altijd voorhoud is "Dont use him? Sell him!". Al ben ik zelf ook een beetje een 'verzamelaar', sommige spelers houd ik gewoon ook al gebruik ik ze nooit.
Oké, is goedquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:33 schreef Fuszy het volgende:
We doen er morgen wel eentje over. Geen idee waarom ik zo'n lag heb. Dat heb ik normaal nooit.
ik moet zo weer weg, dus daarom
Link?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik probeer een squad te maken met hele zeldzame spelers.. dat zijn oude versies van de transfers van de eerste week en spelers die maar even in packs zaten.
Ga ik nú doenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kan iemand me trouwens even bij de openingspost editten? PS3 ID: FR-Schuurman
Google mij!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:39 schreef Dudeweiser het volgende:
Damn wat een spam hier, kunnen die matties niet op msn gaan ruziën?en ik heb hem al gegoogled, niks te vinden
quote:
ja stoer professionele cod speler dit datquote:
http://twitcam.livestream.com/83zu6quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja stoer professionele cod speler dit datik weet je achternaam niet dus helaas...
Kan iemand rijst' stream nog even posten trouwens?
Ja vrij dramatisch afgemaaktquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:42 schreef Jesper16031994 het volgende:
[..]
Had anders behoorlijk wat schotkansen chef;)
Sowieso lijkt die vent me echt zo een prutser die op de meest zweterige manier speeltquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb je wel gekeken? Pace abusen alles. ALLES sweaty.
Ik had Danny z'n achternaam na één google.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja stoer professionele cod speler dit datik weet je achternaam niet dus helaas...
Kan iemand rijst' stream nog even posten trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#Tzu4rCFlbcx7Cquote:
geen UI hebbenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Jesper klinkt ook als een homo. Beetje topic lopen verspammen met z'n zeik.
Golaso?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:45 schreef Jesper16031994 het volgende:
Hmm.. I don't give a fuck. 100% golaso. Alleen was de manier waarop ( rebound ) zeer lelijk
Nou als je zo tegen mensen wil spelen tegen mensen die je kent, dat is gewoon niet netjes. Dat je daar niets om geeft, dat is gewoon wat onbeschoftquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:45 schreef Jesper16031994 het volgende:
Hmm.. I don't give a fuck. 100% golaso. Alleen was de manier waarop ( rebound ) zeer lelijk
wel een overflow aan baggerusers gehad de laatste maandenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja, het lijkt wel alsof allemaal wazige kutusers die eigenlijk geen Fokker zijn zich aangemeld hebben.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
We kunnen Jesper wel even hacken. Zijn geboortedatum is 16 maart 1994. Bel EA maar even.
Tegen users die je kent moet je alleen Rabona stijl scoren enzoquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nou als je zo tegen mensen wil spelen tegen mensen die je kent, dat is gewoon niet netjes. Dat je daar niets om geeft, dat is gewoon wat onbeschoft
Hahaha, mensen huilen om tegengoal op bepaalde manier. Is een spel..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nou als je zo tegen mensen wil spelen tegen mensen die je kent, dat is gewoon niet netjes. Dat je daar niets om geeft, dat is gewoon wat onbeschoft
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:47 schreef Tim86 het volgende:
haha rijst, je klinkt echt als een maroc
Dan moet je niet janken als niemand meer tegen je wil spelen, hè?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:48 schreef Jesper16031994 het volgende:
[..]
Hahaha, mensen huilen om tegengoal op bepaalde manier. Is een spel..
Dat is natuurlijk wel supervernederendquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:47 schreef Santello het volgende:
[..]
Tegen users die je kent moet je alleen Rabona stijl scoren enzo
wallah leuk
Ik haat niet, ik constateer.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:49 schreef Dudeweiser het volgende:
Dat gehaat op Rijst' accentkan hij er wat aan doen dat ie uit het Noorden komt
Je snapt gewoon niet wat ik zeg? Zo moeilijk is het niet te bevatten hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:48 schreef Jesper16031994 het volgende:
[..]
Hahaha, mensen huilen om tegengoal op bepaalde manier. Is een spel..
Hahahaha. Voor mij geen stress, dat dit voor jullie jullie leven is, betekent niet dat dat voor iedereen zo het geval is. Zijn mensen gewoon trainingen, schoollessen aan het skippen om potje te komen fifa tegen elkaar..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan moet je niet janken als niemand meer tegen je wil spelen, hè?
Scheer je weg uit dit topic, tuigquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:50 schreef Jesper16031994 het volgende:
[..]
Hahahaha. Voor mij geen stress, dat dit voor jullie jullie leven is, betekent niet dat dat voor iedereen zo het geval is. Zijn mensen gewoon trainingen, schoollessen aan het skippen om potje te komen fifa tegen elkaar..
Wat een hoop aannames...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:50 schreef Jesper16031994 het volgende:
[..]
Hahahaha. Voor mij geen stress, dat dit voor jullie jullie leven is, betekent niet dat dat voor iedereen zo het geval is. Zijn mensen gewoon trainingen, schoollessen aan het skippen om potje te komen fifa tegen elkaar..
waar gebeurt dat dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:50 schreef Jesper16031994 het volgende:
[..]
wat hij zegt. Heb het wel een beetje gehad nu.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Scheer je weg uit dit topic, tuig
ABN.....quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:50 schreef Jesper16031994 het volgende:
[..]
Lodeiro LW?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Cicinho, Marcio Araujo en Assuncao komen straks in actie tegen Ajax! En een aantal golds zoals Valdivia en Henrique.
Opstelling Palmeiras: Deola; Cicinho, Henrique, Amaro, Araujo, Assuncao, Valdivia, Luan, Tinga, Ricard, Juninho.
Opstelling Ajax: Vermeer; Ligeon, Alderweireld, Vertonghen, Anita; Eriksen, Enoh, Janssen; Sulejmani, De Jong, Lodeiro.
Loserquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:52 schreef Jesper16031994 het volgende:
Paar topics terug, weet zo gauw niet meer waar.
"een guy"quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:54 schreef Jesper16031994 het volgende:
Ahaha, ik houd hiervan man. Heerlijk jullie helemaal los te zien gaan om een guy die lachend achter z'n pc zit. Stressende voor een spelletje hmm..
Guy? Flikker op man het is fucking Nederland, jij wannabe buitenlandertjequote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:54 schreef Jesper16031994 het volgende:
Ahaha, ik houd hiervan man. Heerlijk jullie helemaal los te zien gaan om een guy die lachend achter z'n pc zit. Stressende voor een spelletje hmm..
Aitt mattie je weet je weet geen stress!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als hij het zegt dan is het zo. Niet fokken met deze man
niemand stresst, je bent gewoon een lulquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:54 schreef Jesper16031994 het volgende:
Ga je LTS zwakstroom afmaken lutshoer.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:54 schreef Jesper16031994 het volgende:
Alles beter dan Ebecilio. Hopelijk gaat Serero invallen de 2e helft en hopelijk Maikon Leite ookquote:
Overrated FIFA spelers ftwquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alles beter dan Ebecilio. Hopelijk gaat Serero invallen de 2e helft en hopelijk Maikon Leite ook
Volgens mij wordt het tijd om te vertrekken vriendquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:56 schreef Jesper16031994 het volgende:
Hahahaha, kijk ze eens losgaan. Ga je tijd ergens anders aan verspillen man. Zoek een baan, maak je school af. Nee blijven allemaal levenloos achter hun console hangen. En dat noemt iemand, tuig? Hahaha, ga bij jezelf te rade wat je later wilt bereiken man
Achter mijn console zitten is deel van mijn ontspanning, zolang ik naar mijn uni ga schijt ik over je heen, vriendquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:56 schreef Jesper16031994 het volgende:
Hahahaha, kijk ze eens losgaan. Ga je tijd ergens anders aan verspillen man. Zoek een baan, maak je school af. Nee blijven allemaal levenloos achter hun console hangen. En dat noemt iemand, tuig? Hahaha, ga bij jezelf te rade wat je later wilt bereiken man
Hoe wil je dat voor elkaar gaan krijgen vriend.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het tijd om te vertrekken vriend
Driehoekje met uitroepteken erinquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:57 schreef Jesper16031994 het volgende:
[..]
Hoe wil je dat voor elkaar gaan krijgen vriend.
Ebecilio heeft 68 overall ofzo in H2H. Hij zou een leuke 64 bronze geweest zijn (als hij in FUT zat)quote:
Wat is het dan wel?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:57 schreef Dudeweiser het volgende:
Rijst wordt aangezien voor Turk/Mocrozal ie leuk vinden
Ik vroeg het toch op normale wijze? Hier ruzie maken schiet niemand iets mee op.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:57 schreef Jesper16031994 het volgende:
[..]
Hoe wil je dat voor elkaar gaan krijgen vriend.
Deel van jou ontspanning, zit 24/7 op FOK te praten over hoe geweldig zijn Ultimate Team wel niet is, ga jezelf verwennen manquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Achter mijn console zitten is deel van mijn ontspanning, zolang ik naar mijn uni ga schijt ik over je heen, vriend
Lukokiquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ebecilio heeft 68 overall ofzo in H2H. Hij zou een leuke 64 bronze geweest zijn (als hij in FUT zat)
Hoe goed mijn UT wel niet is?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:58 schreef Jesper16031994 het volgende:
[..]
Deel van jou ontspanning, zit 24/7 op FOK te praten over hoe geweldig zijn Ultimate Team wel niet is, ga jezelf verwennen man
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:58 schreef Jesper16031994 het volgende:
[..]
Deel van jou ontspanning, zit 24/7 op FOK te praten over hoe geweldig zijn Ultimate Team wel niet is, ga jezelf verwennen man
Laat me raden, je bent 14?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:20 schreef Jesper16031994 het volgende:
Kill, facking panja de hele nacht door gek. Op oud en nieuw mag je alles gek, zuippeeeee nouu
Vorig jaar waren de Eredivisie Bronzes best sterk, beetje overpowered zelfs. Dit jaar hebben ze meeste spelers maar zilver gemaakt die, in mijn ogen, gewoon bronze hadden moeten zijn. Al die 65 rated spelers etc.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ebecilio heeft 68 overall ofzo in H2H. Hij zou een leuke 64 bronze geweest zijn (als hij in FUT zat)
Laat me raden, je bent zo'n grote ezel door niet effe mijn naam te bekijken. Laat je nakijken man, analfabeetquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:59 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[..]
Laat me raden, je bent 14?
Kut is dat ja..als Nelom en Uchebo bijv al bronze waren scheelde dat alquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:00 schreef laucas het volgende:
[..]
Vorig jaar waren de Eredivisie Bronzes best sterk, beetje overpowered zelfs. Dit jaar hebben ze meeste spelers maar zilver gemaakt die, in mijn ogen, gewoon bronze hadde moeten zijn. Al die 65 rated spelers etc.
Ja, en anderen zitten met een wijf op de bank de voice of holland te kijken, terwijl ze het gewoon kut vinden. De dag daarna naar de schoonouders. Om maandag weer verplicht naar werk te gaan.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:58 schreef Jesper16031994 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, en anderen zitten met een wijf op de bank de voice of holland te kijken, terwijl ze het gewoon kut vinden. De dag daarna naar de schoonouders. Om maandag weer verplicht naar werk te gaan.
uit jouw gehaat spreekt toch een soort van jaloersie, want blijkbaar kun je het niet uitstaan
Ik kwam netjes binnen en word nu geaccepteerdquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:02 schreef Tim86 het volgende:
Wat is dat met die nieuwelingen in dit topic die zo raar gaan lopen doen? Denk je je dan te bewijzen in een nieuwe groep op deze manier ofzo?
Leven is hard chef, en nee, voor mij geen jaloezie. Alleen probeerde ik hier duidelijk te maken dat er nog iets anders bestaat dan alleen maar dagen lang als een levenloze achter je console Fifa te zitten spelen;)quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, en anderen zitten met een wijf op de bank de voice of holland te kijken, terwijl ze het gewoon kut vinden. De dag daarna naar de schoonouders. Om maandag weer verplicht naar werk te gaan.
uit jouw gehaat spreekt toch een soort van jaloersie, want blijkbaar kun je het niet uitstaan
Ik weet het niet hoor, blijkbaar wel...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:02 schreef Tim86 het volgende:
Wat is dat met die nieuwelingen in dit topic die zo raar gaan lopen doen? Denk je je dan te bewijzen in een nieuwe groep op deze manier ofzo?
Bok dan op uit dit topic en ga leven.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:02 schreef Jesper16031994 het volgende:
[..]
Leven is hard chef, en nee, voor mij geen jaloezie. Alleen probeerde ik hier duidelijk te maken dat er nog iets anders bestaat dan alleen maar dagen lang als een levenloze achter je console Fifa te zitten spelen;)
Is dit een console? Wat een ezels hier ahahhaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Bok dan op uit dit topic en ga leven.
Gedoogd at best.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik kwam netjes binnen en word nu geaccepteerd
Oeh, hij noemt mij een analfabeet, gevaarlijk. 17, bijna 18 jaar en je dan nog zo gedragen, wat voor sneue mongool ben je dan. Ga ergens anders stoer doen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:00 schreef Jesper16031994 het volgende:
[..]
Laat me raden, je bent zo'n grote ezel door niet effe mijn naam te bekijken. Laat je nakijken man, analfabeet
Jaloezie*quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:04 schreef Toefjes het volgende:
Ohja, het is jaloerzie inderdaad. Hou me scherp jongens
Dudequote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:04 schreef Toefjes het volgende:
Trolololo.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:04 schreef Toefjes het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |