Ik hou heel erg van m'n a englands, inderdaad zeer goeden kwaliteitquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Degene die ik had wel (maar ik heb wel betere tc nu).. Maar ik heb me wel eens afgevraagd of ik niet een freak accident in a bottle had want alle blogs gillen alleen maar 'it applied like a dream!!1!EINZ'
Door jouw blog dacht ik inderdaad: WANTS!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik hou heel erg van m'n a englands, inderdaad zeer goeden kwaliteit.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Door jouw blog dacht ik inderdaad: WANTS!
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:37 schreef PriemGirl het volgende:
Vriendlief is net terug van pak uitzoeken. Ligt ie op de bank; zegt ie: Hmmm..... ik begin te twijfelen.
Ikke: "Hoezo dat?"
Hij: "Ik weet niet of het wel slim is geweest om een geel pak te kopen"
Ik: "Ohh.. nou... zal vast mooi staan bij mijn paarse jurk"![]()
Duurt langgggg. Wil.het.nuuuuu!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb nu 5 a-englands en de enige die misschien drie laagjes nodig heeft is avalon, de anderen zijn 2 coaters en smeren briljant!
Droogtijd is idd niet optimaal maar ach, een laagje poshe er over en je bent klaar
en uft, doe es niet zo gestresst, een pakje uit engeland doet er wel vaker ruim een week over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Het was meer dat ik er echt van uit ging dat het gisteren in de bus zou liggen en dat was niet zo. Die optie bestond helemaal niet in mijn hoofdquote:
Ik voel mij ook whoop.quote:
Ohhhhh, mag ik dan ook een bestelling bij jou plaatsen voor een extra extra grote brushroll?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net stofjes gehaald in panterprint en vel rozen
carnavalsperiode ftw trouwens, alles is makkelijk en goedkoop te vinden nu
Zal ik doen! Wil jij even doorgeven hoeveel het is incl. verzendkosten en je rekeningnummer?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
bbq-kip, wil je je adres pmmen? Kan dat filter op de post
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik voel mij ook whoop.
WAAR ZIJN MIJN SCHOENEN
O ja.. in ASTEN !!!!![]()
![]()
wil je ook panterprint dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ohhhhh, mag ik dan ook een bestelling bij jou plaatsen voor een extra extra grote brushroll?
Ik heb echt tÊveel kwasten en ze passen niet meer in mijn bakjes...
en worden daar zoberzo te stoffig in.
Als je het niet wil is het natuurlijk ook goed, maar mocht je zin hebben, heel graag
(voor centjes uiteraard he, is geen liefdadigheidswerk)
bedoel je dat filter?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
of zal ik eerst een foto mms-en zodat ik zeker weet dat het goed is?
We waren busyquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Maar waarom had je vanmorgen niet open gedaan? Of was je er niet?
ja joh, boeiend, lekker foutquote:
Ja 2 keer maar dat deed niet zo veel eigenlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:14 schreef PriemGirl het volgende:
Kippie !! Ik had nog een vraag voor jou: Was jij onder zonnebank gegaan voor je trouw?
Oh ik vroeg me al af hoevaak ik dat moet doen; aangezien ik daar ook niet van benquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja 2 keer maar dat deed niet zo veel eigenlijk![]()
En ik had geen zin in instant huidkanker dus heb het er maar bij gelaten.
Ik ben nu eenmaal een bleekscheet
Je hebt toch ook van die spray-on dingen die masja ook had gedaan?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja 2 keer maar dat deed niet zo veel eigenlijk![]()
En ik had geen zin in instant huidkanker dus heb het er maar bij gelaten.
Ik ben nu eenmaal een bleekscheet
ja maar dat vertrouw ik niet...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je hebt toch ook van die spray-on dingen die masja ook had gedaan?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja maar dat vertrouw ik niet...![]()
Straks heb ik zo'n Ross-actie van Friends
ik niet, maar ik ben sowieso niet zo kieskeurig qua nagellakquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:20 schreef Mss het volgende:
Sq: merk jij echt een verschil met poshe op 3free lakken?
ik heb altijd zulke dingen... maar goed, trouwen als bleekscheet ging bij mij ook prima, ligt ook erg aan de jurk die je hebtquote:
Sex smsjesquote:
ben ik ook! Een ekten huismevrouw!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb het overgemaakt, volgens ING heet je Mevr.
Dat !! No way dat ik dat ga doenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja maar dat vertrouw ik niet...![]()
Straks heb ik zo'n Ross-actie van Friends
Vel rozenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net stofjes gehaald in panterprint en vel rozen
carnavalsperiode ftw trouwens, alles is makkelijk en goedkoop te vinden nu
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:02 schreef princess-a het volgende:
Slecht nieuws voor Masja![]()
95% van de mensen vertrouwt reviews niet als deze zonder uitzondering positief zijn
Ik ook hoorquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
Je gaat ff vergaderen en ze zijn alweer 5 pagina's verder
Ja vanwege die mooien blauwen plekquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
Skjoe, je hebt zelfs je ass gepost
Die plek is trouwens wel nastyyyy. Van de trap gevallen las ik?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja vanwege die mooien blauwen plek
Maar idd, ik zag het, wat een blamage. Sorry voor den trauma's
ja, toen hing de trapleuning er nog nietquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die plek is trouwens wel nastyyyy. Van de trap gevallen las ik?
Toen alquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:04 schreef Stormqueen het volgende:
toen ik voor de vijfde keer viel heeft bb hem gelukkig gemonteerd
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:04 schreef Stormqueen het volgende:
toen ik voor de vijfde keer viel heeft bb hem gelukkig gemonteerd
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
en amygrace! Net zo perfect als dr nagels![]()
Jaaa, die is echt MOOI!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
en amygrace! Net zo perfect als dr nagels![]()
ja niet normaal he?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
En bubs, before en after. Wauw!
Jij bent veel verderder dan ik!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hoi! Is het een beetje te doen daar? Of is het giga druk?quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:28 schreef Puckzzz het volgende:
Fuck de kruk die roti was awesome!!!!
Cooking I canz![]()
Ff teruglezen nu...
En ook UNF! Battle!!!!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ik stem voor Puckzzz die de volgende meet roti maakt
Das niet eerlijk want ik heb het nog nooit gemaaktquote:
Ik bedoel de kip massala he, niet de roti's zelfquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Das niet eerlijk want ik heb het nog nooit gemaakt
En als Puckzz dan wint is zij voortaan de Surinamer van de sc![]()
Ohquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik bedoel de kip massala he, niet de roti's zelf
Daar wil ik wel een foto van zien Puckzzz, als bewijs
Als zij wint is ze inderdaad de Suri van de SC!
Toen scharrel nu vriend van Joysa? Ik weet het nietquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit die oude SC te lezen, wie is die Alexxx die steeds mee post?
En die foto's van SQ![]()
![]()
[ afbeelding ]
Je lijkt verdomme nog op Peter Steele ook zo
hahahaha, good luck, da's het moeilijkste man!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
OhNaja ik heb net aan Puckzzz beloofd dat de volgende keer dat ik Roti maak de pannekoek ook zelf maak
wordt nog wat.
Mijn omaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hahahaha, good luck, da's het moeilijkste man!
Heb je geen oma ofzo die het je kan leren?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben mijn droge strohaar zķķķ zat.... ik ga vrijdag naar de kapper en het kort laten knippen, dan alleen nog kleurspoelingetjes erdoor en geen verf meer, mijn haar is echt zķķķ verneukt van het blonderen...
En nee, ik ga het niet kort knippen én rood kleuren
hehehehe, lekker mens dan... ZURE BEJAARDEEEEE!!!!!!!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn omaNahhh nee. Die is 90 en loopt nog steeds mensen bij Lingo voor randdebiel uit te schelden als ze binnen 2 beurten het woord nog niet weten.
Ik zie haar niet zo vaak (gelukkig). Het is een beetje een achterbaks mens en ook niet echt een leuke moeder.
Ze noemt mijn stiefmoeder nog steeds (na 12 jaar) steevast bij mijn moeders naamTerwijl ze dondersgoed weet dat ze niet zo heet.
het is nu niet zo lang, dus nog wel zo lang mogelijk, maar dat is dus ook kortquote:
Nee geen scharrel van toen en zeker niet vriend van nuquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Toen scharrel nu vriend van Joysa? Ik weet het niet
Wat dan wel?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee geen scharrel van toen en zeker niet vriend van nu
En dan nu alweer terug?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:18 schreef Dwyn het volgende:
Lekker naar de film geweest en uit eten.
Ja, film begon om vier uur en vriendin moest weer terug naar IJsselstrein dus die zat om 21uur in de trein.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En dan nu alweer terug?
Da's verrekte snel!
Iemand die ik gewoon ken van fokquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat dan wel?
En waarom geen vriend van nu???
Ja leuk is datquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het is nu niet zo lang, dus nog wel zo lang mogelijk, maar dat is dus ook kort![]()
Geen pixi-kapsel hoor, dan krijg ik echt zo'n bejaard laagbegaafd pottenhoofd![]()
Het liefst heb ik SQ's kapsel, maar dan beetje blond en lekker rommelig gekruld
J. Edgar en gegeten bij een restaurant dat Dino's heette.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Aha, that explains!![]()
Welken film? en Welken restaurant/gerechtjes?
Oh sorryquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee geen scharrel van toen en zeker niet vriend van nu
Je bent niet nieuwsgierigquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat dan wel?
En waarom geen vriend van nu???
Ja ik weetquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh sorryHij zat zo op je tetters te geylen
Ik dacht het.
Ik kan niet zo goed tegen die vaagheidquote:
Zie je wel, het klinkt alsof daar een verhaal achter zit!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja ik weet
Laten we het er verder niet over hebben
Ik ookquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja leuk is datBen benieuwd hoe het je staat
Bwhehehe.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen die vaagheid![]()
En op mijn werk moeten mensen altijd antwoord geven op de vragen die ik stel, dus verwacht ik dat hier ook
Ah, een politiek drama, niet mijn ding, maar vaak wel aangrijpendquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:30 schreef Dwyn het volgende:
[..]
J. Edgar en gegeten bij een restaurant dat Dino's heette.Was een mooie film
Die is nicequote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
Geweldig toch als je dit hebt staan
[ afbeelding ]
Hier http://www.qvcuk.com/ukqi(...)m_scid.KeywordSearch niet eens zo duur!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die is nicewaar verkopen ze dat dan?
Gewoon opvretenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Borrelnootjes van 11-2011, kan ik die nog eten of ga ik dood?
Omfg dan zou heel mijn bureau netjes zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hier http://www.qvcuk.com/ukqi(...)m_scid.KeywordSearch niet eens zo duur!
YAAAYquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hier http://www.qvcuk.com/ukqi(...)m_scid.KeywordSearch niet eens zo duur!
Die ga ik bestellen!!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[ afbeelding ]
Hij draait nog rond ook!
En deze
[ afbeelding ]
http://www.beautylab.nl/2012/01/stash-opbergen/
Die dingen smaken zoberzo naar kots en staan stijf van de chemische zooi, dus die kun je prima 2 maanden over datum nog eten hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Borrelnootjes van 11-2011, kan ik die nog eten of ga ik dood?
32 euro incl shipping maarquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vreet al
Wat is shippimg voor dat ding?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vreet al
Wat is shippimg voor dat ding?
quote:Helaas kent Nederland (en Belgie trouwens ook niet) geen QVC, maar Engeland en Duitsland wel. Ik spotte deze organizer op de Engelse QVC site (klik hier). De organizer kost 21 GBP en er komen dan nog 5.45 GBP aan verzendkosten bij. In totaal ben je 26.45 GBP kwijt, wat neerkomt op ¤32,00. Valt best mee! De verzending schijnt er 1 tot 2 weken over te doen. Het is de moeite waard om op te wachten denk ik
Ik heb vanmiddag heel veel dingen lopen opruimen en organizen, in van die Ikea-bakken voor in je lade. Ik heb echt téveel zooiquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ditzo ff bestlelen, eerst plassennn
Misschien alleen voor de dingen die je net wat vaker pakt? Naja als dit ook werkt, onzin om er iets nieuws voor te kopen natuurlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag heel veel dingen lopen opruimen en organizen, in van die Ikea-bakken voor in je lade. Ik heb echt téveel zooi![]()
Dat past dus mooi niet in die organizer![]()
Ik heb nu wel ook een apart nagel-verzorging-en-lakjes-bakje
primaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wacht ff tot jij m binnen hebt
En bedanktquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Zoek even op "lori greiner "
Die heeft nog meer leuke dingen
Ja ook voor sieraden enzoquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Zoek even op "lori greiner "
Die heeft nog meer leuke dingen
Leukquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[ afbeelding ]
Hij draait nog rond ook!
En deze
[ afbeelding ]
http://www.beautylab.nl/2012/01/stash-opbergen/
Mijn stash is denk ik niet eens groot genoegquote:
Ik woon op 25m2, ik zou niet weten waar ik dat ding neer zou moeten zettenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn stash is denk ik niet eens groot genoeg
Ik zag het ja, leuke dingen op die site, later eens naar kijkenquote:
crapquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:23 schreef princess-a het volgende:
Shiiiittt.. je kunt alleen met creditcard betalen
Edit: Vriendinnetje besteld hem morgen voor me
Je hebt er gewoon te veel van gevrotenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Buikpijn en misselijk. Note to self, eet niks meer over datum
Gezicht is wel epic zacht van masker
Nee, echt niet. Ik geef toe normaal vreet ik me helemaal ziek maar ik heb echt weinig opquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Je hebt er gewoon te veel van gevroten
Wil je nou foto's van de roti of van de kip Kip?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik bedoel de kip massala he, niet de roti's zelf
Daar wil ik wel een foto van zien Puckzzz, als bewijs
Als zij wint is ze inderdaad de Suri van de SC!
Beidequote:Op zondag 15 januari 2012 00:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wil je nou foto's van de roti of van de kip Kip?
Ik heb nog 1 drumstickje en wat aardappelen groente over, en de roti ligt in de vriezer om de volgende keer keihendig zo te bakken. Like a lazy Suri boss!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Vanuit bed toch nog even naar een voorbeeld zitten zoekenquote:Op zondag 15 januari 2012 00:56 schreef Puckzzz het volgende:
Erwtenvulling? Ik denk dat je een ander soort roti bedoeltheb er wel eentje voorbij zien komen volgens mij met een soort zakje en een vulling?
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:56 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!!
Klaar met werken en al lekker onder de douche geweest
Was rustig, dus ik heb de hele friettent gepoetstOk dan, lekker veilig ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En voor nu:
Slaap lekker allemaal!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Joh, ik dacht dat jij al lang lag te tukken!!quote:Op zondag 15 januari 2012 01:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ok dan, lekker veilig ook!
En voor nu:
Slaap lekker allemaal!
quote:Op zondag 15 januari 2012 02:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Nee, treuzelen, make up afhalen, gezicht insmeren met sheabutterzooi, opruimen en het eten wat over was nog in de koelkast zetten hield mij nog wat op
Nu ga ik mijn foon wel uitknallen, mazzels!
nee, ik heb net enkel terug gelezen, ik hoef niet zoeen lillik gevalquote:Op zondag 15 januari 2012 02:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hedde gij ok nun organeizert gekocht?
Bwhehehehequote:Op zondag 15 januari 2012 02:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik heb net enkel terug gelezen, ik hoef niet zoeen lillik geval![]()
pcies, no uglyness plz!quote:Op zondag 15 januari 2012 02:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehehe
Ik hoef m ook niet, staat lillik op mijn schōne kaptafel
Sonja bakker?? Why???quote:Op zondag 15 januari 2012 02:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pcies, no uglyness plz!
ik ben sonja bakker aan het kijken
Oh da's ook hendig ja...quote:Op zondag 15 januari 2012 02:20 schreef Diconnected het volgende:
Ik ken nie slkapen nie want hebn teveel geslapen overdag
Oh, dat heb ik heul niet volgens mij...quote:Op zondag 15 januari 2012 02:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
RTL lounge, en er was niks anders op, en dit motiveert enigszins
drink drank. einz!quote:Op zondag 15 januari 2012 02:22 schreef Diconnected het volgende:
Lig nu wel in bed maja kansloos dit
Bwheheheheh...quote:Op zondag 15 januari 2012 02:22 schreef Diconnected het volgende:
Lig nu wel in bed maja kansloos dit
jongeh je hebt toch wel digitaal??quote:Op zondag 15 januari 2012 02:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik heul niet volgens mij...
Ja, maar gewoon de standaardzenders, jeweetzellufquote:Op zondag 15 januari 2012 02:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jongeh je hebt toch wel digitaal??
vanavond heb ik een goeden drankinname gehad!quote:
Lekker badderen!!quote:Op zondag 15 januari 2012 02:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vanavond heb ik een goeden drankinname gehad!
broertje was jarig...
krijg ook steeds smsjes van bb of ik niet in bad er bij kom
ja hey, klopt. Hoe gaat het met jou dan?quote:Op zondag 15 januari 2012 02:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lekker badderen!!![]()
Zeg, was gisteren niet jouw zondigdag *kijkt streng*
Wast gezellig?
Ja goed joh, over een dag ben ik een week alcoholvrijquote:Op zondag 15 januari 2012 02:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja hey, klopt. Hoe gaat het met jou dan?
good busy!quote:Op zondag 15 januari 2012 02:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja goed joh, over een dag ben ik een week alcoholvrij
Ik heb wel een halve kroket op vanavond though, ik had honger
Nog niet ingepland... maar ik ben qua eten niet zo heel streng hoor!quote:Op zondag 15 januari 2012 02:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
good busy!
heb je ook zondigdagen ingepland?
we wilden eik clean blijven vanavond, maar omdat het gisteren zo'n fiasco was, was het vlees vandaag zwak
ff gegoogeld, maar die ziet er mooi uit zeg!quote:Op zondag 15 januari 2012 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Net nagels gedaan met chanel cosmic violine, damn
heb hem paar dagen terug gekocht, hij lag ergens in de aanbieding, was de enigequote:Op zondag 15 januari 2012 11:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ff gegoogeld, maar die ziet er mooi uit zeg!
ze kijkt zelf ook een beetje alsof ze geen idee heeft van wat ze aangetrokken heeftquote:Op zondag 15 januari 2012 11:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Ook van die opbergdingen-site, is dit de "vrouwelijke" variant van een wolvenshirt???
[ afbeelding ]
Ditquote:Op zondag 15 januari 2012 12:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ze kijkt zelf ook een beetje alsof ze geen idee heeft van wat ze aangetrokken heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op zondag 15 januari 2012 12:08 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Vanmorgen voor trut uitgescholdenNu met bakje koffie op de bank omnomnom
welkom in NederlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ik had droog moeten antwoorden "Ook een hele goeie morgenquote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 12:08 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Vanmorgen voor trut uitgescholdenNu met bakje koffie op de bank omnomnom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker op de zondagmorgen.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ze passen wel mooi bij je knipperende kerstengelquote:Op zondag 15 januari 2012 12:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik had droog moeten antwoorden "Ook een hele goeie morgen"
En omg... wat vind ik die lampen lelijk![]()
![]()
![]()
Kipje, serieus??quote:Op zondag 15 januari 2012 12:12 schreef BBQ-kip het volgende:
OMG OMG OMG!!!
Must have these lamps!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MUST HAVE THEM NOWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
quote:
Ik schrok al, paste helemaal niet bij het beeld dat ik van je hebquote:
Holyquote:Op zondag 15 januari 2012 12:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
De moeder vanheeft een lover, maar hij is dus getrouwd. En hij heeft een beveiligingsbedrijf waar hij eigenaar van is samen met zijn vrouw. En daar werkt mijn schoonmoeder dus ook
Zonder dat die vrouw het weet van haar en die vent. En het is best wel een loser (dingen beloven die hij niet waar maakt) en hij is jaloers als mijn schoonmoeder afspreek met een andere man
Hij is fucking getrouwd!
En nu gaatbinnenkort beveiligingswerk voor hem doen omdat hij mensen te kort komt, en vandaag zouden ze wat dingen gaan bespreken. Om 12u zouden ze hem komen ophalen. Werd hij om 11u gebeld dat ze iets eerder er zouden zijn om half 12. Toen
ging douchen werd ik ineens gebeld door zijn moeder dat ze er met 10 min zouden zijn. Dus ik nietsvermoedend naar
om het te zeggen, terwijl ik zn moeder nog aan de lijn heb. Gaat ie me toch uit zn plaat
![]()
Blijkbaar had zijn moeder hem ook al eerder gebeld om te zeggen dat zij en die vent ruzie hadden gehad omdat die vent wat dingen op papier zou zetten voor vandaag en dat niet had gedaan. En toen had die vent geroepen: 'Bel je zoon maar dat we niet meer komen!!' En mijn schoonmoeder doet dat dan ook per directOm vervolgens vijf minuten later weer te bellen dat ze tķch komen. Toen weigerde
dus om mee te gaan en uiteindelijk besloot ie om wel mee te gaan maar om die vent eens goed de waarheid te zeggen, maar dat mocht weer niet van zijn moeder
Ik ben heel benieuwd hoe die lunch verloopt.
TRUE !!!quote:Op zondag 15 januari 2012 12:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ze passen wel mooi bij je knipperende kerstengel
hehehehehe
Ja het is meer omdat een paar maanden terug zijn moeder helemaal in paniek belde of hij een weekje bij kon springen en dit is ook voor een weekje maar. En hij kan het geld wel goed gebruiken dus hij doet het meer voor het geld en voor zijn moeder dan voor die vent.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
HolyIk zou er niks mee te maken willen hebben als ik je
was (als in: niet eens daar gaan werken om mee te helpen...); wat een situatie zeg
[..]
TRUE !!!Zet ik ze ook voor het raam; als een eckte kamper
Jezus wat een fucking loser zijn beide je schoonmoeder en die vent zegquote:Op zondag 15 januari 2012 12:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
De moeder vanheeft een lover, maar hij is dus getrouwd. En hij heeft een beveiligingsbedrijf waar hij eigenaar van is samen met zijn vrouw. En daar werkt mijn schoonmoeder dus ook
Zonder dat die vrouw het weet van haar en die vent. En het is best wel een loser (dingen beloven die hij niet waar maakt) en hij is jaloers als mijn schoonmoeder afspreekt met een andere man
Hij is fucking getrouwd!
En nu gaatbinnenkort beveiligingswerk voor hem doen omdat hij mensen te kort komt, en vandaag zouden ze wat dingen gaan bespreken. Om 12u zouden ze hem komen ophalen. Werd hij om 11u gebeld dat ze iets eerder er zouden zijn om half 12. Toen
ging douchen werd ik ineens gebeld door zijn moeder dat ze er met 10 min zouden zijn. Dus ik nietsvermoedend naar
om het te zeggen, terwijl ik zn moeder nog aan de lijn heb. Gaat ie me toch uit zn plaat
![]()
Blijkbaar had zijn moeder hem ook al eerder gebeld om te zeggen dat zij en die vent ruzie hadden gehad omdat die vent wat dingen op papier zou zetten voor vandaag en dat niet had gedaan. En toen had die vent geroepen: 'Bel je zoon maar dat we niet meer komen!!' En mijn schoonmoeder doet dat dan ook per directOm vervolgens vijf minuten later weer te bellen dat ze tķch komen. Toen weigerde
dus om mee te gaan en uiteindelijk besloot ie om wel mee te gaan maar om die vent eens goed de waarheid te zeggen, maar dat mocht weer niet van zijn moeder
Ik ben heel benieuwd hoe die lunch verloopt.
Ik heb daar ook eens mee in mn hoofd gezeten, allemaal dingen opgeschreven die ik kon doen en hoe ik het moet noemen. Nix meer mee gedaanquote:Op zondag 15 januari 2012 12:18 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zit er aan te denken om een blog te maken. Maar ik ken mezefd.. Waarschijnlijk vind ik het weer een maand leuk en hou ik er dan mee op
En áls ik hem ga maken wtf moet ik hem noemen want ik wil eigenlijk een 'algemene' waar ik dingen over nagels/make-up/faals/trouwen/ etc kan neerpleuren...
Volgens mij ga ik hier weer een halve dag over nadenken om het vervolgens weer niet te doen
En stel nou dat mijn hele huis ermee vol zou staan, he he he, wat dan wat dan wat dan????quote:Op zondag 15 januari 2012 12:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik schrok al, paste helemaal niet bij het beeld dat ik van je heb
Ja maar dan nog.. die loser is toch aan het profiteren van zijn moeder zo; en zij trapt er in (en dus jequote:Op zondag 15 januari 2012 12:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja het is meer omdat een paar maanden terug zijn moeder helemaal in paniek belde of hij een weekje bij kon springen en dit is ook voor een weekje maar. En hij kan het geld wel goed gebruiken dus hij doet het meer voor het geld en voor zijn moeder dan voor die vent.
Dan past je huis niet echt bij je persoonlijkheid zoals ik die hier kenquote:Op zondag 15 januari 2012 12:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En stel nou dat mijn hele huis ermee vol zou staan, he he he, wat dan wat dan wat dan????
![]()
(hoe denk je wel dat mijn interieurs eruit ziet eigenlijk?)
Ja ik snap wat je bedoeld. Ik hou me er ook lekker buiten hoorquote:Op zondag 15 januari 2012 12:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar dan nog.. die loser is toch aan het profiteren van zijn moeder zo; en zij trapt er in (en dus jeeik ook...)
Maar goed; ik snap het aan de andere kant wel.
Ik zou alleen iets hebben van 'wtf are you doing !'
Hahaha, nou, dat beeld klopt ook wel en yep, da's mijn huisquote:Op zondag 15 januari 2012 12:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan past je huis niet echt bij je persoonlijkheid zoals ik die hier kenZeg natuurlijk niks.
Eh momenteel? Als een stoffige hoop, want dat zeg je altijdNee serieus, veel groen en licht
Maar dat komt door je fb foto's en ik weet niet eens of dat je huis wel is
(van het vrijgezellenfeestje).
Bellen en met geile stem vragen of je in natura kunt betalen, EINZZZZZ!11!!!!quote:Op zondag 15 januari 2012 12:24 schreef Diconnected het volgende:
Ugh ik wil m'n vliegtickets boeken maar moet een creditcard hebben aaaaaargh
Goeden ideequote:Op zondag 15 januari 2012 12:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bellen en met geile stem vragen of je in natura kunt betalen, EINZZZZZ!11!!!!
Ja dat weet ik/wij en zij ook want dat hebben we haar al vaak genoeg gezegd. We konden het ook niet geloven toen ze vertelde dat ze daar ging werken (nu zo'n 5 jaar geleden). En ook nog direct in contact zou komen met zijn vrouw (judo/karate/weet ik veel welke vechtsport-kampioen)quote:Op zondag 15 januari 2012 12:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Het is echt een kwestie van wachten tot het fout loopt en dan is je schoonmoeder haar vent en haar baan kwijt, niet heel handig als ik het even zo mag zeggen.
En Priem, niet doen joh, zonde van je tijd, je kunt beter ons verblijden met je gezelschap
Ja ik kan me ook niet voorstellen dat dat zo goed blijft gaan tussen die vent enquote:Op zondag 15 januari 2012 12:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Het is echt een kwestie van wachten tot het fout loopt en dan is je schoonmoeder haar vent en haar baan kwijt, niet heel handig als ik het even zo mag zeggen.
En Priem, niet doen joh, zonde van je tijd, je kunt beter ons verblijden met je gezelschap
quote:Op zondag 15 januari 2012 12:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hahaha, nou, dat beeld klopt ook wel en yep, da's mijn huis
Zoals een oud stagiair ooit zei: "jij bent toch zo iemand die van allemaal ouwe troep houdt?"
Welke challenge?quote:Op zondag 15 januari 2012 12:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik kan me ook niet voorstellen dat dat zo goed blijft gaan tussen die vent en's moeder
Situatie klinkt verre van ideaal.
LolJa ok; maarrrrr ik moet straks voor die challange toch elke week mijn bevindingen opschrijven. Vandaar dat ik dat op zich een goeien start vond om het toch te doen (aangezien dat straks verplicht is
) en meer dan 1x in de week wat neerpleuren zou ik ook niet willen.
Maar mja ik denk niet dat ik het volhouOw well.. Kijk zo meteen wel of ik nog zin heb om hem aan te maken
Mijn schoonmoeder is wel echt zo'n typje en pas er ook wel goed in. Kan heel goed met mensen opschieten en is 1.90 ofzo. Dus dat scheelt dan weer. Zij heeft meer vrienden daar dan hij zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:26 schreef BBQ-kip het volgende:
En beveiligingsbranche, ook vaak van die zacht en eerlijke en vredelievende mensen die daarin werken![]()
![]()
Op een tafeltje wat ik toen ging opknappen, mijn huidige salontafelquote:Op zondag 15 januari 2012 12:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Waar was dat op gebasseerd dan?
Als je een stashorganizer wilt welquote:Op zondag 15 januari 2012 12:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Goedesmorgens
Ik heb mijn eersten nachtdienst overleefd![]()
En belangrijker: de kinderen ook![]()
Moeheid valt mee, ik heb nog wel even kunnen slapen. Ben wel een beetje duf.
Kan iemand me vertellen of het de moeite waard is om terug te lezen?
Ik zou niet terug lezen, niet echt iets boeiends gemeld geloof ikquote:Op zondag 15 januari 2012 12:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Goedesmorgens
Ik heb mijn eersten nachtdienst overleefd![]()
En belangrijker: de kinderen ook![]()
Moeheid valt mee, ik heb nog wel even kunnen slapen. Ben wel een beetje duf.
Kan iemand me vertellen of het de moeite waard is om terug te lezen?
Bwhehe. Mijn moeder heeft hier alle houten meubelen ook wit geschilderd en nu heeft ze geen zin meer om het laatste kastje te doenquote:Op zondag 15 januari 2012 12:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Op een tafeltje wat ik toen ging opknappen, mijn huidige salontafel![]()
Perfecte grootte voor ons huis, degelijk hout, wieltjes eronder gemonteerd voor mijzelf als lazy ass couch potato en wit geschilderd, perfect!
Ik moet dan altijd denken aan de beveiligingsmensen die ik ken, in de mix met die mensen van Operation Repo - Payback Time! hehehehequote:Op zondag 15 januari 2012 12:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder is wel echt zo'n typje en pas er ook wel goed in. Kan heel goed met mensen opschieten en is 1.90 ofzo. Dus dat scheelt dan weer. Zij heeft meer vrienden daar dan hij zullen we maar zeggen.
Maargoed die hele situatie is zo bizar dat ik er sinds de laatste jaren alleen maar om moet lachen steeds en ze is intelligent genoeg om zelf ook in te zien dat dit niet ideaal is en dat zeggen we ook vaak zat.
ik moet nog 6 stoelen met allemaal spijltjesquote:Op zondag 15 januari 2012 12:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehe. Mijn moeder heeft hier alle houten meubelen ook wit geschilderd en nu heeft ze geen zin meer om het laatste kastje te doen
Bwhehe het is een mooie vrouw om te zien hoor, alleen heel lang. Ze heeft ook altijd mannen achter zich aanquote:Op zondag 15 januari 2012 12:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd denken aan de beveiligingsmensen die ik ken, in de mix met die mensen van Operation Repo - Payback Time! hehehehe
Die van beautylab?quote:Op zondag 15 januari 2012 12:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als je een stashorganizer wilt wel
Het was enorm rustig, heel onverwacht. Was aan 1 kant wel jammer dat ik dus niet uitgetest werd (draaide nu met een ander, normaal sta je alleen), aan de andere kant is het wel een goed teken dat ze ondanks een nieuw gezicht zo rustig zijnquote:Op zondag 15 januari 2012 12:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zou niet terug lezen, niet echt iets boeiends gemeld geloof ik![]()
Gaaf dat het goed gegaan is, was het rustig? Wat voor soort werkzaamheden heb je 's nachts nou daar?
Een canadees merk (Ask Cosmetics) heeft een challange gemaakt: 50 mensen worden uitgekozen om hun producten voor een 8 tot 12 weken te gaan gebruiken. In die periode mag ik geen andere producten gebruiken (en mijn nagels dus ook niet lakkenquote:Op zondag 15 januari 2012 12:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Welke challenge?
Ik heb niks boeiends te melden en geen zin om dingen bij te houden, ik lees liever blogs, vooral de hersenloze over cosmetica, lekker om mentaal te ontspannen uit mijn werk
15? Holy crap!quote:Op zondag 15 januari 2012 12:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehe het is een mooie vrouw om te zien hoor, alleen heel lang. Ze heeft ook altijd mannen achter zich aanEn ze is ook nog niet heel oud, want ze kreeg
op haar 15e
Tafeltje is hoger dan ik dacht!quote:Op zondag 15 januari 2012 12:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik moet nog 6 stoelen met allemaal spijltjes![]()
Ooit, ooit, ga ik ze doen
Als de wc's klaar zijn
We hebben een houten vloer en gekleurde muren dus dan zijn witte meubels wel leuk.
Tafeltje kun je zien op die vrijgezellendag-foto's trouwens, die foto van een vriend van me die als travo met zijn poten op mijn tafeltje zit
Klinkt wel leukquote:Op zondag 15 januari 2012 12:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die van beautylab?
[..]
Het was enorm rustig, heel onverwacht. Was aan 1 kant wel jammer dat ik dus niet uitgetest werd (draaide nu met een ander, normaal sta je alleen), aan de andere kant is het wel een goed teken dat ze ondanks een nieuw gezicht zo rustig zijn
Ik moet dus voornamelijk zorgen dat de kids de nacht doorkomen. Er moet dus iemand aanwezig zijn als er iets gebeurd. Daarbij zijn het kinderen met gebruiksaanwijzing, dus die gaan nog wel eens zitten spoken 's nachts. Nu was er bijvoorbeeld 1 die gefixeerd is op eten en 's nachts nog wel eens naar beneden kan gaan en dan al het snoep gaat opeten. Maar mijn collega had hem de hele nacht in het vizier en heeft hem steeds laten merken dat ze hem zag, dus dan ging hij weer naar boven..
En daarnaast natuurlijk de dagelijkse dingen. Met ze eten, in bad en naar bed gooien, wakker maken, zorgen dat het er weer fatsoenlijk uitziet en dat het gevoed wordt, wat vermaak bieden. Eigenlijk run je een heul groot gezin met hele aparte kinderen
Ja diequote:Op zondag 15 januari 2012 12:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die van beautylab?
[..]
Het was enorm rustig, heel onverwacht. Was aan 1 kant wel jammer dat ik dus niet uitgetest werd (draaide nu met een ander, normaal sta je alleen), aan de andere kant is het wel een goed teken dat ze ondanks een nieuw gezicht zo rustig zijn
Ik moet dus voornamelijk zorgen dat de kids de nacht doorkomen. Er moet dus iemand aanwezig zijn als er iets gebeurd. Daarbij zijn het kinderen met gebruiksaanwijzing, dus die gaan nog wel eens zitten spoken 's nachts. Nu was er bijvoorbeeld 1 die gefixeerd is op eten en 's nachts nog wel eens naar beneden kan gaan en dan al het snoep gaat opeten. Maar mijn collega had hem de hele nacht in het vizier en heeft hem steeds laten merken dat ze hem zag, dus dan ging hij weer naar boven..
En daarnaast natuurlijk de dagelijkse dingen. Met ze eten, in bad en naar bed gooien, wakker maken, zorgen dat het er weer fatsoenlijk uitziet en dat het gevoed wordt, wat vermaak bieden. Eigenlijk run je een heul groot gezin met hele aparte kinderen
quote:Op zondag 15 januari 2012 12:37 schreef Loqi het volgende:
Priem, de spin is echt![]()
![]()
![]()
Ayron (de rooie) gaat er vooral op of bij liggen omdat in de poten te knagen
Brody (zwarte) gijpt hem bij een poot een sleept hem dan de kamer rond![]()
en als hij dan een goed plekje gevonden heeft (op dit moment in de mand) dan gaat hij aan de poten liggen bijten of er pluis uit proberen te trekken
Oh die challenge, ja, dat had je verteld, leuk, hoop dat het lukt met "dat spul"!quote:Op zondag 15 januari 2012 12:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Een canadees merk (Ask Cosmetics) heeft een challange gemaakt: 50 mensen worden uitgekozen om hun producten voor een 8 tot 12 weken te gaan gebruiken. In die periode mag ik geen andere producten gebruiken (en mijn nagels dus ook niet lakken); enkel hun producten. Het zal er voor zorgen dat mijn nagels sterker worden; langer worden en mijn nagelriemen er veel beter uit gaan zien. We moeten het proces elke week opschrijven en foto's maken en aan haar (directeur van het merk) doorsturen. Ik heb vorige week mijn motivatie doorgestuurd en kreeg na 2 dagen al te horen dat ik 1 van de 50 ben
(Heb echt een giga verhaal getypt; maar komt er op neer dat mijn motivatie mijn trouwdag is
Dat ik geen zin heb in valse nagels op mijn trouw; maar ook niet in halve/scheve nagels. Ik hoop mooie lange nagels tegen dan te hebben die ik zélf verder ga lakken enzo
Dat vond ze dus een heel mooi 'doel' ).
Holy crap wat een tekst zeg
quote:Op zondag 15 januari 2012 12:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
15? Holy crap!
Wel een beetje jammer dat ze dan kiest voor die loser ventmaar goed, genoeg over gezegd denk ik
Ben benieuwd hoe het gaat aflopen
quote:Op zondag 15 januari 2012 12:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Haha suuuuper tof dat ze hem zo leuk vinden ! Die pieperts in zijn poten zijn ook gewoon epic !!
Da's ook leukquote:Op zondag 15 januari 2012 12:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Tafeltje is hoger dan ik dacht!
Wij hebben laminaatvloer en een bruine en een witte muur en dan wil mn moeder witte meubels en turqoise accesoires.
Ben benieuwd hoelang die spin het overleefdquote:Op zondag 15 januari 2012 12:37 schreef Loqi het volgende:
Priem, de spin is echt![]()
![]()
![]()
Ayron (de rooie) gaat er vooral op of bij liggen omdat in de poten te knagen
Brody (zwarte) gijpt hem bij een poot een sleept hem dan de kamer rond![]()
en als hij dan een goed plekje gevonden heeft (op dit moment in de mand) dan gaat hij aan de poten liggen bijten of er pluis uit proberen te trekken
Het staat lekker frisquote:Op zondag 15 januari 2012 12:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Da's ook leuk
Ik hou de meubels lekker boring en basic, dan kunnen we de muur gewoon een keer in de 10 jaar ofzo een ander kleurtje geven en is het hele huis weer anders
Al moet ik zeggen dat de mosgroene kleur van nu me in 3 jaar nog totaal niet verveelt, dus we shall see
wij ookquote:Op zondag 15 januari 2012 12:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoelang die spin het overleefd
Ahhh wellicht ontdekken ze ook wel gauw hoe ze het zelf kunnen doenquote:Op zondag 15 januari 2012 12:40 schreef Loqi het volgende:
[..]die vinden ze heel boeiend als ik daar op knijp, maar ze krijgen het niet voor elkaar om die zelf in te drukken.. en de grunt is niet meer eng, maar ook niet zo boeiend.. de rammel vinden ze wel super
1.70 m hoezo?quote:
Jeetje... heftig zeg.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn vent zit net met zijn moeder aan de telefoon, vriendin van zijn broer (diegene die op mijn bruiloft kacheltje lam was en al in de psychiatrie loopt) heeft dit weekend een zelfmoordpoging gedaan...
Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen...
Hoop dat ze in ieder geval een klinisch traject gaat krijgen en dat haar vriend een beetje ontlast wordt, die jongen zit er nu helemaal doorheen.
Ja dat is waar, maar ik denk dat katten plushe dingen makkelijker kapot krijgen met nageltjes enzo. Dus dat er eerder een piepding uitvalt dan dat er een poot afligt ofzoquote:Op zondag 15 januari 2012 12:42 schreef Loqi het volgende:
[..]
wij ookwe vinden wel regelmatig stukjes groen plushe
![]()
maar spinnenbeest is eigenlijk hondenspeelgoed, en hoewel de poezels groot zijn, zijn ze nog niet zo sterk of lomp als de gemiddelde hond
Wat erg zegquote:Op zondag 15 januari 2012 12:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn vent zit net met zijn moeder aan de telefoon, vriendin van zijn broer (diegene die op mijn bruiloft kacheltje lam was en al in de psychiatrie loopt) heeft dit weekend een zelfmoordpoging gedaan...
Hoop dat ze in ieder geval een klinisch traject gaat krijgen en dat haar vriend een beetje ontlast wordt, die jongen zit er nu helemaal doorheen.
Ik keek naar die foto waar je naast die vriend staat en toen dacht ik: 'Volgens mij is kip helemaal niet zo groot, eerder klein!'quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat het me niet zo verbaast, dat meisje is zo labiel als het maar kan.quote:
Hij is vrij langquote:Op zondag 15 januari 2012 12:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik keek naar die foto waar je naast die vriend staat en toen dacht ik: 'Volgens mij is kip helemaal niet zo groot, eerder klein!'
In mijn hoofd ben je ongeveer even groot al ik, maar dat klopt dus wel
Dat was zo grappig toen ik enquote:Op zondag 15 januari 2012 12:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hij is vrij lang
Mijn man is even lang als ik, was ook wel grappig op de trouwfoto's![]()
Is toch mooier als er ietsjes verschil in zit vind ik, maar ja, boeiend.
Voordeel is dat we de spiegels en stoelen in de auto nooit hoeven aan te passen bij elkaar
Ahhh, da's schattig!quote:Op zondag 15 januari 2012 12:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat was zo grappig toen ik enelkaar net leerde kennen (nu 7 jaar terug) was hij even lang als ik. Maar nu is hij toch nog bijna 15 cm doorgegroeid en ik ben evengroot gebleven
Nee want vanaf dat moment noemt hij me kleine, terwijl ik gewoon 1,70 benquote:
Of juist niet, killer legsquote:Op zondag 15 januari 2012 12:50 schreef Diconnected het volgende:
En dan kom ik met m'n 1.86, ik schrik alle mannen af
oh jeetje, dat is mooi kut, hopelijk krijgt die jongen ook wat hulp nu, ik weet niet hoe dat zit eigenlijk?quote:Op zondag 15 januari 2012 12:42 schreef BBQ-kip het volgende:
whehe ja dat wel, gelukkig heeft ie er 8, dus kan er wel een stukquote:Op zondag 15 januari 2012 12:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar ik denk dat katten plushe dingen makkelijker kapot krijgen met nageltjes enzo. Dus dat er eerder een piepding uitvalt dan dat er een poot afligt ofzo
quote:Op zondag 15 januari 2012 12:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ahhh wellicht ontdekken ze ook wel gauw hoe ze het zelf kunnen doen
Fotospam van je joekelsToe nouuhouuuu ze zijn zo leuk
Om diverse redenen uit huis geplaatst. Maar dus allemaal wel een vorm van hechtingsproblematiek en traumatische ervaringen. Ze wonen bij een pedagogisch medewerker in huis (als een "normaal" gezin dus) en komen af en toe in het weekend bij ons zodat de vaste opvang even ontlast wordt. Uiteindelijke doel is in principe dat ze weer thuis kunnen wonen.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk
Om wat voor reden zitten die kids daar? Ziek of gedragsproblemen ofzo?
Omg wat epicquote:Op zondag 15 januari 2012 12:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er lekker uit
Maar dat tapkraantje.... ik wil juist altijd ook de stukjes fruit opeten, omnomnom!![]()
Wij gaan dit voorjaar/deze zomer een Big Lebowski feestje geven, daar wil ik ook sangria maken, en white russians natuurlijk enzo, al lijkt me dat niet te zuipen![]()
Maar sangria uit een melkpak drinken lijkt me ook een prima optie
Ik ben heel lang op zoek geweest naar zo'n ding voor de verjaardag vanquote:Op zondag 15 januari 2012 12:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er lekker uit
Maar dat tapkraantje.... ik wil juist altijd ook de stukjes fruit opeten, omnomnom!![]()
Wij gaan dit voorjaar/deze zomer een Big Lebowski feestje geven, daar wil ik ook sangria maken, en white russians natuurlijk enzo, al lijkt me dat niet te zuipen![]()
quote:Op zondag 15 januari 2012 12:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er lekker uit
Ik hoop het wel, weet het niet zeker.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:52 schreef Loqi het volgende:
[..]
oh jeetje, dat is mooi kut, hopelijk krijgt die jongen ook wat hulp nu, ik weet niet hoe dat zit eigenlijk?
Nee man, appeltjes en druiven en sinaasappelstukken die er lekker al een tijdje in hebben gelegen, maar nog wel knapperig zijn, hmmmmmquote:Op zondag 15 januari 2012 12:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Die wil ik !! En dan kom fruit er langs zetten die ze bij de sangria kunnen scheppen (ik vind vers fruit veel lekker; dan dat ingetrokken fruit die al uren in die kom zit
)
Precies!quote:
weet je nog waar je die toen gevonden hebt?quote:Op zondag 15 januari 2012 12:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben heel lang op zoek geweest naar zo'n ding voor de verjaardag vanen toen vond ik er 1 2 dagen voor zijn feestje, maar die moest je online bestellen
Ik had er zelfs een topic over geopend.
In dat topic kreeg ik een link. Ff kijken hoor.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
weet je nog waar je die toen gevonden hebt?
Lijkt me wel hendig
Mine tooquote:Op zondag 15 januari 2012 12:58 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jaaaaaa. Een van mijn favoriete films
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |