Ik hou heel erg van m'n a englands, inderdaad zeer goeden kwaliteitquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Degene die ik had wel (maar ik heb wel betere tc nu).. Maar ik heb me wel eens afgevraagd of ik niet een freak accident in a bottle had want alle blogs gillen alleen maar 'it applied like a dream!!1!EINZ'
Door jouw blog dacht ik inderdaad: WANTS!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik hou heel erg van m'n a englands, inderdaad zeer goeden kwaliteit.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Door jouw blog dacht ik inderdaad: WANTS!
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:37 schreef PriemGirl het volgende:
Vriendlief is net terug van pak uitzoeken. Ligt ie op de bank; zegt ie: Hmmm..... ik begin te twijfelen.
Ikke: "Hoezo dat?"
Hij: "Ik weet niet of het wel slim is geweest om een geel pak te kopen"
Ik: "Ohh.. nou... zal vast mooi staan bij mijn paarse jurk"![]()
Duurt langgggg. Wil.het.nuuuuu!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb nu 5 a-englands en de enige die misschien drie laagjes nodig heeft is avalon, de anderen zijn 2 coaters en smeren briljant!
Droogtijd is idd niet optimaal maar ach, een laagje poshe er over en je bent klaar
en uft, doe es niet zo gestresst, een pakje uit engeland doet er wel vaker ruim een week over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Het was meer dat ik er echt van uit ging dat het gisteren in de bus zou liggen en dat was niet zo. Die optie bestond helemaal niet in mijn hoofdquote:
Ik voel mij ook whoop.quote:
Ohhhhh, mag ik dan ook een bestelling bij jou plaatsen voor een extra extra grote brushroll?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net stofjes gehaald in panterprint en vel rozen
carnavalsperiode ftw trouwens, alles is makkelijk en goedkoop te vinden nu
Zal ik doen! Wil jij even doorgeven hoeveel het is incl. verzendkosten en je rekeningnummer?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
bbq-kip, wil je je adres pmmen? Kan dat filter op de post
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik voel mij ook whoop.
WAAR ZIJN MIJN SCHOENEN
O ja.. in ASTEN !!!!![]()
![]()
wil je ook panterprint dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ohhhhh, mag ik dan ook een bestelling bij jou plaatsen voor een extra extra grote brushroll?
Ik heb echt téveel kwasten en ze passen niet meer in mijn bakjes...
en worden daar zoberzo te stoffig in.
Als je het niet wil is het natuurlijk ook goed, maar mocht je zin hebben, heel graag
(voor centjes uiteraard he, is geen liefdadigheidswerk)
bedoel je dat filter?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
of zal ik eerst een foto mms-en zodat ik zeker weet dat het goed is?
We waren busyquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Maar waarom had je vanmorgen niet open gedaan? Of was je er niet?
ja joh, boeiend, lekker foutquote:
Ja 2 keer maar dat deed niet zo veel eigenlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:14 schreef PriemGirl het volgende:
Kippie !! Ik had nog een vraag voor jou: Was jij onder zonnebank gegaan voor je trouw?
Oh ik vroeg me al af hoevaak ik dat moet doen; aangezien ik daar ook niet van benquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja 2 keer maar dat deed niet zo veel eigenlijk![]()
En ik had geen zin in instant huidkanker dus heb het er maar bij gelaten.
Ik ben nu eenmaal een bleekscheet
Je hebt toch ook van die spray-on dingen die masja ook had gedaan?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja 2 keer maar dat deed niet zo veel eigenlijk![]()
En ik had geen zin in instant huidkanker dus heb het er maar bij gelaten.
Ik ben nu eenmaal een bleekscheet
ja maar dat vertrouw ik niet...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je hebt toch ook van die spray-on dingen die masja ook had gedaan?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja maar dat vertrouw ik niet...![]()
Straks heb ik zo'n Ross-actie van Friends
ik niet, maar ik ben sowieso niet zo kieskeurig qua nagellakquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:20 schreef Mss het volgende:
Sq: merk jij echt een verschil met poshe op 3free lakken?
ik heb altijd zulke dingen... maar goed, trouwen als bleekscheet ging bij mij ook prima, ligt ook erg aan de jurk die je hebtquote:
Sex smsjesquote:
ben ik ook! Een ekten huismevrouw!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb het overgemaakt, volgens ING heet je Mevr.
Dat !! No way dat ik dat ga doenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja maar dat vertrouw ik niet...![]()
Straks heb ik zo'n Ross-actie van Friends
Vel rozenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net stofjes gehaald in panterprint en vel rozen
carnavalsperiode ftw trouwens, alles is makkelijk en goedkoop te vinden nu
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:02 schreef princess-a het volgende:
Slecht nieuws voor Masja![]()
95% van de mensen vertrouwt reviews niet als deze zonder uitzondering positief zijn
Ik ook hoorquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
Je gaat ff vergaderen en ze zijn alweer 5 pagina's verder
Ja vanwege die mooien blauwen plekquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
Skjoe, je hebt zelfs je ass gepost
Die plek is trouwens wel nastyyyy. Van de trap gevallen las ik?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja vanwege die mooien blauwen plek
Maar idd, ik zag het, wat een blamage. Sorry voor den trauma's
ja, toen hing de trapleuning er nog nietquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die plek is trouwens wel nastyyyy. Van de trap gevallen las ik?
Toen alquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:04 schreef Stormqueen het volgende:
toen ik voor de vijfde keer viel heeft bb hem gelukkig gemonteerd
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:04 schreef Stormqueen het volgende:
toen ik voor de vijfde keer viel heeft bb hem gelukkig gemonteerd
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
en amygrace! Net zo perfect als dr nagels![]()
Jaaa, die is echt MOOI!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
en amygrace! Net zo perfect als dr nagels![]()
ja niet normaal he?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
En bubs, before en after. Wauw!
Jij bent veel verderder dan ik!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hoi! Is het een beetje te doen daar? Of is het giga druk?quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:28 schreef Puckzzz het volgende:
Fuck de kruk die roti was awesome!!!!
Cooking I canz![]()
Ff teruglezen nu...
En ook UNF! Battle!!!!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ik stem voor Puckzzz die de volgende meet roti maakt
Das niet eerlijk want ik heb het nog nooit gemaaktquote:
Ik bedoel de kip massala he, niet de roti's zelfquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Das niet eerlijk want ik heb het nog nooit gemaakt
En als Puckzz dan wint is zij voortaan de Surinamer van de sc![]()
Ohquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik bedoel de kip massala he, niet de roti's zelf
Daar wil ik wel een foto van zien Puckzzz, als bewijs
Als zij wint is ze inderdaad de Suri van de SC!
Toen scharrel nu vriend van Joysa? Ik weet het nietquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit die oude SC te lezen, wie is die Alexxx die steeds mee post?
En die foto's van SQ![]()
![]()
[ afbeelding ]
Je lijkt verdomme nog op Peter Steele ook zo
hahahaha, good luck, da's het moeilijkste man!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
OhNaja ik heb net aan Puckzzz beloofd dat de volgende keer dat ik Roti maak de pannekoek ook zelf maak
wordt nog wat.
Mijn omaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hahahaha, good luck, da's het moeilijkste man!
Heb je geen oma ofzo die het je kan leren?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben mijn droge strohaar zóóó zat.... ik ga vrijdag naar de kapper en het kort laten knippen, dan alleen nog kleurspoelingetjes erdoor en geen verf meer, mijn haar is echt zóóó verneukt van het blonderen...
En nee, ik ga het niet kort knippen én rood kleuren
hehehehe, lekker mens dan... ZURE BEJAARDEEEEE!!!!!!!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn omaNahhh nee. Die is 90 en loopt nog steeds mensen bij Lingo voor randdebiel uit te schelden als ze binnen 2 beurten het woord nog niet weten.
Ik zie haar niet zo vaak (gelukkig). Het is een beetje een achterbaks mens en ook niet echt een leuke moeder.
Ze noemt mijn stiefmoeder nog steeds (na 12 jaar) steevast bij mijn moeders naamTerwijl ze dondersgoed weet dat ze niet zo heet.
het is nu niet zo lang, dus nog wel zo lang mogelijk, maar dat is dus ook kortquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |