Ik hou heel erg van m'n a englands, inderdaad zeer goeden kwaliteitquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Degene die ik had wel (maar ik heb wel betere tc nu).. Maar ik heb me wel eens afgevraagd of ik niet een freak accident in a bottle had want alle blogs gillen alleen maar 'it applied like a dream!!1!EINZ'
Door jouw blog dacht ik inderdaad: WANTS!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik hou heel erg van m'n a englands, inderdaad zeer goeden kwaliteit.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Door jouw blog dacht ik inderdaad: WANTS!
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:37 schreef PriemGirl het volgende:
Vriendlief is net terug van pak uitzoeken. Ligt ie op de bank; zegt ie: Hmmm..... ik begin te twijfelen.
Ikke: "Hoezo dat?"
Hij: "Ik weet niet of het wel slim is geweest om een geel pak te kopen"
Ik: "Ohh.. nou... zal vast mooi staan bij mijn paarse jurk"![]()
Duurt langgggg. Wil.het.nuuuuu!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb nu 5 a-englands en de enige die misschien drie laagjes nodig heeft is avalon, de anderen zijn 2 coaters en smeren briljant!
Droogtijd is idd niet optimaal maar ach, een laagje poshe er over en je bent klaar
en uft, doe es niet zo gestresst, een pakje uit engeland doet er wel vaker ruim een week over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Het was meer dat ik er echt van uit ging dat het gisteren in de bus zou liggen en dat was niet zo. Die optie bestond helemaal niet in mijn hoofdquote:
Ik voel mij ook whoop.quote:
Ohhhhh, mag ik dan ook een bestelling bij jou plaatsen voor een extra extra grote brushroll?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net stofjes gehaald in panterprint en vel rozen
carnavalsperiode ftw trouwens, alles is makkelijk en goedkoop te vinden nu
Zal ik doen! Wil jij even doorgeven hoeveel het is incl. verzendkosten en je rekeningnummer?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
bbq-kip, wil je je adres pmmen? Kan dat filter op de post
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik voel mij ook whoop.
WAAR ZIJN MIJN SCHOENEN
O ja.. in ASTEN !!!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |