Wat kost ie?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:54 schreef Sjoegerd het volgende:
Boh zo'n mooie belastingvrije Landcruiser BJ70 te koop op stage.. Alleen de prijs
Dik buiten mijn budget. Meer dan 8000 euro.quote:
denk toch een storing. Even uit laten lezen bij de garage. kan ook een losse stekker zijn waardoor de kring onderbroken is en hij dus storing meldt. Google spuugt niet echt veel nuttigs uit.quote:
Mwah, doe er mij maar eentje als je hem niet meer wilt.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:02 schreef kaasplankje het volgende:
VW Touareg: Wat een wanstaltig lelijke auto is dat!
Om dan te verkopen en een fatsoenlijke auto te halenquote:Op zondag 5 februari 2012 19:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Mwah, doe er mij maar eentje als je hem niet meer wilt.
Inderdaad, Liever een LaRo ofzo.. (stond laatst een extreem mooie te koop hier vlakbij, een rode Defender.. Gaaf ding!quote:Op zondag 5 februari 2012 19:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Om dan te verkopen en een fatsoenlijke auto te halen
Voor dat geld kan ik ook heul wat leuks uit de Toyota stal halenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:12 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Inderdaad, Liever een LaRo ofzo.. (stond laatst een extreem mooie te koop hier vlakbij, een rode Defender.. Gaaf ding!
Een supra bijv.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Voor dat geld kan ik ook heul wat leuks uit de Toyota stal halen.
Een cruisert man!quote:
Dan bagger ik wel over je heen in de filequote:Op zondag 5 februari 2012 22:00 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja! Lekker cruisen in je supra twin turbo!
Das wel veel idd ;oquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dik buiten mijn budget. Meer dan 8000 euro.
Vind 'm wel gaaf.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:02 schreef kaasplankje het volgende:
VW Touareg: Wat een wanstaltig lelijke auto is dat!
Het is best te doenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:28 schreef Kadooosh het volgende:
Wil mijn aanhangerrijbewijs gaan halen ivm met zoeken van een baan, nu zie ik veel van die 1 dags opleidingen.
Is dat een beetje te doen?
Heb je dan ook een theorie of alleen een praktijk examen?
Ga maandag wel vragen op werk of ik daar alvast kan oefenen.
heb het ook in 1 dag gedaan, 's morgens lessen, 's middags examen. Was goed te doen, theorie is niet zoveel, daar vragen ze een paar dingen over (waar je welke gegevens vindt over de auto & trekgewicht en laadvermogen van de aanhanger, hoe je lading zekert en het beste kan laden, iets over verlichting en markeringen etc etc)quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:28 schreef Kadooosh het volgende:
Wil mijn aanhangerrijbewijs gaan halen ivm met zoeken van een baan, nu zie ik veel van die 1 dags opleidingen.
Is dat een beetje te doen?
Heb je dan ook een theorie of alleen een praktijk examen?
Ga maandag wel vragen op werk of ik daar alvast kan oefenen.
Mazzelpik, mijne kwam uit eigen portemonneequote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:58 schreef gateway het volgende:
[..]
heb het ook in 1 dag gedaan, 's morgens lessen, 's middags examen. Was goed te doen, theorie is niet zoveel, daar vragen ze een paar dingen over (waar je welke gegevens vindt over de auto & trekgewicht en laadvermogen van de aanhanger, hoe je lading zekert en het beste kan laden, iets over verlichting en markeringen etc etc)
Wel betaalt door de baas trouwens
Accu kapot dus. Kutwinterquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:31 schreef Piles het volgende:
Ik denk ik post weer eens hier, maar nog ff niet. Auto heeft iets te lang stilgestaan blijkbaar, accu leeg
Kut is datquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:31 schreef Piles het volgende:
Ik denk ik post weer eens hier, maar nog ff niet. Auto heeft iets te lang stilgestaan blijkbaar, accu leeg
Moet je af en toe even stukje gaan rijden ofzoquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:16 schreef Purdey het volgende:
[..]
Kut is datIk gebruik m'n auto momenteel weinig, en toen ik 'm 4 weken geleden echt nodig had, gaf ie ineens geen kick. Gelukkig kreeg ik met startkabels de boel weer aan de gang en heeft de accu daarna 24 uur onder lading gestaan boven. Nu slaat ie steeds meteen aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |