Dan zou ik voor het overgebleven geld een paar jerrycans kopen en die ook volgooienquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:08 schreef vannelle het volgende:
Als ik m'n tank vol zou hebben voor 1,64 zou ik ook huilen van geluk
Vrijdag nog 48 liter getankt, was 32,- kwijt...quote:
ik ook gelukkig, auto van de zaak (scheelt toch 200km per week, dus een tank per maand)quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:22 schreef H-D het volgende:
Maar gelukkig hoef ik tegenwoordig minder vaak te tanken
Goedzoquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:15 schreef CherryLips het volgende:
Auto in bezit, ben net naar huis gereden. Is wel wennen, het duurt even voor ie de 120 haalt. Maar de A12 is bijna het hele stuk 100 of 90 dus ik heb het maar een klein stukje kunnen uittesten.
Was de eerste keer dat ik dat stuk in m'n eentje reed, was wel even intensief als je nooit rijdt
Nice, rijdt wel fijn overall?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:15 schreef CherryLips het volgende:
Auto in bezit, ben net naar huis gereden. Is wel wennen, het duurt even voor ie de 120 haalt. Maar de A12 is bijna het hele stuk 100 of 90 dus ik heb het maar een klein stukje kunnen uittesten.
Was de eerste keer dat ik dat stuk in m'n eentje reed, was wel even intensief als je nooit rijdt
Hij bromt een beetje maar niet storend. En hij ging verrassend goed over drempels, bij de Yaris van m'n zus zat ik laatst met m'n gezicht tegen de zijruit op datzelfde stukquote:
Netjesquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij bromt een beetje maar niet storend. En hij ging verrassend goed over drempels, bij de Yaris van m'n zus zat ik laatst met m'n gezicht tegen de zijruit op datzelfde stukmoet nog even de lengte van de auto inschatten want bij het tanken was ik iets te ver door gereden
Ik ookquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:04 schreef Sjoegerd het volgende:
Al tijd terug dat ik navigatie gebruikt heb
*hint* Internetquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:16 schreef CherryLips het volgende:
Ben zo trots op mezelf dat ik dat hele stuk zelf heb geredenik was bang dat ik nooit meer de snelweg op durfde, maar gewoon doen
Heb morgen wel spierpijn van het gespannen rijden denk ik
Morgen even met het navigatiesysteem klooien, heb een Garmin gekocht met gratis kaart-updates
Ik had eerst de TomTom van m'n vader genomen maar updaten kostte iets van 55 euro en hij geeft geen rijbaan aan en dat wilde ik wel graag.
Laatste keer is dat ik naar Montfoort. Voor stage een onderdeel wegbrengen wat nogal haast hadquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:07 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik ookVind het ook niet mega fijn eigenlijk ofzo
Ja dan kan je niet riskeren dat je de weg niet kan vinden en te laat komt iddquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Laatste keer is dat ik naar Montfoort. Voor stage een onderdeel wegbrengen wat nogal haast had
Neuh met een Corolla Wagon diesel.. Grijs kenteken... Gaaf bakkie manquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:25 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja dan kan je niet riskeren dat je de weg niet kan vinden en te laat komt iddwas het met je eigen auto dan? Nee toch dan?
Is dat?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Neuh met een Corolla Wagon diesel.. Grijs kenteken... Gaaf bakkie man
Watvoor een is het?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:44 schreef Goddelijker het volgende:
Vandaag m'n pa's auto gewassen en gewaxt.
Ja dat is.quote:
Dan kun je 't toch wel goedkoper regelen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eh ja, dan jat ik van m'n eigen werkgevers
Vind het zelf we'll fijn om de navi altijd aan te hebben, ook op route's die ik uit mijn hoofd ken. Dan kan je een inschatting maken hoe ver het nog is, wanneer je er bent, en of er nog belangrijke verkeersinfo op je route is.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:07 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik ookVind het ook niet mega fijn eigenlijk ofzo
Mag je trots op zijn cherrylips, laat je niet van de wijs brengen. En gefeliciteerd ook van mij.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:16 schreef CherryLips het volgende:
Ben zo trots op mezelf dat ik dat hele stuk zelf heb geredenik was bang dat ik nooit meer de snelweg op durfde, maar gewoon doen
Heb morgen wel spierpijn van het gespannen rijden denk ik
Morgen even met het navigatiesysteem klooien, heb een Garmin gekocht met gratis kaart-updates
Ik had eerst de TomTom van m'n vader genomen maar updaten kostte iets van 55 euro en hij geeft geen rijbaan aan en dat wilde ik wel graag.
Zo makkelijk gaat dat helaas nietquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:10 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan kun je 't toch wel goedkoper regelen?
Peugeot 107quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:08 schreef FalleNk810i het volgende:
CherryLips: ik heb volgens mij gemist wat voor auto je hebt? Wat heb je?
Helaas.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo makkelijk gaat dat helaas niet
Dank jequote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mag je trots op zijn cherrylips, laat je niet van de wijs brengen. En gefeliciteerd ook van mij.
Owquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:51 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Helaas.
Ik vind TomTom de duidelijkste navigatie.
Heb zelf een Mio, bevalt me meer dan prima...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:51 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Helaas.
Ik vind TomTom de duidelijkste navigatie.
Vind het altijd beetje onrustig ofzo. Maarja ik heb dan ook geen auto met ingebouwde navigatie, dat maakt ongetwijfeld ook verschil:P.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vind het zelf we'll fijn om de navi altijd aan te hebben, ook op route's die ik uit mijn hoofd ken. Dan kan je een inschatting maken hoe ver het nog is, wanneer je er bent, en of er nog belangrijke verkeersinfo op je route is.
Nou we hebben 2 van die Corolla's, 2 Yarissen en verder Landcruisers, maar die zijn voor de verkoop of van een klantquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:22 schreef H-D het volgende:
[..]
Heb je altijd verschillende auto 's van je stage enzo dan?:P
Ooh je doet iets bij Toyota dusquote:Op zondag 15 januari 2012 03:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nou we hebben 2 van die Corolla's, 2 Yarissen en verder Landcruisers, maar die zijn voor de verkoop of van een klant
Loop stage bij een bedrijf dat Landcruisers verkoopt en onderhoud. Die andere auto's zijn de leenauto'squote:Op zondag 15 januari 2012 11:25 schreef H-D het volgende:
[..]
Ooh je doet iets bij Toyota dusLandcruisers zijn ook wel vet btw
Ik mis een halfnaakte Cherry die vunzig kijkend bevallig over de motorkap ligt te lonkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Diesel voor 1,65? waar tank jij dan?? Heb net 1,399 betaalt in NL, hier in DLD is het meestal 10 cent duurder ?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:39 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Het is pas janken als je diesel tankt voor 1.65 en je rental ook nog eens 1:10 rijdt.
Laatste keer dat ik dat gedaan heb was het wel veel werk alles bij elkaar, en doordat de nieuwste nav core erop staat issie ook een stuk trager geworden omdat ie denkt dat ie bluetooth enzo heeft...quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 17:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik mis een halfnaakte Cherry die vunzig kijkend bevallig over de motorkap ligt te lonkenBart, serieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb het zelf even nagerekend en we komen op 1,50 uit ongeveerquote:Op zondag 15 januari 2012 19:25 schreef gateway het volgende:
[..]
Diesel voor 1,65? waar tank jij dan?? Heb net 1,399 betaalt in NL, hier in DLD is het meestal 10 cent duurder ?
[..]. In polen, langs de snelweg. De prijs is minder dramatisch dan het verbruik van de huurauto die we hadden. Had toch wel verwacht dat een dieseltje 1:13 - 1:15 minstens zou moeten halen. Het ging btw om een Chevrolet Nubira
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
Ah op die manier.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Loop stage bij een bedrijf dat Landcruisers verkoopt en onderhoud. Die andere auto's zijn de leenauto's
Van oud tot nieuwquote:Op zondag 15 januari 2012 21:05 schreef H-D het volgende:
[..]
Ah op die manier.Zijn het die nieuwste Landcruisers? Die zijn echt nice
Ik ben meer van de wat ouderenquote:Op zondag 15 januari 2012 21:35 schreef H-D het volgende:
[..]
Die nieuwste is best mooi vind ikEn die V8 Diesel lijkt me echt een bruut ding
Neuh kvind ze gewoon gaver om te zienquote:
Oh oke, naja ze hebben wel iets omdat ze zo robuust zijn:)quote:Op zondag 15 januari 2012 22:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Neuh kvind ze gewoon gaver om te zien
Kunnen wel flink verrot zijn hoorquote:Op zondag 15 januari 2012 22:38 schreef H-D het volgende:
[..]
Oh oke, naja ze hebben wel iets omdat ze zo robuust zijn:)
Echt ;o dat had ik echt nooit verwacht van zo'n wagen:Pquote:Op zondag 15 januari 2012 22:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kunnen wel flink verrot zijn hoor.. Motorisch heel sterk maar roesten dat ze soms doen.
Die niet zo, Land Rovers, Mitsubishi's en Nissans kunnen me dan wel weer bekoren. Net als een aantal Amerikanenquote:Op zondag 15 januari 2012 22:47 schreef H-D het volgende:
[..]
Echt ;o dat had ik echt nooit verwacht van zo'n wagen:P
Vind je die Isuzu 4x4's ook mooi dan eigenlijk? Die wat oudere.
Echt die Defender's enzo? Of kan een Range Rover je ook wel raken?:Pquote:Op zondag 15 januari 2012 22:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die niet zo, Land Rovers, Mitsubishi's en Nissans kunnen me dan wel weer bekoren. Net als een aantal Amerikanen
Vooral de Defender ja of een ouder type Discovery. En de oude Range Rover ook wel. Ben niet zo weg van de meeste nieuwe auto's.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:55 schreef H-D het volgende:
[..]
Echt die Defender's enzo? Of kan een Range Rover je ook wel raken?:P
Ok:). Echt helemaal niks nieuws waarvan je wel denkt van 'ja dat is wel wat!' ?quote:Op zondag 15 januari 2012 23:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vooral de Defender ja of een ouder type Discovery. En de oude Range Rover ook wel. Ben niet zo weg van de meeste nieuwe auto's.
Kijk de nieuwe Landcruiser 200 is wel leuk maar vind m toch minder stoer als een 75 bijvoorbeeld. Maar misschien een Hilux ofzoquote:Op zondag 15 januari 2012 23:03 schreef H-D het volgende:
[..]
Ok:). Echt helemaal niks nieuws waarvan je wel denkt van 'ja dat is wel wat!' ?
Oke, en Tundra?:Pquote:Op zondag 15 januari 2012 23:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kijk de nieuwe Landcruiser 200 is wel leuk maar vind m toch minder stoer als een 75 bijvoorbeeld. Maar misschien een Hilux ofzo
Tundra is er niet in diesel geloof ikquote:
Nee klopt:o geen Diesel. En hij heeft wel iets logs misschien. Maar ik ken iemand die zo'n ding gaat kopen en die is er helemaal weg van.:p Heeft nu een VW Toeareg:Pquote:Op zondag 15 januari 2012 23:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tundra is er niet in diesel geloof ik. En vind m ook aan de grote kant.
Toyota lonkt wel aardig ja.. Komt ook wel doordat ik er nu mee werk
Bwuh.. VW...quote:Op zondag 15 januari 2012 23:12 schreef H-D het volgende:
[..]
Nee klopt:o geen Diesel. En hij heeft wel iets logs misschien. Maar ik ken iemand die zo'n ding gaat kopen en die is er helemaal weg van.:p Heeft nu een VW Toeareg:P
Aah verliefd geworden op Toyota!:P
VW heeft wel mooie modellen vind ik:p. Nieuwe passat is Nice. En die V10 Toeareg is ook wel een vet ding.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bwuh.. VW...
Ja wel een beetje verliefd. Samen met mijn voorliefde voor Volvo
Bwuaah.. gewoon een oudere 740 of een 850quote:Op zondag 15 januari 2012 23:19 schreef H-D het volgende:
[..]
VW heeft wel mooie modellen vind ik:p. Nieuwe passat is Nice. En die V10 Toeareg is ook wel een vet ding.
Hmm dan heb ik toch liever Volvo:P zo'n nieuwe S80 T6 of nieuwe XC70 is toch wel kwijl
900 serie is wel mooier vind ik dan de 700quote:Op zondag 15 januari 2012 23:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bwuaah.. gewoon een oudere 740 of een 850
Vind de 700 toch wat meer hebben op de één of andere manier.. Maar een 850 staat denk ik wel op nummer 1 van mijn verlanglijstjequote:Op zondag 15 januari 2012 23:23 schreef H-D het volgende:
[..]
900 serie is wel mooier vind ik dan de 700
Zo'n T5 wilde je toch?quote:Op zondag 15 januari 2012 23:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vind de 700 toch wat meer hebben op de één of andere manier.. Maar een 850 staat denk ik wel op nummer 1 van mijn verlanglijstje
Jup, liefst een bordeauxrode sedan met donker interieurquote:
Mooie keus:P. En fantastisch blok uiteraard.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jup, liefst een bordeauxrode sedan met donker interieur
Ik vind het nog te duur.. En ben stiekem ook wel gehecht aan mijn AXjequote:Op zondag 15 januari 2012 23:31 schreef H-D het volgende:
[..]
Mooie keus:P. En fantastisch blok uiteraard.
Mja ik ben heel tevreden met mijn huidige Volvo
Hoelang rij je er al in?quote:Op zondag 15 januari 2012 23:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik vind het nog te duur.. En ben stiekem ook wel gehecht aan mijn AXje
In April, 2 jaarquote:
Klein beetje wel jaquote:Op zondag 15 januari 2012 23:45 schreef H-D het volgende:
[..]
Jaa dan heb je wel een band met je AX![]()
Maybe it 's love
Ik denk dat iedereen met passie voor auto's wel iets voelt voor z'n auto. Ik 'hou' ook wel van m'n autoquote:Op zondag 15 januari 2012 23:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Klein beetje wel ja.. Haat liefde verhouding
.. Weet zeker dat ik wel een traantje moet laten als ik m weg doe
Nee. Maar dat leek me wel duidelijkquote:
sneeuw isoleert, dus lekker laten liggenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:34 schreef Kadooosh het volgende:
Klopt zeker wel dat het beter voor je auto is als je hem sneeuw vrij houdt ook al ga je niet rijden?
Dus dat ie nu niet een paar dagen met 5cm sneeuw staat...
Ik zag dat ze bij de Action auto lampen hadden, weet iemand welke ik nodig heb voor mijn Polo 2 uit 1990?
Altijd handig wat reservelampjes mee.
wat zegt het boekje? Wat voor auto?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:09 schreef monsterd. het volgende:
Mijn airbag lampje knippert sinds vanmorgen. Kan het kwaad om ermee door te rijden. En wat kan er aan de hand zijn?
Dat had ik gisteravond, kreeg het er gewoon niet vanaf.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:48 schreef gateway het volgende:
[..]
Mooi plaatje!
en zoiets dan op je ruit.... Bikken om het eraf te krijgen!
En dan de zon op je voorruitquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:50 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat had ik gisteravond, kreeg het er gewoon niet vanaf.
Vanochtend had 'ie gelukkig in de zon gestaan.
Die auto is alleen zó vies, echt erg.
Ik doe er nu inderdaad ook niks aan, pas als 't weer beter wordt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:47 schreef Mikkie het volgende:
Lekker vies laten zijn. Is met dit weer toch geen houden aan. Daarom laat ik altijd voordat dit weer komt, een klein laagje vuil op de auto komen, dan kan de pekel wat minder goed aan de lak hechten.
Had ik vanochtend ook, maar heb 'm vanochtend in de schaduw moeten zetten, aangezien ik op de stoep geparkeerd stond.quote:
ik heb geen boekje, micraquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:15 schreef gateway het volgende:
[..]
wat zegt het boekje? Wat voor auto?
Knipperen is vaak storing in het systeem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |