SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2012 14:50:01 ]
quote:Anthony Johnson weighed in today at 204.2 pounds - tonight's fight with Vitor Belfort is ON
Als het echt on dokters orders was, dan gaat dit sowieso nog wel een staartje krijgen lijkt me.quote:
Wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:42 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Als het echt on dokters orders was, dan gaat dit sowieso nog wel een staartje krijgen lijkt me.
Johnson is voor het eerst van 170 naar 185 gegaan en bij de weigh ins was hij 197.quote:
Terry Etim @ 3.55 5/10quote:
Weer veel meer dan ik van te voren wildequote:
Lolwhut.. Klein verschilquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:59 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Johnson is voor het eerst van 170 naar 185 gegaan en bij de weigh ins was hij 197.
Nu loopt hij rond @ 205.
Maar weet je wat ik mis? Juist ja, je picks!
Het is middleweight, Rumble moet juist wegen zodat hij geen LHW is.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
Moest Belfort vandaag eigenlijk ook opnieuw inwegen? Ik weet dat hij gister gewoon netjes 185 woog, maar aangezien het nu effectief een LHW gevecht is..
LHW is 186-205. Rumble moest 205 wegen om geen Heavyweight te zijn, wat dus betekent dat het effectief een LHW gevecht is. Dus vroeg ik me af of Belfort vandaag ook minder dan 205 moest wegen, of gewoon meer mag wegen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:10 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Het is middleweight, Rumble moet juist wegen zodat hij geen LHW is.
nee, het was zijn eigen eis dat rumble onder de 205 moest wegen, anders zou hij het gevecht niet meer accepteren.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
LHW is 186-205. Rumble moest 205 wegen om geen Heavyweight te zijn, wat dus betekent dat het effectief een LHW gevecht is. Dus vroeg ik me af of Belfort vandaag ook minder dan 205 moest wegen, of gewoon meer mag wegen.
Dana doesn't care, he will cut him after the fight!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:44 schreef Geo4kant het volgende:
Kijk dit is weer eens een leuke Vlog.. Rumble 'You know what happend? My fucking leg.....'
Volgens mij had hij geen gevoel meer in zijn rechterbeen als ik het zo hoor..
Bendo @ 2.10 ofso, ik ga er zeker geld opzetten ik riep al voor het gevecht met Guida dat hij LW Champ gaat worden.. want ik vond hem een 'lock' tegen Guida.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:12 schreef McNulty het volgende:
Bendo zie ik graag als champ van de 155 divisie want Edgar is een champ die me echt koud laat.
En hoeveel stakes is dat omgerekend voor je?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:54 schreef Fenomeno het volgende:
27,19 op palhares sub of the night @ 4, vai toquinho!
Facebook werkt niet bij mijquote:Op zondag 15 januari 2012 01:32 schreef Geo4kant het volgende:
Eerste en enigste facebook fight gaat beginnen!
Man, ik ga helemaal stuk hierquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:16 schreef incognitoomuch het volgende:
Te grappig hoe Vitor @ 3:28 zo lekker op zijn handdoek met ijs zit te knagen terwijl Dana een serieus gesprek met hem voert.
quote:Originally Posted by ericxmma View Post
wait! if omigawa wins are going to see a triple translation in the octagon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 januari 2012 03:07 schreef Hooidraad het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gaf de tweede ronde ook aan Stout, maar het was erg close.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das een goede vraagquote:Op zondag 15 januari 2012 04:03 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Waarom doen ze die weging? Dat is toch niet de weging waarbij Rumble 205 moest wegen?
Done.quote:Op zondag 15 januari 2012 04:11 schreef Cardizzle14 het volgende:
Net klaar bij de overburen met een feestje, net op tijd voor de main card geloof ik, iemand een dm´tje voor mij? x
Thanks, maar euh, hij doet het niet? ik krijg een boodschap in beeld dat de website niet bereikt kan worden, en het is geen ad want er is geen kruisje boven in beeld?quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 04:32 schreef Hooidraad het volgende:
badr imitatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Blij dat de eredivisie is begonnen?
zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
quote:Op zondag 15 januari 2012 04:54 schreef Cardizzle14 het volgende:
Trouwens heb ik nog wat gemist in de prelims?
quote:Op zondag 15 januari 2012 05:04 schreef Cardizzle14 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog ff wat prelims kijken
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op zondag 15 januari 2012 13:14 schreef slashdotter3 het volgende:
Mmmm... ik vond het verdacht hoe snel er een standup was bij de Phenom vs Rumble partij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
quote:Op zondag 15 januari 2012 14:10 schreef roepdeman het volgende:
Je zag hem winnen? Ondanks het feit dat ie na 3 minuten al bijna niet meer op zn benen kon staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik meen me te herinneren dat jij in jouw debuut langer op de grond lag en ook niet op moest staanquote:Op zondag 15 januari 2012 14:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je zag hem winnen? Ondanks het feit dat ie na 3 minuten al bijna niet meer op zn benen kon staan?
Ik zat in sidecontrolquote:Op zondag 15 januari 2012 14:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat jij in jouw debuut langer op de grond lag en ook niet op moest staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zolang dit de officiële lezing isAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op zondag 15 januari 2012 14:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je zag hem winnen? Ondanks het feit dat ie na 3 minuten al bijna niet meer op zn benen kon staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
quote:Op zondag 15 januari 2012 14:46 schreef roepdeman het volgende:
[..]Mount?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op zondag 15 januari 2012 14:38 schreef Tazmaniac het volgende:
Nope gewoon een W voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zolang dit de officiële lezing isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ga nu naar de rest kijken!The Older I Get, The Better I Was
quote:Op zondag 15 januari 2012 15:00 schreef LuieSurinamer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ga nu naar de rest kijken!
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2012 15:22:50 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar kan je trouwens (nu of straks) zien wat de eventuele blessures of verplichte rustdagen zijn van de vechters?Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op zondag 15 januari 2012 15:40 schreef Bootje84 het volgende:
MMAfighting.com heb nog niet gekeken maar daar komt dat vaak op te staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar kan je trouwens (nu of straks) zien wat de eventuele blessures of verplichte rustdagen zijn van de vechters?
Ik zoek naar de full post fight press.. en dan hopelijk is er een tolk of ondertiteling![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2012 15:57:25 ]
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2012 16:34:11 ]
x2, de links op de mma sites zijn dood of weggehaaldquote:Op zondag 15 januari 2012 15:34 schreef Geo4kant het volgende:
Iemand een link naar de full post press?
heb hem gevonden en idd niet in het engelsquote:Op zondag 15 januari 2012 17:08 schreef kevin_ het volgende:
Post press schijnt echt vreselijk te zijn voor niet Brazilianen.
Zag het net ja. En gewoon doorlopen alsof er niks aan de hand isquote:Op zondag 15 januari 2012 17:37 schreef Geo4kant het volgende:
Zagen jullie trouwens ook die security guard op zijn bek gaan bij Aldo's walk in?
de moeder van condit gaat haar zoon MMA verbieden want na dit gevecht herkend ze haar zoon niet meer, 400 punches in your face!quote:Op zondag 15 januari 2012 18:23 schreef Fenomeno het volgende:
Diaz gaat Condit toolen, iedereen die geen wrestler met goede subdefence is verliest van de Diaz bros.
Volgens mij wordt het een slachting, daarna sloopt hij GSPquote:Op zondag 15 januari 2012 18:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
NEVER BET AGAINST A DIAZ, learn from your mistakes, ask hooidraad + schoenen
Nope niet echt, beetje doorheen gegaanquote:Op zondag 15 januari 2012 19:08 schreef Geo4kant het volgende:
Al je UFC enceclopediedieideideide bekeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Dit denk ik ook. Ik zie Diaz wel winnen, maar Condit wordt zwaar underrated. Zijn enige loss in bijna zes jaar is een split decision tegen Kampmann die hij best had kunnen winnen. En wins over Macdonald, Ellenberger en Kim zijn best indrukwekkend.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:23 schreef Vierkantblokje het volgende:
pff Diaz gaat Condit echt niet slopen, denk het juist heel close word! waarbij het beide kanten op kan gaan
Snap ik. Wat een misselijk staaltje van subjectieve journalistiek was dat zeg!quote:Op zondag 15 januari 2012 22:30 schreef THEFXR het volgende:
Dana dus helemaal over de zeik om deze reportage:
ESPN Outside The Lines: UFC Expose (Full Video)
http://www.fightofthenigh(...)y-expose-full-video/
Tegen Rory Mac werd hij geslacht en had hij verloren als hij hem niet last minute KO had geslagen, en Diaz heeft een kin van beton.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dit denk ik ook. Ik zie Diaz wel winnen, maar Condit wordt zwaar underrated. Zijn enige loss in bijna zes jaar is een split decision tegen Kampmann die hij best had kunnen winnen. En wins over Macdonald, Ellenberger en Kim zijn best indrukwekkend.
Ik zou trouwens graag een gevecht zien tussen Nate Diaz en Edson Barboza
True. Maar MacDonald is in mijn ogen dan ook een toekomstige kampioen. En een TKO win is een TKO win.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:24 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Tegen Rory Mac werd hij geslacht en had hij verloren als hij hem niet last minute KO had geslagen, en Diaz heeft een kin van beton.
[ Bericht 44% gewijzigd door McNulty op 16-01-2012 16:15:13 ]we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
quote:Op zondag 15 januari 2012 18:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
NEVER BET AGAINST A DIAZ, learn from your mistakes, ask hooidraad + schoenen
Nog 2 events, had ik ook gevraagdquote:Op maandag 16 januari 2012 12:38 schreef Jajong het volgende:
Hey Taz, tot wanneer duurt TUP? En wat krijg ik als ik win?
"As real as it gets"quote:Op maandag 16 januari 2012 14:53 schreef Jajong het volgende:
Dat krijg je ervan he, als je er plastic in stopt
Ik zou ook een lekker wijf zijn met zoveel photoshop en make-up. En ik heb meer ass dan zij.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:07 schreef Geo4kant het volgende:
Ze heeft ook niet veel kontsowieso vind ik der niet geweldig .. en op steeds meer foto's ziet ze er minder uit, ze zag er wel goed uit bij die maxim shoot.
Ja, het is goed met je.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:40 schreef Jajong het volgende:
Lame. Kan niet iedereen 5 euro inleggen ofzo?
Tsja, Massensio was daar om te verliezen, maar dat ligt meer aan het beest Palhares dan aan Massensio zelf. Snap wel dat die op de maincard stond.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:34 schreef Geo4kant het volgende:
Massensio was daar om te verliezen en Rumble vs Vitor was geen partij + snelle/questionable stand ups.. Dat is al 2/5 op de maincard die me niet aanstaan.
Maar je zegt 2012.. tja misschien tot nu toe, maar het is ook niet alsof dat heel moeilijk is.
Heerlijk dat laatste stukje met Shamrockquote:
Heb je ook dat stuk gelezen van Dana over shamrock? Over hoe hij hem uit de goot heeft geholpen, geld gegeven, zijn knie gefixt etc.. 'fuck you shamrock!'quote:Op maandag 16 januari 2012 19:11 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Heerlijk dat laatste stukje met Shamrock
zonder link is dit gewoon een kut postquote:Op maandag 16 januari 2012 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je ook dat stuk gelezen van Dana over shamrock? Over hoe hij hem uit de goot heeft geholpen, geld gegeven, zijn knie gefixt etc.. 'fuck you shamrock!'
Heul ni.. het was een vraagquote:Op maandag 16 januari 2012 19:23 schreef Paxlie het volgende:
[..]
zonder link is dit gewoon een kut post
dan is het antwoord nee en eis ik een linkquote:
quote:RIO DE JANEIRO – UFC president Dana White is less than thrilled with a recent ESPN.com story detailing the financial struggles of UFC fighters.
He's downright incensed at the "spin" video he anticipates from the cable channel's forthcoming "Outside the Lines" piece focusing on the same subject.
So as you might imagine, the fiery UFC boss isn't staying mum on the subject. In fact, he's taking full aim at everyone involved in the project and promises a thorough reply that he says will truly set the record straight.
"I don't even have to see the completed piece," White told MMAjunkie.com (www.mmajunkie.com) following Friday's UFC 142 weigh-ins in Rio de Janeiro. "They didn't even have to show up for the interview for me to know what they were doing. That's why I didn't do the interview. I refused. I turned it down. They wanted me and (UFC co-owner) Lorenzo (Fertitta). I refused and turned it down.
"I want nothing to do with ESPN's sneaky [expletive] 'E:60' and 'Outside the Lines' and all their crock of [expletive] shows. These guys come out with an agenda."
While White declined to talk to ESPN, Fertitta did accept the invitation, and he's among the featured subjects of the "Outside the Lines" piece, which debuts Sunday morning at 10 a.m. ET on ESPN2.
A preview clip of the episode focuses on UFC Hall of Famer Ken Shamrock, who contends the UFC's practices of eliminating their competition have left fighters with few viable options.
"UFC has gone out and strategically bought out every company, or they cut the knees out from underneath them when they tried to get started by putting on shows while their shows were on, which is fine," Shamrock said. "There's nothing wrong with that kind of business, but when you get in that position, then don't use that position to hold the fighters hostage."
White offered little apology for his organization's practices while detailing precisely what he and the UFC did for Shamrock when he brought the MMA legend back to the promotion in 2006.
"This thing started making money in 2005, 2006," White said of the UFC's growth. "It's 2012. If you look at the money the guys made from 2006 to 2012, it's phenomenal what we've done. These guys are coming out, and they got Ken Shamrock. Are you [expletive] kidding me? You know how much money Ken Shamrock owes me?
"Ken Shamrock filed a bogus lawsuit against us and lost. He owes us that money. Do you know what I've done for Ken Shamrock? Ken Shamrock, when I brought him over, he was broke – flat [expletive] broke. He was in income-tax trouble. His knee was shot. I rebuilt his knee. I got him out of income-tax trouble, fronted him a [expletive]-load of money. We gave him money – literally gave him money – $60,000. We gave him $60,000 just to get him back on his feet. You know how much money he made in the two fights he fought with us? It was $2.5 million.
"[Expletive] you, Ken Shamrock."
Speaking to ESPN, Mixed Martial Arts Fighters Association founder Rob Maysey estimated that the median per-fight income for UFC fighters is currently between $17,000 and $23,000, and that the promotion likely only distributes 5 percent of its total income in the form of fighter pay.
White admitted he couldn't estimate the median income off-hand, but he scoffed at the notion the company issn't appropriately spreading its wealth.
"We're right on par with the NFL, Major League Baseball, everybody, which is up in the 50s," White said.
White contends ESPN went on a mission to track down fighters willing to trash the company. According to the UFC boss, when many athletes instead had good words to say about the company, ESPN declined to air their thoughts.
"They went out and tried to talk to all these fighters," White said. "The fighters were calling us going, 'ESPN is here.' One of them notably was Matt Serra. Matt Serra said, 'They come in, they waste my [expletive] time, they set up all their cameras, and when I started giving the interview, they didn't like what I was saying. They shut the [expletive] thing down and left.' We had numerous fighters say that. They were calling me and saying, 'ESPN is showing up and wanted to do an interview, and when they don't like what we say, they leave the interview.'"
It was this reality, White contends, that led ESPN to Shamrock.
"They had to dig so deep they had to find Ken Shamrock, the guy who ends up getting busted for steroids three times after he leaves the UFC," White said. "You couldn't find a more honorable, honest and great guy to come out and interview than Ken Shamrock? I have absolutely zero respect for Ken Shamrock. I think Ken Shamrock is a horrible [expletive] human being."
The interview with Fertitta was filmed in late July 2011, according to UFC officials. White said UFC cameras were also in the room, and he plans to use the footage to offer a full rebuttal following ESPN's debut of the "Outside the LInes" episode.
"I know how they operate," White said. "I've done interviews with them before. What we did is, when they filmed Lorenzo, we filmed them filming Lorenzo. We have the entire interview right there. It's pretty interesting to see how they're going to spin it.
"What I'm going to do is I'm going to watch their piece. Then I'm going to put out a piece with my interview to show how you can really spin it and make stuff look one way or the other. Then I'll show the interview in its entirety."
White said Fertitta also addresses the revenue-sharing issue during the interview, and he believes the UFC co-owner's words will speak volumes when heard in their entirety.
"When you hear Lorenzo's interview and what the facts really are, yeah, I don't even know how they can do this story without spinning it," White said. "That's why it took eight [expletive] months to do."
As a private company, the UFC is not required to open their accounting books to the public, and there is, of course, little value in such a move for the promotion. However, White said many of the issues he expects to be addressed in the piece have changed greatly since this past summer, and he looks forward to proving his critics wrong.
"A lot has happened since [Fertitta filmed the interview], so we're going to play the thing in its entirety and update everybody on what's going on," White said.
Voor het eerst dat ik Mirgliotta wél goed vond scheidsen!quote:Op maandag 16 januari 2012 16:41 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik had overigens het idee alsof Mirgliotta zoeits had van: Als jij de hele tijd te zwaar bent en je gaat dan alleen maar een beetje op hem liggen dan laat ik je gewoon opstaan.
Alsof ie zoiets vond dat Rumble maar instant moest deliveren.
30quote:Op maandag 16 januari 2012 20:00 schreef rumiii het volgende:
Zijn de meeste fighters begonnen op achtjarig leeftijd begonnen of maak ik nog kans?Nee, wanneer zijn jullie begonnen?
Rond mijn 26e. Ben nu 30. Ik doe niet competitief mee. Ik train alleen.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:00 schreef rumiii het volgende:
Zijn de meeste fighters begonnen op achtjarig leeftijd begonnen of maak ik nog kans?Nee, wanneer zijn jullie begonnen?
Paxlie kennende op een vijfvoudige titeldefense in de lightheavyweigt divisie van de UFC.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:11 schreef rumiii het volgende:
[..]
Dat is niet zo lang geleden. Hoe hoog heb je de lat gelegd?
Gewoon MMA of wat 'specifiekers' zoals bjj of kickboks?quote:Op maandag 16 januari 2012 20:31 schreef Disorder het volgende:
[..]
Rond mijn 26e. Ben nu 30. Ik doe niet competitief mee. Ik train alleen.
Nog niet hoog. Train nu 9 maanden, conditioneel gaat het me te langzaam (ik ben/was een fat fuck) dus ben nu ook begonnen met 3x in de week hardlopen erbij.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:11 schreef rumiii het volgende:
[..]
Dat is niet zo lang geleden. Hoe hoog heb je de lat gelegd?
Ik vond t ook zeker niet storend! Maar ik was dan ook voor Vitor en had ook een dikke bet op mquote:Op maandag 16 januari 2012 19:36 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik Mirgliotta wél goed vond scheidsen!
quote:Op maandag 16 januari 2012 20:46 schreef Paxlie het volgende:
Overigens is de kans dat je echt de top haalt vrij klein. Ga dus gewoon voor lekker trainen en als je echt een supertalent blijkt dan stroom je vanzelf door
Tuurlijk.. er zijn genoeg mensen die al vanaf hun 8 met martial arts bezig zijn en nog nooit een lokaal toernooi hebben gewonnen.. laat staan een nationaal toernooitje..quote:Op maandag 16 januari 2012 20:46 schreef Paxlie het volgende:
Overigens is de kans dat je echt de top haalt vrij klein. Ga dus gewoon voor lekker trainen en als je echt een supertalent blijkt dan stroom je vanzelf door
Jajong doet(/deed?) tquote:Op maandag 16 januari 2012 20:55 schreef rumiii het volgende:
[..]![]()
Doen sommige mensen wel hier mee aan gala's/wedstrijden? Resultaten?
Definieer fat fuckquote:Op maandag 16 januari 2012 20:46 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Nog niet hoog. Train nu 9 maanden, conditioneel gaat het me te langzaam (ik ben/was een fat fuck) dus ben nu ook begonnen met 3x in de week hardlopen erbij.
Ik ben alleen maar cardio gaan doen en dat werkte voor mij super. En op je eet patroon letten natuurlijkquote:Op maandag 16 januari 2012 21:16 schreef rumiii het volgende:
[..]
Krachttraining in combinatie met cardio zou een ''goede oplossing'' zijn toch?
Heb je dan interval-training gedaan of de 'klassieke' manier om het maar zo te zeggen? Goed om te horen dat je er op vooruit bent gegaanquote:Op maandag 16 januari 2012 21:18 schreef leeroy het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar cardio gaan doen en dat werkte voor mij super. En op je eet patroon letten natuurlijk
1.83 met 107kg op het moment. Conditie is er wel degelijk, maar het moet allemaal veel beter.quote:
Heb hier hardloopschema's voor een 10km liggen. Enorm veel intervaltraining, dat gaat enorm helpen. Vroeger liep ik makkelijk 10km's dus tsjahquote:Op maandag 16 januari 2012 21:16 schreef rumiii het volgende:
[..]
Krachttraining in combinatie met cardio zou een ''goede oplossing'' zijn toch?
Klassieke manierquote:Op maandag 16 januari 2012 21:21 schreef rumiii het volgende:
[..]
Heb je dan interval-training gedaan of de 'klassieke' manier om het maar zo te zeggen? Goed om te horen dat je er op vooruit bent gegaan
Mijn conditie is niet je van het maar dat komt hopelijk vanzelf.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:24 schreef Paxlie het volgende:
[..]
1.83 met 107kg op het moment. Conditie is er wel degelijk, maar het moet allemaal veel beter.
Gelukkig maak ik een hoop goed met brute kracht. Lang leve zwaar werk als je er eigenlijk net ff te jong voor bent
Jones was 20 toen hij tegen Bonnar vocht.. Hij is nu 24.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:40 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben 23.. Jones was 23 toen hij begon.. pas maar op Bones.
Ik moet alleen nog beginnen..
MMAquote:Op maandag 16 januari 2012 20:36 schreef rumiii het volgende:
[..]
Gewoon MMA of wat 'specifiekers' zoals bjj of kickboks?
Of zeg ik nu iets verkeerds![]()
Wat ziet de rechterarm van Bas er dun uit zeg.quote:
Idd die komt niet vaak meer in de sportschool...quote:Op maandag 16 januari 2012 22:45 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Wat ziet de rechterarm van Bas er dun uit zeg.
En vandaag nog jarig ookquote:
31quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En vandaag nog jarig ook
Gefeliciteerd fossiel met je 32e verjaardag
quote:I keep hearing so many things back and forth on the issue I thought I'd give the UG the real story on UFC pay. At least as it pertains to me.
During my 3 fight stint with the UFC the paid me exactly 150% what they were contractually obligated to pay me. That is without a KO/Sub/Fight of the night bonus of any kind. That is even though I lost 2 of my 3 fights.
I got a discretionary bonus after all 3 of my fights, even an amount equal to my what would have been my win bonus after my embarrassing performance against Stephan Struve. I was told that was given to me based strictly on the effort I put in to promoting the fight, and not because of how I performed.
I am currently unaware of any pro sports franchise that pays any player more money than they are obligated to do so.
Sponsorship wise during those 3 fights I made an average each fight of about 75% of what I was contracted to be paid by the UFC. So if my purse for fighting was $10,000 I made approximately $7,500 in sponsors on average.
Take an average fighter's reported pay for a televised fight, and double it, and you'll have a rough number of the amount he made on that fight. So if a guy is reported at $12,000 to show, and $12,000 to win, chances are he'll make around $50,000 by the time it's all said and done for that fight.
As far as the main event fighters and big stars like Brock, GSP, Anderson Silva, who share in the PPV revenue, the reported numbers are not even in the ballpark. GSP might be reported to make $250,000 when he in fact made $3-$4 million.
To give you some more perspective on how fighting in the UFC compares to other organizations, this is how my career pay breaks down ranked dollar wise.
1. Stefan Struve
2. Mark Hunt
3. My other 12 non UFC fights all combined
4. Christian Morecraft
So I made more in each of 2 of my 3 UFC fights than I did in all of my 12 non UFC fights combined. I made barely less against Christian Morecraft than I did in the other 12 combined.
I've owned my own business in the past and had over 130 employees at one point, so I've been on both sides of the coin. This is how I see it. The Fertittas risked millions of dollars of their own money on a sport that nobody would touch, and have turned it into a billion dollar business. Those who take the risk, deserve the reward no matter how astronomical it may become.
As an employee, you are only worth as much as someone is willing to pay you. If guys are unhappy in the UFC and someone is offering them more money, then by all means they should jump all over the opportunity. Affliction paid Tim Sylvia $800,000 to fight Fedor, when his contract at the time with the UFC was around $100k to show, and $100k to win. Who could blame him for taking the Affliction offer? I know that's what I would have done. Andrei Arlovski got $600,000 to fight Ben Rothwell so he left the UFC when he also was making approximately $100k/$100k.
Now I realize I'm going to get hit with "you're just kissing the UFC's ass because you want back in", and that's fine. Because if I said negative things about them, it'd be "you're just mad that they cut you, so you're trying to settle the score." I lose either way, so I might as well be honest.
After I was released from the UFC they have since began providing health insurance for their contracted fighters for injuries incurred during training, as well as twitter bonuses, so the money just keeps getting better.
On the issue of a fighter union, I've never really seen that as a positive thing. Unions are, it seems, always corrupt and normally, like everything else in life, are set up and ran for the benefit of a very few. Unions might mean higher fighter pay, but that in turn will result in higher PPV, merchandise, and ticket prices for the fans. Unions also mean the possibility of work stoppages, which are disastrous for any sport.
Part of the solution to the entire issue would be fighters fighting more often. I realize that time is needed between fights for a lot of the headlining guys in order to market and promote the fight, but under card and lower level guys could fight 5-6 times a year easily barring major injury. The beatings you take in the gym on a weekly basis are often times as bad or worse than what you endure during a fight. NFL players play once a week every week for 4-6 months straight. NBA players play 3x a week for 6 months straight.
As the sport continues to grow, the fighter pay will as well. Until the UFC has a complete monopoly on the industry and there literally is no other option, like the NFL has on football, then the discussion of fighter pay is irrelevant. If guys are worth more than they are being paid, then they should go out and get it. I always told that to my employees, and I never begrudged even one of them for taking a better job somewhere else. That's life.
THE END BITCHES
Sean McDorkle..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
Sean McCorkle over het ESPN-stuk:
[..]
Ja.. maar je moet ook niet veel te dure auto's willen rijden als je daar het geld niet voor hebt.. je moet slim omgaan met je geld zeker als je zo'n korte carriere hebt..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:30 schreef Paxlie het volgende:
$50k = 39k euro
Ik doe het ervoor. Probleem van een sporter is alleen dat hij niet kan doorwerken tot zijn 65e. Het geld moet dus sneller verdiend worden en er moet vaak enorm hard voor gewerkt worden.
Verder eens met Sean.
Dat ene jaartje verschil op die 31 maakt ook zoveel niet meer uitquote:
Die lameass choke klaag je over? How about.. dat ze met ze zevenen op hem in trappen/stampen terwijl hij al op de grond ligt ...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:13 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=9ac_1326776916
Chinese jongen mishandeld door Amerikaanse Chinezen
Lameass choke van een van die aanvallers
Dat ook natuurlijk maar we zitten hier in een MMA topic dus heeft dat hier meer m'n aandachtquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:21 schreef Geo4kant het volgende:
Die lameass choke klaag je over? How about.. dat ze met ze zevenen op hem in trappen/stampen terwijl hij al op de grond ligt ...
Ik moest er stiekem ook aan denken toen ik dat filmpje zagquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:13 schreef slashdotter3 het volgende:
Zijn titel mag hij in November verdedigen. Duurt nog fucking langquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:08 schreef THEFXR het volgende:
hoe zit het met GSP zijn titel, moet hij daarvoor nog tegen de interim champ diaz knokken?
Gaat weer lekker met Strikeforcequote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:30 schreef Jajong het volgende:
King Mo test positief op Drostastelone.. lol
Uitstekend stuk. Eigenlijk geen speld tussen te krijgen. UFC betaalt prima.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
Sean McCorkle over het ESPN-stuk:
[..]
Misselijk filmpje. Paar jaar in de bak gooien die gasten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:13 schreef slashdotter3 het volgende:
Zou kunnen, wordt in feb alweer 36.quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:43 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Een beetje 2 plaatsen in mijn top 10 bezetten
Ik vind ze wel fair eigenlijk!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
Unibet heeft Edgar (1.75) vs Bendo (2.00) online staanall in op Bendoooooooo ik wacht nog op de Werdum vs Nelson odds.
twitter:danawhite twitterde op dinsdag 17-01-2012 om 23:03:45Munoz is injured and out of the FOX fight! Now it's Chael Sonnen vs Mike Bisping jan 28th and the winner will fight Anderson for the title. reageer retweet
Mooi! Hopen dat Chael hem eens flink aanpakt!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
twitter:danawhite twitterde op dinsdag 17-01-2012 om 23:03:45Munoz is injured and out of the FOX fight! Now it's Chael Sonnen vs Mike Bisping jan 28th and the winner will fight Anderson for the title. reageer retweet
Op Sherdog hopen ze op Maia vs Palhares nuquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:18 schreef THEFXR het volgende:
even op sherdog kijken of ze nog up zijn.
Here I was like:quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
Munoz is injured and out of the FOX fight!
But after this I was like:quote:Now it's Chael Sonnen vs Mike Bisping jan 28th and the winner will fight Anderson for the title.
*geeft sarcasme meter een stoot..*quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:47 schreef Fenomeno het volgende:
Zou Bisping hem kunnen subben?
Gast heeft underrated bjj imo
odds, alles boven 4.5 voor bisping neem ikquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
*geeft sarcasme meter een stoot..*
Niggah pleaseBisping ligt 3 rondes op ze rug om 300 klappen te incasseren.
Mooi, hopen dat er meerdere zo denken.. drijft de odd van Sonnen omhoog.. gratis geldddddddquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:58 schreef Paxlie het volgende:
[..]
odds, alles boven 4.5 voor bisping neem ik
Sonnen gaf Anderson Silva idd een flink pak slaag en Silva is staande dan Bisping. Hmmm...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:56 schreef Geo4kant het volgende:
*geeft sarcasme meter een stoot..*
Niggah pleaseBisping ligt 3 rondes op ze rug om 300 klappen te incasseren.
Wil ik net Chael Sonnen z'n wikipedia pagina bekijken voor z'n Maia partij krijg ik alleen die zwarte protest pagina voor m'n neusquote:Op woensdag 18 januari 2012 05:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
Chael Sonnen to Face Michael Bisping at UFC on FOX 2
Chris Weidman to Face Demian Maia at UFC on FOX 2
Mark Munoz is geblesseerd, en de UFC is blijkbaar bang dat Maia Sonnen weer submit en ze Sonnen-Silva 2 niet kunnen boeken
Ja, en terecht.. fuck SOPA! Wikipediaquote:Op woensdag 18 januari 2012 09:24 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Wil ik net Chael Sonnen z'n wikipedia pagina bekijken voor z'n Maia partij krijg ik alleen die zwarte protest pagina voor m'n neus
Denk dat Maia te vroeg komt voor Weidman, maar als hij kan winnen lanceert hij zichzelf wel omhoog in de MW rankstwitter:arielhelwani twitterde op woensdag 18-01-2012 om 02:01:12Also, if you look at Dana's timeline, he says that Palhares turned down the Maia fight for undisclosed reasons. reageer retweet
javascript uitzetten en succes ermeequote:Op woensdag 18 januari 2012 09:24 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Wil ik net Chael Sonnen z'n wikipedia pagina bekijken voor z'n Maia partij krijg ik alleen die zwarte protest pagina voor m'n neus
Ik denk het ook, sowieso doet hij er verstandig aan het gevecht dit keer niet naar de grond te brengen maar staand wordt Maia ook steeds beter. Het is in ieder geval wel een gevecht die Maia moet winnen om in title contention te blijven.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:34 schreef Geo4kant het volgende:
Denk dat Maia te vroeg komt voor Weidman, maar als hij kan winnen lanceert hij zichzelf wel omhoog in de MW rankstwitter:arielhelwani twitterde op woensdag 18-01-2012 om 02:01:12Also, if you look at Dana's timeline, he says that Palhares turned down the Maia fight for undisclosed reasons. reageer retweet
Ja klopt, ik bedoel meer dat hij nu zo dicht bij een title shot is.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
Waarom is Sonnen een stap omhoog voor Bisping in vergelijking met Maia?
[ afbeelding ]
Sonnen is Maia's bitch.
'Logisch' .. dat is wat de fans willen zien, niemand zit te wachten op Silva - Maia 2.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:06 schreef Fenomeno het volgende:
Ik denk dat DW er voor wil zorgen dat Sonnen - Andy 2 er komt, als hij Sonnen - Maia had gedaan was die er niet gekomen
Datquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
'Logisch' .. dat is wat de fans willen zien, niemand zit te wachten op Silva - Maia 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |