Kunnen er straks weer zoveel mensen uit, niet dat post sturen goedkoper gaat worden: in tegendeel.quote:Post NL denkt binnen vijf jaar geen mensenhanden meer nodig te hebben voor het bezorgklaar maken van de post. Dat schrijft het Nederlands Dagblad. Een supermachine die alle formaten kan verwerken zou duizenden mensen overbodig maken.
Post NL wil zo op jaarbasis 200 miljoen euro besparen. Post NL sluit de komende anderhalf jaar 300 voorbereidingskantoren. Het werk wordt overgenomen door 9 grote centrale voorbereidingslocaties. Tijdelijk, want daarna denkt Post NL het proces te kunnen automatiseren. (ANP/Redactie)
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)mers-vervangen.dhtml
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het wordt pas interessant als de post ook automatisch rondgebracht kan worden.
Handschriftherkenning wordt inderdaad al veel gebruikt, maar het wil niet altijd helemaal lukken, dus zijn er altijd nog loonslavenhanden voor nodig.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het wordt pas interessant als de post ook automatisch rondgebracht kan worden. Dit is een kwestie van handschriftherkenning, zal nu toch ook al wel gebeuren.
Dat noemen ze ook wel e-mail ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het wordt pas interessant als de post ook automatisch rondgebracht kan worden. Dit is een kwestie van handschriftherkenning, zal nu toch ook al wel gebeuren.
Heb jij ooit een e-mail in je postbus gehadquote:
In mn mailbox, ja hoor. Zelfs van Yvonnequote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb jij ooit een e-mail in je postbus gehad?
Leuk verzonnen man.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:14 schreef gebrokenglas het volgende:
De postbezorging is er - sinds TPG het niet meer alleen doet - drastisch op achteruit gegaan. Elke week heb ik wel post voor de buren in de bus, of blijkt mijn post compleet verkeerd bezorgd te zijn.
Echt heel slecht.
http://en.wikipedia.org/wiki/Google_driverless_carquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:15 schreef Stokstaart het volgende:
In mn mailbox, ja hoor. Zelfs van Yvonne
Maar serieus, hoe zie jij het geautomatiseerd versturen van fysieke poststukken dan voor je?
En dan robotten die ze in je brievenbus droppen zeker? In 2170 ja, wie weet...quote:
Elke week heb ik wel 2 brieven die voor iemand anders zijn in mijn bus. Maar of dat aan de concurrenten van TPG ligt?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:14 schreef gebrokenglas het volgende:
De postbezorging is er - sinds TPG het niet meer alleen doet - drastisch op achteruit gegaan. Elke week heb ik wel post voor de buren in de bus, of blijkt mijn post compleet verkeerd bezorgd te zijn.
Echt heel slecht.
ach ik ontvang nauwelijks nog post, nog niet 1% vergeleken met twintig jaar geledenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze verruilen de echte postbodes met hart voor hun werk. Daarvoor komen parttimers die niet zoveel om hun werk geven (uitzonderingen daarbij gelaten). Je krijgt waarvoor je betaalt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:20 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Elke week heb ik wel 2 brieven die voor iemand anders zijn in mijn bus. Maar of dat aan de concurrenten van TPG ligt?
De tijd dat ik me daar druk om kon maken is reeds enkele jaren achter me.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:22 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ze verruilen de echte postbodes met hart voor hun werk. Daarvoor komen parttimers die niet zoveel om hun werk geven (uitzonderingen daarbij gelaten). Je krijgt waarvoor je betaalt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Farts are jazz to assholes
Kan ie niet gaan schoonmaken dan??quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:31 schreef trabant het volgende:
Het volgende in een spoiler omdat ik ze niet op ideeën wil brengen.
]De volgende stap zijn afhaallocaties. Kun je als postontvanger tussen de prefabgarages hondendrollen ontwijkend door de prut rijden, vragen of er post voor je is. Uiteraard na een uitgebreide geautomatiseerde legitimatiepoppenkast. Enige wat je daar tegen kunt doen is, met de hele buurt in afhaalstaking gaan en PostNL in de post laten stikken
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:31 schreef trabant het volgende:
Het volgende in een spoiler omdat ik ze niet op ideeën wil brengen.Zijn er al postbussen postbus nummer?.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.allesbeterweter
Waarom zou je dat niet geloven ? Ik krijg ook regelmatig post voor anderen, binnenlandse post die er meer dan een week over gedaan heeft etc.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:19 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat jij niet elke week verkeerde post in je bus krijgt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:31 schreef trabant het volgende:
Het volgende in een spoiler omdat ik ze niet op ideeën wil brengen.Ik zou helemaal voor afhaalpunten voor pakjes zijn. Veel beter dan moeten wachten tot buren en ik een keer op hetzelfde moment thuis aankomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |