Nou ja, in een volgende post komt de hele wereldbevolking ofzo...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 07:08 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
![]()
Het ging me te langzaam. En die andere posts van 100.000 t/m een kwart miljoen moeten toch ook nep zijn. Dat kan ik me anders niet voorstellen.
Oh wacht, er is inmiddels iemand naar het miljoen gegaan
Peter16-01-2012
Net op CNN hadden ze het over een millioen bezoekers en dertigduizend journalisten. Maar ik weet zeker dat je je er zo doorheen slaat.
OK, het is ontzettend flauw, ik weet het. Ik voel me ook wel een beetje schuldig dat ik de verleiding niet kon weerstaan. Maar kom op zeg, onschuldige berichtjes van Spijkerbroek worden meteen verwijderd en dit soort aperte nonsens blijft gewoon staan.
Ik denk dat ze een ereronde over de wereld moet doen. En dan in elke haven aanleggen en gelauwerd worden uiteraard.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Nou ja, in een volgende post komt de hele wereldbevolking ofzo...
Misschien is het een idee om Tasmanië te hernoemen naar onze moderne zeeheld: Lauraniëquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een ereronde over de wereld moet doen. En dan in elke haven aanleggen en gelauwerd worden uiteraard.
Tasmanie is te klein voor deze heldin. We moeten Europa veranderen naar Lauropa, met de Lauropese Unie, en als munteenheid de Leuro.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:05 schreef morg78 het volgende:
Misschien is het een idee om Tasmanië te hernoemen naar onze moderne zeeheld: Lauranië.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een ereronde over de wereld moet doen. En dan in elke haven aanleggen en gelauwerd worden uiteraard.
De Canarische Eilanden hebben bij elkaar iets meer dan 200.000 capaciteit aan bedden voor toeristen, Madeira haalt krap de 30.000. Een eiland als Sint Maarten dat nog geen derde van de bevolking heeft van Madeira en 1/10 van het oppervlak komt misschien aan de 5000 bedden maximaal. Maar al die mensen zullen er geen moeite mee hebben om op de kades te slapen of op het strand. Het is jammer dat alle vluchten al vol zaten anders was ik ook gegaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 02:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Verder betwijfel ik nog steeds ten zeerste of er wel genoeg bedden op Sint Maarten zijn om 150.000 mensen te huisvesten. Ter vergelijking: in Amsterdam waren in 2008 46.000 hotelbedden (bedden, dus niet kamers) beschikbaar. Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat Sint Maarten over 3 keer dat aantal beschikt.
Edit: oh we zitten al op een half miljoen![]()
![]()
![]()
![]()
De school had ook geen bezwaar. Met veel moeite is het uiteindelijk gelukt dat Kim mee mag en dat gun ik haar van harte!quote:Op maandag 16 januari 2012 16:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Van http://www.leerplicht.net/vrij-van-school/vrij-aanvragen.html :
[..]
Dus ja, dat zou gewoon met de school besproken kunnen worden, lijkt me. Maar het moet wel officieel aangevraagd worden. Volgens mij hebben scholen de plicht een melding te doen bij de LPA als het kind zonder reden afwezig is.
Oh, hij staat er nog?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:33 schreef MrFoureyes het volgende:
Weer een record! En deze keer wordt het niet meer gebroken:
" Alie de Loutere17-01-2012
Hoi Laura! Op 21 januari zit de hele wereld voor de buis hoor! Dit MOET wel live uigezonden worden! Dit is nog belangrijker dan de maanlanding en toen zat ook iedereen te kijken die een tv had. Nu met internet en tv overal krijg jij straks 6 miljard kijkers!! Ga zo door!!"
Kranten opvallend dun? Proberen ze papier te besparen zodat ze dat kunnen gebruiken voor de extra 600 pagina's tellende editie over Laura?quote:Michel
17-01-2012
Je merkt nu al dat zowat alle journalisten bezig zijn met de voorbereiding van jouw aankomst. De kranten zijn opvallend dun de laatste dagen en ook de de actualiteitenprogramma's brengen alleen oud nieuws. Logisch, als bijna iedereen op St Maarten zit en bezig is met jouw aankomst. In deze crisistijd is jouw reis een baken van hoop en verlossing!
Ik ookquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:10 schreef Tide het volgende:
De school had ook geen bezwaar. Met veel moeite is het uiteindelijk gelukt dat Kim mee mag en dat gun ik haar van harte!
Vergeet het Vrijheidsbeeld niet...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kranten opvallend dun? Proberen ze papier te besparen zodat ze dat kunnen gebruiken voor de extra 600 pagina's tellende editie over Laura?
En uiteraard gaan we het Christusbeeld in Rio de Janeiro vervangen door Laura the Redeemer.
Kan iemand daar niet een mooie fake-picture van maken? Vrijheidsbeeld in Laura-stijl.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Vergeet het Vrijheidsbeeld niet...
Mis ik iets of loopt Menno achter?quote:Menno
17-01-2012
En jawel hoor, daar gaan we weer...Wat een onzin en foutieve info word er weer door de Nederlandse media de wereld in gegooid! Met als bron zo te zien het ANP! Die lui moeten zich echt kapot schamen!
Ja pa.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:02 schreef sp3c het volgende:
ik heb liever niet (op fok!) dat jullie met zijn allen in dat gastenboek lopen te trollen
Mooi zoquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:10 schreef sp3c het volgende:
hey ik zeg niet dat het moet stoppen ... zolang het maar geen fok! dingetje is
quote:17-01-2012
Je merkt nu al dat zowat alle journalisten bezig zijn met de voorbereiding van jouw aankomst. De kranten zijn opvallend dun de laatste dagen en ook de de actualiteitenprogramma's brengen alleen oud nieuws.
Mogen we wel uit het gastenboek quoten?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:02 schreef sp3c het volgende:
ik heb liever niet (op fok!) dat jullie met zijn allen in dat gastenboek lopen te trollen
Dick neemt ons de zorgen en de moeite uit handen, wat betreft het verstieren van het gastenboek. Hij doet het primaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:31 schreef sp3c het volgende:
zolang het niet op een vanuit fok! georganiseerde actie om dat gastenboek te verstieren lijkt zal het me een zorg zijn verder![]()
Pfffff, liever lui dan moe?quote:ik ben doodsbang voor de fans, als die hier allemaal een account aanmaken om er in het feedbacktopic over te kunnen gaan klagen dan is fok! wekenlang niet bereikbaar door de drukte en ik heb verder geen leven
6 miljard nieuwe gebruikers is niet niets op 1 dag
absoluut!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dick neemt ons de zorgen en de moeite uit handen, wat betreft het verstieren van het gastenboek. Hij doet het prima
[..]
Pfffff, liever lui dan moe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door sp3c op 17-01-2012 20:04:26 ]Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Het gastenboek moet maar een schopje naar BNW krijgen...quote:Martina
17-01-2012
Beste Laura, even een welgemeend advies en waarschuwing. Ik heb uit kringen die zeer nauw staan bij de Onderwijsinspectie en Jeugd en Gezin vernomen, dat men voornemens is om jou bij aankomst op Nederlandse grondgebied (dat is dus het Nederlandse deel van St Maarten) per direct te laten aanhouden en onder toezicht te stellen. Als je vader zich ermee bemoeit, wordt hij gearresteerd, dit alles om een signaal af te geven naar de samenleving. Mijn dringende advies: mijdt het Nederlandse deel en blijf aan de Franse kant, daar ben je veilig. Het feest op de boot houdt je het beste uit de kust voor het Franse gedeelte.
Consequentie van wat je doet he?quote:Op woensdag 18 januari 2012 08:59 schreef livelink het volgende:
Ik snap trouwens dat Laura opziet tegen de aankomst. Ik hoop dat haar familie haar daarin een beetje weet te steunen.
Misschien maakt haar vader afspraken met de diverse journalisten over welke vragen wel en welke vragen niet gesteld mogen worden.quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Consequentie van wat je doet he?
Ze heeft zelf de media opgezocht, dus moet ze de verantwoordelijkheid ook op zich nemen om er mee om te gaan.
Maar ik kan me wel voorstellen dat ze het geen prettig idee vindt.
Ik vraag me trouwens af waar ze het meest bang voor is: voor de plotselinge verandering van alleen zijn naar omgeven door honderden mensen die aan je trekken, of voor lastige vragen van de media.
Zou me niet verbazen als hij het probeert. Hij heeft immers censuur hoog in het vaandel staan.quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:19 schreef yyyentle het volgende:
Misschien maakt haar vader afspraken met de diverse journalisten over welke vragen wel en welke vragen niet gesteld mogen worden.
Het schijnt dat in de Joodse gemeenschap het woord Yahweh al vervangen is door "Laura".quote:Op woensdag 18 januari 2012 08:57 schreef Ericr het volgende:
Schijnt dat er 5.000 ufo's onderweg zijn, ook de interstellaire alliantie heeft lucht gekregen van het record dat Laura gaat neerzetten. Nog nooit vertoond, op geen enkele planeet in het heelal.
Ja fijn dat de meiden elkaar weer zien!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:52 schreef BabeWatcher het volgende:
Lieve Laura,
Geweldig natuurlijk dat 100.000 mensen op je wachten, maar het mooiste is toch dat je kleine zusje Kim op je staat te wachten. Geniet nog even van de laatste dagen op zee.
Ik hoop voor je dat ze er in februari nog isquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb m'n vliegticket al hoor! 20 februari ga ik weg, zie de jubelintocht van Laura, en op 22 februari vlieg ik weer terug! Helemaal niet zo duur als verwacht en de hotels zijn niet eens vol.
Ik hoop dat je het sarcasme in die post zagquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:15 schreef Tide het volgende:
Ik hoop voor je dat ze er in februari nog is
Vandaar dequote:Op woensdag 18 januari 2012 12:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het sarcasme in die post zag
Hè, gelukkig maar.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:04 schreef svetan het volgende:
Voor Laura is St. Maarten waarschijnlijk het enige koninkrijksdeel (misschien ook Bonaire) dat ze in goede herrinnering zal houden.
???quote:Zeilen is haar in de wieg gelegd
Lijkt me erg ongezond.quote:en ze heeft zeewater in haar bloed.....
quote:maar tegen een wildgeworden horde persmuskieten kan ze waarschijnlijk niet tegenop.
quote:Daarvoor moet je weer een heel andere gave hebben.
quote:De eerste twee weken in St. Maarten worden voor haar waarschijnlijk een zwaardere opgave dan de tocht vanuit Kaapstad vanwege alle belangstelling voor haar persoon.
Graag.quote:Ik zou me kunnen voorstellen dat ze daarna tijdelijk even van het scherm verdwijnt om haar nieuwe leven te sorteren.
Ik denk dat ze het ook heel leuk zal hebben want haar ouders en zusje zullen er ook zijn. Haar moeder en zusje heeft ze al bijna een jaar niet gezien. Daarna zal ze waarschijnlijk naar Bonaire zeilen en in maart komt ze ook nog naar de HISWA in Amsterdam. Leuk voor de mensen die niet naar Sint Maarten konden!quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:04 schreef svetan het volgende:
Voor Laura is St. Maarten waarschijnlijk het enige koninkrijksdeel (misschien ook Bonaire) dat ze in goede herrinnering zal houden.
Dat op een boot gevierd wordt houd tenminste de ongewenste pers op afstand. Zeilen is haar in de wieg gelegd en ze heeft zeewater in haar bloed..... maar tegen een wildgeworden horde persmuskieten kan ze waarschijnlijk niet tegenop. Daarvoor moet je weer een heel andere gave hebben. De eerste twee weken in St. Maarten worden voor haar waarschijnlijk een zwaardere opgave dan de tocht vanuit Kaapstad vanwege alle belangstelling voor haar persoon. Ik zou me kunnen voorstellen dat ze daarna tijdelijk even van het scherm verdwijnt om haar nieuwe leven te sorteren.
De eer gaat naar Laura en niet naar een land. Ze heeft absoluut geen hekel aan Nederland of Nederlanders maar wel aan alle negativiteit en bepaalde zogenaamde hulpverleners. Gelukkig heeft ze ook goede ervaringen Svetan! Dom is ze absoluut niet en haar opleiding zal ze ook wel halen net als deze solowereldreisquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:37 schreef svetan het volgende:
@Ericr
Ben jij misschien een van die teleurgestelde amtenaren/ belastingverkwisters die Laura het liefste hadden zien verzuipen zodat ze hun gelijk hadden kunnen halen?
Laura had een droom en heeft die ondanks veel tegenwerking waar kunnen maken. Ze heeft, ongeacht de erkenning van records, een prestatie van wereldniveau geleverd -RESPECT!. De eer gaat nu naar een ander land en de zure pruimen blijven in Nederland hangen.
Ja bij Laura zal het geld natuurlijk binnenstromen na deze bovenmenselijke prestatiequote:Op woensdag 18 januari 2012 18:54 schreef svetan het volgende:
@Ericr
Laura zal in de komende maanden ook behoorlijk belasting moeten afdragen...... maar waarschijnlijk net als ik in een land waar men nog wat zinvols met die centen doet.
Ik ben er ook van overtuigd dat ze in de toekomst op haar pootjes terecht zal komen net als nu. Of ze qua opleiding richting maritiem zal gaan... ? Watersport hoort in haar leven maar of ze daarin zou willen werken is iets anders natuurlijk.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:02 schreef svetan het volgende:
@Tide
Ik ben er van overtuigd dat Laura goed op haar pootjes terrecht komt..... ze is een doorzetter en zal best haar verdere opleidingstraject zo kiezen dat ze haar verdere toekomstdromen (waarvan we niets weten) waar kan maken. Dit zal dus echt wel iets meer zijn dan de doorsnee jongere op zijn cv zal hebben..... en op maritiem gebied kan ze uit veel richtingen en opleidingen kiezen.
Een inenting tegen gele mediakoorts?quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:04 schreef svetan het volgende:
maar tegen een wildgeworden horde persmuskieten kan ze waarschijnlijk niet tegenop. Daarvoor moet je weer een heel andere gave hebben.
Tot zover het verpletterende media-offensief van Mercer.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:04 schreef svetan het volgende:
Dat op een boot gevierd wordt houd tenminste de ongewenste pers op afstand. Zeilen is haar in de wieg gelegd en ze heeft zeewater in haar bloed..... maar tegen een wildgeworden horde persmuskieten kan ze waarschijnlijk niet tegenop. Daarvoor moet je weer een heel andere gave hebben. De eerste twee weken in St. Maarten worden voor haar waarschijnlijk een zwaardere opgave dan de tocht vanuit Kaapstad vanwege alle belangstelling voor haar persoon. Ik zou me kunnen voorstellen dat ze daarna tijdelijk even van het scherm verdwijnt om haar nieuwe leven te sorteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |