SPOILER: exitplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie is de mol na aflevering 2?
• Liesbeth
• Marit
• Hadewych
• Frits
• Maarten
• Anne-Marie
• Tim
• William
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De uitslagen van de poll worden gebruikt in de wekelijkse Molspecials op de FP. Deze verschijnen elke vrijdag om 20:30 uur en bevatten columns van Molkenners over de identiteit van De Mol. Iedere week wordt er een nieuwe poll in de topicreeks én de specials gezet."Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
Komt omdat het zo kort duurt, en wanneer die ringen worden uitgereikt / wanneer de stemming plaatsvindt, staat WIDM zo'n beetje onderaan het lijstje van de meest actuele programma's. Je bent de meeste dingen al weer kwijt van die paar weken, terwijl de andere programma's het hele jaar door gaan, of pas net voor de stemming stopten.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:15 schreef tochweerhenk het volgende:
Ongelofelijk eigenlijk dat widm nog nooit die ring heeft gewonnen. Zoveel prachtige seizoenen en dan winnen bijvoorbeeld de TV kantine en Voetbal International.
Daar zal het deels ook wel aan liggen ja. Maar toch krijgen ze keer op keer weer een nominatie, alleen wordt dat nooit doorgezet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:23 schreef tochweerhenk het volgende:
Zou het ook niet aan het seizoen liggen? Als je kijkt naar vorig jaar bijvoorbeeld had ik niet terecht gevonden als ze hadden gewonnen, maar er zijn genoeg seizoenen die het wel verdienden.
Ik denk dat de meeste mensen daar ook op beoordelen, en niet op het format zelf. Daarom is het lastig voor zon programma om te winnen.
Dat zekerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:25 schreef tochweerhenk het volgende:
Nee klopt, terwijl ze het zo verdienen.
Dat las ik laatst ook op wiki, ongelofelijk eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat zekerZo'n uniek concept, en het draait tegenwoordig alleen nog maar in Nederland.
Nu ja, de formule is misschien in de andere landen uiteindelijk gewoon op, wat hier ook wel een beetje aan het gebeuren is vind ik. Het is nu toch voor veel mensen de tactiek om zoveel mogelijk te mollen om op die manier zelf verdacht te worden, maar dan houdt het mollen voor de mol zelf wel een beetje op.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:32 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dat las ik laatst ook op wiki, ongelofelijk eigenlijk.
Ja daar heb je gelijk in. Erger ik me de laatste 3 seizoen ook wel aan. Als je een goede mol hebt wordt dat misschien nog wel overschaduwd, maar zoveel goede mollen hebben we nog niet gehad.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:55 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Nu ja, de formule is misschien in de andere landen uiteindelijk gewoon op, wat hier ook wel een beetje aan het gebeuren is vind ik. Het is nu toch voor veel mensen de tactiek om zoveel mogelijk te mollen om op die manier zelf verdacht te worden, maar dan houdt het mollen voor de mol zelf wel een beetje op.
Zie Patrick die in de laatste aflevering iets te vaak 'toen deed ik maar even niets' zei (met primaire dank aan Art), en Kim het seizoen er voor die ook niet enorm veel hoefde te doen.
In dit seizoen valt het misschien nog mee, maar ik kijk een beetje vrezend naar William die ook de potentie wel heeft om zich in een Art te ontwikkelen.
Dat was gewoon het beleid van Woestijnvis. Die doen volgens mij normaal maar 2 seizoenen per programma. Bij widm 3 vanwege de populariteit.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:35 schreef Hendrikpostbez het volgende:
In Belgie stopte het al na drie seizoenen.
Wel jammer eigenlijk, ik denk dat de Belgische serie nu echt goed zou zijn geweest.quote:Het beleid van productiemaatschappij Woestijnvis is om elk nieuw programma hooguit twee seizoenen uit te zenden. Het programma was echter uitzonderlijk populair. Zo keken 1,9 miljoen mensen naar de finale-aflevering van de tweede reeks[1]. Voor De Mol werd een eenmalige uitzondering gemaakt. Woestijnvis zal echter geen nieuwe reeksen van De Mol maken.
Bron: Wikipedia.
Dat zou onzin zijn. Net alsof ze nu expres falen (van sommige twijfel ik, maar toch)quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:10 schreef okiokinl het volgende:
ze zouden voor een goed doel moeten verdienen, eigenlijk. dan kan je het niet maken om geld te verspelen.
Of onbekende Nederlanders die wel geld nodig hebben.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:10 schreef okiokinl het volgende:
ze zouden voor een goed doel moeten verdienen, eigenlijk. dan kan je het niet maken om geld te verspelen.
Dat expres falen van in ieder geval 1 persoon is toch juist de hele bedoeling van het programma...?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat zou onzin zijn. Net alsof ze nu expres falen (van sommige twijfel ik, maar toch)
Ik heb niet alle seizoenen gezien alleen de laatste paar geloof ik. Maar het begint me nu ook een beetje tegen te vallen doordat iedereen zich een bepaalde rol aan neemt en aan het mollen is waardoor bij het terugblikken altijd blijkt dat de mol zoveel niet heeft hoeven doen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:58 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in. Erger ik me de laatste 3 seizoen ook wel aan. Als je een goede mol hebt wordt dat misschien nog wel overschaduwd, maar zoveel goede mollen hebben we nog niet gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |