ff aan je dollo trekken idd.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Om 5:30 of óver 5:30? Scheelt namelijk een uurtje slaap.
Het maar 1 keer kunnen.quote:
Daar heb ik ook last vanquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:01 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom heb ik nooit chips als ik er zin in heb? Wanneer ik het heb doe ik 4 of 5 dagen met zo'n zak en nu wil ik een hele zak leegkanen en dan heb ik 't natuurlijk weer niet.
Nog nooitquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:02 schreef kapiteintje het volgende:
Heeft iemand hier overigens ooit al eens een corndog gegeten? Ik vraag me echt al heel lang af hoe die dingen smaken.
Ik moet mijn zaad sparen. Morgen cumshotten over een vriendinquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ff aan je dollo trekken idd.
[..]
Het maar 1 keer kunnen.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik moet mijn zaad sparen. Morgen cumshotten over een vriendin
Dat zijn echt een stel kankerbazenquote:
Heb het net gedaan...hmm 't was er wel in deze keer. Vind het altijd zo'n moeilijke keuze.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik moet mijn zaad sparen. Morgen cumshotten over een vriendin
Whahahaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:09 schreef Pindakaaspot het volgende:
Monopoly, weet je die livestream van die 2 dronken bazen nog? Die dingen uit het raam gooiden enzo
Post maar geen foto's. Dat ben ik ( onder andere ) xDquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
WhahahaWat een helden waren dat ja
Ik heb de foto's nog volgens mij. Even zoeken
met mijquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:11 schreef Pindakaaspot het volgende:
[..]
Post maar geen foto's. Dat ben ik ( onder andere ) xD
ikquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:11 schreef Monopoly het volgende:
Nee ik heb de foto's niet meer
Ergens in de PM maar die is te vol...
Was jij die kotser ?
ik was niet de kotser. ik was die ene kk mongoolquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:11 schreef Monopoly het volgende:
Nee ik heb de foto's niet meer
Ergens in de PM maar die is te vol...
Was jij die kotser ?
Goeeeeeeiienavond.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:11 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Maar dit topic is beter/leuker.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:12 schreef Henkie94 het volgende:
Nachtbagger, dont you kk.
Dit is al deel 2.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |