Nice, dat zie ik nog niet gebeuren op Pinkpop of Lowlands, terwijl iedereen daar altijd zo belangrijk over doet. Voor Huize Maas stond donderdag ook al een vrachtwagen van de WDR dus die zullen er ook wel zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gast van BBC Radio 1, die komen ook live van Eurosonic
DEUTSCHLAND!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:03 schreef alors het volgende:
[..]
Nice, dat zie ik nog niet gebeuren op Pinkpop of Lowlands, terwijl iedereen daar altijd zo belangrijk over doet. Voor Huize Maas stond donderdag ook al een vrachtwagen van de WDR dus die zullen er ook wel zijn.
Eurosonic is ook een belangrijk Europees festival.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:03 schreef alors het volgende:
[..]
Nice, dat zie ik nog niet gebeuren op Pinkpop of Lowlands, terwijl iedereen daar altijd zo belangrijk over doet. Voor Huize Maas stond donderdag ook al een vrachtwagen van de WDR dus die zullen er ook wel zijn.
Vooral omdat al het nieuwe spul zich daar presenteert. Kom je dan eindelijk in het festivalseizoen, dan kun je praktisch alle bands in heel Europa wel zien en zijn het al wat meer 'gevestigde' namen. Waarom zou je dan als buitenlandse radiozender nog naar bijv. Lowlands komen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Eurosonic is ook een belangrijk Europees festival..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |