Ach... Ik puber sinds een jaar of 2 weer alle kanten opquote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, lekker neuzelen over muziek! En voor mij was 't naast de muziek de gewone puberissuesAlhoewel, niet tot aan 2010 aan toe, dat zou ook niet best zijn
Hoe jong en hoe lang dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach... Ik puber sinds een jaar of 2 weer alle kanten op![]()
Iets met veel te jong een heul lange relatie krijgen. Niet altijd even slim
Ik was 17 en ben aan hem blijven plakken tot m'n 29e, iets van 8 jaar samengewoond. We zien elkaar nog bijna elke week, beste maatjesquote:
Oh, dat is wel mooi danquote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik was 17 en ben aan hem blijven plakken tot m'n 29e, iets van 8 jaar samengewoond. We zien elkaar nog bijna elke week, beste maatjes
Ja, ook erg blij mee! Mensen uit m'n omgeving kijken er raar van op als ik eens ergens met hem opduik of als hij me in huis ergens mee helpt. Nadeel aan het wonen op een durp; je krijgt gelijk weer roddelquote:
Dat geroddel ken ik nog wel van vroeger jaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ook erg blij mee! Mensen uit m'n omgeving kijken er raar van op als ik eens ergens met hem opduik of als hij me in huis ergens mee helpt. Nadeel aan het wonen op een durp; je krijgt gelijk weer roddel
Dat scheelt, hier blijft het volk allemaal hangenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat geroddel ken ik nog wel van vroeger jaTegenwoordig heeft 't dorp te veel nieuwe inwoners die mij niet kennen en de oude inwoners zullen waarschijnlijk twee keer moeten kijken voor ze me herkennen. Het voordeel van verhuizen naar de stad
Het voordeel van Zwolle: stads maar klein en ergens een dorps gevoel.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat scheelt, hier blijft het volk allemaal hangen![]()
Ik geloof niet dat ik kan aarden in een stad, al lijkt mij de anonimiteit soms ook wel erg fijn
we luisteren.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:55 schreef Paul het volgende:
Waarom praten jullie niet over de uitzending
Omdat ik niks met mondharmonica's heb.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:55 schreef Paul het volgende:
Misschien ooit... Ik heb nu nog binding (moeder woont er ook, vergt aandacht)quote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het voordeel van Zwolle: stads maar klein en ergens een dorps gevoel.
Begrijpelijk! Enneh, trusten!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien ooit... Ik heb nu nog binding (moeder woont er ook, vergt aandacht)
Ik ga proberen te slapen, dat gaat niet goed de laatste tijd. Ik loop op mijn wallen![]()
Trusten
Omdat ik dat festivalgeneuzel geen zak aan vindquote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:55 schreef Paul het volgende:
geen idee welke je bedoelt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 03:05 schreef Cobra4 het volgende:
Dat bandje wat nu te zien is, is dat van de Heineken reclame?
The Asteroids Galaxy Tourquote:
Die ja.quote:
Volgens mij is het een cover, maar ik kan het fout hebben.quote:
Ik heb echt geen idee, ik geloof je dus meteen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 03:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Volgens mij is het een cover, maar ik kan het fout hebben.
ik bedoel de reclamequote:
Oh.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |