Qua bovenleiding: Omdat hier een veel beter schakelstation ligt als in Venlo (veel meer mogelijkheden met omschakelen van spanningen).quote:Op zondag 15 januari 2012 18:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat idd! Maar waarom is het zo'n bende op dat station?
Nee, die gaan niet gebruikt worden. Maar dat is typisch Duitsland.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Alsof ze die na het verwijderen van de wissels nog gaan gebruiken?
Dat is waar.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:24 schreef greavy het volgende:
[..]
Nee, die gaan niet gebruikt worden. Maar dat is typisch Duitsland.
Ik zit er nog als Webmaster, heb het klussen op een laag pitje staan.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:03 schreef dennistd het volgende:
Ik dacht trouwens dat je weg was bij de DE3 greavy?
http://www.spoorforum.com(...)c.php?p=26093#p26093
Je moet 'více...' / 'more...' aanklikken, dan opent een popup met de deelroutes en de bijbehorende afstanden. Door in die popup op een deelroute (bijv. "Breda*VENLO(GR)") te klikken opent nog een popup waarin je een alternatieve route kan aangeven, in dit geval bijv. "Emmerich(GR)".quote:Op zondag 15 januari 2012 23:41 schreef James1988 het volgende:
Hoe werkt dat Jizdenka International uit de OP? Ik vul doodleuk Breda en Willingen in als stations, maar hoe voer ik in dat ik via Arnhem ben gegaan, en niet via Venlo? En hoe krijg ik te zien hoeveel km dat is geweest?
Dit vind ik nou echt een hele mooie fotoquote:Op zondag 15 januari 2012 21:52 schreef greavy het volgende:
Één van de platen van vandaag. Een lastig tijdstip qua licht, bij deze stek. Laag staande zon, snelle trein...
[ afbeelding ]
echt heel erg gaafquote:Op zondag 15 januari 2012 22:04 schreef Duvel het volgende:
Stoer, Arnhem ziet er zo toch wel goed uit!
Yep, die Heb ik alquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:32 schreef James1988 het volgende:
Hé Fles, had je deze al?
[ afbeelding ]
Ja, foto van een foto
Iemand een idee wat er aan de hand isquote:Schiphol
Maandag 16 Januari 11:30
Oorzaak
Rond Schiphol rijden minder treinen door diverse oorzaken.
geloof dat er vanochtend wat problemen waren op de Gooilijn (Hilversum - Naarden-Bussum - Weesp) en richting Flevoland.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Iemand een idee wat er aan de hand is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |