Nice! Die kleur kende ik nog helemaal niet van KOHquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:20 schreef An24 het volgende:
[ afbeelding ]
Rimmel 359 "little brown dress" en Koh, "home!" 184
Mooi ^^ Supernetjes gelakt ookquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
OPI - Little Red Wagon met OPI - Lady in Black
En een wii controller in mijn hand
Lekker kleurtjequote:Op woensdag 1 februari 2012 09:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
NOT-rest-of-the-week:
[ afbeelding ]
China Glaze Watermelon Rind. Een van de mooiste tinten groen ever![]()
Moet wel weer ff smeren zie ik..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
Sharana-nagels!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
OPI - Little Red Wagon met OPI - Lady in Black
En een wii controller in mijn hand
moooooi meisquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:57 schreef AmyGrace het volgende:
Color Club Get a Clue met bundle monster plate 201, China Glaze Millennium en matte topcoat.
[ afbeelding ]
a england Saint George![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik vind ze allebei mooi!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:57 schreef AmyGrace het volgende:
Color Club Get a Clue met bundle monster plate 201, China Glaze Millennium en matte topcoat.
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Dat had ik dus ook met de appeltjes!quote:Op zondag 5 februari 2012 16:03 schreef heaven7 het volgende:
Oh vind die appeltjes echt niet mooi! SorryMoest heel goed kijken wat nou wat moest voorstellen!
En Amy ga ik geen complimenten meer maken![]()
Mijn nagels zijn geruïneerd, vanochtend 1 helemaal afgebroken, geen randje meer over! Dus heb de rest ook kort moeten knippen anders ziet het er niet uit, 1 hele korte nagel en de rest lang. Dus krijgt het nu een paar weken de kans mooi bij te groeien zonder nagellak. Ook wel eens goed volgens mij
Mooi! Is 'ie ook zo 'klassiek rood' in het echt?quote:
Die eerste vind ik er zo lief en subtiel uit zien ^^quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:57 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Oeh, lekker zomer. Mooie nagellengte ook!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
Zoveel pretties!
China glaze Sunshine Pop:
[ afbeelding ]
Ik zie er zonder problemen appeltjes in hoor ^^ Ik had ze alleen wat verderop m'n nagel geplaatst, zodat je net iets meer appel hebt zeg maarquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:46 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Appeltjes en droge nagelriemen. De nagellakjes weet ik even niet uit m'n hoofd. Alleen de rode, dat is Gosh - Lambada.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |