quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:12 schreef AmyGrace het volgende:
Speciallita Atena. KwijlerdekwijlWas het maar vast zomer...
[ afbeelding ]
Eigenlijk offtopic, maar ook weer niet, want inspiratie.![]()
[ afbeelding ]
De 'bijpassende' nagels!
[ afbeelding ]
Prachtig! En die taart! Wauwquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:12 schreef AmyGrace het volgende:
Speciallita Atena. KwijlerdekwijlWas het maar vast zomer...
[ afbeelding ]
Eigenlijk offtopic, maar ook weer niet, want inspiratie.![]()
[ afbeelding ]
De 'bijpassende' nagels!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:25 schreef heaven7 het volgende:
Oooh die knalglitterroze![]()
En die gouden Nel Veerkamp is best gaaf
Iemand wilde mijn blauwe Glitter Gal holo nagels zien?
[ afbeelding ]
Oh die is mooi!quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
Lady of the lake
[ afbeelding ]
Bij lamplicht, want er was vandaag geen straaltje zon te bekennen in Almere
Prachtig! Ik heb hem zelf ook en vind hem zoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
Orly Fowl Play.![]()
Alleen faal ik een beetje in fatsoenlijk gepositioneerde foto's maken.
wat een heerlijke kleurquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:44 schreef heaven7 het volgende:
En nog een lila holo, 1 laagje Herome eronder en 1 laagje holo bij daglicht. Let niet op mn knutselvingers, vanochtend aan de freubel geweest met oppasmeisje
[ afbeelding ]
ik knauw ze er gewoon afquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:11 schreef deadly_kiss het volgende:
^je handen weken in een warm badje met soda.. dat ontsmet al je wondjesdaarna lekker insmeren.
ik heb ook vaak last van gescheurde nagelriemen enzo.. en tot een paar jaar geleden door de stress zat ik elk velletje te bijten wat los kon
puuuurrrrrrfecto!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:44 schreef heaven7 het volgende:
En nog een lila holo, 1 laagje Herome eronder en 1 laagje holo bij daglicht. Let niet op mn knutselvingers, vanochtend aan de freubel geweest met oppasmeisje
[ afbeelding ]
Deze zijn echt ontzettend liefquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:12 schreef AmyGrace het volgende:
De 'bijpassende' nagels!
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |