Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=htmlRvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:
Nee mang, vorige topic was ze nieuw.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:27 schreef DannyDeko het volgende:
Ga nou eerst maar een OP chick vinden want volgens mij hebbe we deze nou al 3 topics lang :p
Jaja, dat zeg je nu maar stiekem had je een hele mooie en nu dus nietquote:
Ik had: 2.000.000 packs in 2 days...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jaja, dat zeg je nu maar stiekem had je een hele mooie en nu dus niet
Over 10 minuten ook en over 9 minuten ook, enz...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:30 schreef Afhaalchinees het volgende:
Iemand nog een gouden contract nodig? Over 11 minuten loopt er 1 af jongens!
Die gozerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:49 schreef vandermar het volgende:
http://nl.twitch.tv/kslolajidebt
Pakjes tijd
Niks speciaals geloof ikquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:01 schreef Toefjes het volgende:
Geen zin alles terug te lezen, iemand nog een TOTY aanvaller kunnen scoren ?
Waren mooie potjes net he?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:50 schreef Reemi het volgende:
En meteen 1600 viewsIk dacht dat AAskilz er veel had, die heeft er altijd 800
Ja was leuk, vond wel dat ik een stuk beter speelde op 'any'quote:
Al die mensen die hem continu messages sturen..triestquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:49 schreef vandermar het volgende:
http://nl.twitch.tv/kslolajidebt
Pakjes tijd
Zeer triest. Die mensen denken dat ze vrienden met hem kunnen worden alleen ik denk dat die er gewoon schijtziek van wordtquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al die mensen die hem continu messages sturen..triest
Hij krijgt gewoon non stop messages..wtf
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:13 schreef vandermar het volgende:
Ok, ik ga zo berichtje sturen dus let op!
Niet bestaand volgens XBLquote:
AIGHTquote:
hij weet ook wel wat de fanboys willen horenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:19 schreef Rijst het volgende:
Echt zo'n neger die geen seconde zijn bek kan houden.
kost toch maar 1k?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Shittu gediscard. Oh, niet zoveel waard. Zal wel Fifa 11 geweest zijn waarin hij veel waard was.
quote:
Ik heb echt op die knop zitten rammenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:26 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Really? Dat vond je een screenshot waardig?
Sowieso, ps3 markt veel stabieler he.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er werd net een Ephraim voor 8k verkocht op de Xbox dus dan is het best goed dat ik hem voor 300c had. Maar die ga ik niet verkopen.
Die KSI
Ik zei één keer FOK! toen iemand anders dat ook zeiquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:45 schreef vandermar het volgende:
Wie zit er nog meer in de chat te typen?
Tot die kneus die meepraat zei dat ie niets waard isquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:46 schreef vandermar het volgende:
Nu gaat hij een kwartier lopen fappen en schreeuwen
Je had toch een slot die inging om 23:30?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:47 schreef vandermar het volgende:
Jovetic IFmorgen even mee spelen
Zo maar lekker slapen en morgen hele dag fifa
Ik heb thuis even de boel aangepaktquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je had toch een slot die inging om 23:30?
Boks!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb thuis even de boel aangepaktzoals echte bazen
H5quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:49 schreef Kamikazie het volgende:
Ik meld me nu alvast voor potje morgen VDM, ben wel benieuwd hoe gaat jij bent.
Nee man, ik heb het vanmiddag weer even gedaan maar speelde godver 1-1 tegen Groningenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:51 schreef Snorrenbaard het volgende:
Vandermar gewoon FM spelen veel beter dan FIFA
Ik vind z'n filmpjes erg leukquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Een hoop van Ksi's populariteit is natuurlijk ook te danken aan aparte moves. Hij weet zelf ook wel hoe dat werkt. Hij verdient meer knaken door ads dan als hij Cole/IF Jovetic/etc. had gehouden.
quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:53 schreef Rijst het volgende:
jonathan231231: WIE NIET FOKT! IS EEN JOOD
Nog niet gezienquote:
cvv9: Rijst is kut manquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:06 schreef Afhaalchinees het volgende:
jonathan231231: RIJST IS EEN BAAS #FOK!NIEUWS
STREAM!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
Jongens ik ga ook een pakje kopen
Zat ook nog een kaartje met 100 coins bijquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar maak je winst mee in tegenstelling tot gold packs
Ik snap de fascinatie voor die rather annoying blackman ook niet zoquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:13 schreef GuRBuH het volgende:
Jullie lopen nog steeds te fappen op andermans pakjes?
Puberhumor denk ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik snap de fascinatie voor die rather annoying blackman ook niet zo
KSI niet kennenquote:
dat zegt hij niet..quote:
scheelt 2 topics per dag jaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:34 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Voortaan eerst je vinger opsteken, dan zeggen wij wel wanneer je mag praten
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Omdat hij die Pugh kreeg heb ik 1 gekocht voor 1k, verkocht voor 4.9k. Zowat elke silver die KSI kreeg is nu gepricefixed
Sneijder keek ook ;')quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:39 schreef GuRBuH het volgende:
Sommige voetballers zijn echtHele tijd tweeten over Voice of Holland enzo. Heitinga, de Zeeuw
Barton is wel een baasje, die disste toen Ferdinand omdat die X Factor UK zat te kijken ofzo terwijl er Barca - Real op was
Je was me net voorquote:Op zaterdag 14 januari 2012 03:07 schreef Tim86 het volgende:
Met bronze koreanen haal je toch niet de 3 star?
Bank zat m'n Franse squad.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 03:07 schreef Tim86 het volgende:
Met bronze koreanen haal je toch niet de 3 star?
Pique is hem gepeerdquote:
Zullen wij eens een potje doen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:43 schreef Fuszy het volgende:
Gisteren mijn team getest en Modric is echt een baas. Helaas 1 van de drie wedstrijden verloren, omdat ik door lag iemand veel te laat van achter onderuit haalde met Modric. Tel daar 2 sweaty goals bij op van een paceteam en een corner
Ik moet over 10 minuten weg, (dat was de vorige keer ook al toen je het vroeg). Aan het begin van de avond zou ik wel een potje kunnen doenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zullen wij eens een potje doen?
Nog nooit tegen jou gespeeld
TOTY Rooneyquote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:55 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand al de stats van toty ronaldo/rooney? (in-game stats dan he!)
Oke super bedanktquote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:59 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
TOTY Rooney
Acceleration 82→84→90
Agility 80→83→88
Balance 73→76→81
Jumping 79→79→87
Reactions 87→90→90
SprintSpeed 84→86→92
Strength 88→89→97
Aggression 92→96→96
Positioning 91→91→91
TactAware 43→44→44
Vision 88→88→88
BallControl 88→92→97
Crossing 79→83→97
Curve 84→92→99
Dribbling 83→87→92
Finishing 91→99→99
FKAcc 82→90→95
HeadingAcc 80→81→89
LongPass 79→83→86
LongShot 85→94→99
Marking 32→33→33
Penalties 86→95→99
ShortPass 80→84→87
ShotPower 91→99→99
SlideTackle 37→37→37
StandingTackle 54→56→56
Volleys 89→98→99
TOTY Ronaldo is nog niet bekend.
Je zou het bijna oneerlijk noemenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke super bedanktfucking ziek ook 97 strength in combinatie met zijn pace+schot.
Sws is het een fucking grote bullshit dat spelers zo goed zijn geworden in het spel... Messi 99 pace etc.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je zou het bijna oneerlijk noemen
Als je Messi dan heb is het een kwestie van hoge steekballen op hem gooien en finesse shottenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
Sws is het een fucking grote bullshit dat spelers zo goed zijn geworden in het spel... Messi 99 pace etc..
Das best kut.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:01 schreef J-Q het volgende:
okee het blijkt dus dat ik paar daagjes niet meer kan futten, me xbox zat op internet via het stroomnetwerk maar als ik dan online ga vallen alle pc's en laptops in huis van internet af.. nieuwe usb wireless adapter maar besteld dus, wel wachten tot dinsdag
Zaterdagochtend he.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Het is wel rustig in het topic zeg
doorspelen man, niet zwak doenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik word geraped op FUT, leaven of laten gaan en m'n controller in een hoek?
Gast hij heeft op al z'n spelers kaartjes en is duidelijk beter dan mij, 5-0 in 26e minuutquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
doorspelen man, niet zwak doen
beetje AZ nadoen door gewoon weg te gaan zekerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gast hij heeft op al z'n spelers kaartjes en is duidelijk beter dan mij, 5-0 in 26e minuut
Jij gaat zoveel spijt hebben!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:43 schreef vandermar het volgende:
Even pakjes openen. Fuck dat dat EA gaat naaien en het hele team nog in een keer gaat uitbrengen
Ik gun je een Messi en CR7 in één pakjequote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:43 schreef vandermar het volgende:
Even pakjes openen. Fuck dat dat EA gaat naaien en het hele team nog in een keer gaat uitbrengen
Nah, ik heb geen zin om maandag nog een keer. EN net alsof ik dan er wel een uittrekquote:
Ik hem messi,ronaldo en rooney en dan nog de duurst shiny gold die er is. Ik weet echter beterquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik gun je een Messi en CR7 in één pakje
Nooit geschoten is altijd mis, right?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik hem messi,ronaldo en rooney en dan nog de duurst shiny gold die er is. Ik weet echter beter
Ik heb Pato als ST in m'n 2e team. Ik weet niet of ik ze moet wisselen, Robinho heeft wel iets meer passing wat niet verkeerd is op die positie.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 04:16 schreef Tim86 het volgende:
Pato ipv Robinho wellicht ook wel fijn?
Wie is Nepenthez? En waarom is ie dan wel niet geband?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:55 schreef vandermar het volgende:
Lol, Nepenthez is alweer geband door EA dus nieuwe club en hij heeft al nieuwe aangemaakt omdat hij verwacht in de komende 24 uur weer geband te worden lol.
MLS denk ik, óf Engels bronze.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat is nou eigenlijk het állerbeste bronze team mogelijk?
Ik zal zo mijn team eens posten, kan jij dan misschien aangeven wat te verbeteren is?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
MLS denk ik, óf Engels bronze.
Verkoopt coins en EA heeft zijn account gevonden dus heeft hij weer een ander accountquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wie is Nepenthez? En waarom is ie dan wel niet geband?
Terecht!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Verkoopt coins en EA heeft zijn account gevonden dus heeft hij weer een ander account
tuurlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zal zo mijn team eens posten, kan jij dan misschien aangeven wat te verbeteren is?
Dan was het dus een NIF. Dan snap ik niet waar je je druk om maakt...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:12 schreef vandermar het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
IK WORDT GEK!!!!!!!!!
LAATSTE PAKJE AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH
SPELER VAN REAL MADRID AAAAAAAAAAAAAAH
PORTUGEES AAN DE LINKERKANT
FABIO COENTRAO AAAAAAAAAAAAAAAAAH
GVD EA, ik had het kunnen wetengeen ene flikker op formatie kaarten na.
Lekkere pace op de CAM's.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mijn Bronze-team
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#fUFsJxTvbcxOT
Wat zou ik kunnen verbeteren er aan?quote:
Oduro er uit voor IF Vaz Te, betere speler en beter voor chemistry.. twee snelle NPower Championship spelers er bij zoeken voor op CAM.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat zou ik kunnen verbeteren er aan?
Wil echt het beste bronze mogelijk maken
die kost ook geen drol meer he, die vaz te.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Oduro er uit voor IF Vaz Te, betere speler en beter voor chemistry..
En het best mogelijke bronze team is iets met IF Vaz Te en IF Kuffour samen, ik had hier ooit al eens iets gepost.
Toch meer dan 80k op de PS3.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die kost ook geen drol meer he, die vaz te.
IF Vaz Te en IF Kuffour hebben een rating van 64, dus zet zo'n 64 speler die bij jouw reserves staat zoals die Zweed in de spits i.p.v. Oduro en je kunt kijken of je rating omhoog gaat.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Stijg ik dan niet boven de 2 sterren en 62 of 63 beoordeling uit?
Achja, ik denk dat het leuker is om een wat minder team te hebben en het op te bouwen dan meteen een supergoed team kopenquote:
Gaat sowieso niet door, IF Vaz Te is 80k o.i.d en ik heb maar 10kquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
IF Vaz Te en IF Kuffour hebben een rating van 64, dus zet zo'n 64 speler die bij jouw reserves staat zoals die Zweed in de spits i.p.v. Oduro en je kunt kijken of je rating omhoog gaat.
Ik koop ook niet meteen super goedquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Achja, ik denk dat het leuker is om een wat minder team te hebben en het op te bouwen dan meteen een supergoed team kopen
Dat is wel mooiquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik koop ook niet meteen super goedheb 10 teams ofzo en niet een met echte toppers.
Zonet tegen een team
Torres - Suarez IF
David Silva - Gerrard
Lampard IF - Toure
Cole - Vidic - Terry IF - Richards IF
Hart
Ik dacht oh oh want mijn team was
Pato
Lavezzi - IF Jovetic - Aquilani - Robinho - Krasic
Taiwo - Chiellini - Lucio - Abate
Stekelenburg
3-1 winst2 goals Jovetic en een assist. Hij kreeg een lucky penalty en verder niets meer dan schoten uit onmogelijke posities.
Ik heb 1x een toernooi gespeeld, halve finale eruit tegen een vieze pace nicht. Beetje 5 at the back, Delfouneso en Jerome voorin en ultra def op de counter. EN ja mijn verdedigers konden dat nooit belopenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat is wel mooi
Maar vraagje he, speel jij ook toernooien of niet?
Ik word altijd uitgeschakelt met m'n bronsjes
Ok, ik had voor ik IF Vaz Te kocht Ajosé als partner in de spits voor Zaha, die was ook wel aardig. Maar je moet vooral snellere spelers hebben op CAM, in 4-2-2-2 moet dat liefst wel boven de 80 pace zitten.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gaat sowieso niet door, IF Vaz Te is 80k o.i.d en ik heb maar 10k
Ik word sowieso schijtziek van die disconnects de laatste tijdquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb 1x een toernooi gespeeld, halve finale eruit tegen een vieze pace nicht. Beetje 5 at the back, Delfouneso en Jerome voorin en ultra def op de counter. EN ja mijn verdedigers konden dat nooit belopen7-5 verlies. Maar ik speel altijd single omdat ik nogal vaak disconnects krijg en ik dan niet uit toernooi vlieg.
Er zijn geen CAM's die mijn chem bevorderen, als ik naar andere CAM's kijk dan trekken ze allemaal mijn chem naar beneden en hebben lagere pace.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ok, ik had voor ik IF Vaz Te kocht Ajosé als partner in de spits voor Zaha, die was ook wel aardig. Maar je moet vooral snellere spelers hebben op CAM, in 4-2-2-2 moet dat liefst wel boven de 80 pace zitten.
Je kunt ook een ST, CF of CM in een CAM veranderen.. maar dat is duur en ik zie inderdaad niet echt hele geschikte kandidaten. Het is niet het ideale systeem.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Er zijn geen CAM's die mijn chem bevorderen, als ik naar andere CAM's kijk dan trekken ze allemaal mijn chem naar beneden en hebben lagere pace.
Ik heb nu de hoogste pace van alle CAM's uit nPower Championship
En overstappen naar een MLS team, is dat bevordelijk voor de gameplay en pace?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je kunt ook een ST, CF of CM in een CAM veranderen.. maar dat is duur en ik zie inderdaad niet echt hele geschikte kandidaten. Het is niet het ideale systeem.
Ik heb 3-4-1-2 en James Harper staat bij CF (eigenlijk een CM), dat is wel een hele fijne speler met 75 pace.
Pace zekerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En overstappen naar een MLS team, is dat bevordelijk voor de gameplay en pace?
Zal ik dan al mijn huidige spelers op de markt gooien en naar MLS overstappen, of een 2e team maken? Want ik heb niet heel veel te spenderenquote:
je hebt oduro al, dus dat scheelt, en de MLS is toch best wel heel erg baas vind ikquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zal ik dan al mijn huidige spelers op de markt gooien en naar MLS overstappen, of een 2e team maken? Want ik heb niet heel veel te spenderen
ik heb wel een 4-1-2-1-2, is dat ook goed?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heeft iemand toevallig een MLS-Bronze team op 4-2-2-2 die hij misschien kan posten voor mij?
www.tinypic.comquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:50 schreef el-blanchito het volgende:
als ik een pic wil gooien van een team, dan moet ik zeker eerst een account maken op flickr?
Ik zou het liefste 4-2-2-2 spelen omdat al die spelers voor 4-2-2-2 bestemd zijn, hoe kan ik ze het beste opstellen dan op 4-2-2-2 formatie?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb wel een 4-1-2-1-2, is dat ook goed?
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#haW6nujebcxSV
Ik ga dan de bal afpakken en blijf rest van de match stilstaan anders kost het veel te veel tijd en een grotere goal bonus krijg je toch nietquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:52 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik ben net voor cheater uitgemaakt omdat ik met 19 - 0 won in de bronze finale![]()
In de eerste helft was het al 10 - 0 en in de tweede helft had de tegenstander zijn controller weggelegd.
Conclusie: Sommige spelers zijn beter zonder controller dan met
spelers die je echt moet hebben zijn Avila CAM, Kandji ST, Okugo CDM, Cuesta en White CBquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zou het liefste 4-2-2-2 spelen omdat al die spelers voor 4-2-2-2 bestemd zijn, hoe kan ik ze het beste opstellen dan op 4-2-2-2 formatie?
Sorry als ik teveel vraag, ik snap het als je schijtziek van me word
Oké, dan kan ik de rest zelf naar mijn wensen opvullen dus, bedankt!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
spelers die je echt moet hebben zijn Avila CAM, Kandji ST, Okugo CDM, Cuesta en White CB
Jonge, ik kijk Feyenoordquote:
Streamquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:01 schreef el-blanchito het volgende:
Tering, lukt niet
laatmaarzitten
Hey, clubs?quote:
Ligt eraan wie ze vervangen andersquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:11 schreef vandermar het volgende:
IF Pepe, IF Maggio of Krasic RM?
Of Thiago Silva of Ibra kopen?
Een van deze 5
Oh oké is goedquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:10 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
ik zou wel willen, maar ik moet leren
Ik denk dat vanavond er weer wat mensen zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:13 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als er genoeg mensen zijn, kom ik wel.
Chiellini en Lucio heb ik achterin.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ligt eraan wie ze vervangen andersWie staat er dan ipv Silva Ibra of op RM?
Moet dan voor 20:00 of na tienen, want Ajax speeltquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik denk dat vanavond er weer wat mensen zijn
Ach, ik denk dat ik tot een uurtje of 1, 2 ,3 in de nacht blijfquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Moet dan voor 20:00 of na tienen, want Ajax speelt
IF Maggio zou ik voor gaan danquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Chiellini en Lucio heb ik achterin.
Krasic RM
Pato spits en als extra spitsen heb ik Cisse Micoli, Hernandez.
Eigenlijk vind ik het zo wel prima met dat team
Wel maar 2* skillquote:
Klopt, ik kijk woensdag wel even. Voor onder de 50K pik ik hem op.quote:
Ik vind het zo kut dat sankoh geen Nederlander meer isquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:08 schreef GuRBuH het volgende:
Nieuw bazenteam. Heb er nu 2, en dat probeer ik eerst ff te houden.
[ afbeelding ]
Dat zijn leuke spelers!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:28 schreef Tobi-wan het volgende:
Rasmus Elm, Lukaku en een 433 in een 7.5k pakje, voor het eerst in een tijdje dat ik weer winst maak op een pakje.
Ja same here. Qua Nederlandse CB's heb je zo weinig keuze...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind het zo kut dat sankoh geen Nederlander meer is
Post dan ook even een linkquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:56 schreef el-blanchito het volgende:
Voor degene die het volgende topic gaat openen: Kijk ff in het zaadvragende ogen topic in Onzin
Jezus, al bijna 2 jaar niet in gepostquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:02 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Zaadvragende ogen hier!! #2 Voila
Goed topicquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:02 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Zaadvragende ogen hier!! #2 Voila
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik word afgemaakt door Toefjes
Voor hoeveel?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:12 schreef Fuszy het volgende:
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!
eindelijk van die laatste IF Guidetti af.
38,5k. Heb hem er al een paar dagen op gehad voor 35k BINquote:
Koeman heeft wel hilarisch commentaar hehequote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Feyenoord heeft FC Basel nog steeds op 3-3. Nog 5 minuutjes!!
ja haha. ''Martins Indi sjongejongejonge''. ''kaats kaats, KAATS''quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Koeman heeft wel hilarisch commentaar hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |