Stacey en De Rooy over WPA!quote:Op zondag 15 januari 2012 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
Trucks kunnen nu ook elk moment binnen komen!
Stacey voor De Rooy.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
Trucks kunnen nu ook elk moment binnen komen!
Ik denk dat ook zij rustig aan gedaan hebbenquote:Op zondag 15 januari 2012 15:23 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Stacey voor De Rooy.
Ik hoop echt dat Hansie deze etappe nog wint.
De Rooy wel. Maar volgens mij was Stacey nog wel gebrand om nog een etappe te winnen. Hij is iig ook sneller dan Artoer.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik denk dat ook zij rustig aan gedaan hebben
Jup. Zal wel even zoeken wanneer dat wasquote:Op zondag 15 januari 2012 15:28 schreef TheOneAndOnly het volgende:
hugo duisters heeft toch ook ooit een etappe gewonnen met een assistentietruck?
Dat was toch ook gewoon een racetruck?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:28 schreef TheOneAndOnly het volgende:
hugo duisters heeft toch ook ooit een etappe gewonnen met een assistentietruck?
snelle assistentie meen ik, die hebben meer bij = meer gewichtquote:Op zondag 15 januari 2012 15:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat was toch ook gewoon een racetruck?
Okay aan het gewicht had ik niet gedacht.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:32 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
snelle assistentie meen ik, die hebben meer bij = meer gewicht
Zouden ze daar ook bijnamen hebben voor Gerard en Jan?quote:Beste familie, vrienden en fans van Team de Rooy.
Helaas hebben wij ons gastenboek moeten sluiten aangezien we overstelpt werden met minder leuke berichten van – al dan niet echte – fans uit Rusland en Oost-Europa. Heel jammer dat zij het bederven voor de echte fans. Aangezien we de IP-adressen niet konden blokkeren en het hier om honderden berichten per dag ging, zagen wij geen andere oplossing.
Vanzelfsprekend blijven wij het laatste nieuws en de laatste foto´s op onze website plaatsen.
Namens het Team de Rooy hartelijk dank voor alle leuke en lieve reacties!!!
Groeten,
Marcel en Ingrid
Ergens negatief over zijn is één ding, maar bedrijfs- en teamwebsites onderspammen met gehuil is iets héél andersquote:Op zondag 15 januari 2012 15:37 schreef TargaFlorio het volgende:
Wij zijn regelmatig negatief over de Russen maar daar kunnen ze er ook wat van. Van http://www.dakar-derooy.com:
[..]
Zouden ze daar ook bijnamen hebben voor Gerard en Jan?
Vind ik ook flauw, al zouden Fok!kers ook wel zoiets kunnen doen.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ergens negatief over zijn is één ding, maar bedrijfs- en teamwebsites onderspammen met gehuil is iets héél anders![]()
Wat zónde dat 't zo moet..
(ik las eerst 'Henk en Ingrid')
Oh, dat doen zequote:Op zondag 15 januari 2012 15:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vind ik ook flauw, al zouden Fok!kers ook wel zoiets kunnen doen.
Nee, de rest is uitgevallen, had je die twee nog niet gelezen?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:45 schreef TheOneAndOnly het volgende:
er komen geen trucks meer binnen?
is wel eens gebeurd geloof ikquote:Op zondag 15 januari 2012 15:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vind ik ook flauw, al zouden Fok!kers ook wel zoiets kunnen doen.
Ik was er al bang voorquote:Op zondag 15 januari 2012 15:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is wel eens gebeurd geloof ik
Ik meen dat het in de tijd was van de zelfreparerende Kamazzen.quote:
quote:@b_tenbrinke
Bernhard ten Brinke
We zijn gefinisht 9 de!!! Ik ben de gelukkigste man op aarde!!! Voor de eerste keer Dakar en dan zo'n resultaat. http://pic.twitter.com/kHwYKnT1
Haha ik hoopte het al zoals ik eerder poste...quote:Op zondag 15 januari 2012 16:02 schreef motorbloempje het volgende:
1 (6) 511 - BIASION Miki (ITA) IVECO 0h27m22s
zeker een goed resultaat. Ik geloof dat het team iig drie jaar mee wil doen. Zoiets hoorde ik een van die Huzinks namelijk roepen.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:59 schreef TargaFlorio het volgende:
Prima resultaat voor eerste Dakar. Hopen dat hij samen met Wevers Sport nog een aantal jaren actief blijft in Rally Raid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |