20 maar hè?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:29 schreef alors het volgende:
lol ik was keihard aan het schiften bij die zeroes lijst, omdat ik dacht dat er 10 mochten, mogen er 20 ofzo![]()
!
Reijmerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:38 schreef ConscienceNL het volgende:
Wie komt er trouwens straks ná EW ivm ESNS?
3 voor 12quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:38 schreef ConscienceNL het volgende:
Wie komt er trouwens straks ná EW ivm ESNS?
Tis allemaal één pot nat.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
goede muziek!![]()
![]()
nou ja, tis de minst slechte van us Laura
nja, dit is wat meer uptempo dan single girls en die KoLcoverquote:
Hahaha, eigenlijk moet je dat doen. En dat dan opnemen...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bel jij 'm ff met een Ekdom-imitatie?
ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dat niet meer gaat lukken door die stomme valerioquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:42 schreef FZN05 het volgende:
Ik ben benieuwd of ze Lefties Soul Connection nog gaan draaien zoals afgesproken tijdens Holy Moly.
En op het begin van de uitzending hadden ze toch ook afgesproken om de Pet Shop Boys nog te draaien?
ze is verbouwd...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:45 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij hebben ze in Groningen de Dalet-export alvast aangezet. Staat dat er nu op 3FM Selah Sue is te horen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |