Dat vind ik moeilijker dan stemmen voor de 90s requestquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:44 schreef 3rdRock het volgende:
oh, we kunnen alweer stemmen voor de zeroesrequest.
ik vind beide moeilijk. ben vaak bij de D al door mn keuzes heenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat vind ik moeilijker dan stemmen voor de 90s request
Hoeveel zou dat uitmaken voor een artiest die met de Z begint? Ik denk stiekem toch best veel.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind beide moeilijk. ben vaak bij de D al door mn keuzes heen
Ik heb vaakt wel een paar liedjes die ik altijd er in zet maar om dan de lijst vol te maken vind ik moeilijk. Dan denk ik vaak "oeh, die moet nog er in en die moet nog er in" en dan zijn er altijd te weinig keuze mogelijkhedenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind beide moeilijk. ben vaak bij de D al door mn keuzes heen
dat denk ik ook......ik ga er dit jaar ook weer voor zitten maar dan ga ik eerst copypasten naar kladblok wat ik er wel in zou willen en dan ga ik husselen en schrappen ofzo. (of niet en dat gewoon maar weer wat er ingooiquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:51 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Hoeveel zou dat uitmaken voor een artiest die met de Z begint? Ik denk stiekem toch best veel.
Ze zijn niet de enigequote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:04 schreef _JdM_ het volgende:
Ze hebben ECHT geen zin in valerio he...
+1quote:
Mwoah, beste...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:06 schreef Evertjan het volgende:
ben je te gast in het beste radioshow van de wereld kom je niet opdagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |