Dramatic, as always.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi Heloefje. Hoe gaat het versieren vandaag?
Ach, ik maak geen haast en wacht op een liev meisje. En hopelijk heb ik er nu een gevondenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:18 schreef heloef het volgende:
Helaas weet ik ook uit mijn bergen ervaring dat dat wel de gasten zijn die het eerst een meisje hebben, maar laat je daar vooral niet door ontmoedigen en blijf vooral jezelf.
Tell us more!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:24 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ach, ik maak geen haast en wacht op een liev meisje. En hopelijk heb ik er nu een gevonden
Gewoon, niks zoals altijd.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is dramatisch, als ik vragen mag?
Ach, dat is beter dan vrouwen versieren die niet op mannen vallen.quote:
Ze is liev, niet heel klein(maar dat is een soort natuurlijke selectie van mij aangezien ik 2,02m ben, op de een of andere manier vind ik meisjes van <1,70 minder leukquote:
Jij lijkt op mij, ik filter ook altijd die types met Adidasvestjes en dat soort lelijke zooi er uit.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:35 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ze is liev, niet heel klein(maar dat is een soort natuurlijke selectie van mij aangezien ik 2,02m ben, op de een of andere manier vind ik meisjes van <1,70 minder leuk) en ze is liev
Geen Adidasvestje en alles, gewoon een beetje klasse, en ze ruikt lekker
Ben nu wel gestopt, en met schoenmaat 46/47 is dat ook nog wel te doenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij lijkt op mij, ik filter ook altijd die types met Adidasvestjes en dat soort lelijke zooi er uit.![]()
En wat voeren ze jou dat je 2.02 bent?
Er worden enkele hosselpogingen ondernomen, naar ik heb begrepen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:41 schreef Heathcliff80 het volgende:
Hier nog iets veranderd? Koppels ontstaan?
Which is business as usual?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er worden enkele hosselpogingen ondernomen, naar ik heb begrepen.
Ik heb dezelfde maat, ik kan zelfs niet eens de schoenen kopen die ik wil omdat ze niet in mijn maat zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:39 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ben nu wel gestopt, en met schoenmaat 46/47 is dat ook nog wel te doen![]()
De zeelucht doet wonderen
Nou niet altijd hoor.quote:
Zelfde probleem nooit de schoenen in mijn maat die ik wilquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde maat, ik kan zelfs niet eens de schoenen kopen die ik wil omdat ze niet in mijn maat zijn.![]()
![]()
Ik ben echter 19cm kleiner dan jou.
Ja. Zodra er een vrouw hier komt, springen we er allemaal op.quote:
nou allemaal?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Zodra er een vrouw hier komt, springen we er allemaal op.
En?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:47 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Voor mij niet toch eens een poging gewaagd
Ik lijd totaal niet onder m'n lengte, en kom ook nooit voor mezelf in het ziekenhuis, wat toch wel bijzonder is omdat lange mensen regelmatig nogal breekbaar zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde maat, ik kan zelfs niet eens de schoenen kopen die ik wil omdat ze niet in mijn maat zijn.![]()
![]()
Ik ben echter 19cm kleiner dan jou.
Ik weiger het uit principe.quote:
Gewillige vrouwen of hitsige mannen?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Zodra er een vrouw hier komt, springen we er allemaal op.
Jongen, jij probeerde Loka te hosselen.quote:
Ja, retorische vraag dit.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:54 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Gewillige vrouwen of hitsige mannen?
Retorische vraag dit eigenlijk.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:53 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Aardig gelukt, Moet zeggen hij kwam heel leuk over
Hij is er al eens uitgevallen, maar ik teruggekropen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:54 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Echt ooit flikker jij nog gewoon snoeihard uit die kast als het zo door gaat
Ja wat? Ik vind het gewoon sneu zoals er soms bij vrouwen word geslijmd en gehint wordt richting een date. Als dat mij een kasthomo maakt dan is ben ik met alle liefde een kasthomo.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:54 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Echt ooit flikker jij nog gewoon snoeihard uit die kast als het zo door gaat
Ik was wanhopig toen. Ja nu ook maar ik hou het in toom.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jongen, jij probeerde Loka te hosselen.
Wel mee eens maar soms ben je eigenlijk te liefquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja wat? Ik vind het gewoon sneu zoals er soms bij vrouwen word geslijmd en gehint wordt richting een date. Als dat mij een kasthomo maakt dan is ben ik met alle liefde een kasthomo.
Verdorie.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:59 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Wel mee eens maar soms ben je eigenlijk te lief
Bye bye man, bye byequote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:59 schreef TheFastOne het volgende:
Na lang lurken hier misschien toch maar eens meer posten
Maar voor nu, weltrusten
Ik voel je broeder. Ik moet minder subtiel worden denk ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was wanhopig toen. Ja nu ook maar ik hou het in toom.
Ik had toen minder subtiel moeten zijn, kind had geen flauw idee wat mijn bedoeling was.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voel je broeder. Ik moet minder subtiel worden denk ik.
Grrrrrquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:01 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Laat de tijger uit je zelf komen, Rawr Heloef Rawr!!
Ze was dan ook nog lief en jong en onschuldig. Dan mag dat.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had toen minder subtiel moeten zijn, kind had geen flauw idee wat mijn bedoeling was.
lieve, jonge, onschuldige meisjes soppen niet 6x per dag en schrijven ook geen vieze verhaaltjes.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze was dan ook nog lief en jong en onschuldig. Dan mag dat.
Je bedoeld Loka nuquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:04 schreef heloef het volgende:
[..]
lieve, jonge, onschuldige meisjes soppen niet 6x per dag en schrijven ook geen vieze verhaaltjes.
Hahaha. Helemaal waar.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:04 schreef heloef het volgende:
[..]
lieve, jonge, onschuldige meisjes soppen niet 6x per dag en schrijven ook geen vieze verhaaltjes.
Ja dat klopt en?quote:
Dat herken ik echt niet in Loka hoe jij haar nu beschrijft hoor, Ik heb hier nog nooit vieze dingen voorbij zien komenquote:
hoe gaat het dan met jou / jullie daten?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:41 schreef Heathcliff80 het volgende:
Hier nog iets veranderd? Koppels ontstaan?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hoe gaat het dan met jou / jullie daten?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:11 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dat herken ik echt niet in Loka hoe jij haar nu beschrijft hoor, Ik heb hier nog nooit vieze dingen voorbij zien komen

Haiquote:
Tijd teveel?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
uhm, mis ik nu iets of zo?quote:
Sowieso.quote:
Je mist wel meerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:18 schreef heloef het volgende:
Ik hang hier met opzet de hele dag en toch mis ik dingen?
De maagdenhaat hier altijd, wij zijn ook mensen hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:20 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Je mist wel meer![]()
* Ayumu2.0 flauw garpje![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
De maagdenhaat hier altijd, wij zijn ook mensen hoor.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
De maagdenhaat hier altijd, wij zijn ook mensen hoor.
nou vertel.quote:
Dat hij er ook tussen gaat zitten.quote:
Of deze dan,quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat hij er ook tussen gaat zitten.
2? Wat mis ik?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Jongen, jij hebt al zeker 2 vrouwen afgeslagen. Zeur niet.
quote:
Walvisgate en die chick die je wilde tijdens dat radio gebeuren.quote:
Mogen we hier nu niet meer serieus zijn?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:24 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Het serieuze als-versieren-serieus-moeilijk-is-topic #2
Walvis gate?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Walvisgate en die chick die je wilde tijdens dat radio gebeuren.
Heloef mag je daar zelf over vertellen, voordat ik mijn mond voorbij praat.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:28 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Walvis gate?
[ afbeelding ]
Oh dear!
Okee de ene had morbide obesitas en de andere liet eind vorig jaar haar tieten zien op TV.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Walvisgate en die chick die je wilde tijdens dat radio gebeuren.
Wel dikke tetten met dat dikke mormelquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee de ene had morbide obesitas en de andere liet eind vorig jaar haar tieten zien op TV.
Je argument is niet geldig, mensen die hun gewicht niet onder controle kunnen houden en een goedkope slet die je af te wijzen.
qft. Verstandige jongenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee de ene had morbide obesitas en de andere liet eind vorig jaar haar tieten zien op TV.
Je argument is niet geldig, mensen die hun gewicht niet onder controle kunnen houden en een goedkope slet die je af te wijzen.
Zeiklul.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo erg was ze nog niet, met nadruk op nog.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:28 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Walvis gate?
[ afbeelding ]
Oh dear!
Niet als hij dan hier elke dag moet komen huilen dat hij maagd is.quote:
Fantastischquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:30 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Wel dikke tetten met dat dikke mormel
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
FantastischHeerlijk haar navel kunnen neuken echt geweldig.
Ik heb nog een beetje waardigheid over, niet veel maar dat laatste stukje hou ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet als hij dan hier elke dag moet komen huilen dat hij maagd is.
The fuck, als het je zo hoog zit kan je grenzen en principes wel weg doen.
En anders niet zo huilen.
Ik heb niks tegen mensen die dik zijn al is er een grens dat wel!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
FantastischHeerlijk haar navel kunnen neuken echt geweldig.
Dik is niet erg ik ben het zelf ook, maar zij zit gewoon ver, ver, ver over de grens.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:33 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen mensen die dik zijn al is er een grens dat wel!
Kan je lekker zacht tegenaan liggen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Dik is niet erg ik ben het zelf ook, maar zij zit gewoon ver, ver, ver over de grens.
Zoiets?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Dik is niet erg ik ben het zelf ook, maar zij zit gewoon ver, ver, ver over de grens.
Dat kan ook tegen iemand die dik is zoals ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan je lekker zacht tegenaan liggen.
Goedenachtquote:
Een vol lichaam is niks mis mee maar zwaar overgewicht hebben daar word ik niet vrolijk vanquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan ook tegen iemand die dik is zoals ik.
ah oke.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:24 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Het serieuze als-versieren-serieus-moeilijk-is-topic #2
Page 5
Zo erg laat ze het niet komen denk ik maar het is morbide obesitas overduidelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |