Het broodje verziekt de smaak van de kroket altijdquote:
Maar ik wil oohoook kusjesquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik verwacht over 10 minuutjes bij mijn kusjes te zijn.
ja een mackroket is wel weer lekkerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:13 schreef Myraela het volgende:
Frikandel mag wel op een broodje, maar bij kroket is het zonde. Tenzij mackroket, want saus.
Die heb ik nog wel een paar flessen staan voor jequote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het broodje verziekt de smaak van de kroket altijd
De Eftelingkroketten zijn trouwens echt lekker
Ow en ik heb trek in Baileys
Ja en nu bierquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die heb ik nog wel een paar flessen staan voor je
Jij wilde dronken worden toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]een paar flessen
1 is genoeg
Nou dat gaat wel lukken hoor na 1 maand leven op shakesquote:
Nee jij wil haar dronken hebben om te kijken of ze echt een engel in bed isquote:
Nou gezellig danquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou dat gaat wel lukken hoor na 1 maand leven op shakes![]()
Na 4 bier lig ik al onder de tafel denk ik
Nee, ze is getrouwd he.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee jij wil haar dronken hebben om te kijken of ze echt een engel in bed is
What happens @ Royco's Cafe stays @ Royco's cafequote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, ze is getrouwd he.
Mochten we in bed belanden dan is het om te slapen
Nee zo werkt het niet Tijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
What happens @ Royco's Cafe stays @ Royco's cafe
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee zo werkt het niet Tijn.
Bezette vrouwen zijn verboden gebied.
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee zo werkt het niet Tijn.
Bezette vrouwen zijn verboden gebied.
Een vrouw koop je sowieso niet hequote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hebt gelijkkijken mag maar niet kopen.
Huren kan welquote:
Ik kom toch niet naar de meetquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben niet te koop en ik ben niet te huur
Waarom niet?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kom toch niet naar de meethaha
Ik ben dat weekend wandelen. Zaterdag en zondagquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom niet?
C_A gaat met iedereen een duet karaoken
dat dacht ik nietquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom niet?
C_A gaat met iedereen een duet karaoken
Jij niet zingen? Waarom niet?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat dacht ik niet
Dat doe Pinda wel
Ohquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat dacht ik niet
Dat doe Pinda wel
Een rap battlequote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan niet zingen
[..]
Battlen?
Andere fokkers wel?quote:
Ik kan vanwege mijn image niet dansenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee
Ik ga niet zingen en niet rappen. het enige wat ik wel kan is bier drinken en dansen
Gewoon doenquote:
Neee niet pittig!!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:44 schreef Lot88 het volgende:
spannendd kapster komt zo.. ik ga voor een lekker kort pittig rood kapsel
Hoe kortquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:44 schreef Lot88 het volgende:
En een tuinbroek? Waarom, waarom doen sommige vrouwen dat.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:44 schreef Lot88 het volgende:
En als het dreigt te gaan regenen zo'n gele poncho aantrekken...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:46 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
En een tuinbroek? Waarom, waarom doen sommige vrouwen dat.
wat is er mis met een tuinbroek?! lekker comfortabel lekker uggs er overheen in de winter en in de zomercrocs!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:46 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
En een tuinbroek? Waarom, waarom doen sommige vrouwen dat.
Een soort Sinead O'Connor?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:48 schreef Lot88 het volgende:
[..]
lekkerpittig!
@C_A ik zat te denken aan een cm of 7?
nee joh gewoon mijn tubantia regenpak!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En als het dreigt te gaan regenen zo'n gele poncho aantrekken...
Hoe kort is het dan???quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:48 schreef Lot88 het volgende:
[..]
lekkerpittig!
@C_A ik zat te denken aan een cm of 7?
Is zij echt 22, de horror...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe kort is het dan???
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Dat kapsel vind ik niets, mijn persoonlijke mening. Misschien dat het jou wel leuk staat dan neem ik mijn woorden terug.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]
waarom nietwat is er mis met lekker kortrood en pittig heb jij toch ook?!
Die onderste zou ik wel gevenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe kort is het dan???
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:12 schreef Myraela het volgende:
Ik heb haarseks gehad met palawans baardje. Kusjekroel.
Hoe gaat alles in het leven van Bart, op het moment?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En wat word de naam van de kleine?
Life sucks and then you diequote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoe gaat alles in het leven van Bart, op het moment?
Me jelly.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:12 schreef Myraela het volgende:
Ik heb haarseks gehad met palawans baardje. Kusjekroel.
Nee, ik ben net weer langs geweest, maar geen antwoord. Ik heb een briefje in de bus gedaan met dat ze het maar moeten komen brengen als ze thuis zijn.quote:
Hell yeah, het lukt alleen nog niet zo bestquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Life is what you make of it
Ik ben een hele slechte tuinmanquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:37 schreef Lot88 het volgende:
[..]
je moet dan ook zelf de bloemetjes buiten zetten
Ja, dat herken ik wel jaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hell yeah, het lukt alleen nog niet zo best
kop op, kerelquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hell yeah, het lukt alleen nog niet zo best
[..]
Ik ben een hele slechte tuinman
Ik ben gewoon moe en dus in een zeurbui
Weet je hoe lastig dat slaaptquote:
Ze houden niet van kinderen denk ik.quote:
Kindjes van 7-12quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze houden niet van kinderen denk ik.
Tieners lijken me erger, net als baby's.quote:
Nah, tieners is een leuke leeftijd. Het zijn de blerende kindjes die vervelend zijn en je leegzuigenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Tieners lijken me erger, net als baby's.
Ik ben een tienerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Tieners lijken me erger, net als baby's.
Zo deed ik dat ook vroeger, baas.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:15 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik ben een tiener15 jaar jong/oud. En ik probeer me dan ook zo veel mogelijk af te zonderen van die "mooiboys" en aanhang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |