Ik heb even zijn topics gelezen maar ik vind hem wel om te lachen en een grapige troll.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:15 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb dikkebroekzak ook al in andere topics gezien waar ik geen goed beeld van hem kreeg.
Leuk verhaal, 6.3/10. Voor de volgende keer kan ik je aanraden je eens te verdiepen in het verschil tussen doodslag en moord.quote:Op zondag 15 januari 2012 03:13 schreef withloveproductions_ het volgende:
Ik heb geen medelijden met hem. Absoluut niet. Zodra je iemand vermoord neem je ook meteen je recht om zelf te leven af. Kogel door het hoofd. Laten lijden, langzame pijnlijke dood. Laat hem fysiek voelen wat de ouders van het meisje mentaal hebben moeten doorstaan.
Je kan alleen legaal moorden als je President ben(t)van............................?quote:Op zondag 15 januari 2012 10:30 schreef grrrbeer het volgende:
Je moet ook geen miljonairsdochters vermoorden, zeker niet buiten West-Europa.
Is hij nu al voor twee moorden veroordeeld? Ben benieuwd waar je dat vonnis vandaan hebt getoverd.quote:
Hij bekent toch zelf of heb ik dat? Koelbloedig en emotieloos. En ja: moord is op voorbedachte raden en doodslag ongepland. Dan nog.quote:Op zondag 15 januari 2012 10:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Leuk verhaal, 6.3/10. Voor de volgende keer kan ik je aanraden je eens te verdiepen in het verschil tussen doodslag en moord.
hmmm een totale ommekeer... Maar goed, ik ben de beroerdste niet...quote:Op zondag 15 januari 2012 18:17 schreef allesbeterweter het volgende:
Idd en daarom heb ik ook wel een beetje begrip voor je ik ben een grote Fan van je topics en dat meen ik.
Ik kende jou niet en dacht ik lees zijn berichten even, en ik ben echt totaal veranderd van mening hoe ik over jou dacht.
Ik snap ook waarom je nu gelijk heb en heb ook 2 maal excusses aangeboden.
Ik vind je een grapige kerel en geniet van je topics echt waar die van die rat vond ik geweldig!
Maar ga er niet te diep op in anderst veraad ik teveel.
Nogmaals mijn Excusses voor mijn slechte taal gebruik en de grapige opmerkingen naar jou.
quote:Op zondag 15 januari 2012 18:32 schreef allesbeterweter het volgende:
Ik heb een C.I.A raport mogen inzien van een oude college maat,en de C.I.A was er inderdaad bij betroken en er is een heel complot rond de moord op Florres dus ik twijfel zelf ook.
Ik ga dit in de toekomst nog even verder uitzoeken,dus dan hoor je wel meer.
Kan er nu nog niet zo veel op in aan,zijn nog teveel geheimen raporten onderweg naar Nederland.
quote:Op zondag 15 januari 2012 18:32 schreef allesbeterweter het volgende:
Ik heb een C.I.A raport mogen inzien van een oude college maat,en de C.I.A was er inderdaad bij betroken en er is een heel complot rond de moord op Florres dus ik twijfel zelf ook.
Ik ga dit in de toekomst nog even verder uitzoeken,dus dan hoor je wel meer.
Kan er nu nog niet zo veel op in aan,zijn nog teveel geheimen raporten onderweg naar Nederland.
Je bent geen haar beter dan die Joran.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:30 schreef Copycat het volgende:
Van mij mag Joran 30 jaar wegkwijnen. In een donker hoekje.
Klopt. Ik weet ook meer van de verdwijning van een Amerikaans meisje, deed er stoer over, troggelde haar moeder geld af en heb net de gruwelijke moord bekend op een Peruviaanse.quote:
Dat treft toch meer mensen jaquote:Op zondag 15 januari 2012 19:10 schreef Copycat het volgende:
Beter maak je je inderdaad druk over de Hamsterbingo bij AH.
Misschien komen er wel copycats!quote:Op zondag 15 januari 2012 19:18 schreef thabit het volgende:
Ergens is het wel jammer dat hij nu geen moorden meer kan plegen. Daar wordt het nieuws toch wel een stuk saaier van.
Filemon? Nee joh, die kan nooit een Joran spelen. Kunnen ze daar geen So you wanna be a Joran-talentenjacht voor maken?quote:Op zondag 15 januari 2012 19:21 schreef Adelante het volgende:
Heeft Reinout al een film aangekondigd???? Met in de hoofdrol Filemon als Joran en Doutzen als Nathalee
en dan met Willem van Eijk in de jury :quote:Op zondag 15 januari 2012 19:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Filemon? Nee joh, die kan nooit een Joran spelen. Kunnen ze daar geen So you wanna be a Joran-talentenjacht voor maken?
die had nog een keuze,ik vond het voor Blondi veel ergerquote:Op zondag 15 januari 2012 19:55 schreef damirovic het volgende:
ik heb ook medelijden met hitlerhij keek zo zielig in die bunker met zijn vrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |