Je moet even kijken naar het merk, ik heb namelijk alleen nog maar baramix van die merken, normaal heb ik ook massala, maar die heb ik dus nu niet meerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:00 schreef Puckzzz het volgende:
Kom d'r maar in met die foto
die onderste is wit
Ja kouseband hebben ze soberso...ze zullen de kruiden ook wel hebben...oh damn ik heb er nu al zin inquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Puckzzz, de tent waar je de roti hebt gehaald heeft het vast ook wel.
Gebruik wel kouseband en geen sperziebonen, die worden slap.
En natuurlijk genoeg pepertjes er doorheen doen, mjam mjam
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, die is het!quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:01 schreef bleiblei het volgende:
Skuu zit te vloeken, ze heeft alles al wat in de koffer zit.
*Faal*.
Maar wel props voor de samenstelling. Dan zit er ws. niet veel roze in.
Ik had trouwen 14/16.
2 vage veraf foto's had ik mis gegokt.
lekker hoor!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja kouseband hebben ze soberso...ze zullen de kruiden ook wel hebben...oh damn ik heb er nu al zin in
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:01 schreef bleiblei het volgende:
*Faal*.
Ik had trouwen 14/16.
Jaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, die is het!
Die is het meest verkrijgbaar én lekker!
Wel pepertjes toevoegen, anders een beetje lafjes.
Die pauperverpakkingen ook altijd hequote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
En nog een betere foto van het zakje
[ afbeelding ]
Neeee! Wat jammer zeg.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:01 schreef bleiblei het volgende:
*Faal*.
Ik had trouwen 14/16.
Incl. gezicht als je de "smaakbeleving" opeetquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:04 schreef Puckzzz het volgende:
Dankdankdank Dames!
Ik beloof een foto te maken van het gerecht!
Maar wel makkelijk te herkennenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die pauperverpakkingen ook altijd he
En ze heeft ook echt ALLES AL WAT IN DE KOFFER ZIT!!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]NOES!!!!!!
Wat kak![]()
Ik had haar zo graag ook leuke lakjens gegund
nieuwe hobby beginnen?quote:
Graag gedaan! En ik vrees dat ik na het zien van jou foto mijn ingevroren bak Roti ook weer uit de vriezer haalquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:04 schreef Puckzzz het volgende:
Dankdankdank Dames!
Ik beloof een foto te maken van het gerecht!
yes, dat zeker!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar wel makkelijk te herkennen
nee joh, er zit zat in voor me! Het is vooral een reality check!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]NOES!!!!!!
Wat kak![]()
Ik had haar zo graag ook leuke lakjens gegund
Ik MOET Skjoes collectie IRL zien de 30equote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:05 schreef Joysa het volgende:
En er zitten echt super toffe dingen, en echt super veel
De 30e van wat?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik MOET Skjoes collectie IRL zien de 30e
bb overdrijft jongequote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En ze heeft ook echt ALLES AL WAT IN DE KOFFER ZIT!!
ik ken de lijst....like...echt ALLES??????
wij krijgen het wel binnenkort, moet alleen nog door de gevel heen getrokken worden...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
De grap is dat je geen glasvezel in je huis kunt hebben, dat ligt alleen onder de grond
hoop je........quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK WIL OOK ROTI
is dat moeilijk?
Vanavond indonesisch buffet
Zeker weten??quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee joh, er zit zat in voor me! Het is vooral een reality check!de inhoud is tof!!!
Nee helemaal niet moeilijkquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK WIL OOK ROTI
is dat moeilijk?
Maar toch niet door je huis heen? Dan heb je toch CAT 6 kabels?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wij krijgen het wel binnenkort, moet alleen nog door de gevel heen getrokken worden...
Groene draadje steekt al enkele weken boven de grond uit in de tuin
* BBQ-kip wacht op afspraak daarvoor
Als je het weleens gegeten hebt en van koken houdt is het niet moeilijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK WIL OOK ROTI
is dat moeilijk?
Weet ik het, ben niet voor niks met een nerd getrouwd, mag hij oplossenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar toch niet door je huis heen? Dan heb je toch CAT 6 kabels?
En kouseband! En niet de diepvries, die vond ik de vorige keer echtquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als je het weleens gegeten hebt en van koken houdt is het niet moeilijk.
Maar goed, je moet even de spullen hebben.
En geen pauperkip en pauperaardappels nemen, maar lekkere
Beide ben ik onwijs met je eenschquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En kouseband! En niet de diepvries, die vond ik de vorige keer echt
Ik gebruik altijd kipfilet en dan wat grotere stukken snijden, want ik hou niet van kluiven
Gaan we samen roti voor de meet makenquote:
Ik wil privéles want dan kan ik alles opetenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gaan we samen roti voor de meet maken
Dan is er nog ruimte voor falenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:09 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik heb woensdag ook maar eens een faallijst gemaaktik heb maar 107 lakjes
Lekker!!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
en als ekte junken plopten zij een biertje. Zondigdag ftw!!!
Kan wel. Maar is rete duur en je schiet er geen reet mee op. Met CAT6 heb je al een gigabit lijn lopen. Knap abonnement waar je een gigabit per seconde upload. Dan mag ze wel verrekte veel verdienen met der webshop en erg veel bagger het internet opknallenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar toch niet door je huis heen? Dan heb je toch CAT 6 kabels?
Wachtend op de Holland collectiequote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan is er nog ruimte voor falen
Als ik het maak, maak ik altijd onwijs veel. Want je moet wel genoeg hebben voor iedereen en eventueel voor laterquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil privéles want dan kan ik alles opeten
Dan knalt mijnquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Kan wel. Maar is rete duur en je schiet er geen reet mee op. Met CAT6 heb je al een gigabit lijn lopen. Knap abonnement waar je een gigabit per seconde upload. Dan mag ze wel verrekte veel verdienen met der webshop en erg veel bagger het internet opknallen.
Kortom, tis een dom wijf die der snater moet houden als het over zaken gaat waar ze geen verstand van heeft.
Ok ik kom morgenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als ik het maak, maak ik altijd onwijs veel. Want je moet wel genoeg hebben voor iedereen en eventueel voor later
Hoevaakwel niet zegt, jij maakt altijd teveel eten
![]()
Jamaar, jamaar.....
Goeden samenvatting.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Kan wel. Maar is rete duur en je schiet er geen reet mee op. Met CAT6 heb je al een gigabit lijn lopen. Knap abonnement waar je een gigabit per seconde upload. Dan mag ze wel verrekte veel verdienen met der webshop en erg veel bagger het internet opknallen.
Kortom, tis een dom wijf die der snater moet houden als het over zaken gaat waar ze geen verstand van heeft.
Ik had de vorige keer ook nog gefrituurde eitjes geprobeerd te maken. Was goed gelukquote:
Jonge, dan kan ze wel stoppen met d'r blogquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jij hebt al een NickGizmo!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bleiblei snapt het![]()
Ik wil ook een bleiblei
Je lief gebruikt de gigabit lijn waarschijnlijk voornamelijk om films vanaf laptop naar mediabox ofzo te streamenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan knalt mijnveel bagger het internet op met zijn CAT 6 kabels
In gekke vrouwentaal: uploaden is poeptraag.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je lief gebruikt de gigabit lijn waarschijnlijk voornamelijk om films vanaf laptop naar mediabox ofzo te streamen. En downloaden. Verschil tussen downloaden en uploaden is in het algemeen een factor 5 tot 10. Dwz. 25mb lijn download = 2,5mb upload lijn.
En hij heeft geen legoquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar die is niet zo tactloos en die zeikt geen bjoetieblogs af
Je mag wel wat van mij lenenquote:
Ik d8 dat je overeenkomsten zocht, net zoals bij bleiblei tactloos en bjoetieblogs afzeiken zoals jij dat ook doetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik d8 dat je overeenkomsten zocht, net zoals bij bleiblei tactloos en bjoetieblogs afzeiken zoals jij dat ook doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn hart, wat doe je
ruilen voor nagellak?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die hebben wij ook.
Onding. Iemand ruilen voor een nieuwe dell laptop?.
Ik heb alleen een frambozenroze van 4 maanden oudquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die hebben wij ook.
Onding. Iemand ruilen voor een nieuwe dell laptop?.
Hmm, jammer van het rozequote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb alleen een frambozenroze van 4 maanden oud
Ja die vind ik ook leukquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hmm, jammer van het roze.
Ik zat laatst te kijken bij Dell en die Threadless skins zijn wel erg vet.
Kwam alleen uit op een laptop van 900 euro toen ik aan het einde van het configureren was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:39 schreef megamandy het volgende:
Heb ik ooit verteld van de gek die bij mijn vriend op de gang woont?
even in spoiler want het is een heel verhaal, maar ik wil het even kwijt
Wat een mongolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:39 schreef megamandy het volgende:
Heb ik ooit verteld van de gek die bij mijn vriend op de gang woont?
even in spoiler want het is een heel verhaal, maar ik wil het even kwijt
Wat een rotsituatie zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ja precies, ik snap wel dat huurders in Nederland heel beschermd zijn, maar in dit geval is de veiligheid van de andere huurders ook niet gewaarborgdquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En zo klote dat er niks aan gedaan wordt ook
?quote:
Oh, ik snapte er al geen kont van.quote:
Dat ze er nog 30 heeft waar ze een keuze uit moet maken denk ikquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, ik snapte er al geen kont van.
(nu nog niet trouwens)
ze vind er 30 leuk, en gaat er wss niet 30 uithalen dus ze moet uitdunnen welke ze wiltquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, ik snapte er al geen kont van.
(nu nog niet trouwens)
ohhhh, lekker! Daarvan vind ik de textuur zo lekkerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik had de vorige keer ook nog gefrituurde eitjes geprobeerd te maken. Was goed geluk
woooooooooooooo!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Yay! Vanavond freddy vs jason op tvAlleen is
thuis die wilt vast niet kijken
casa du mels, prima eten en gezellige mensen daar!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Thanks voor de vertalingen UNF en Sjaan!![]()
Sjaan, hoe heet die eettent aan het water waar jij woont ook alweer? Waar ze biologische hamburgers en frieten en andere lekkere lunchdingen hebben.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ohhhh, lekker! Daarvan vind ik de textuur zo lekker![]()
Mijn collega was gisteren aan het uitleggen dat dat een etenswaar is, ik echt "duh, dat ken ik toch allang". Geloofde hij me niet![]()
Omdat ik soms racistisch getinte grapjes maak dacht hij dat ik racist was en dat ik nooit buitenlandse gerechten eet of maak![]()
![]()
Op veronica, maar begint wel pas om 2.10 zie ik nuquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
woooooooooooooo!
Waaro? Zullen we simultaan kijken???
Dat is vast een goed argument voor je vent om hem wel te zien!
Serieus? Ik dacht dat dat je daar je huis mee bedoeldequote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
casa du mels, prima eten en gezellige mensen daar!
.... EMOSLINGER ALSJEBLIEFTquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat dat je daar je huis mee bedoelde![]()
![]()
![]()
![]()
Oh dan ben ik toch niet gekquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
.... EMOSLINGER ALSJEBLIEFT
k bedoelde ook mijn huis
heb namelijk geen idee waar kip t over heeft
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ohhhh, lekker! Daarvan vind ik de textuur zo lekker![]()
Mijn collega was gisteren aan het uitleggen dat dat een etenswaar is, ik echt "duh, dat ken ik toch allang". Geloofde hij me niet![]()
Omdat ik soms racistisch getinte grapjes maak dacht hij dat ik racist was en dat ik nooit buitenlandse gerechten eet of maak![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
k bedoelde ook mijn huis
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
k bedoelde ook mijn huis
da's gewoon een gekookt ei en die dan frituren tot hij een beetje chewy is en dan in de massala donderen, jam!quote:
dat si wel een beetje laat... jammer... maar we kunnen ook die Wolf Creek kijken, mits beetje te pruimenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Op veronica, maar begint wel pas om 2.10 zie ik nuDaarvoor komt wolf creek, zal ook wel een thriller/horror zijn.
bedoel je burgermeester?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Thanks voor de vertalingen UNF en Sjaan!![]()
Sjaan, hoe heet die eettent aan het water waar jij woont ook alweer? Waar ze biologische hamburgers en frieten en andere lekkere lunchdingen hebben.
Ik zal even moviemeter checken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat si wel een beetje laat... jammer... maar we kunnen ook die Wolf Creek kijken, mits beetje te pruimen
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EMOSLINGER BIJ DEZE GRANTED!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja weet ik het, ik heb een kennis die in jouw wijk woont, al weet ik wel dat het aar fucking groot is enzo...
Ik ga wel zelf even zoeken
Eerste die het goed heeft krijgt een emoslingerquote:Hoe noem je een Marokkaan die een vliegtuig bestuurt?
nope... het was zo'n hippe tentquote:
Terroristquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Over racistische grapjes gesproken:
[..]
Eerste die het goed heeft krijgt een emoslinger
hoax Marokkanen hebben geen baanquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Echte digi-liefdequote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zal even moviemeter checken.
Door dat we kunnen ook.. kijken lijkt het net alsof we samen op de bank film gaan kijken
de pilootquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
EEN PILOOT!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Precies!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Precies!
Rest is een stelletje racisten zeg!![]()
![]()
![]()
![]()
emoslinger pleaseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knoei
ach, dat red ik wel, jij?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
http://www.moviemeter.nl/film/28399 ziet er wel goed uit, maar begint ook pas om 12 u
vliegtuigquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Precies!
Rest is een stelletje racisten zeg!![]()
![]()
![]()
![]()
Heul niet, want jij zei dat het een racistisch grapje was en dat is het heul niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
[/quote]quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[quote]Op vrijdag 13 januari 2012 18:23 schreef Loqi het volgende:
[..]
emoslinger please
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:24 schreef Sharana_LV het volgende:
Oh de kat drinkt nu ook rooibosthee, dan vinden ze alleen minty marokko niet lekker
Ja IJburg, maar wist niet zeker of ik dat mocht zeggen hier, zo mag ik hier ook niet zeggen dat SQ bij de Wibra werkt enzoquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]maar het was op ijburg of ergens anders in amsterdam?
Je jat mijn emoslingerquote:
Komt door die falende quote van kipquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Komt door die falende quote van kip
they see me failing, they hatin'!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Komt door die falende quote van kip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:27 schreef Sharana_LV het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik lollerde
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:27 schreef Sharana_LV het volgende:
whehehehehe, meestal klopt het ook nog...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen Nederlands kunnen, tenzij je een formulier moet invullen voor een uitkering en zulksKip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ah joh laat ze maar langs komen met mijn waakkattenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja IJburg, maar wist niet zeker of ik dat mocht zeggen hier, zo mag ik hier ook niet zeggen dat SQ bij de Wibra werkt enzo
Wurg ze met een tassjaaltjequote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ah joh laat ze maar langs komen met mijn waakkatten
naar die verjaardag?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben beaus
en ik zit nog steeds in trainingsbroek terwijl we over 15 minuten weg moeten. Meneer gaat maar lekker alleen
Ik heb geen badquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
naar die verjaardag?
Gewoon iets lekkers te eten bestellen en gaan opvreten, dan in bad duiken met Lush.
Dát zal hem leren!
gewoon het doucheputje dicht doen met zo''n stop en gaan zitten met de deurtjes van de douche dicht geduct-tapedquote:
Goeden oplossingquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gewoon het doucheputje dicht doen met zo''n stop en gaan zitten met de deurtjes van de douche dicht geduct-taped
PICS!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:29 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai ! Thuis
En voorbeeld trouwkaarten zijn binnen whao![]()
Nu kiezen
oeee nice!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:29 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai ! Thuis
Nu kiezen
Hoe weet jij dat nou weerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
HOI nick, douche door ipv dat je meeleest
Neinquote:
Leuk! Wij hebben ze zelf gemaakt met de ideeën van voorbeeldkaarten gejatquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:29 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai ! Thuis
Nu kiezen
Ja ik had al geeditquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nein![]()
Over een maandje; als ik ze toch moet versturen
Maar dit zijn wel de leuke dingen om uit te zoeken voor den trouw![]()
Snap ik ! Wilden wij ook doen... En toen beseften we dat we te lui waren en we er niet uitkwamenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Leuk! Wij hebben ze zelf gemaakt met de ideeën van voorbeeldkaarten gejat
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Snap ik ! Wilden wij ook doen... En toen beseften we dat we te lui waren en we er niet uitkwamenToen kwamen we op een paar mooien voorbeelden en hebben we maar beslist om gewoon te bestellen *klaar*
En vriendlief gaat morgen zijn pak uitzoeken!
Volgende week afspraak met de zaal en ringen uitzoeken whaooRoze trouwwolk ! Ik loop er op
Zo. Dat is er uit.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:36 schreef Loqi het volgende:
[..]ik wordt er zelf gewoon vrolijk van, van je berichtje lezen
romantisch jonguh!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:35 schreef Joysa het volgende:
Waarom wil je eigenlijk trouwen?
Omdat alles dan makkelijker te regelen is of gewoon omdat het kan?
klinkt lullig, niet zo bedoeld
jonguh is een woord wat vaak door de mannen van de satirische serie en film New Kids wordt gebruiktquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
jonguh is een woord wat voor door de mannen van de satirische serie en film New Kids wordt gebruikt
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Is wel slim, wij hadden nog best veel stress met uitzoeken en maken enzo...
Waar ga jij ook alweer trouwen? Wat voor zaal enzo?
Ik kijk heel vaak naar mijn ring, ik vind hem zo mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mwa makkelijker regelen...... Ja aan de ene kant (we hebben geen samenlevingscontract); maar voornamelijk omdat het kan (ik weet dat het niet lullig bedoeld is; het gaat mij ook meer om het idee.. het feest... de dag die we er van kunnen makenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:35 schreef Joysa het volgende:
Waarom wil je eigenlijk trouwen?
Omdat alles dan makkelijker te regelen is of gewoon omdat het kan?
klinkt lullig, niet zo bedoeldEigenlijk het romantische aspect
)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ik d8 eerst altijd 'OMG ja trouwen!' En toen zeiquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Leuk toch
![]()
Ja precies !! Ik kan me het wel enigszings voorstellen
Foto's van de zaalOmg Priem wat mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Mwa makkelijker regelen...... Ja aan de ene kant (we hebben geen samenlevingscontract); maar voornamelijk omdat het kan (ik weet dat het niet lullig bedoeld is; het gaat mij ook meer om het idee.. het feest... de dag die we er van kunnen makenEigenlijk het romantische aspect
)
Volgens mij wordt het echt geweldig!
oh daar ja! daar ben ik wel geweest voor koffieleut maar nooit wat gegetenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Sjaan:
http://www.blok4.nl/
Die was het
Wel lekker eten, jammer dat het zo'n hoog Vak Zuid gehalte heeft qua publiek (in het olympisch stadion zit dat, daar kun je "Hollandse tapas" bestellen, bitterballen en blokjes kaas en worst)
[..]Leuk toch
![]()
Ja precies !! Ik kan me het wel enigszings voorstellen
Foto's van de zaalOkee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Mwa makkelijker regelen...... Ja aan de ene kant (we hebben geen samenlevingscontract); maar voornamelijk omdat het kan (ik weet dat het niet lullig bedoeld is; het gaat mij ook meer om het idee.. het feest... de dag die we er van kunnen makenEigenlijk het romantische aspect
)
En die zaal is wel tof !Ja dat heb ik dus ook, ik kan ook wel mn hele leven bij iemand blijven zonder te trouwenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik d8 eerst altijd 'OMG ja trouwen!' En toen zeieerlijk waarom hij er niet echt op zat te w88 enzo (hij heeft ook nare dingen meegemaakt en heeft een beetje het gevoel dat trouwen meer stukmaakt dan oplevert). Daarnaast gaf hij nog wat argumenten. En dat vond ik wel erg logisch en nu hoef ik niet echt meer te trouwen
![]()
Hij denkt dat ik dat alleen maar zeg omdat hij niet wilde. En hij neigt nu steeds meer naar wel trouwenWuuuuh dat klinkt romantischquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vond het mooi om te vieren dat we bij elkaar zijn, van elkaar houden, bewust voor elkaar gekozen hebben en voor zover nu te voorzien is, altijd bij elkaar willen blijven.
En dat dan met al onze vrienden en familie vieren
Maar als je het niet wil, of ertegen bent ofzo, vind ik dat ook prima hoor
Ik ben niet anti heur, maar ik voel me ook altijd zo ongemakkelijk op bruiloften, alsof je daarvoor niet gelukkig samen was en niet al wist dat je de rest van je leven samen wil blijven.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Datquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vond het mooi om te vieren dat we bij elkaar zijn, van elkaar houden, bewust voor elkaar gekozen hebben en voor zover nu te voorzien is, altijd bij elkaar willen blijven.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]Leuk toch
![]()
Ja precies !! Ik kan me het wel enigszins voorstellen
Foto's van de zaalIs daar het eten of ook het trouwen zelf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
)
In België dus? (waarom zeg jij eigenlijk vaak Bels? Ik snap dat niet)
Mooi hoor! Beetje strak voor mijn smaak, maar dat boeit niet, want niet mijn huwelijk
Mooi en chique de friemel!Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
kansloze mensen he... mijn vent werkte eerst in het stadion in een klein bedrijfje aan de zijkant. Die gingen daar ook vaak bieren, export Heineken en dat soort onzin.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh daar ja! daar ben ik wel geweest voor koffieleut maar nooit wat gegeten
vak zuid is![]()
dat is onze gemeente bar
Mooi bericht zo tussen alle romantiek inquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:43 schreef Puckzzz het volgende:
POEHEEEE!!! Ik hoef alleen nog maar dood te gaan, verrrot ben ik al!!
*Spuit nog maar es met luchtverfrisser door het toilet....
Bels wordt hier voornamelijk in braboland gebruiktquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is daar het eten of ook het trouwen zelf?
In België dus? (waarom zeg jij eigenlijk vaak Bels? Ik snap dat niet)
Mooi hoor! Beetje strak voor mijn smaak, maar dat boeit niet, want niet mijn huwelijk
Mooi en chique de friemel!
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:43 schreef Puckzzz het volgende:
POEHEEEE!!! Ik hoef alleen nog maar dood te gaan, verrrot ben ik al!!
*Spuit nog maar es met luchtverfrisser door het toilet....
Nu pas ja, emo slingerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
HOI nick, douche door ipv dat je meeleest
Mijn voornaamste issue is dat ik er helemaal niet van hou om zo in de spotlight te staanquote:
Misschien moet ik het gewoon even uitproberenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Joysa, het is gewoon nog even extra na het trouwen, extra verbintenis, extra schattig, extra leegloop van de spaarrekening
Oh dat dan weer welquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn voornaamste issue is dat ik er helemaal niet van hou om zo in de spotlight te staan
Ohquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:47 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ja, ik heb foto's gemaakt... komen er aan, moet nog even verkleinen en uploaden enzulks
Oh vandaar, had er nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bels wordt hier voornamelijk in braboland gebruikt
Wij trouwen hier in het dorp; maar het feest hebben we in België![]()
Zaal is gravenhof in torhout trouwensWe hebben bewust voor die zaal gekozen; omdat wij 1) de zaal errrrrg mooi vonden en omdat er hotel bij zit en vakantiehuis (en een bruidssuite in de tuin
). Ideaal voor ons dus ! Familie vertoeft in het hotel
Kan ik me voorstellenquote:
Lindy!quote:
YOU'RE THE ONE THAT I WANTquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen
Het is veel geld (alhoewel.. je kan het zo duur maken als je zelf wilt); voor ons is het alles er omheen ook
![]()
Alleen die openingsdans... moeten we nog eens goed over nadenken wat wij willen (liefste geen; maar das ook zo duf...)
Improper dancing was het bij ons!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen
Het is veel geld (alhoewel.. je kan het zo duur maken als je zelf wilt); voor ons is het alles er omheen ook
![]()
Alleen die openingsdans... moeten we nog eens goed over nadenken wat wij willen (liefste geen; maar das ook zo duf...)
Ik ben bang dat ik niet onder die dans uitkom,quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen
![]()
Ziet eruit als een neus inhalerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Nicorette inhaler.... WTF!
Oh, over stoppen met roken gesproken, hoe gaat het Puckzzz?
Ja ik woon hierquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh vandaar, had er nog nooit van gehoord
Ben jij nou officieel geëmigreerd naar Nederland trouwens? Ik vaak me dat weleens af, lijkt me nog best lastig, een hoop uitzoekwerk en rompslomp.
Jullie trouwen dus voor de Nederlandse wet?
En goede redenen om het op jullie locaties te doen!
Leuk leuk leuk!
dan kan ie jou toch wel even wat lesjes geven vantevorenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik niet onder die dans uitkom,heeft bijna 10 jaar op hoog niveau gestijldanst
Gloep, zo je neus in!quote:
Ja maar ik ben zo lompquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:51 schreef Loqi het volgende:
[..]
dan kan ie jou toch wel even wat lesjes geven vantevoren
Niet goedquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Nicorette inhaler.... WTF!
Oh, over stoppen met roken gesproken, hoe gaat het Puckzzz?
Morgen weer stoppen, gewoon die stinkpeuken verslaan, YOU CAN DO IT!quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Improper dancing was het bij ons!
Electric Six FTW!
dat soort mensen....quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn vriendin deed een men-cleanse van 365. Nu na een maand heeft ze haar status weer op in een relatie gezet
Daarom.. grease..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Probleem: Vriendlief kan echt niet dansen.. Boeit het niet... Heeft al gezegd: Kunnen we niet gewoon hossen en dat ik meteen weer op mijn stoel kan gaan zitten?
Hij gaat ook heel de avond niet op de dansvloer staanBen ik zeker
lieve puckziequote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:54 schreef Puckzzz het volgende:
En dan ga ik nu gauw douchen en optutten zodat ik niet al jullie boze reacties lees
Wij hebben beide geen ritmegevoel en hij danst echt als een mongool.... mijn vriendinnen noemen hem Happy Feet omdat die voeten overal heen gaanquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Probleem: Vriendlief kan echt niet dansen.. Boeit het niet... Heeft al gezegd: Kunnen we niet gewoon hossen en dat ik meteen weer op mijn stoel kan gaan zitten?
Hij gaat ook heel de avond niet op de dansvloer staanBen ik zeker
Offffffffffffffffffffffffquote:
Die is ook tofquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Morgen weer stoppen, gewoon die stinkpeuken verslaan, YOU CAN DO IT!
dat maakt dus niks uit als je in de EU woonde daarvoor ofzo? Lomp zeg...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik woon hierMaar ik ben nog steeds belgische
Woon hier nog niet lang genoeg om NL'se te worden. Over een jaartje mag ik daar voor rond kijken
Ja het is een behoorlijk gedoe qua papieren enzostomme immigratiedienst die ook in den haag zit
Helaas moet ik ze zelf gaan ophalen... En ik moet straks persoonlijk er naar toe als ik getrouwd ben want dan hebben ze ook mijn vingerafdruk nodigquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat maakt dus niks uit als je in de EU woonde daarvoor ofzo? Lomp zeg...
Als ik een keertje papieren voor je moet halen ofzo roep je maar, ik zit daar vaak vlakbij in de buurt
Hij wil graag dat je mee gaatquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Meneer gaat weg
'Dus je gaat niet mee?'
Serieus kom je daar nu mee?
Ja niet dusquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hij wil graag dat je mee gaatMorantischhhhh
ah, da's wel weer jammer... moet je dan naar Rijswijk of naar Den Haag?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Helaas moet ik ze zelf gaan ophalen... En ik moet straks persoonlijk er naar toe als ik getrouwd ben want dan hebben ze ook mijn vingerafdruk nodig![]()
gewoon demonstratief op de bank gaan liggen masturberenquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gewoon demonstratief op de bank gaan liggen masturberen
Ze zit al een hele tijd te wachten op Nick, die niet op schiet en ze heeft ook eigenlijk geen zin om te gaanquote:
stagemarkt is toch lomp, gewoon niet gaan. Zo deed ik het altijd, EINZZZ111!!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mijn opleiding faalt.
"Hey jongens jullie lopen nu 2dejaarsstage op woensdag en donderdag hè? Nou, dan plannen wij de stagemarkt voor 3dejaarsstages op een donderdag, van 10 tot 1. Puik plan he!"
Tnx!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ze zit al een hele tijd te wachten op Nick, die niet op schiet en ze heeft ook eigenlijk geen zin om te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
Ja maar, ik weet echt nog niet wat voor 3dejaarsstage ik wil.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
stagemarkt is toch lomp, gewoon niet gaan. Zo deed ik het altijd, EINZZZ111!!!!
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:05 schreef Lindytje het volgende:
Goed, dit was dus den meerkoet.....
[ afbeelding ]
En dit heb ik gefabriceerdVooral den lippen zijn
(Ooglook vind ik niet eens zo verkeerd stiekem![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik vind de ooglook echt tof maar door de lippen schoot mn chocolaatje bijna mn neus in
![]()
Knoei
[ afbeelding ]
)
BriljantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
disclaimer
Ach ze kan wel 3 kwartier hier zitten en zeggen dat ik niet klaar ben, maar 18.40 was ik al klaar en toen zat mevrouw nog in dezelfde positie achter de laptopquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ze zit al een hele tijd te wachten op Nick, die niet op schiet en ze heeft ook eigenlijk geen zin om te gaan
Werd tijdquote:
[ afbeelding ]
)
Ik mis het geluid, maar verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:06 schreef Loqi het volgende:
[..]![]()
![]()
ik vind de ooglook echt tof maar door de lippen schoot mn chocolaatje bijna mn neus in
![]()
zeg, ga eens gezellig doen samenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ach ze kan wel 3 kwartier hier zitten en zeggen dat ik niet klaar ben, maar 18.40 was ik al klaar en toen zat mevrouw nog in dezelfde positie achter de laptop.
[..]
Werd tijd
net een geisha gone bad!quote:
dan een klaagbrief schrijvenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar, ik weet echt nog niet wat voor 3dejaarsstage ik wil.
Dit deden ze met de propedeuse-uitreiking ook al, fijn plannen op een stagedag!
Okido!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:09 schreef PriemGirl het volgende:
Koppels die online ruzie gaan maken![]()
@Kip: in den haag ! Koffiemeet is altijd goed !! Als ik nog eens naar den haag moet; roep ik
@Lin whaooooo die ogen zijn wel vet; maar.. ja... ik mis een duckface thought![]()
![]()
![]()
KUT!!!! Damn... tuurlijk, een duckfacequote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:09 schreef PriemGirl het volgende:
Koppels die online ruzie gaan maken![]()
@Kip: in den haag ! Koffiemeet is altijd goed !! Als ik nog eens naar den haag moet; roep ik
@Lin whaooooo die ogen zijn wel vet; maar.. ja... ik mis een duckface thought![]()
![]()
![]()
Ik moest een hele meerkoet kwijt op een oogquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:11 schreef bleiblei het volgende:
Ik vind em wel tof. Had alleen heftigere makeup rond je ogen verwacht.
met wimperlijm zon vogel op je gezichtquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik moest een hele meerkoet kwijt op een oog
Bedoel je dat oranje/rood zo uitgewerkt richting haar slapen, JOAHHHHHquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:11 schreef bleiblei het volgende:
Ik vind em wel tof. Had alleen heftigere makeup rond je ogen verwacht.
Oeh, goeden tip!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan een klaagbrief schrijven
Deed ik altijd, werd alleen niet zo gewaardeerd
Iedereen heeft zijn tieten gepost, EINZZZ!!1!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
En weer 2 topics vol in een paar uur.
WHAT DID I MISS EINZ??
Dan moet ik over het zwart heen gaan werken....quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bedoel je dat oranje/rood zo uitgewerkt richting haar slapen, JOAHHHHH
Heb je het nog op Lin? Dan kun je het nog even aanpassen
KUT EN ZEKER WEER GELIJK VERWIJDERD ZOALS WE ALTIJD DOEN ALS WE TIETEN POSTEN?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn tieten gepost, EINZZZ!!1!!!
Ja, helaas voor jou welquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
KUT EN ZEKER WEER GELIJK VERWIJDERD ZOALS WE ALTIJD DOEN ALS WE TIETEN POSTEN?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan moet ik over het zwart heen gaan werken....
Wacht... geef me een kwartier!!
Uiteraard!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
KUT EN ZEKER WEER GELIJK VERWIJDERD ZOALS WE ALTIJD DOEN ALS WE TIETEN POSTEN?![]()
![]()
![]()
![]()
Lieve vogels kunnen ook lelijk zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:19 schreef Stormqueen het volgende:
Da's geen lelijke vogel, da's een lieve vogel
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lieve vogels kunnen ook lelijk zijn
Zal het anders zeggen:
Wat heeft die vogel een mooi karakter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |