Je moet even kijken naar het merk, ik heb namelijk alleen nog maar baramix van die merken, normaal heb ik ook massala, maar die heb ik dus nu niet meerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:00 schreef Puckzzz het volgende:
Kom d'r maar in met die foto
die onderste is wit
Ja kouseband hebben ze soberso...ze zullen de kruiden ook wel hebben...oh damn ik heb er nu al zin inquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Puckzzz, de tent waar je de roti hebt gehaald heeft het vast ook wel.
Gebruik wel kouseband en geen sperziebonen, die worden slap.
En natuurlijk genoeg pepertjes er doorheen doen, mjam mjam
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, die is het!quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:01 schreef bleiblei het volgende:
Skuu zit te vloeken, ze heeft alles al wat in de koffer zit.
*Faal*.
Maar wel props voor de samenstelling. Dan zit er ws. niet veel roze in.
Ik had trouwen 14/16.
2 vage veraf foto's had ik mis gegokt.
lekker hoor!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja kouseband hebben ze soberso...ze zullen de kruiden ook wel hebben...oh damn ik heb er nu al zin in
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:01 schreef bleiblei het volgende:
*Faal*.
Ik had trouwen 14/16.
Jaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, die is het!
Die is het meest verkrijgbaar én lekker!
Wel pepertjes toevoegen, anders een beetje lafjes.
Die pauperverpakkingen ook altijd hequote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
En nog een betere foto van het zakje
[ afbeelding ]
Neeee! Wat jammer zeg.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:01 schreef bleiblei het volgende:
*Faal*.
Ik had trouwen 14/16.
Incl. gezicht als je de "smaakbeleving" opeetquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:04 schreef Puckzzz het volgende:
Dankdankdank Dames!
Ik beloof een foto te maken van het gerecht!
Maar wel makkelijk te herkennenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die pauperverpakkingen ook altijd he
En ze heeft ook echt ALLES AL WAT IN DE KOFFER ZIT!!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]NOES!!!!!!
Wat kak![]()
Ik had haar zo graag ook leuke lakjens gegund
nieuwe hobby beginnen?quote:
Graag gedaan! En ik vrees dat ik na het zien van jou foto mijn ingevroren bak Roti ook weer uit de vriezer haalquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:04 schreef Puckzzz het volgende:
Dankdankdank Dames!
Ik beloof een foto te maken van het gerecht!
yes, dat zeker!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar wel makkelijk te herkennen
nee joh, er zit zat in voor me! Het is vooral een reality check!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]NOES!!!!!!
Wat kak![]()
Ik had haar zo graag ook leuke lakjens gegund
Ik MOET Skjoes collectie IRL zien de 30equote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:05 schreef Joysa het volgende:
En er zitten echt super toffe dingen, en echt super veel
De 30e van wat?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik MOET Skjoes collectie IRL zien de 30e
bb overdrijft jongequote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En ze heeft ook echt ALLES AL WAT IN DE KOFFER ZIT!!
ik ken de lijst....like...echt ALLES??????
wij krijgen het wel binnenkort, moet alleen nog door de gevel heen getrokken worden...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
De grap is dat je geen glasvezel in je huis kunt hebben, dat ligt alleen onder de grond
hoop je........quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK WIL OOK ROTI
is dat moeilijk?
Vanavond indonesisch buffet
Zeker weten??quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee joh, er zit zat in voor me! Het is vooral een reality check!de inhoud is tof!!!
Nee helemaal niet moeilijkquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK WIL OOK ROTI
is dat moeilijk?
Maar toch niet door je huis heen? Dan heb je toch CAT 6 kabels?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wij krijgen het wel binnenkort, moet alleen nog door de gevel heen getrokken worden...
Groene draadje steekt al enkele weken boven de grond uit in de tuin
* BBQ-kip wacht op afspraak daarvoor
Als je het weleens gegeten hebt en van koken houdt is het niet moeilijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK WIL OOK ROTI
is dat moeilijk?
Weet ik het, ben niet voor niks met een nerd getrouwd, mag hij oplossenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar toch niet door je huis heen? Dan heb je toch CAT 6 kabels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |