Dit topic is voor mensen waar ik iets aan heb -.-quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:21 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Gooi dan nu die emmer over je computer en je toetsenbord zal veranderen
Ja wat kunnen wij hier nou mee man, we hebben geen info niks. Dat krijg je als je vaag blijft.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dit topic is voor mensen waar ik iets aan heb -.-
Ik weet zelf ook niks dus wat moet ik? En ik wil gewoon antwoord wat rebooten is... Als ik het niet weet binnen 10 minuten open ik gewoon een nieuw topic :pquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:25 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja wat kunnen wij hier nou mee man, we hebben geen info niks. Dat krijg je als je vaag blijft.
Wat doe je dan in hemelsnaan hier?! Dit is ONZ, weet je nog?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dit topic is voor mensen waar ik iets aan heb -.-
Als je het maar in DIG doet. Hebben wij er geen last van. Ga LompeHork en Bart maar lastig vallen met dat soort vragenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:27 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik weet zelf ook niks dus wat moet ik? En ik wil gewoon antwoord wat rebooten is... Als ik het niet weet binnen 10 minuten open ik gewoon een nieuw topic :p
boot=opstartenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:27 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik weet zelf ook niks dus wat moet ik? En ik wil gewoon antwoord wat rebooten is... Als ik het niet weet binnen 10 minuten open ik gewoon een nieuw topic :p
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |