Ik kan hem niet gebruiken als ik typ komen er geen letters in beeld, maar de computer zegt wel dat hrt met een toetsenbord is verbonden.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:56 schreef Prof_Hoax het volgende:
geblokkeerd ?wat bedoel je daarmee?
Oh, met geblokkeerd bedoel je --> kapot.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:57 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik kan hem niet gebruiken als ik typ komen er geen letters in beeld, maar de computer zegt wel dat hrt met een toetsenbord is verbonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reboot je pc gewoon.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:57 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik kan hem niet gebruiken als ik typ komen er geen letters in beeld, maar de computer zegt wel dat hrt met een toetsenbord is verbonden.
Nee niet kapot, door een toetscombinatie kan ik gewoon niet mer typen, de computer vroeg ook toestemming en ik drukte per ongeluk op ja. :Squote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:58 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Oh, geblokkeerd bedoel je --> kapot.
Niet iedereen heeft zo'n slimme hersen computer combinatie zoals jij en kan 'zijn pc gewoon even rebooten', dus Mister Oerbeer Albert Einstein Gates, wat betekent 'rebooten', dan weet ik dat in de toekomst en denk ik aan de briljantiteid van de persoon die mij het uitlegde.quote:
Re-boot.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:00 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee niet kapot, door een toetscombinatie kan ik gewoon niet mer typen, de computer vroeg ook toestemming en ik drukte per ongeluk op ja. :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je me nodig hebt, DM me , PM vergeet ik altijd op te letten...
eerste keer Gequote door tong80 MothaFockers!.... Meest irritante/gehate leden
Ik ben een trentzetter :D [b]zomaar een topic
Omg :')
Herstart je computer eerst voordat je hier een topic macht.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:07 schreef AppelCake het volgende:
ik ben inderdaad dom... Dus wat is rebooten :S
Haal alvast maar een emmer water dan leg ik het zo even uit.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:07 schreef AppelCake het volgende:
ik ben inderdaad dom... Dus wat is rebooten :S
Denk je dat ik dat dan al niet gedaan heb -.-quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:08 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Herstart je computer eerst voordat je hier een topic macht.
Wat zie je dan precies?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat dan al niet gedaan heb -.-
Hoezo wat zie je dan zoiets? Wat zien? Gewoon het zelfde als ik heb normaal opstart, ik zit trouwens op myn ipad en daarom kan ik nu typen.quote:
En je weet niet waar je toestemming voor hebt gegeven?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:12 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hoezo wat zie je dan zoiets? Wat zien? Gewoon het zelfde als ik heb normaal opstart, ik zit trouwens op myn ipad en daarom kan ik nu typen.
Ik vond dat mijn toetsenbord het goed deed dus ik wounhet zo laten en niks veranderen, ik las het dus nieteens maar toen drukte ik per ongeluk op jaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:14 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
En je weet niet waar je toestemming voor hebt gegeven?
Ik heb een emmer water gehaald, begin dus maar met uitleggen wat rebooten is :pquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:09 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Haal alvast maar een emmer water dan leg ik het zo even uit.
Gooi dan nu die emmer over je computer en je toetsenbord zal veranderenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb een emmer water gehaald, ben dus maar met uitleggen wat rebooten is :p
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |