@ Blim,
Hoi, ik zit al heel lang op dit forum, maar heb al tijden niets meer gepost.
Ik slik circa anderhalf jaar Baclofen en om van je alcohol / maar zeker ook een hoop andere verslavingen af te komen is dit gewoon HET middel.
Dat gezeik wat ik hier regelmatig lees over die incompetente huisartsen die het maar niet voor willen schrijven want bla bla bla... Ik wordt er nog steeds bij tijd en weilen agressief van.
Ik heb ik de mazzel gehad dat mijn psych er zelf mee kwam. Ik had er destijds nog nooit over gehoord en ben het toen maar gaan doen. Binnen een maand was ik vd alcohol af.
De psych gaf mij in eerste instantie een opbouwschema naar 50 mg. En dat werkte qua alcohol onthouding perfect. Vond het zelfs al goor ruiken als iemand naast me een glas wijn of bier dronk. Toch bleef ik ergens met onrust klachten zitten. Ik slikte naast de Baclo ook al jaren Valium wegens een paniekstoornis. Het gebruik daarvan is inmiddels ook nihil te noemen.
Over wat ik nu ga zeggen is binnen dit forum al een hoop discussie / geschreeuw en geruzie geweest, maar Baclofen is een middel waarmee je (langere tijd) mee moet experimenteren.
Er bestaat geen standaard dosis. Puur gelul is dat. Iedereen hier zit op een andere dosis, iedereen heeft ook een ander lichaam.
Mijn psych gaf me de vrijheid om het, naar het voorbeeld van Olivier Ameisen, op te hogen tot 250mg.
Zo heb ik circa een jaar lang geëxperimenteerd met doseringen tussen de 75mg en 250mg.
Ik slik sinds een half jaar braaf, en heeeeel stabiel 75mg.
Het is belangrijk dat er een verzadiging optreedt.
En aan iedereen hier die het zeikverhaal van z'n HA moet aanhoren en het niet krijgt,
heel simpel, koop een goedkoop retourtje naar Spanje of Italië en je krijgt het ZONDER recept bij IEDERE farmacia mee. En het kost ook geen moer. Iets van 1,95 euro per doosje.
Okay,
Ciao M.
[ Bericht 0% gewijzigd door Maxum op 29-01-2013 22:59:46 ]
Coldplay | David Bowie | The Police | Keane | Bob Marley | Prince