Dag lieve mensen!
Even een kloontje aangemaakt want ik heb liever niet dat 'men' er achter komt wie ik ben, vanwege de nog altijd zeer gevoelige problematiek van verslavingen. Er wordt helaas altijd gedacht dat 'verslaafden' vieze zwervers zijn die onder de brug leven, nou dat is bij mij bepaald niet het geval, ik functioneer op zich prima in het dagelijks leven. Alleen... zoals iedereen in dit topic heb ook ik te maken met een fiks alcoholprobleem.
Je weet wel hoe dat gaat... leuke baan - borreltje hier, feestje daar, en voor je het weet gaat er geen dag meer voorbij zonder dat je op z'n minst een hele fles wijn in je mik hebt gegooid. Da's bepaald niet zo gezond, plus natuurlijk dat je toch echt minder goed gaat functioneren ookal heb je het zelf misschien nog niet zo door en kun je het redelijk verbergen. Ik wil echter niet langer wegkruipen voor het probleem (= je kop in het zand steken) en het aanpakken!
Ik heb dit topic zeer aandachtig doorgelezen en zou zeker ook de baclo willen proberen. Vooral ook omdat het anoniem is, en je niet jezelf beschuldigend bij een een of andere op Amerikaanse leest geschoeide afkickclub hoeft te melden. Het kan aan mij liggen maar ik vind dat hele
"ik ben die-en-die en ik ben een alcoholist"- gedoe zoals bij de AA behoorlijk denigrerend. Nee, ik BEN geen alcoholist, ik HEB een alcoholprobleem en dat vat ik toch een beetje anders op...
Jullie posts heb ik doorgelezen en ik kom tot de conclusie dat ik 'het experiment' wel wil aangaan.

Voor zover ik heb kunnen ontdekken op het net lijkt baclo een relatief onschuldig middel. Uiteraard zijn er bijwerkingen maar er is nou eenmaal geen enkel werkend medicijn zonder bijwerking dus die neem ik wel voor lief, tenzij ik tot die 1% blijk te behoren die er hallucinaties van krijgt, dat lijkt me dus bepaald niet okee, vooral ook omdat ik in het verleden een aantal keer depressief ben geweest. Is dit een officiele contra-indicatie voor het spul, of maakt het niet uit?
Dan natuurlijk de kwestie 'hoe kom ik er aan'.
Mijn huisarts is een verschrikkelijke hard-liner als het op het voorschrijven van medicijnen aankomt (heb zelfs een keer met een uit de hand gelopen bronchitis een week in het ziekenhuis gelegen omdat de huisarts dus geweigerd had om iets voor te schrijven... dat bleek dus een longontsteking te zijn

) dus daar heb ik geen vertrouwen in.
Het internet op dus. Nou dat is ook geen pretje heb ik gemerkt. De meeste online verstrekkers die werken zonder recept blijken niet naar Nederland te zenden (naar Belgie wel, vreemd genoeg - en ik maar denken dat we met z'n allen in de EU zitten

), en degenen die dat wel doen... tot dusverre alleen maar gammele sites die mijn creditcard niet accepteerden (is niks mis mee!) en dergelijke.
Dus, mijn eerste vraag: kan iemand mij een online verstrekker aanbevelen die 1) dus wel levert naar Nederland, zonder recept, en 2) die redelijk betrouwbaar is? "Duur" maakt me niet eens zoveel uit, als ik het middel maar kan scoren - en dan wel het echte middel en niet een-of-andere vage neppert!
In de toekomst zal ik, bij positief resultaat, alsnog met de huisarts gaan overleggen om hem te bewegen het spul voor te schrijven uiteraard.
Ik hoop dat jullie nog verdere tips voor mij hebben!
[ Bericht 0% gewijzigd door kloon1963 op 30-10-2012 20:14:54 ]