quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Collega was er net met dr kindje. Lief hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Lol, nee hoor. Ik beoordeel kindjes meer op het aantal decibel en deze scoorde prima, dus lief!quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nergens last van hier.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
^^quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:28 schreef loveli het volgende:
[..]
14 van de 16 goed. Weet niet of ik trots moet zijn
Je bedoelt deze?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:42 schreef V1z0R het volgende:
1 foutMaar waarom scheert die ene oma haar tieten
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat niet gewoon badschuim?[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Heb je man milk or moo milk al geprobeerd?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:42 schreef V1z0R het volgende:
1 foutMaar waarom scheert die ene oma haar tieten
![]()
he-cat or she-cat is verdomd lastig trouwens!
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Heb je man milk or moo milk al geprobeerd?
En je bent al zo slank, mafkeesquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:04 schreef anna82 het volgende:
Ik ben ook 1.80 en ik vind 65 een mooi gewicht. Geen idee hoe ik er dan uit zou zien, want nooit bereikt, maar als het rechtstreeks van mijn bovenbenen af zou gaan kan het geen kwaad.
This Websense category is filtered: Tasteless.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
tranny or granny?
NSFW door liedje
^ Ditquote:
QFT.quote:
Ik wel, maar ik ben dan ook 1.68, at toen veul te weinig en was alsnog flabbyquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
QFT.
Ik kan me 65 kg niet eens heugen.
Jij hoort nu tevreden te zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:28 schreef anna82 het volgende:
En wanneer je tevreden bent
Maar wel lief de complimentados
quote:Aanpassing reisadvies Thailand om terrorisme
Laatste update: 13 januari 2012 14:51 info .DEN HAAG - Het reisadvies voor Thailand van het ministerie van Buitenlandse Zaken heeft vrijdag een aanpassing ondergaan.
Foto: ANP Wegens een verhoogde dreiging van terroristische aanslagen in de hoofdstad Bangkok wordt Nederlanders geadviseerd extra waakzaamheid te betrachten bij een bezoek aan openbare ruimtes waar grote groepen westerse toeristen bijeenkomen.
De Amerikaanse ambassade in Thailand waarschuwde vrijdag dat ''buitenlandse terroristen'' mogelijk overwegen aanvallen uit te voeren op toeristische gebieden in Bangkok. De Thaise autoriteiten meldden later dat een Libanese verdachte die lid zou zijn van de sjiitische beweging Hezbollah, is aangehouden.
Ook Amerikaanse burgers werden opgeroepen voorzichtig te zijn in openbare plaatsen in Bangkok waar veel westerse toeristen komen. De Amerikanen wordt eveneens aangeraden niet op te vallen in het openbaar. In de verklaring ging de ambassade niet nader in op de mogelijke dreiging.
Het reisadvies voor Thailand van het Nederlandse ministerie van Buitenlandse Zaken kende al een waarschuwing. Na de verkiezingen van juli vorig jaar wordt reizigers onder meer aangeraden in het hele land waakzaam te zijn en samenscholingen of demonstraties te mijden. Vanwege de slechte veiligheidssituatie worden verder niet-essentiële reizen naar vier zuidelijke provincies ontraden.
Idem voor DaD.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij hoort nu tevreden te zijn
Finetunen mag hoor, maar je bent prachtig zo.
De eilanden van Thailand vallen daar niet onder hoor. Dat is echt het grensgebied met Maleisie.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:32 schreef Tinkepink het volgende:
Blij dat ik gewoon naar Tenerife ga. Alternatief was zuiden van Thailand. Co, waar ga jij heen?
[..]
Ja, ik zag het ook net. Ik spreid mijn kansen; ik ga het hele land door.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:32 schreef Tinkepink het volgende:
Blij dat ik gewoon naar Tenerife ga. Alternatief was zuiden van Thailand. Co, waar ga jij heen?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:23 schreef V1z0R het volgende:
Je zou maar net een huis gekocht hebben zegWat goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
gefeliciteerd!
Ja doei.
Je zou maar net een huis gekocht hebben zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Awesome!! Gratz!!![]()
Dat!!quote:
Je zou maar net een huis gekocht hebben zegWow, gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Know that while you sleep
Everything has changed
Je zou maar net een huis gekocht hebben zegLe hoera!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
A toast!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Die titel van het filmpje, alsof die boyfriend 8 weken oud isquote:
Ik zit me meer te verbazen over het ontzéttend lelijke 'schilderij' op de achtergrond.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:21 schreef Amsel het volgende:
Jemig wat reageren jullie allemaal enthousiast op mijn status-update op FacebookWas niet m'n eigen idee hoor, maar je kunt moeilijk weinigeren
Voor wie geen FB hebben of geen vriendje van me zijn: Zelfs volgens FB heb ik nu officieel een relatie, dus er is geen ontkennen meer aan.
Hoe komt het?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:06 schreef Perruche het volgende:
Alweer een meh gevoel. Volgens mij moet ik wat veranderen
Hej!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:51 schreef MarMar het volgende:
[..]en ik dacht dat mensen die kerstballen breien al gek waren.
nee, ik heb t dit jaar met verhuizen veel te druk gehade en t boek dus maar niet gekocht... volgend jaar wil ik ze wel maken denk ikquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:14 schreef Blurred86 het volgende:
oooh ik wil volgend jaar ook gebreide kerstballen erbijheb jij een patroon kwak?
Ik weet het, meer wijntjes drinken!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:06 schreef Perruche het volgende:
Alweer een meh gevoel. Volgens mij moet ik wat veranderen
ah jammer, maar met google moet het ook wel lukken denk ik. Ken je trouwens craftgawker al? Vind ik echt wat voor jouquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee, ik heb t dit jaar met verhuizen veel te druk gehade en t boek dus maar niet gekocht... volgend jaar wil ik ze wel maken denk ik
jaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:22 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ah jammer, maar met google moet het ook wel lukken denk ik. Ken je trouwens craftgawker al? Vind ik echt wat voor jou
Je zou maar net een huis gekocht hebben zegwat gaaf! Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Yeeeeeeej!! Proficiat!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:29 schreef V1z0R het volgende:
Thankies
Straks maar even vieren met een lekker drankje!
[ afbeelding ]
Ja, wijnquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:21 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik weet het, meer wijntjes drinken!
Nee hoor,!
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:43 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb vanavond nog een feestje, t is hier een terrrrwwwingzooi, vriendje is niet thuis, ik moet nog koken en ik ben rete ongejeweetwel vreselijk moe....
voorspelling: er gaat vanavond niks gedaan worden aan de vaat, de natte was gaat nog een keertje draaien en de rest blijft ook liggen tot morgen.want het is vrijdag!!
Kill it with fire!quote:
Oh! Dat heb ik ook ooit eens gedaanquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:09 schreef Phaidra het volgende:
[..]![]()
![]()
Je zou er ook een leuk gifje van kunnen maken!
^^ dat ja...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:17 schreef motorbloempje het volgende:
Och, en Mar, wat een naar nieuws
Idd, ik moest er ook om huilen in de trein. En dat is ook weer zo wat, dus maar gauw weggeklikt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:20 schreef Phaidra het volgende:
[..]
^^ dat ja...![]()
Vandaag is de Bink ingeslapen, ook al zo verdrietig (daar moest ik vanmiddag echt even om huilen). Het is geen goede dag voor de fok-huisdiertjes...
De Bink van Greys!?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:20 schreef Phaidra het volgende:
[..]
^^ dat ja...![]()
Vandaag is de Bink ingeslapen, ook al zo verdrietig (daar moest ik vanmiddag echt even om huilen). Het is geen goede dag voor de fok-huisdiertjes...
Jepquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
De Bink van Greys!?*zoeft weg naar F&F*
Mja, ik denk dat 'ie dan ook aan de dieetvoeding zou moeten (dat eten mijn katten ook) en dat is vrij prijzigquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:25 schreef MarMar het volgende:
Lief
En het komt sowieso niet goed, het deel van de niertjes wat het niet meer doet is blijvend kapot. Enige wat met het dieet kan is het nog werkende deel extra ondersteunen en hopen dat dat voorlopig voldoende is om het leefbaar te houden voor het beestje.
Productiviteit moet je nu nog niet druk over maken lijkt me, als jij gewoon intensief bezig bent geweest is dat voldoende. Thuiswerken gewoon goed loggen trouwens, zijn zat programma's voor, kun je daar ook nooit discussies over krijgenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mar's poezelHopelijk komt het toch nog goed!
V1zje: wel goed denk ik! Ben best intensief bezig geweest voor mijn gevoel, vooral met dingen uitzoeken / switchen tussen pagina's en sites enzoHoop wel dat ik snel productiever word, maar nu is alles nog zo nieuw, en ik was in mijn eentje thuis enzo
Al heb ik via mail en FB enzo wel contact gehad met collega's!
Een deel zie ik morgen ook, dan is er een meeting
![]()
Daadwerkelijke vragen waren er op de mail en FB nog niet zoveel, althans niet op de subsites waar ik me mee bezig zou houden in het begin
Wat een rotnieuws.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:25 schreef MarMar het volgende:
Lief
En het komt sowieso niet goed, het deel van de niertjes wat het niet meer doet is blijvend kapot. Enige wat met het dieet kan is het nog werkende deel extra ondersteunen en hopen dat dat voorlopig voldoende is om het leefbaar te houden voor het beestje.
Ik had wel nog wat havermout door m'n smoothie.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:36 schreef Tinkepink het volgende:
Als je meer volkorenproducten (brood) eet ziet het er meteen heel anders uit.
Nee, dat heet irritantquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:03 schreef Mini. het volgende:
Oh Amsel, ik zie hem nu pas, leuk!En wat schattig dat je moeder ook reageert.
Ik heb vorige week op Bart gestemd!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:02 schreef loveli het volgende:
Amsel: groepen maken ofzo. Kun je per update aangeven welke groep het mag weten.
En ik heb zin om voor Paul Turner te gaan stemmen
Toch, als je iets kwijt wilt, PM staat open.quote:
Jagermeister is met familie van vriendje:D drinkinggamesquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:04 schreef Mini. het volgende:
[..]
Toch, als je iets kwijt wilt, PM staat open.
Gezien de Jägermeister...
Oh, dat is beter.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:05 schreef Perruche het volgende:
[..]
Jagermeister is met familie van vriendje:D drinkinggames
En thanks
Dat heb ik ook gehad vandaag.quote:
Dat merk ik wel voordat ik door een glas heen ben en ik drink niet snel. Valt het niet goed, dan drinkt lief het maar op.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:12 schreef loveli het volgende:
Mar, zeker weten? Ik bedoel, krijg je geen spijt?
Ben m'n eigen oliebollen van O&N nog niet vergeten, zeg maar.
Bolle billenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:47 schreef _aurum_ het volgende:
lijstje voor vandaag onder het mom zo moet het niet![]()
Morgen weer netjes eten
O: muesli, pijnboompitten, ananas en yoghurt. 2 slokken koffie
T: koffie
L: kontje met garnalen, kontje met parmaham, broodje kroket met mosterd
T: 2 rijstewafels met pindakaas
D: zoete aardappel, kip, guacamole
T: parmaham, geitenkaas, paprika, wijn -> La Vialla wijn is nom
quote:
Morgen sporten en zonnebankje pakken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:08 schreef Amsel het volgende:
Ik ben elke avond zo enorm moe sinds ik terug ben van vakantieEn m'n neus is koud en wil niet meer opwarmen
Tijd om te gaan slapen dus!
Compensatie voor je mars? Lijst van vandaag is below average.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:14 schreef Xennia het volgende:
[..]
Morgen sporten en zonnebankje pakken.
Nee, dat was een tip voor Amsel om energie op te doen in donker Nederland.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Compensatie voor je mars? Lijst van vandaag is below average.
de knop om te eten?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: kwark-combi
T: appel
D: stoommaaltijd pasta / broccoli / mozzarella (560kcal)
T: sinaasappel
T: kersenkoekje, 2 witte wijn, paar zoute stengels, paar gevulde peppadews
Knop is zoek..
Lunch is zoekquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Knop is zoek..
Veelquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het vrij veel vandaag. Nouja. Veel fouts. En ik voel me vandaag echt massief. Laarzen knelden ook, dus ben ook wel opgezwollen ofzo. Vorige week zaten ze losser. Stom lijf.
Maar goed. Maakt niet uit. Gewoon weer eens ff wat gaan sporten voorzichtig.
Heeft viz nou al eens een linkje gepost?
En heb wel teruggelezen maar weet het niet meer.
Hadden visite vanaafquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Veel, je bedoelt té weinig waardoor je na je D bent gaan snaaien?
en to be honest, dat vind ik ook nog heel gematigd snaaien..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Veel, je bedoelt té weinig waardoor je na je D bent gaan snaaien?
Nee werd 's middags misselijk na witte bolletjes, chocopasta, apenkoppen, koffie, cola, cola, cola, koffie, cola, koffie en 's avonds quiche. Na wat prosecco voelde ik niet meer zo dat ik misselijk was,quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Vooral 's ochtends toevallig?
Als ik dat zo lees kan ik me totáál niet voorstellen waar die misselijkheid vandaan komt....quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:47 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee werd 's middags misselijk na witte bolletjes, chocopasta, apenkoppen, koffie, cola, cola, cola, koffie, cola, koffie en 's avonds quiche. Na wat prosecco voelde ik niet meer zo dat ik misselijk was,
maar vanavond na een klein stukje tiramisu en bokkenpootjes en koffie, koffie, koffie, cola, koffie, cola, koffie werd ik weer meer misselijk..
Nee hequote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Als ik dat zo lees kan ik me totáál niet voorstellen waar die misselijkheid vandaan komt....
xD
Heb je wel zin om zin te maken om die knop om te zetten?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Knop is zoek..
Als jij gesport had vandaag had je ook niet genogeg gegetenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:25 schreef the85mc het volgende:
Ik zat nog wat voedingsschema's te kijken, maar wat wordt er over het algemeen weinig gegeten.. Of eet ik nou zo veel? Ik krijg al honger als ik die kleine porties voorbij zie komen..
En vooral ontbijt is echt vaak weinig. Zonder ontbijt heb ik totaal geen energie. Mijn ontbijt is echt een kickstart.
Dus morgenochtend allemaal aan de volkoren boterhammen met gezond beleg en wat kwark voor de eiwitten! Ik ga zo mn mandje in, lekker slapen na een drukke week
Maar jij bent ook een man, en sport geloof ik ook vrij veel? Dus dat je wat meer eet lijkt me niet zo gek.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:25 schreef the85mc het volgende:
Ik zat nog wat voedingsschema's te kijken, maar wat wordt er over het algemeen weinig gegeten.. Of eet ik nou zo veel? Ik krijg al honger als ik die kleine porties voorbij zie komen..
En vooral ontbijt is echt vaak weinig. Zonder ontbijt heb ik totaal geen energie. Mijn ontbijt is echt een kickstart.
Dus morgenochtend allemaal aan de volkoren boterhammen met gezond beleg en wat kwark voor de eiwitten! Ik ga zo mn mandje in, lekker slapen na een drukke week
Awww, zonde dat je weer terug bij af bent! Maar misschien gaat het wel zo goed dat je wat stappen kunt overslaanquote:Op zaterdag 14 januari 2012 08:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!
Straks ga ik weer een rondje rennen, denk echter wel Evy 1 ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja! Ontbijtquote:Op zaterdag 14 januari 2012 09:53 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ben zo blij voor je, Amsel! Ik moet elke keer glimlachen als ik je posts lees!
Mijn Duutser was vanmorgen heel erg sip, omdat hij gedroomd had dat ik het 'uitgemaakt' had, vannacht...Ik vond het wel grappig dat hij er zo sip onder was..
Oh, en I love ontbijt...Ik kan de hele week uitkijken naar ontbijt van zondag, waar ik wat meer ontbijt dan normaal, en geen saaie muesli eet. Maar zonder ontbijt kan ik ook niet...
Ah wat zielig! Dromen kunnen soms zo levendig zijn dat je er nog helemaal van onder de indruk bent als je wakker bent.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 09:53 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn Duutser was vanmorgen heel erg sip, omdat hij gedroomd had dat ik het 'uitgemaakt' had, vannacht...Ik vond het wel grappig dat hij er zo sip onder was..
soamelk.... je kunt er maar zin in hebben...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:28 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Ontbij. Ik kan na het avondeten al zin hebben in het ontbijt
. Zit nu aan een 250 ml soamelk met 5 el "vlokken" (4 granen, geloof rogge, tarwe, spelt en nog wat), lekker warm gemaakt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
soamelk.... je kunt er maar zin in hebben...![]()
Ik eet weinig ivm "rolstoeldieet" oftewel: mijn eetpatroon is (met hulp van een dietist) aangepast aan mijn activiteitenniveau van 0.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:25 schreef the85mc het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:39 schreef Amsel het volgende:
Ik wil gewoon normaal/neutraal en gezellig om kunnen blijven gaan met de collega. Juist om te voorkomen dat het op werk allemaal ongemakkelijk wordt, wil ik dus vanavond even bijpraten zonder andere mensen erbij. En hoewel hij een onbetrouwbaar stuk vreten is, ben ik dat niet, dus M hoeft zich nergens zorgen over te maken
Jij zuunige hollandert jijquote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:42 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga zo 5 km heen en terug naar Leidschendam fietsen, omdat ze daar een Dirk hebben en daar is mijn favo douchegel nu spotgoedkoop.
Nou, het scheelt maar liefst 2,10 per fles, dus dat is de moeite wel waard!quote:
ik zou dan nog steeds niet omfietsenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, het scheelt maar liefst 2,10 per fles, dus dat is de moeite wel waard!. En dan maar hopen dat niet alles op is, maar dan heb ik iig een leuk fietstochtje gedaan
.
Normaal 2,99, nu 0,89? Ik dus echt welquote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:49 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik zou dan nog steeds niet omfietsen
En de rest eet je wel door elkaar?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:09 schreef MarMar het volgende:
mijn lijstje voor vandaag:
uitgeslapen dus late O: havermout
T: cappuccino
L: raapstelensoep, kwark met een peer
T: cappuccinno, appel, komkommer
D: hutspot met een tartaartje
T: kiwi, komkommer, cherrytomaatjes (niet door elkaar)
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En de rest eet je wel door elkaar?.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het nadeel van vaak sporten is dat je dus ook een shitload aan sportkleding nodig hebt!
En ik moet weer gewoon normaal gaan eten en niet 's avonds gaan snacken.
Ik heb twee shirtjes met korte mouwen, één lange broek, één shirt met lange mouwen, één jasje, twee korte broeken en vijf paar sokken. En een sportbeha.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:17 schreef Perruche het volgende:
[..]ik heb 3 sportbeha's, 3 broeken en 3 shirtjes.
ik vin dat jij ook bijna teveel sport, eerlijk gezegd!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb 2 hardloopbeha's, een paar "gewone" sportbeha's en genoeg broeken en shirtjes, maar het is zo onwijs veel als je op zondag gaat hardlopen en body balance doet, dinsdag gaat hardlopen, op woensdag gaat spinnen, op donderdag gaat hardlopen en voetballen en op zaterdag gaat spinnen.
^^quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zou het ook doen hoor Vik. Lekker een stukje fietsen en je favo douchecreme halen voor een prikkie.
Idd.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zou het ook doen hoor Vik. Lekker een stukje fietsen en je favo douchecreme halen voor een prikkie.
Ik heb een Philips Lumea en ben er heel tevreden over!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:54 schreef progje het volgende:
Ik heb na lang twijfelen een licht onthaarapparaat gekocht.. Ik ben benieuwd. Ik ben het epileren / harsen zo enorm zat. Ik heb ook de hele tijd last van ingegroeide haartjes.. De reviews zijn veelbelovend.
Vertel eens hoe dat precies werkt? Hoe lang duurt het voordat alles weg is? Blijft het weg?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:15 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik heb een Philips Lumea en ben er heel tevreden over!
De donkere haren die ik heb die gaan ermee weg.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:20 schreef loveli het volgende:
Het werkt iig niet bij blond haar of een donkeren huid.
Bij die Lumea blijft het niet definitief weg, maar vertraagt het de haargroei wel enorm. Ik ben misschien niet een geweldig voorbeeld want ik was op een gegeven moment zo lui dat ik gestopt ben op het ding te gebruiken, maar ik merk nu (en het is echt al een jaar later) nog steeds dat de haartjes op de behandelde plekken veel dunner zijn, langer wegblijven en daarna langzamer groeien. Vroeger moest ik m'n benen echt om de dag scheren vanwege de donkere stoppeltjes, nu loop ik gerust twee weken lang met blote benen zonder te hoeven scheren. Oksel hetzelfde. Bikinilijn is helemaal grappig, want daar deed ik niet alles, dus daar zie ik echt het bewijs dat de behandelde delen langer haarloos blijven dan de onbehandelde delen. Ik moet het apparaat maar weer eens gaan gebruiken eigenlijk, want het werkt dus. Het kost alleen flink veel tijd, ik was zo een zaterdagmiddag kwijt aan oksels en benen, maar op een gegeven moment hoef je het dus niet meer zo vaak te doen. Oh en wat ik ook fijn vind: het idee is dat je eerst scheert en daarna het apparaat gebruikt. Dus niet zoals je vaak hoort dat je de haartjes moet laten groeien voor de behandeling! Dat scheelt weer dagenlang harig rondlopenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:16 schreef conleche het volgende:
Vertel eens hoe dat precies werkt? Hoe lang duurt het voordat alles weg is? Blijft het weg?
Nou ja, benen scheren vind ik niet zo erg, die haren zijn bij mij vrij dun en licht, dus ik kan best een paar dagen zonder en het is sws zo gebeurd. Maar voor de bikinilijn lijkt het me wel echt fijn om niet te hoeven scheren of veten. En ik durf niet naar een waxer, wegens te genante pose.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:28 schreef Amsel het volgende:
[..]
Bij die Lumea blijft het niet definitief weg, maar vertraagt het de haargroei wel enorm. Ik ben misschien niet een geweldig voorbeeld want ik was op een gegeven moment zo lui dat ik gestopt ben op het ding te gebruiken, maar ik merk nu (en het is echt al een jaar later) nog steeds dat de haartjes op de behandelde plekken veel dunner zijn, langer wegblijven en daarna langzamer groeien. Vroeger moest ik m'n benen echt om de dag scheren vanwege de donkere stoppeltjes, nu loop ik gerust twee weken lang met blote benen zonder te hoeven scheren. Oksel hetzelfde. Bikinilijn is helemaal grappig, want daar deed ik niet alles, dus daar zie ik echt het bewijs dat de behandelde delen langer haarloos blijven dan de onbehandelde delen. Ik moet het apparaat maar weer eens gaan gebruiken eigenlijk, want het werkt dus. Het kost alleen flink veel tijd, ik was zo een zaterdagmiddag kwijt aan oksels en benen, maar op een gegeven moment hoef je het dus niet meer zo vaak te doen. Oh en wat ik ook fijn vind: het idee is dat je eerst scheert en daarna het apparaat gebruikt. Dus niet zoals je vaak hoort dat je de haartjes moet laten groeien voor de behandeling! Dat scheelt weer dagenlang harig rondlopen
Het is wel veel idd, maar ik voel me er eigenlijk wel lekker bij.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:31 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vin dat jij ook bijna teveel sport, eerlijk gezegd!
Ik heb volleybalspullen en hardloopspullen. Maar draag rustig spullen 2x, de enige die het ruikt ben ikzelf..
Niet pijnlijk. Apparaat is wel duur, maar dat wordt scheermesjes kopen op den duur ook als je alles bij elkaar optelt.quote:
http://www.epilatorshop.n(...)silk-n-sensepil.htmlquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:33 schreef Viking84 het volgende:
Welk apparaat heb je gekocht, progje?
Ik heb zelf de Silk'n (oude versie) en ik merk wel duidelijk verschil met voorheen (en ik had echt flink wat donkere beharing), maar het is nog steeds niet helemaal weg, terwijl ik toch wel al 8 behandelingen heb gehad. Ik voel de haartjes de volgende dag alweer, maar pas na een week is het echt nodig om weer te scheren, omdat je de haartjes dan ook echt weer goed ziet.
ik heb een jaar geleden zo'n ding getest van Philips, Lumia ofzo? Bij mij werkte het niet, bij Amsel volgens mij welquote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:54 schreef progje het volgende:
Ik heb na lang twijfelen een licht onthaarapparaat gekocht.. Ik ben benieuwd. Ik ben het epileren / harsen zo enorm zat. Ik heb ook de hele tijd last van ingegroeide haartjes.. De reviews zijn veelbelovend.
Ha, de opvolger van de mijnequote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:57 schreef progje het volgende:
[..]
http://www.epilatorshop.n(...)silk-n-sensepil.html
Lekker vroeg naar bed dan vanavond!quote:
Jamaar jamaar... Dat vind ik toch niet genoeg! Glaasje cola light + 3 crackers en een tripje naar de weegschaal en dan weeg ik gewoon weer 76.3quote:
als je elke 5 dagen drie ons afvalt val je in een jaar 25 kilo af. ik zou daar niet moeilijk over doen, sterker nog, het is alsnog een snel tempo!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:11 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Jamaar jamaar... Dat vind ik toch niet genoeg! Glaasje cola light + 3 crackers en een tripje naar de weegschaal en dan weeg ik gewoon weer 76.3
Ik voel me een beetje een huilie, maar ben echt teleurgesteld...
Veel (te veel) suikers en te weinig voedingsstoffen. Het goede nieuws: verbeteren is makkelijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:35 schreef Sethiwe het volgende:
Lijstje van vandaag:
O: vanille yoghurt met muesli
T: appel en vruchtentaartje
L: 2 volkoren boterhammen met magere smeerkaas en plakjes komkommer, sinaasappel en een cup a soup
T: glas optimel yoghurtdrink en handje vol gemende noten en handje vol rozijntjes
D: uiensoep met stokbrood en kruidenboter en een salade erbij
T: ??
^^quote:
absoluut. En zeker als je voor alles behalve de soep en de banaan verkleinwoorden gebruiktquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: banaan
L: bakje kwark
T: stukje appeltaart
T: 3 stukjes leverworst, 2 toastjes kipkerrie
D: 1 kom champignonnesoep, 3 stukjes stokbrood
Te weinig, ongetwijfeld.
Te weinig qua kcal en te weinig aan voedingsstoffen. Waar zijn je groenten?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: banaan
L: bakje kwark
T: stukje appeltaart
T: 3 stukjes leverworst, 2 toastjes kipkerrie
D: 1 kom champignonnesoep, 3 stukjes stokbrood
Te weinig, ongetwijfeld.
Thuis. Zit vanaf de eerste T op een verjaardagquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Te weinig qua kcal en te weinig aan voedingsstoffen. Waar zijn je groenten?
Zeg dat wel jaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:14 schreef Perruche het volgende:
Ml je D, zo slecht, maar af en toe zo lekker!
Ik heb trouwens laarzen gekocht. Jullie vinden ze ongetwijfeld lelijk maar ik vind ze cool en ze zitten lekker! Ga wel een plaatje zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
Vanilleyoghurt is ook niet de beste keus, muesli is wel oke mits het niet cruesli is. Verder mis ik een hoop groenten en stokbrood is qua brood ook niet het beste wat er is.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:14 schreef Sethiwe het volgende:
Mijn eigen idee wat er qua verbetering inzit is:
-geen vruchtentaart eten
- muesli zit ook erg veel suikers in alternatief......?
-rozijntjes ook veel suiker
roggebrood heb ik al in huis, maar nog niet gegeten (dan helpt het niet he)
Vanille yoghurt = suiker, kwark of gewone yoghurt is volgens mij beter, taartje is natuurlijk niet goedquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:35 schreef Sethiwe het volgende:
Lijstje van vandaag:
O: vanille yoghurt met muesli
T: appel en vruchtentaartje
L: 2 volkoren boterhammen met magere smeerkaas en plakjes komkommer, sinaasappel en een cup a soup
T: glas optimel yoghurtdrink en handje vol gemende noten en handje vol rozijntjes
D: uiensoep met stokbrood en kruidenboter en een salade erbij
T: ??
Die halve rookworst vult nogalquote:
Ok, duidelijkquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Die halve rookworst vult nogal.
Ik probeer bovendien om 1 a 2 kilo af te vallen; op kantoordagen eet ik iets teveel (vooral lunch).
Morgen nog een fysieke werkdag als deze, wel fijn hoor, even de spieren laten rollen.
Auto helemaal naar wens getuned?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo van 5 uur tot nu in de weer geweest, nu even crashen achter de laptop, nog anderhalf uur en dan mag ik weer naar bed.
Nieuwe navigatie voor in de auto, lekker snel is deze (Garmin 1440) doet niks anders dan echt de weg wijzen. Perfect!
Wat een rare lijstjes zie ik?
Mijne:
O: kwark en vla
T's: appel, grote peer, beker melk, gekookt ei
L: 3 boterhammen met kaas/ tomaat/selleriesalade, cup a soup kerrie
T's: appel, sinaasappel, 4 toastjes met kaas, chocolade
D: 600 gr. broccoli, 2 dikke plakken achterham gegrild in de oven, gegrilde gevulde champignons, ijsberslasalade met blik tonijn/ui/gekookt ei/tomaat/augurk/dressing/pot gekookte sperziebonen
T: handje chips?
Eens een daglijst invullen op dieetinzicht was best waardevol eigenlijk, ik ga proberen de kanoordagen wat te verbeteren.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:20 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ok, duidelijken het klopt wel dat je op kantoor veel eet!! Maar wel gezond, nu zonder die koekjes
Mais is ook niet echt groentequote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:34 schreef Sethiwe het volgende:
Dank jullie voor de tips.
In mijn salade zit groente: 1x grote winterwortel, 1/3 komkommer, 2 stengels bleekselderij en een half blikje mais.
Zal voor de volgende keer onthouden dat stokbrood niet echt goed is.
Ik doe het ook weleens maar dan bij voedingscentrum. Valt me daar op dat ik maar vrij weinig over de 1800 kcal komquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Eens een daglijst invullen op dieetinzicht was best waardevol eigenlijk, ik ga proberen de kanoordagen wat te verbeteren.
Welke vind je dan specifiek zo slecht? En waar is jouw Ontbijt?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:59 schreef Xennia het volgende:
Wat een hoop slechte lijstjes vandaag. Van de mensen die structureel slechte lijstjes posten en dit niet willen verbeteren, vraag ik me eigenlijk af waarom er nog lijstjes gepost worden.
L: 2 volkoren boterhammen rosbief
T: 2 mandarijnen, tomatensalade
S: half uur wandelen
D: vegetarische lasagne met courgette, geitenkaas, wortel, paprika, champignons, tomaten
T: kwark
T: wijn, pecannoten, ei met rookvlees
Structureel slechte lijstjes posten met het besef dat ze niet goed zijn is beter dan er niet bij stilstaan.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:59 schreef Xennia het volgende:
Wat een hoop slechte lijstjes vandaag. Van de mensen die structureel slechte lijstjes posten en dit niet willen verbeteren, vraag ik me eigenlijk af waarom er nog lijstjes gepost worden.
L: 2 volkoren boterhammen rosbief
T: 2 mandarijnen, tomatensalade
S: half uur wandelen
D: vegetarische lasagne met courgette, geitenkaas, wortel, paprika, champignons, tomaten
T: kwark
T: wijn, pecannoten, ei met rookvlees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |