quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Collega was er net met dr kindje. Lief hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Lol, nee hoor. Ik beoordeel kindjes meer op het aantal decibel en deze scoorde prima, dus lief!quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nergens last van hier.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
^^quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:28 schreef loveli het volgende:
[..]
14 van de 16 goed. Weet niet of ik trots moet zijn
Je bedoelt deze?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:42 schreef V1z0R het volgende:
1 foutMaar waarom scheert die ene oma haar tieten
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat niet gewoon badschuim?[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Heb je man milk or moo milk al geprobeerd?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:42 schreef V1z0R het volgende:
1 foutMaar waarom scheert die ene oma haar tieten
![]()
he-cat or she-cat is verdomd lastig trouwens!
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Heb je man milk or moo milk al geprobeerd?
En je bent al zo slank, mafkeesquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:04 schreef anna82 het volgende:
Ik ben ook 1.80 en ik vind 65 een mooi gewicht. Geen idee hoe ik er dan uit zou zien, want nooit bereikt, maar als het rechtstreeks van mijn bovenbenen af zou gaan kan het geen kwaad.
This Websense category is filtered: Tasteless.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
tranny or granny?
NSFW door liedje
^ Ditquote:
QFT.quote:
Ik wel, maar ik ben dan ook 1.68, at toen veul te weinig en was alsnog flabbyquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
QFT.
Ik kan me 65 kg niet eens heugen.
Jij hoort nu tevreden te zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:28 schreef anna82 het volgende:
En wanneer je tevreden bent
Maar wel lief de complimentados
quote:Aanpassing reisadvies Thailand om terrorisme
Laatste update: 13 januari 2012 14:51 info .DEN HAAG - Het reisadvies voor Thailand van het ministerie van Buitenlandse Zaken heeft vrijdag een aanpassing ondergaan.
Foto: ANP Wegens een verhoogde dreiging van terroristische aanslagen in de hoofdstad Bangkok wordt Nederlanders geadviseerd extra waakzaamheid te betrachten bij een bezoek aan openbare ruimtes waar grote groepen westerse toeristen bijeenkomen.
De Amerikaanse ambassade in Thailand waarschuwde vrijdag dat ''buitenlandse terroristen'' mogelijk overwegen aanvallen uit te voeren op toeristische gebieden in Bangkok. De Thaise autoriteiten meldden later dat een Libanese verdachte die lid zou zijn van de sjiitische beweging Hezbollah, is aangehouden.
Ook Amerikaanse burgers werden opgeroepen voorzichtig te zijn in openbare plaatsen in Bangkok waar veel westerse toeristen komen. De Amerikanen wordt eveneens aangeraden niet op te vallen in het openbaar. In de verklaring ging de ambassade niet nader in op de mogelijke dreiging.
Het reisadvies voor Thailand van het Nederlandse ministerie van Buitenlandse Zaken kende al een waarschuwing. Na de verkiezingen van juli vorig jaar wordt reizigers onder meer aangeraden in het hele land waakzaam te zijn en samenscholingen of demonstraties te mijden. Vanwege de slechte veiligheidssituatie worden verder niet-essentiële reizen naar vier zuidelijke provincies ontraden.
Idem voor DaD.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij hoort nu tevreden te zijn
Finetunen mag hoor, maar je bent prachtig zo.
De eilanden van Thailand vallen daar niet onder hoor. Dat is echt het grensgebied met Maleisie.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:32 schreef Tinkepink het volgende:
Blij dat ik gewoon naar Tenerife ga. Alternatief was zuiden van Thailand. Co, waar ga jij heen?
[..]
Ja, ik zag het ook net. Ik spreid mijn kansen; ik ga het hele land door.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:32 schreef Tinkepink het volgende:
Blij dat ik gewoon naar Tenerife ga. Alternatief was zuiden van Thailand. Co, waar ga jij heen?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:23 schreef V1z0R het volgende:
Je zou maar net een huis gekocht hebben zegWat goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
gefeliciteerd!
Ja doei.
Je zou maar net een huis gekocht hebben zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Awesome!! Gratz!!![]()
Dat!!quote:
Je zou maar net een huis gekocht hebben zegWow, gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Know that while you sleep
Everything has changed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |