abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 januari 2012 @ 17:37:22 #201
163650 Greys
pi_106768413
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:34 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Wat een lieve mevrouw. O+ Daar is Bink in goede handen. O+
Ik kan me voorstellen dat het heel naar is als je weg moet. ;( Wanneer wordt ze gecremeerd? Of heb ik daar overheen gelezen? :@
Morgen wordt ze gecremeerd en ik krijg een sms (dat mocht ik kiezen, telefoon of sms) twee minuten voordat ze daadwerkelijk gecremeerd wordt.

Wat me wel heel betrouwbaar over kwam trouwens is dat je zèlfs de keuze kreeg om bij het gehele proces zelf aanwezig te zijn. Dat wil ik niet, maar het idee dat het had gemogen komt op mij echt betrouwbaar over.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 13 januari 2012 @ 17:38:30 #202
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_106768454
Fijn dat ze je daar zo de tijd hebben gegeven om echt in je eigen tempo afscheid te nemen van Bink :Y O+

Hoe heb je het nu achteraf ervaren?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_106768467
Ach jeetje wat is dat inslapen raar gegaan :{ Wat naar ook dat ze weer begon te spartelen ;(

Wanneer mag je Bink weer ophalen?
  vrijdag 13 januari 2012 @ 17:39:35 #204
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_106768497
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:36 schreef Greys het volgende:

Ze zei (misschien ter geruststelling? :@ ) dat dat juist betekende dat ze heel vredig was ingeslapen, heel ontspannen. Het zal wel niet zo zijn, maar ik hoorde het graag :')

Het inslapen zelf ging weer echt op zijn Binks, raar dus...
Eerst eerste prik, daar ging ze bij spartelen ( :{ ;( ) omdat ze die prik gewoon niet fijn vond. Hoop ik dan maar (dat ze het niet wist ofzo...). En ondanks dat de dierenarts had gezegd dat het door haar slechte hart heel goed kon zijn dat ze van de eerste prik al zou overlijden, bleef Bink eerst echt heel lang gewoon rechtop op mijn schoot zitten en iedereen eens goed bekijken.
Toen ik me hardop begon af te vragen na een paar minuten of d'r ogen al een beetje dicht vielen, duurde het daarna nog een aantal minuten voordat ze een beetje ging liggen. Toen ging ze hardop snurken, dus dacht ik 'oh die slaapt'. Na een paar minuten gesnurk stond ze ineens op om zich even flink uit te schudden :X :X We schrokken allemaal.
En daarna snurkte ze weer verder.

Toen ging de DA haar voorpootje scheren (ze lag nog steeds bij mij op schoot) en ging tweede prik in een ader in haar pootje. Ze snurkte nog steeds luidkeels. En terwijl zij die prik er in deed en ik vroeg "Hoe lang duurt dit ongev..... Oh." Was het gesnurk al gestopt.
Dus afgezien van het feit dat ze de prik in de bips niet leuk vond (en dat nemen we haar niet kwalijk O+ ) is ze gewoon lekker gaan tukken! Geen gevecht, niet gaan schokken, niet nog op de valreep even overgegeven. Mevrouw had gelijk; ze is rustig ingeslapen.

Nog even schudden O+ Hoi, zijn jullie er nog? Moet ff mijn haar goed doen en dan tuk ik nog even verder als jullie het goedvinden O+
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_106768498
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Morgen wordt ze gecremeerd en ik krijg een sms (dat mocht ik kiezen, telefoon of sms) twee minuten voordat ze daadwerkelijk gecremeerd wordt.

Wat me wel heel betrouwbaar over kwam trouwens is dat je zèlfs de keuze kreeg om bij het gehele proces zelf aanwezig te zijn. Dat wil ik niet, maar het idee dat het had gemogen komt op mij echt betrouwbaar over.
Dan is ze al snel bij je terug dus. :* Klinkt allemaal inderdaad heel fijn en goed. :Y

En wat betreft dat inslapen: stoere Bink zeg! Zo lang nog wakker blijven. :o En dat dat stoere hartje na de tweede prik dan meteen stopt. ;( :*

Hoe is het met jullie? En hoe reageerden de andere B's?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 13 januari 2012 @ 17:40:30 #206
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_106768525
Baloe was ook niet onder zeil te krijgen, die bleef ook heel lang met de oogjes open liggen kijken en de hele tijd om z'n mondje likken.
Terwijl Muis echt binnen 15 seconden letterljk omviel.
Zal per dier toch wel heel verschillend zijn....
pi_106768544
Lieve Greys, F&F lurker hier :)

Ik lees van alles over de beestjes hier dus ook over jouw lieve Bink.
Lieve Bink die nu huppelt met een oor omhoog. ;)

Ik wens je veel sterkte voor de komende tijd, ook voor S.
Knuffel van mij :*

En dag Binky! O+
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  vrijdag 13 januari 2012 @ 17:41:04 #208
33954 ElisaB
pi_106768553
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:37 schreef Greys het volgende:

Ik geloof dat ik dat ook perse niet zou hoeven :@ Maar het is fijn dat het kán :Y
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 januari 2012 @ 17:41:34 #209
163650 Greys
pi_106768570
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:35 schreef Oognip het volgende:
Fijn dat je nog in alle tijd en rust afscheid hebt kunnen nemen van Bink, Greys :*
Ze had zelfs een apart 'kamertje' daar met kaarsjes ;( O+
En daar mochten we nog foto's maken enzo als we wilden en zo lang blijven als we wilden.

quote:
Hoe gaat het nu met jou? En met S.?
Het gaat echt met vlagen. Toen de dierenarts kwam was ik zo gespannen dat ik vergat te huilen, zeg maar. Maar toen het gesnurk stopte gingen de sluizen weer open. En daarna het hele uur ook, toen zowel Boor als Biet kwamen kijken. Heb er foto's van, dat Boor en Biet gingen kijken, als jullie ze willen zien zet ik ze wel in een spoiler (zijn echt niet eng om te zien) en anders PM ik ze als iemand ze niet in het topic wil hebben.
En bij het crematorium ging het weer goed, zonder huilen urntje uitgezocht en met haar gepraat. Toen we in dat kamertje bij Bink waren en daarna echt weg zouden gaan trokken we het allebei niet en heeft S ook heel erg gehuild. En nu voel ik me een beetje leeg en moe, maar gaat het eigenlijk wel. Straks vast weer niet :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 13 januari 2012 @ 17:42:19 #210
33954 ElisaB
pi_106768603
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Baloe was ook niet onder zeil te krijgen, die bleef ook heel lang met de oogjes open liggen kijken en de hele tijd om z'n mondje likken.
Terwijl Muis echt binnen 15 seconden letterljk omviel.
Zal per dier toch wel heel verschillend zijn....
Bij Remie was het precies andersom: binnen 10 seconden in diepe rust, maar er zijn nog twee extra spuiten ingegaan om het af te maken ;(

Jakkes. Ik háát het }:|
  vrijdag 13 januari 2012 @ 17:43:07 #211
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_106768633
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:42 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Bij Remie was het precies andersom: binnen 10 seconden in diepe rust, maar er zijn nog twee extra spuiten ingegaan om het af te maken ;(

Jakkes. Ik háát het }:|
Ik ook, uit het diepst van m'n hart.
Een verschrikking is het :X
pi_106768648
Zoals al eerder gezegd: op een gegeven moment zijn de tranen op. Eventjes, en dan komt het weer terug. Maar hopelijk na verloop van tijd telkens een beetje minder. Tot je de meeste tijd met een glimlach aan al jullie jaren samen kunnen denken.

En de foto's van B&B(&B) mogen wat mij betreft best hier hoor.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 januari 2012 @ 17:43:39 #213
163650 Greys
pi_106768650
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:40 schreef Fannie het volgende:
Lieve Greys, F&F lurker hier :)

Ik lees van alles over de beestjes hier dus ook over jouw lieve Bink.
Lieve Bink die nu huppelt met een oor omhoog. ;)

Ik wens je veel sterkte voor de komende tijd, ook voor S.
Knuffel van mij :*

En dag Binky! O+
Wat lief van je O+
Zelfs lurkers (dat klinkt oneerbiediger dan ik het bedoel) die lief zijn voor de Bink O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 13 januari 2012 @ 17:43:44 #214
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_106768656
Het klinkt toch mooi en vredig Greys, op zijn Binks en bij jou op schoot O+
Ik weet niet meer hoe snel het afkoelen ging bij Elco eerlijk gezegd :@ Zijn neus oren en poten waren wel vrij snel koel weet ik nog.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_106768676
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Ze had zelfs een apart 'kamertje' daar met kaarsjes ;( O+
En daar mochten we nog foto's maken enzo als we wilden en zo lang blijven als we wilden.

[..]

Het gaat echt met vlagen. Toen de dierenarts kwam was ik zo gespannen dat ik vergat te huilen, zeg maar. Maar toen het gesnurk stopte gingen de sluizen weer open. En daarna het hele uur ook, toen zowel Boor als Biet kwamen kijken. Heb er foto's van, dat Boor en Biet gingen kijken, als jullie ze willen zien zet ik ze wel in een spoiler (zijn echt niet eng om te zien) en anders PM ik ze als iemand ze niet in het topic wil hebben.
En bij het crematorium ging het weer goed, zonder huilen urntje uitgezocht en met haar gepraat. Toen we in dat kamertje bij Bink waren en daarna echt weg zouden gaan trokken we het allebei niet en heeft S ook heel erg gehuild. En nu voel ik me een beetje leeg en moe, maar gaat het eigenlijk wel. Straks vast weer niet :@
Wat mooi dat jullie zelfs een apart kamertje kregen O+ Echt heel prettig klinkt het.
Het zal voorlopig wel met ups en downs blijven gaan. Nu ben je vooral moe van de laatste intensieve dagen/weken denk ik en leeg van het huilen en zonder Binkje ;(

Ik wil de foto's wel graag zien.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 17:44:30 #216
33954 ElisaB
pi_106768680
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:41 schreef Greys het volgende:
En nu voel ik me een beetje leeg en moe, maar gaat het eigenlijk wel. Straks vast weer niet :@
En dat gaat de komende tijd nog even zo door. En dan ineens is dat hele zere af en toe even weg. Ben je bij vlagen zelf blij en opgelucht dat het voorbij is. En dan voel je je daarna weer schuldig omdat je je héél even opgelucht voelde. En dan gaat ook dat weer over. En uiteindelijk kijk je erop terug en kan je oprecht tegen jezelf zeggen: "Gofterdomme, wat is dit kut, maar ik heb het goed gedaan!"

:*
pi_106768716
Sterkte Greys....wat verdrietig toch allemaal ;(
pi_106768735
Het klinkt als een mooi afscheid O+ en ik wil de foto's ook graag zien .
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  vrijdag 13 januari 2012 @ 17:46:12 #219
33954 ElisaB
pi_106768741
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ook, uit het diepst van m'n hart.
Een verschrikking is het :X
Ik ook. Echt echt heel heel erg. Ik heb niets anders meegemaakt dat zo'n pijn heeft gedaan.
Bizar eigenlijk :{
  vrijdag 13 januari 2012 @ 17:46:21 #220
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_106768746
Ik zou de foto's ook graag zien hoor :Y

Bij mij waren de dag erna de tranen echt zo vreselijk op.
Behalve als iemand er dan naar vraagt en je praat erover.
De dag na Baloe heb ik een beetje doelloos door het huis heen gelopen, mezelf in de weg zitten en vooral heel veel slapen :@
  vrijdag 13 januari 2012 @ 17:47:35 #221
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_106768798
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:46 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik ook. Echt echt heel heel erg. Ik heb niets anders meegemaakt dat zo'n pijn heeft gedaan.
Daar dacht ik vanmiddag nog aan idd, kan me niet heugen dat ik me ooit zo'n brok zenuwen en ellende heb gevoeld als de uren voor het inslapen van m'n 3 poessies :{
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 januari 2012 @ 17:47:37 #222
163650 Greys
pi_106768799
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:46 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Het deed écht echt echt letterlijk pijn aan mijn hart.
Niet de figuurlijke zin (ja ook natuurlijk) maar echt letterlijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 13 januari 2012 @ 17:48:06 #223
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_106768819
Greesje O+ fijn dat ze vredig insliep. Geef haar maar een mooi plekje in je hart O+
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 17:48:24 #224
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_106768829
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Jup :')
ff theoretisch gezien zijn het je ribspieren omdat je veel te hoog en ondiep ademhaalt door de stress :+
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 januari 2012 @ 17:48:43 #225
163650 Greys
pi_106768850
Ik ga wat foto's uploaden en die zet ik dan in een spoiler.
En hoe belachelijk het ook klinkt, ik vind het fijn dat sommigen van jullie ze wel willen zien :@
Het voelt alsof ik het dan echt kan delen ofzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_106768873
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:48 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

ff theoretisch gezien zijn het je ribspieren omdat je veel te hoog en ondiep ademhaalt door de stress :+
Professor Ing. _O- :P
Maar het klopt wel. :7
  vrijdag 13 januari 2012 @ 17:49:40 #227
33954 ElisaB
pi_106768887
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:47 schreef Greys het volgende:

Dat bedoel ik. Het doet letterlijk pijn in je donder en ik was er letterlijk ziek van :{
  vrijdag 13 januari 2012 @ 17:49:43 #228
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_106768889
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:48 schreef Greys het volgende:
En hoe belachelijk het ook klinkt, ik vind het fijn dat sommigen van jullie ze wel willen zien :@
Ik moet zo eerst ff patatjes halen voor de behangers.....laat je ze ff staan en als je toch besluit ze weg te halen, wil je ze dan PMen? :*
pi_106768896
Het klinkt heel sereen en vredig O+

Ik ben eigenlijk ook wel een beetje benieuwd naar de foto's :@

Ik weet dat ik er niet bij kon zijn toen Hopla insliep, ik had echt pijn in mijn hart ;(

Ik vond het vreselijk om erbij te zijn, al denk ik dat het wel goed was. Ik was aan het janken :'(
  vrijdag 13 januari 2012 @ 17:51:11 #230
33954 ElisaB
pi_106768951
quote:
Ik zat al sinds 15:30 te F5-en omdat ik wilde weten hoe het met je is, hoe het was en zulks :@
  vrijdag 13 januari 2012 @ 17:51:57 #231
33954 ElisaB
pi_106768989
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Vast wel. Maar ik kromp er helemaal van in elkaar. Alsof het dan minder hard aan zou komen of zo :')
pi_106768990
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat lief van je O+
Zelfs lurkers (dat klinkt oneerbiediger dan ik het bedoel) die lief zijn voor de Bink O+
Tja waarom niet?
Bink was een mooi beestje, en het is gewoon kut dat ze er niet meer is. :{
En ja, waarom lurk ik, geen idee, mss maar eens verandering in aan gaan brengen :P

Ow en de foto's wil ik ook best wel zien.
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_106769028
Ik zou nooit een beestje van me kunnen laten inslapen zonder erbij te zijn. Hoe veel verdriet het me ook doet, buiten de kamer wachten lijkt me nog erger. En ook voor het beestje, de laatste ogenblikken zonder het baasje, dat zou ik ze niet aandoen. En aangezien ik het enige baasje bent komt die moeilijke doch schone taak op mij neer. ;( O+

Toen ik een tiener was en onze hond werd ingeslapen, toen ben ik er niet bij geweest, maar mijn vader gelukkig wel en dat was toch de held van de hond, dus ook die was niet alleen.
pi_106769088
quote:
Ik vind er niks raars aan, hoor. Ik wil de foto's ook graag zien.

Gekke bink die zich nog even goed uitschudt O+ zo te lezen is ze vredig gegaan.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  † In Memoriam † vrijdag 13 januari 2012 @ 17:55:29 #235
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_106769126
Heel veel sterkte van ons beide hoor Greys. :*
En ja, ik wil de foto's wel zien.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  vrijdag 13 januari 2012 @ 17:56:00 #236
33954 ElisaB
pi_106769146
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:53 schreef Cat22 het volgende:
Ik zou nooit een beestje van me kunnen laten inslapen zonder erbij te zijn. Hoe veel verdriet het me ook doet, buiten de kamer wachten lijkt me nog erger. En ook voor het beestje, de laatste ogenblikken zonder het baasje, dat zou ik ze niet aandoen. En aangezien ik het enige baasje bent komt die moeilijke doch schone taak op mij neer. ;( O+

Toen ik een tiener was en onze hond werd ingeslapen, toen ben ik er niet bij geweest, maar mijn vader gelukkig wel en dat was toch de held van de hond, dus ook die was niet alleen.
Ik zou het ook niet kunnen, denk ik. Ik ben alleen niet meegeweest om Remie weg te brengen naar het crematorium. Dat heeft beeb gedaan, want ik was té erg van de wereld.
pi_106769163
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:53 schreef Cat22 het volgende:

Ik weet dat Hopla echt mijn konijntje was en dat ze mij echt als baasje herkende. Trouw aan komen lopen en recht zitten als ik naderde ;(

Maar ja, het uur dat het kon was tijdens schooltijd ;( :'(

Ik heb haar uiteindelijk nog wel bezocht ;(
  Moderator vrijdag 13 januari 2012 @ 17:59:00 #238
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_106769274
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:51 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Vast wel. Maar ik kromp er helemaal van in elkaar. Alsof het dan minder hard aan zou komen of zo :')
Herkenbaar, soort schrap zetten.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_106769381
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:56 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Ik weet dat Hopla echt mijn konijntje was en dat ze mij echt als baasje herkende. Trouw aan komen lopen en recht zitten als ik naderde ;(

Maar ja, het uur dat het kon was tijdens schooltijd ;( :'(

Ik heb haar uiteindelijk nog wel bezocht ;(
Wat naar. :o En mocht je er niet voor thuisblijven?
pi_106769406
Ach Greys :* Ik heb meegelezen vandaag, maar durfde me er niet zo goed mee te bemoeien. Heel veel sterkte en hopelijk heb je nu vrede met je besluit :*
pi_106769484
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:56 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik zou het ook niet kunnen, denk ik. Ik ben alleen niet meegeweest om Remie weg te brengen naar het crematorium. Dat heeft beeb gedaan, want ik was té erg van de wereld.
Ik denk dat het scheelt als je een beeb (of andere partner) hebt. Dan kun je je verdriet makkelijker toelaten en instorten als het echt niet gaat.
Ik schiet dan in een soort van jankende rationele verdrietige snottermodus en doe wat gedaan moet worden. En vind de laatste momenten samen met mijn beestje ergens ook weer heel speciaal.

Als Satsu over 50 jaar of zo ooit doodgaat dan gaat dat zo raar zijn... die heb ik, als enige kat die ik nu heb, geboren zien worden. Echt full circle. ;(
pi_106769586
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:02 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Wat naar. :o En mocht je er niet voor thuisblijven?
Nee, dat vond mijn moeder toch iets te overdreven ;(

En ik dacht eerst al dat ze overleden was, omdat ze met poten omhoog op haar zij lag. Bleek dat ze zich door haar evenwichtsstoornis zo had gedraaid en niet meer terug kon draaien. Ik was geschrokken :{

En dat alles binnen een week, van "wat hupt ze raar" tot het inslapen. Een nare ziekte was het :r :{
  vrijdag 13 januari 2012 @ 18:09:07 #243
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_106769630
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:05 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik denk dat het scheelt als je een beeb (of andere partner) hebt. Dan kun je je verdriet makkelijker toelaten en instorten als het echt niet gaat.
Ik schiet dan in een soort van jankende rationele verdrietige snottermodus en doe wat gedaan moet worden. En vind de laatste momenten samen met mijn beestje ergens ook weer heel speciaal.

Als Satsu over 50 jaar of zo ooit doodgaat dan gaat dat zo raar zijn... die heb ik, als enige kat die ik nu heb, geboren zien worden. Echt full circle. ;(

Satsu wordt 100 :Y O+
pi_106769644
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:09 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Satsu wordt 100 :Y O+
Minstens :Y
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 januari 2012 @ 18:10:37 #245
163650 Greys
pi_106769677
Waarschuwing:
Het zijn echt geen enge foto's, maar kan me voorstellen dat mensen niet met overleden dieren geconfronteerd willen worden, dus in een spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_106769735
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:10 schreef Greys het volgende:
Waarschuwing:
Het zijn echt geen enge foto's, maar kan me voorstellen dat mensen niet met overleden dieren geconfronteerd willen worden, dus in een spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geweldig dat je zoiets met ons deelt ^O^

En wat een schatje, een arm schatje ;( O+
  vrijdag 13 januari 2012 @ 18:13:42 #247
33954 ElisaB
pi_106769785
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:10 schreef Greys het volgende:
Waarschuwing:

SPOILER
Ik vind ze mooi!
En ik vind het mooi dat B&B ook echt even zijn wezen kijken. Biet kijkt een beetje verneukt. Zo van: "Huh :? " Zo schattig ;(
pi_106769865
En wat lijken beesten toch op mensen denk ik dan weer :Y
pi_106769877
*tranen over mijn wangen. * ;( O+

Wat een mooie foto's hebben jullie gemaakt. O+ Koester ze!

Ik heb Bink nooit ontmoet en van een foto kun je het eigenlijk niet afhalen maar op die derde foto (waarop ze in het mandje ligt, ziet ze er anders uit dan eerst, mijn eerste gedachte toen ik het zag was: daar is ze echt overleden. :@

En natuurlijk pak je haar lekker in een warm dekentje voor je gaat. :Y O+ Siets ligt nog steeds op haar tv gids.
pi_106769894
Oh Greys,wat mooi O+ En wat lief dat je dat met ons deelt O+
Hele dikke :*

En dat met dat dekentje tegen de kou herken ik zo ;(
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')