quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:10 schreef ElisaB het volgende:
Even nadenken, want ik wil Binkie zo graag iets positiefs meegeven. Dood gaan sucks, maar 15,5 jaar bij en met Greys gewoond en genoten hebben, is wel echt iets. Er moet iets heel goeds gebeurd zijn in die lange periode, anders was ie wel een stuk korter geweest (ik meen me namelijk te herinneren dat de natuur bedacht heeft dat 'Binkies' het helemaal zo lang niet horen te doen).
Lieve Bink, stoere Bikkel; je hebt je best gedaan! Jullie zijn goed geweest voor elkaar en daar kunnen we allemaal een puntje aan zuigen! Zelfs in je reservetijd ben je de Bink gebleven waar niemand eigenlijk afscheid van wil nemen. Maar het begint nasty te worden en dat verdien je niet.
Hup meid, oor omhoog en huppelen daar boven
Vind ik ook. Écht! Zo is het, en niet anders!quote:
Is het meteen collectieve jank- en snotterdag? Fijn, dan ben ik in elk geval on topicquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:15 schreef Cat22 het volgende:
Mooi gezegd Elies.![]()
Oor omhoog en huppelen!![]()
Ik zat er net aan te denken: wel een prachtige dag om te gaan. Als het dan toch moet, dan maar beter op een stralende dagquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:24 schreef Muis006 het volgende:
Hier schijnt al de hele dag de zon voor La Bink
maar ze kan Bink toch niet outshinen.
Toen Siets overleed was het ook zo'n dag. En werd ik wakker met dat liedje van Blöf: mooie dag voor de dood.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zat er net aan te denken: wel een prachtige dag om te gaan. Als het dan toch moet, dan maar beter op een stralende dag
Die redden zichzelf wel. Dus geef ze even de gelegenheid om langs te wippen als ze willenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:27 schreef Greys het volgende:
Zou ik Boor en Biet nog daarna aan Bink moeten laten ruiken ofzo?
Of snappen ze dat toch niet?
Ze zullen het wel snappen, maar het kan zijn dat ze er niets van willen weten.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:27 schreef Greys het volgende:
Ik weet het Greys, het word wel vaak aangeraden en veel kwaad zal het niet kunnen denk ik. Wellicht begrijpen ze meer dan algemeen aangenomen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:27 schreef Greys het volgende:
Laat ze gewoon rondwandelen. Willen ze ruiken, dan gaan ze ruiken en willen ze dat niet... dat merk je dan vanzelf.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:27 schreef Greys het volgende:
Ja dat.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die redden zichzelf wel. Dus geef ze even de gelegenheid om langs te wippen als ze willen
Hier was Naartjie ook niet echt geïnteresseerd in Siets. Nu was dat bij leven zwaar wederzijds dus ik was niet totaal verbaasd.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:29 schreef ElisaB het volgende:
Toen Remie het tijdelijke voor het eeuwige verruilde, vonden 2 van de 4 dat hier compleet oninteressant. En dat vond ik dan weer stom
Zo lief dit, ik had het niet beter kunnen omschrijven! En woorden schieten me eigenlijk ook gewoon tekort. Greys en Bink (én Biet en Boor) zijn in mijn gedachten vandaag, dat is in ieder geval zeker.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:10 schreef ElisaB het volgende:
Even nadenken, want ik wil Binkie zo graag iets positiefs meegeven. Dood gaan sucks, maar 15,5 jaar bij en met Greys gewoond en genoten hebben, is wel echt iets. Er moet iets heel goeds gebeurd zijn in die lange periode, anders was ie wel een stuk korter geweest (ik meen me namelijk te herinneren dat de natuur bedacht heeft dat 'Binkies' het helemaal zo lang niet horen te doen).
Lieve Bink, stoere Bikkel; je hebt je best gedaan! Jullie zijn goed geweest voor elkaar en daar kunnen we allemaal een puntje aan zuigen! Zelfs in je reservetijd ben je de Bink gebleven waar niemand eigenlijk afscheid van wil nemen. Maar het begint nasty te worden en dat verdien je niet.
Hup meid, oor omhoog en huppelen daar boven
Niet handig om ff snel op je werk te lezenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:14 schreef Rewimo het volgende:
Ik wil deze toch nog even herhalen:
[..]
Ik vond dat ze op z'n minst voor de vorm wel even konden doen of ze het erg vondenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hier was Naartjie ook niet echt geïnteresseerd in Siets. Nu was dat bij leven zwaar wederzijds dus ik was niet totaal verbaasd.![]()
Bij Yoko die rooie Mikan uit zijn kistje wilde prutsen, daar ging ik destijds echt stuk bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |